Jup.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:50 schreef TserrofEnoch het volgende:
Heeft iemand van jullie ooit Saint Young Men gekeken? Gaat over Jezus & Buddha die samen naar de aarde gaan voor vakantie en samen in een appartementje in Japan wonen. Slice-of-life meer, niet een genre wat mij meestal bezig houdt maar in dit geval toch best grappig.
Eerste 14 eps zijn ook de beste komt trouwens een seizoen 2quote:Op woensdag 30 april 2014 16:13 schreef Knoflook het volgende:
Kwam er achter dat SAO meer dan 14 Ep's had. Nu maar even inhalen, hoewel ik er niet kapot van was.
Ik bedoel Ep 14 had makkelijk definitief einde kunnen zijn
Yeuhj.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Eerste 14 eps zijn ook de beste komt trouwens een seizoen 2
Context? Wat is dit?quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 19:18 schreef Leafeon672 het volgende:
De cyborgs komen eraan
https://www.ted.com/talks(...)mb_and_dance#t-45505
de cyborgs komen eraanquote:Op woensdag 30 april 2014 19:22 schreef Leafeon672 het volgende:
Even offtopic, maar de cyborgs komen eraan:
https://www.ted.com/talks(...)mb_and_dance#t-55680
Lurkertquote:
Ja hé. 2.22 is wel veel beter. En het origineel is wel leuker.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
Dus ik had al die tijd Evangelion 1.11 nog niet gezien, terwijl ik wel de blu-ray had liggen.![]()
Holy shit, nice gedaan.![]()
Sowieso is het origineel tot nu toe leuker. Maar dat is niet heel gek, want de films bij elkaar zullen veel korter zijn. Kan je toch wat minder in kwijt.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja hé. 2.22 is wel veel beter. En het origineel is wel leuker.
Maar 3.33, daar kan ik niet eens een mening over vormen. Ben erg benieuwd wat je daarvan vindt.
quote:
CMD + D gedaanquote:Op woensdag 30 april 2014 21:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het beroemde MIT bied de gratis cursus* Japans aan.
http://ocw.mit.edu/course(...)nguage&spec=japanese
*cursus is misschien niet de juiste vertaling voor Course. weetikhet.
Te moeilijkquote:Op woensdag 30 april 2014 21:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
*cursus is misschien niet de juiste vertaling voor Course. weetikhet.
Je moet wat, als je nooit de universiteit zal bereiken.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso die open courses van MIT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.![]()
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:15 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je moet wat, als je nooit de universiteit zal bereiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De harde waarheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cool, thanks!quote:Op woensdag 30 april 2014 21:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
*cursus is misschien niet de juiste vertaling voor Course. weetikhet.![]()
Gewoon hbo doen en dan doorknallen naar een pre-master, toch robinquote:?
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.![]()
Dat zou wel kunnen ja. Hoop ik.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:22 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Gewoon hbo doen en dan doorknallen naar een pre-master, toch robin?
Super leuk man! Je hebt je collega's weten te overtuigen of zijn ze ook helemaal animefan?quote:Op woensdag 30 april 2014 21:22 schreef Qunix het volgende:
Morgen ga ik met een aantal collega's naar de Ghibli film in de bios![]()
![]()
Dat laatste. Ik denk 1/5 van het bedrijf wat anime kijkt. Vooral "Ghibli" doet het hem. Paar jaar terug was er in het kerstpakket een dvd van een ander Ghibli filmquote:Op woensdag 30 april 2014 21:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen ja. Hoop ik.
[..]
Super leuk man! Je hebt je collega's weten te overtuigen of zijn ze ook helemaal animefan?![]()
![]()
Wat een bazenbedrijf.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik denk 1/5 van het bedrijf wat anime kijkt. Vooral "Ghibli" doet het hem. Paar jaar terug was er in het kerstpakket een dvd van een ander Ghibli film![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet verder vertellen!![]()
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:30 schreef Qunix het volgende:
[..]Tering, hier kreeg je 50 euro en wat wijn van onze klantenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet verder vertellen!
on a diffrent note dark souls 2 is frustrerend
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
De volgende TT is van mij
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: