ooit, de serie kon mij niet echt boeien bij de eerste aflevering...quote:Op woensdag 30 april 2014 11:14 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Danku, ben ook trots op Twitter.
[..]
Madoka Magica referentie, go watch it!
Walpurgisnacht is niet iets wat Madoka Magica heeft verzonnen hoor, is een eeuwenoud ding.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:14 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Danku, ben ook trots op Twitter.
[..]
Madoka Magica referentie, go watch it!
Ja natuurlijk, maar binnen de context van dit topic is het een referentie naar Madoka.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Walpurgisnacht is niet iets wat Madoka Magica heeft verzonnen hoor, is een eeuwenoud ding.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Walpurgisnacht_(feest)
Oorspronkelijk de nacht waarop de dag en nacht even lang zijn, het begin van de lente aanduidt, en de geesten vrij spel hebben. Komt veel voor in folklore en horrorverhalen.
What he says~quote:Op woensdag 30 april 2014 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar binnen de context van dit topic is het een referentie naar Madoka.
Jup.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:50 schreef TserrofEnoch het volgende:
Heeft iemand van jullie ooit Saint Young Men gekeken? Gaat over Jezus & Buddha die samen naar de aarde gaan voor vakantie en samen in een appartementje in Japan wonen. Slice-of-life meer, niet een genre wat mij meestal bezig houdt maar in dit geval toch best grappig.
Eerste 14 eps zijn ook de beste komt trouwens een seizoen 2quote:Op woensdag 30 april 2014 16:13 schreef Knoflook het volgende:
Kwam er achter dat SAO meer dan 14 Ep's had. Nu maar even inhalen, hoewel ik er niet kapot van was.
Ik bedoel Ep 14 had makkelijk definitief einde kunnen zijn
Yeuhj.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Eerste 14 eps zijn ook de beste komt trouwens een seizoen 2
Context? Wat is dit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |