komtwel goed met de verkiezingenquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
De SBU kletst voortdurend maar wat. Het disfunctioneert, net zoals vrijwel alles in Oekraine op dit moment. Het land glijdt af naar een toestand van chaos, als niet alle betrokken partijen hun best doen om het het land uit het slop te trekken. Maar men zal wel weer uit zijn op eigen belang, in termen van machtspolitiek. En zo gaat alles stuk. Joegoslavie en Syrie zijn afschrikwekkende voorbeelden.
Nee natuurlijk niet, dat kost kapitalen. Aangezien Rusland nog voor de verkiezingen de mogelijkheid wilt houden de invasie te beginnen blijft men bovenop de grens zitten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:37 schreef HD9 het volgende:
NAVO ziet geen tekenen dat de tienduizenden Russische militairen bij de grens met Oekraïne zich terugtrekken.
[..]
Geen idee. Maar er is binnen Rusland ook protest tegen corruptie, tegen Putin en zijn kliek, en tegen het autoritaire bewind.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:02 schreef affa het volgende:
Ik merk dat veel Westerlingen partij kiezen voor Rusland. Hoe is het andersom? Hoeveel Russen kiezen ongeveer partij voor het Westen?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 02:10 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Ik ga deze inlijsten. Sterker nog, ik zou jouw hoofd graag op sterk water willen hebben zodat ik er een aantal keren per dag naar kan starenJe bent saai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BaajguardianIk ken verstandelijk gehandicapten die nog meer pit en brein hebben.
Snaptejüm?Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Poetin geeft in zowat elk interview toe dat er corruptie is, daar doet hij juist wat tegen, het zijn de puinhopen van jeltsin en de armoede die daar op volgde, wederom groetjes van het westen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:16 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Geen idee. Maar er is binnen Rusland ook protest tegen corruptie, tegen Putin en zijn kliek, en tegen het autoritaire bewind.
201113 Russian protests
Russian opposition
Jeltsin was een hele tijd geleden, om dat nu nog als argument te gebruiken.. een ongedronken wijn uit die tijd zou nu kapitalen waard zijn. Ik ben benieuwd hoeveel Putin en zijn vriendenclub uiteindelijk in hun zak hebben kunnen steken na 'de duurste olympische spelen ooit'. Op papier natuurlijk 0 euro.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Poetin geeft in zowat elk interview toe dat er corruptie is, daar doet hij juist wat tegen, het zijn de puinhopen van jeltsin
De NAVO verkiest om de toestand te vergelijken met de situatie die voor het begin van de recente oefeningen bestond om zo een punt te scoren. Dat de Russen het hadden over terugtrekken naar de positie van een week of meer geleden was voor een normaal mens duidelijk.quote:
Maar misschien zien ze gewoon het verschil niet tusen één km en 40 km; dat zou verklaren waarom ze twee weken geleden weeral bommen op burgers dropten in Afghanistan. Een vrouw en twee kinderen dood...quote:KIEV (Reuters) - Russian troops conducting exercises close to the Ukrainian frontier this week came within one kilometer of the border but did not cross, Ukraine's defense minister was quoted as saying on Friday by Interfax-Ukraine news agency.
Saying that a column of Russian forces had approached to within 1 km (1,100 yards) of the border and that aircraft had also taken part in the maneuvers, Mykhailo Koval added: "Ukraine's armed forces are ready to repel any aggression."
Russen droppen nooit bommen op burgers natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:14 schreef meth1745 het volgende:
[..]
dat zou verklaren waarom ze twee weken geleden weeral bommen op burgers dropten in Afghanistan. Een vrouw en twee kinderen dood...
Whataboutismquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:15 schreef ATan het volgende:
[..]
Russen droppen nooit bommen op burgers natuurlijk.
Grappig dat je hem beticht van whataboutism wanneer de comment van jou waarop hij reageert precies dat is, wellicht in een andere indirecte vorm, maar zeer zeker dat.quote:
2 wrongs don't make a right.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:15 schreef ATan het volgende:
[..]
Russen droppen nooit bommen op burgers natuurlijk.
Zooooooo dan! Hoezo hypocriet!? (letterlijk nog geen post daarvoor).quote:
Elke keer als ze iets willen terugnemen dat Jeltsin toen verkwaselt heeft roept het Westen "politiek gemotiveerde aanklacht!"quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:05 schreef ATan het volgende:
[..]
Jeltsin was een hele tijd geleden, om dat nu nog als argument te gebruiken.. een ongedronken wijn uit die tijd zou nu kapitalen waard zijn. Ik ben benieuwd hoeveel Putin en zijn vriendenclub uiteindelijk in hun zak hebben kunnen steken na 'de duurste olympische spelen ooit'. Op papier natuurlijk 0 euro.
Niet mee eens, je zou verwachten dat als de Russen daadwerkelijk wilden de-escaleren ze wel wat water bij de wijn zouden doen en iets verder terug zouden trekken, nu staan ze nog steeds dichter bij de grens dan normaal is. Vermeld dan expliciet dat je niet terugtrekt maar je troepen positioneert naar hoe het was voor de training.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:14 schreef meth1745 het volgende:
De NAVO verkiest om de toestand te vergelijken met de situatie die voor het begin van de recente oefeningen bestond om zo een punt te scoren. Dat de Russen het hadden over terugtrekken naar de positie van een week of meer geleden was voor een normaal mens duidelijk.
Na al de hypocrisie die ik in deze reeks al heb gezien, who cares. Toen ik neutrale berichten postte was het constant van "hoeveel wordt jij betaald om 24 uur per dag Russische propaganda te spuien?"quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:27 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zooooooo dan! Hoezo hypocriet!? (letterlijk nog geen post daarvoor).
Dus nu geef je toe dat je geen fatsoenlijke discussie kan voeren en subjectieve berichten post, je doet dit elke keer:quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:33 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Na al de hypocrisie die ik in deze reeks al heb gezien, who cares. Toen ik neutrale berichten postte was het constant van "hoeveel wordt jij betaald om 24 uur per dag Russische propaganda te spuien?"
Ik heb dat gezeik wekenlang moeten lezen, wel, fuck it.
Met alle respect, maar ik heb jou weninig neutrale berichten zien posten. Het was altijd in meer of mindere mate pro-Russisch. De berichtgeving vanuit 'het Westen' werd door jou (maar ook anderen) bij voorbaat al weggewuifd als zijnde Westerse propaganda op zo'n zelfde manier als de meesten hier doen met elk bericht wat van RT komt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:33 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Na al de hypocrisie die ik in deze reeks al heb gezien, who cares. Toen ik neutrale berichten postte was het constant van "hoeveel wordt jij betaald om 24 uur per dag Russische propaganda te spuien?"
Ik heb dat gezeik wekenlang moeten lezen, wel, fuck it.
NWS / Crisis in Oekraïne #62 Rusland is een tankstation.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:38 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik heb jou weninig neutrale berichten zien posten. Het was altijd in meer of mindere mate pro-Russisch. De berichtgeving vanuit 'het Westen' werd door jou (maar ook anderen) bij voorbaat al weggewuifd als zijnde Westerse propaganda op zo'n zelfde manier als de meesten hier doen met elk bericht wat van RT komt.
Daar viel het inderdaad nog mee. Waar is het mis gegaan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:41 schreef meth1745 het volgende:
[..]
NWS / Crisis in Oekraïne #62 Rusland is een tankstation.
Ik verwachtte dus dat het vol zou staan met de volgens jou uitgesproken woorden:quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:41 schreef meth1745 het volgende:
[..]
NWS / Crisis in Oekraïne #62 Rusland is een tankstation.
74 posts van mij, welke zijn daar zo partijdig?
Dat soort opmerkingen was nooit aan Meth gericht, wel aan anderen...quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:58 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik verwachtte dus dat het vol zou staan met de volgens jou uitgesproken woorden:
"hoeveel wordt jij betaald om 24 uur per dag Russische propaganda te spuien?"
Kon echter niks vinden dat erop leek.
met dank aan de moderatoren. Er was wel meer van dit:quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:58 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik verwachtte dus dat het vol zou staan met de volgens jou uitgesproken woorden:
"hoeveel wordt jij betaald om 24 uur per dag Russische propaganda te spuien?"
Kon echter niks vinden dat erop leek.
quote:Op woensdag 2 april 2014 12:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat is je bedoeling precies, de boel zo ver onder spammen dat mensen geloven in je propaganda over het "grote neofascistisch gevaar"?. Rusland zijn de grootste fascisten als je bekijkt dat ze land ingenomen hebben en de tartaren willen deporteren.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij zit de hele tijd incidentjes te spammen, soms hele pagina's vol. Rusland doet niets slechts volgens jou. Je doet dit 24 uur per dag.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Slaat nergens op inderdaad. De minderheid uit zijn verband trekken, en de dingen die rusland doet dood nuanceren. Cherry picking zoals SureD1 al zei. Gewoon russische propaganda spam van meth.
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En als rusland zoals al die andere volwassen naties zich ging aansluiten bij de navo? Het is een vrije keuze dat zorgt voor wereldstabiliteit. Kan je hier een kort direct antwoord op geven ipv een betoog dat weer ergens anders over gaat?
quote:Op woensdag 9 april 2014 17:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
weer zo'n aanname van je na een spam bericht. Hoe graag wil je mensen indoctrineren? Waar haal je de tijd vandaan om 24 uur per dag je Russische standpunt te pushen?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Goed van je dat je nog wat gevonden hebt wat jouw pro-russische mening nog iets kan beschermen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |