Zolang soul eater NOT maar op tijd is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:04 schreef gniffie het volgende:
[..]
Die kenken release kijken was niet een van de opties die je voorstelde. Horriblesubs is nu al 2 uur te laat volgens hun schema
uhhhh NOTquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:05 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zolang soul eater NOT maar op tijd is.
Die voegde ik een paar seconden later toe. Ik bewerk mijn posts vaak totdat er iemand op gereageerd heeft. En zelfs dan zijn alle slordigheidsfouten vaak nog niet weg.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:04 schreef gniffie het volgende:
[..]
Die kenken release kijken was niet een van de opties die je voorstelde. Horriblesubs is nu al 2 uur te laat volgens hun schema
Volgens mij is dit praktisch hetzelfde. Horriblesubs doet niets aan de CR vertalingen en deze kenken volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:13 schreef De_Dakgoot het volgende:
soweiso is alles beter dan horriblesubs
En ook geeneens op Haruhichanquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:23 schreef gniffie het volgende:
Die kenken release staat niet op de tokyo bieb site. Dan ben je geen ekte
welke winkel?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:36 schreef SleepSub het volgende:
Komend weekendje naar manga winkel... Even kijken of ze Missions of Love 7, SAO Light Novel 1 en weet ik allemaal wat hebben liggen. Heb ik weer wat leesvoer.
Hmm, hier in Rotterdam heb je de Donner. Die was natuurlijk eerst SelexyzDeSlegtePolare en hun inkoop is nog steeds niet op peil sinds dat fiasco. Misschien als ze verhuisd zijn weer. En dan is hier ook wel de Yendor, maar die heeft ook niet alles.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:40 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Eppo hier in Eindhoven. Hopelijk hebben ze hun voorraad weer wat aangevuld...
Same here, same here. Eigenlijk te lui om online te bestellen gezien ik meestal met wat vertalers naar de Eppo ga en beetje kijken, fun hebben en met andere anime/manga fans pratenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, hier in Rotterdam heb je de Donner. Die was natuurlijk eerst SelexyzDeSlegtePolare en hun inkoop is nog steeds niet op peil sinds dat fiasco. Misschien als ze verhuisd zijn weer. En dan is hier ook wel de Yendor, maar die heeft ook niet alles.
Waar zit die?quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, hier in Rotterdam heb je de Donner.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:23 schreef gniffie het volgende:
Die kenken release staat niet op de tokyo bieb site. Dan ben je geen ekte
Nyaa.euquote:
Gebeurde er zoveelquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Nyaa.eu
Niet dat het uitmaakt want HS heeft al geleverd. Deze aflevering leek echt maar 5 minuten te duren.
Dat zou ik niet zeggen, het blijft tenminste HunterxDoemaar30afleveringenOver30minutenxHunter, maar het is biologerend zoals maar heel weinig dingen dat zijn.quote:
Binnenwegplein, vlak bij metrostation Beurs. Leuk pand wel, ze gaan er helaas binnenkort uit naar een pand er naast. Iets met Polare dat failliet ging en voordat duidelijk was dat ze door gingen was er al een nieuwe huurder voor het pand gevonden. Zonde, leuk pand, 8 verdiepingen die in een spiraal naar beneden lopen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Waar zit die?
moet ook even kijken of er eentje in Den Haag zit.
Veel psychologische oorlogsvoering die ook nog eens uitgebreid door de verteller wordt uitgelegdquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Nyaa.eu
Niet dat het uitmaakt want HS heeft al geleverd. Deze aflevering leek echt maar 5 minuten te duren.
De Yendor hier loopt wel redelijk bij, maar ze doen voornamelijk aan westerse strips. Ach, een paar kasten met manga is alsnog niets om over te klagen als ik de rest soms hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:47 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Same here, same here. Eigenlijk te lui om online te bestellen gezien ik meestal met wat vertalers naar de Eppo ga en beetje kijken, fun hebben en met andere anime/manga fans praten![]()
Af en toe denk ik bij sommige dat ze inderdaad per X maanden een paar manga's binnenkrijgen
De verteller hield zich gelukkig een beetje op de achtergrond wat het geheel nog grimmiger maakte.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:54 schreef gniffie het volgende:
[..]
Veel psychologische oorlogsvoering die ook nog eens uitgebreid door de verteller wordt uitgelegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Zo is japan nou eenmaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Het zou me niet verbazen als een significant aantal Japanners een kernproef op East-Gorteau Noord-Korea helemaal niet zo erg zouden vinden.quote:
Bij zulke mensen zitten een aantal steken losquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als een significant aantal Japanners een kernproef op East-Gorteau Noord-Korea helemaal niet zo erg zouden vinden.
Hoewel dit ook overduidelijke kritiek was op de landen die een kernarsenaal aanhouden.
Die op is gewoon tof en past bij die hele sfeer.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
Die Knights of Sidonia OP is toch eigenlijk best wel tof.
Alhoewel het gebrek aan een zeker Muse nummer wel een gemiste kans is.
Ik hoop echt dat we gewoon een S2 krijgen en de serie de manga blijft volgen.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die op is gewoon tof en past bij die hele sfeer.
Hoop wel dat ze de manga blijven volgen en niet een anime original end doen.
Inderdaad, maar gezien het 30 April is beginnen de mensen alvast ^_^, twitter loopt ook weer lekker~quote:Op woensdag 30 april 2014 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dat niet volgende nacht?
En shit, das waar, ik heb die Madoka film nog niet gezien.
Mooie json:quote:Op woensdag 30 april 2014 00:27 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Inderdaad, maar gezien het 30 April is beginnen de mensen alvast ^_^, twitter loopt ook weer lekker~
[ afbeelding ]
ooit, de serie kon mij niet echt boeien bij de eerste aflevering...quote:Op woensdag 30 april 2014 11:14 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Danku, ben ook trots op Twitter.
[..]
Madoka Magica referentie, go watch it!
Walpurgisnacht is niet iets wat Madoka Magica heeft verzonnen hoor, is een eeuwenoud ding.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:14 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Danku, ben ook trots op Twitter.
[..]
Madoka Magica referentie, go watch it!
Ja natuurlijk, maar binnen de context van dit topic is het een referentie naar Madoka.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Walpurgisnacht is niet iets wat Madoka Magica heeft verzonnen hoor, is een eeuwenoud ding.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Walpurgisnacht_(feest)
Oorspronkelijk de nacht waarop de dag en nacht even lang zijn, het begin van de lente aanduidt, en de geesten vrij spel hebben. Komt veel voor in folklore en horrorverhalen.
What he says~quote:Op woensdag 30 april 2014 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar binnen de context van dit topic is het een referentie naar Madoka.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |