Hehequote:Op vrijdag 25 april 2014 23:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De huishoudbeurs. En de lokale mammografie-plek.
Waar dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:08 schreef Moeraskat het volgende:
Halp er staat een verdwaalde "n" in de TT
Is al aangepast.quote:
Nope. Naaien op de bank.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Poesje.
Niet aan het feesten in het oranje?
Beetje jammer die toevoeging, had een perverse faxistisch opmerking kunnen zijnquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nope. Naaien op de bank.
Nee, niet die manier.. Broek, laken en jas repareren.
Sja....anders slaat de fantasie maar op hol.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje jammer die toevoeging, had een perverse faxistisch opmerking kunnen zijn
En dat kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sja....anders slaat de fantasie maar op hol.
Dat komt mooi uit, dat woord wil ook niet met jou geassocieerd wordenquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wens niet geassocieerd te worden met dat woord.
Stond op het punt te gaan slapen, maar ben wel even benieuwdquote:Op zaterdag 26 april 2014 03:34 schreef yats het volgende:
Uitgestorven hier? Ik mag helaas weer een hoofdstuk aan de categorie 'blunders' toevoegen.
Nachtploeg hequote:Op zaterdag 26 april 2014 03:34 schreef yats het volgende:
Uitgestorven hier? Ik mag helaas weer een hoofdstuk aan de categorie 'blunders' toevoegen.
Nee, ik heb donderdag een date gehad met iemand waar ik een crush voor begin te krijgen, en die zie ik morgen weer om (samen met een vriendin van haar) hier koningsdag te vieren (en zondag weer, al is dat geen date).quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stond op het punt te gaan slapen, maar ben wel even benieuwd![]()
Je had een date met een bekende toch?
Tja, vrouwen en hun hintsquote:Op zaterdag 26 april 2014 03:40 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik heb donderdag een date gehad met iemand waar ik een crush voor begin te krijgen, en die zie ik morgen weer om (samen met een vriendin van haar) hier koningsdag te vieren (en zondag weer, al is dat geen date).
Vanavond ben ik naar de stad van GvE en Feer geweest met vrienden van me die daar wonen. Was erg gezellig, zeker ook omdat de vriendin van een maat van me een leuke vriendin meegenomen had. Afijn, so far so good. Prima avond gehad, gezellig mee gekletst ook, alleen dacht ik niet dat ze interesse in me had. Dus bij het afscheid ook geen nummer of iets gevraagd en eigenlijk puur voor de grap gezegd dat ik haar binnenkort wel een keer in haar woonplaats (klein dorp waar toevallig familie van mij woont) tref. Nu kreeg ik dus net een appje van die vriend van me dat ze interesse had en ik als ik iets geprobeerd had nu niet alleen in bed gelegen had.
Dat eerste dus. Waarom kunnen ze nu niet gewoon duidelijk zijn tegen mannen als mij? Maar ik had het wel kunnen weten aangezien ze toch wat bleef hangen terwijl de rest van de groep doorliep toen ik weg ging.quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, vrouwen en hun hints![]()
Had je het kunnen weten als je zo terugkijkt?
Ahja, dat zijn de momenten om een move te maken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:43 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste dus. Waarom kunnen ze nu niet gewoon duidelijk zijn tegen mannen als mij? Maar ik had het wel kunnen weten aangezien ze toch wat bleef hangen terwijl de rest van de groep doorliep toen ik weg ging.
Weet je het toch voor de volgende keerquote:Op zaterdag 26 april 2014 03:43 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste dus. Waarom kunnen ze nu niet gewoon duidelijk zijn tegen mannen als mij? Maar ik had het wel kunnen weten aangezien ze toch wat bleef hangen terwijl de rest van de groep doorliep toen ik weg ging.
Jep, morgen ga ik maar eens informeren bij die vriendin van die vriend van me.quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ahja, dat zijn de momenten om een move te maken.
Dude, dat weet ik nog wel![]()
Maarja, ik zou toch nog maar eens een nummer proberen te regelen ofzo. Het is nog niet te laat
Ik leer niet van mijn blunders blijkbaar. Dit is helaas niet de eerste keer dat ik achteraf zoiets heb.quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet je het toch voor de volgende keer
Komt omdat dat zo lekker is.quote:
Niet deze blunder, ik bedoel als je nog een keer afspreekt en die vriendin is mee.quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik leer niet van mijn blunders blijkbaar. Dit is helaas niet de eerste keer dat ik achteraf zoiets heb.
je bent imo veel te afwachtend. neem zelf eens de leiding.quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:43 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste geef ik ronduit toe als het versieren betreft. Geen idee wat daar de oorzaak van is en hoe ik dat op kan lossen, want hinderlijk is het wel, dat blijkt nu dus weer.quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:47 schreef perro. het volgende:
[..]
je bent imo veel te afwachtend. neem zelf eens de leiding.
vind je haar interessant? ja? dan onderneem actie, dan merk je vanzelf of die interesse wederzijds is. nu wacht je tot je een ons weegt omdat je niet zeker bent wat ze van je vindt. dat is een eindeloos cirkeltje.quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste geef ik ronduit toe als het versieren betreft. Geen idee wat daar de oorzaak van is en hoe ik dat op kan lossen, want hinderlijk is het wel, dat blijkt nu dus weer.
Als je maar vaak genoeg op je bek gaat word je terughoudender. Al heb je volledig gelijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:52 schreef perro. het volgende:
[..]
vind je haar interessant? ja? dan onderneem actie, dan merk je vanzelf of die interesse wederzijds is. nu wacht je tot je een ons weegt omdat je niet zeker bent wat ze van je vindt. dat is een eindeloos cirkeltje.
jij vindt haar toch interessant? waarom is dat niet genoeg reden om haar te veroveren?
Probeer d'r te zien als iemand die boert, ruft, en neuspeutert. Dan praat je er opeens veel makkelijker tegenquote:Op zaterdag 26 april 2014 03:50 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste geef ik ronduit toe als het versieren betreft. Geen idee wat daar de oorzaak van is en hoe ik dat op kan lossen, want hinderlijk is het wel, dat blijkt nu dus weer.
sorry beste yats maar dit is toch niet op je bek gaan? je hebt niet eens iets geprobeerd.quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:53 schreef yats het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg op je bek gaat word je terughoudender. Al heb je volledig gelijk.
Het praten is het probleem niet fax. Het is meer de fase waarin je van 'ouwehoeren' over moet gaan op ofwel een nummer vragen, ofwel gewoon zoenen waarin het 'mis' gaat bij mij. Maar misschien is het een goede om in gedachte te houden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Probeer d'r te zien als iemand die boert, ruft, en neuspeutert. Dan praat je er opeens veel makkelijker tegen
Nee, dit niet nee. Maar ik heb ook dagen dat ik wel dingen probeer.quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:55 schreef perro. het volgende:
[..]
sorry beste yats maar dit is toch niet op je bek gaan? je hebt niet eens iets geprobeerd.
Dan moet je gewoon ballen kwekenquote:Op zaterdag 26 april 2014 03:56 schreef yats het volgende:
[..]
Het praten is het probleem niet fax. Het is meer de fase waarin je van 'ouwehoeren' over moet gaan op ofwel een nummer vragen, ofwel gewoon zoenen waarin het 'mis' gaat bij mij. Maar misschien is het een goede om in gedachte te houden.
idd,dan kun je jezelf wel tegen je kop slaan,maar je begrijpt wel als jij de eerste zet had gedaan riskeer je weer een afwijzing,misschien had ze iets duidelijker moeten zijn(althans voor een man dan).quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:40 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik heb donderdag een date gehad met iemand waar ik een crush voor begin te krijgen, en die zie ik morgen weer om (samen met een vriendin van haar) hier koningsdag te vieren (en zondag weer, al is dat geen date).
Vanavond ben ik naar de stad van GvE en Feer geweest met vrienden van me die daar wonen. Was erg gezellig, zeker ook omdat de vriendin van een maat van me een leuke vriendin meegenomen had. Afijn, so far so good. Prima avond gehad, gezellig mee gekletst ook, alleen dacht ik niet dat ze interesse in me had. Dus bij het afscheid ook geen nummer of iets gevraagd en eigenlijk puur voor de grap gezegd dat ik haar binnenkort wel een keer in haar woonplaats (klein dorp waar toevallig familie van mij woont) tref. Nu kreeg ik dus net een appje van die vriend van me dat ze interesse had en ik als ik iets geprobeerd had nu niet alleen in bed gelegen had.
Wat hebben we nu weer gedaanquote:
Zeuren dat vrouwen moeilijk zijn, maar zelf nog veel moeilijker zijnquote:
Amen, sister.quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeuren dat vrouwen moeilijk zijn, maar zelf nog veel moeilijker zijn
Tsk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dus je had willen seksen met een meid, terwijl er een andere meid is waar je verliefd op begint te worden die je morgen (vandaag) ziet en al mee hebt gedate?quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:40 schreef yats het volgende:
[..]
En ditquote:Op zaterdag 26 april 2014 08:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus je had willen seksen met een meid, terwijl er een andere meid is waar je verliefd op begint te worden die je morgen (vandaag) ziet en al mee hebt gedate?
Reallife GTSTquote:Op zaterdag 26 april 2014 08:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus je had willen seksen met een meid, terwijl er een andere meid is waar je verliefd op begint te worden die je morgen (vandaag) ziet en al mee hebt gedate?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Reallife GTST
Leed ende vermaeck
quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Live @ Fok
Uw lieftallige sexy verslaggeefster Fascination geeft verslag over de perikelen rondom de SEX SC
Blijf lezen, we zijn zo bij u terug
[ afbeelding ]
Ja, dit steekt mij ook een beetje.quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wordt dat niet al een week of 3 gezegd tegen yats? Die gewoon niet wil luisteren en lekker toch zn eigen ding doet en dus straks gewoon alleen thuis zit met een doos tissues en een pot lotion ofzo?quote:
Hmmm, goed punt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wordt dat niet al een week of 3 gezegd tegen yats? Die gewoon niet wil luisteren en lekker toch zn eigen ding doet en dus straks gewoon alleen thuis zit met een doos tissues en een pot lotion ofzo?
Komen we toch weer terug bij wat ik eerder vanmorgen zeiquote:
Geen idee, niet teruggelzen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komen we toch weer terug bij wat ik eerder vanmorgen zei
quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had je geen wenkbrauwen?quote:_____________
blijft een rare ervaring om wenkbrauwen te hebben opeens
yats is helemaal niet op zoek naar goede raad, die is vooral op zoek naar een vriendin. Dat op zich is al een tikje sneu, maar daarnaast lijdt hij ook nog aan het 'gras bij de buren lijkt altijd groener' syndroom. Dus hij ziet altijd weer een mooier exemplaar en blijft daarmee de vrouwen die hij date besodemieteren en zichzelf ook. Dat laatste vooral.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Wordt dat niet al een week of 3 gezegd tegen yats? Die gewoon niet wil luisteren en lekker toch zn eigen ding doet en dus straks gewoon alleen thuis zit met een doos tissues en een pot lotion ofzo?
quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
blijft een rare ervaring om wenkbrauwen te hebben opeens
Dit en wat TGND zegtquote:Op zaterdag 26 april 2014 08:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Witte huid, witte wenkbrauwhaartjes dus vielen niet echt opquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Had je geen wenkbrauwen?
Dan hoop ik voor hem dat er altijd wel ergens tissues en lotion in de aanbieding zijnquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
yats is helemaal niet op zoek naar goede raad, die is vooral op zoek naar een vriendin. Dat op zich is al een tikje sneu, maar daarnaast lijdt hij ook nog aan het 'gras bij de buren lijkt altijd groener' syndroom. Dus hij ziet altijd weer een mooier exemplaar en blijft daarmee de vrouwen die hij date besodemieteren en zichzelf ook. Dat laatste vooral.
Volgens mij is het eerder andersom, hij heeft een crush maar baalt dat hij niet in is gegaan op het gemakkelijke buitenkansje.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
yats is helemaal niet op zoek naar goede raad, die is vooral op zoek naar een vriendin. Dat op zich is al een tikje sneu, maar daarnaast lijdt hij ook nog aan het 'gras bij de buren lijkt altijd groener' syndroom. Dus hij ziet altijd weer een mooier exemplaar en blijft daarmee de vrouwen die hij date besodemieteren en zichzelf ook. Dat laatste vooral.
Ja, heb ik ook. Ik sta elke dag wenkbrauwpotlood op te smeren nadat iemand me attendeerde op het feit dat mijn hele gezichtsexpressie wegvalt door 'geen wenkbrauwen' te hebbenquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Witte huid, witte wenkbrauwhaartjes dus vielen niet echt op
Ik kreeg juist het advies om wenkbrauwpoeder te gebruiken ipv potlood, ziet er natuurlijker uit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook. Ik sta elke dag wenkbrauwpotlood op te smeren nadat iemand me attendeerde op het feit dat mijn hele gezichtsexpressie wegvalt door 'geen wenkbrauwen' te hebben
Ligt er denk ik maar net aan hoe je met het potlood omgaatquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg juist het advies om wenkbrauwpoeder te gebruiken ipv potlood, ziet er natuurlijker uit.
En ja, ook ik heb opeens expressie. Zo wennen![]()
Nu ga ik gordijnen bestellen en daarna zuipen
Ik heb poeder van de Etos.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt er denk ik maar net aan hoe je met het potlood omgaat![]()
Wenkbrauwpoeder nog nooit van gehoord![]()
Maar ik wil sowieso binnenkort eens naar een schoonheidssalon (nog nooit geweest) en mijn wenkbrauwen laten epileren en verven
En yats spuit poeder omdat hij al zo lang droog staat.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:29 schreef artelligence het volgende:
Ik heb poeder van de locale dealer
quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:29 schreef artelligence het volgende:
Ik geloof er ergens geen hol vanquote:Op zaterdag 26 april 2014 08:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij spuit puft poeder?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:29 schreef artelligence het volgende:
#ThingsNobodySaysquote:
Welk deel?quote:
Wat is er moeilijk aan mannen dan? Wij geven iig geen stille hints die niemand begrijpt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat yats zei. Ik geloof ook niet dat hij met die dame in bed zou stappen, aangezien hij z'n date niet eens durfde te zoenen.quote:
'Wat is er moeilijk aan mannen'quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:07 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan mannen dan? Wij geven iig geen stille hints die niemand begrijpt.
Mannen geven echt wel stille hintsquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Wat is er moeilijk aan mannen'Dat je dat nog moet vragen
Easy said fas. Ook omdat ik niet het idee heb dat die crush wederzijdse gevoelens heeft. Maar ja, ik ben dan ook enorm goed in het missen van signalen dus misschien heb ik nu ook gemist dat ze wel interesse heeft,quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Twi begrijpt het. Verder leuk commentaar allemaal, maar ik vraag me bij sommige personen weleens af wat zij zelf zouden doen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:23 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder andersom, hij heeft een crush maar baalt dat hij niet in is gegaan op het gemakkelijke buitenkansje.
Wat dacht je van vragen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:12 schreef yats het volgende:
[..]
Easy said fas. Ook omdat ik niet het idee heb dat die crush wederzijdse gevoelens heeft. Maar ja, ik ben dan ook enorm goed in het missen van signalen dus misschien heb ik nu ook gemist dat ze wel interesse heeft,
Mijn stille hint is 'hem' er lafjes tegenaan houden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mannen geven echt wel stille hintsEn wat jij zegt ^^
Gek genoeg vrees ik dat je nog gelijk hebt ookquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat yats zei. Ik geloof ook niet dat hij met die dame in bed zou stappen, aangezien hij z'n date niet eens durfde te zoenen.
Ik wil hier wel op reageren; als ik iemand leuk vind, en ik date daar al een tijdje mee. En hij zet geen stap. Ga kijk kijken hoe leuk die persoon is. Want er zijn 2 opties; Denken dat hij mij niet leuk genoeg vind. en friendzonen die hap 2; opmerken dat hij niet durft, dus ik zet zelf die stap. Afhankelijk wat ik voor hem voel. niet durven is in mijn ogen een zwak. En ik hou niet van "zwakke" mannen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:12 schreef yats het volgende:
Twi begrijpt het. Verder leuk commentaar allemaal, maar ik vraag me bij sommige personen weleens af wat zij zelf zouden doen.
dat werkt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn stille hint is 'hem' er lafjes tegenaan houden.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:13 schreef yats het volgende:
[..]
Gek genoeg vrees ik dat je nog gelijk hebt ook
Kusje helpt. Mag ook wel op mijn voorhoofd. Liever wel, want ik ben nog misselijkquote:
Kusje op je voorhoofdquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kusje helpt. Mag ook wel op mijn voorhoofd. Liever wel, want ik ben nog misselijk. Ga maar wat eten, ei bakken of zo. Lekkere uitsmijter maken.
Het is dat je al 'knocked up' bent...quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil hier wel op reageren; als ik iemand leuk vind, en ik date daar al een tijdje mee. En hij zet geen stap. Ga kijk kijken hoe leuk die persoon is. Want er zijn 2 opties; Denken dat hij mij niet leuk genoeg vind. en friendzonen die hap 2; opmerken dat hij niet durft, dus ik zet zelf die stap. Afhankelijk wat ik voor hem voel. niet durven is in mijn ogen een zwak. En ik hou niet van "zwakke" mannen.
En dan bedoel ik niet "durven" in het algemeen, maar in deze situatie.
Je date een nogal kwetsbaar meisje dat een nare ervaring met een ex achter de rug heeft. Als je haar écht leuk vindt ga je niet tussendoor je lul ergens anders in stoppen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:12 schreef yats het volgende:
[..]
Easy said fas. Ook omdat ik niet het idee heb dat die crush wederzijdse gevoelens heeft. Maar ja, ik ben dan ook enorm goed in het missen van signalen dus misschien heb ik nu ook gemist dat ze wel interesse heeft,
[..]
Twi begrijpt het. Verder leuk commentaar allemaal, maar ik vraag me bij sommige personen weleens af wat zij zelf zouden doen.
of anders?quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is dat je al 'knocked up' bent...
Nee, dit is een normale gedachtegang.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Je date een nogal kwetsbaar meisje dat een nare ervaring met een ex achter de rug heeft. Als je haar écht leuk vindt ga je niet tussendoor je lul ergens anders in stoppen.
Of denk ik weer teveel als een vrouw?
Zoals Huppel al zei; het heeft geen zin. Dit is al zovaak tegen hem gezegd. Vind het vooral sneu voor de desbetreffende dame.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Je date een nogal kwetsbaar meisje dat een nare ervaring met een ex achter de rug heeft. Als je haar écht leuk vindt ga je niet tussendoor je lul ergens anders in stoppen.
Of denk ik weer teveel als een vrouw?
Wellicht een reden waarom meneer nog altijd vrijgezel isquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoals Huppel al zei; het heeft geen zin. Dit is al zovaak tegen hem gezegd. Vind het vooral sneu voor de desbetreffende dame.
Die kans zit er dik inquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wellicht een reden waarom meneer nog altijd vrijgezel isverkeerde beslissingen en acties.
Ik vind niet dat het geslachtsafhankelijk is wie de stap moet zetten. Degene die de stap zet toont lef, maar ik ben zelf vaak degene die de stap zet. Het is maar net of je als persoon aan kan voelen wanneer het juiste moment is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:38 schreef MeneerRicardo het volgende:
Iedereen is natuurlijk verschillend. Ik vind wél dat een man de stap moet zetten richting een dame en niet andersom. Het laat zien dat diegene initiatief heeft en bovendien lef heeft om dingen te ondernemen. (Ik ben ook maar een man, kan het mis hebben hoor dames)
Nog altijd vrijgezel? Hij heeft wel een relatie van 7 jaar achter de rug en volgens mij meerdere exen. Het is niet alsof hij helemaal kansloos is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wellicht een reden waarom meneer nog altijd vrijgezel isverkeerde beslissingen en acties.
Mwah, dat hoeft niet per se van mij. Ik ben benaderd, maar ik heb ook zelf initiatief getoond. Dat verschilt per situatie.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:38 schreef MeneerRicardo het volgende:
Iedereen is natuurlijk verschillend. Ik vind wél dat een man de stap moet zetten richting een dame en niet andersom. Het laat zien dat diegene initiatief heeft en bovendien lef heeft om dingen te ondernemen. (Ik ben ook maar een man, kan het mis hebben hoor dames)
Jij maakt het moeilijk. vraag nou eens wat ze wil/voelt. Weet ze het niet, dan vindt ze je wrs toch niet zo leuk. Dan weet je waar je aan toe bent en kun je verder.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:12 schreef yats het volgende:
[..]
Na z'n relatie bedoel ik ook. Ik weet dat hij een relatie heeft gehad.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog altijd vrijgezel? Hij heeft wel een relatie van 7 jaar achter de rug en volgens mij meerdere exen. Het is niet alsof hij helemaal kansloos is.
Maar inderdaad, ik vind het sneu voor die meid.
Ja, precies dit!quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij maakt het moeilijk. vraag nou eens wat ze wil/voelt. Weet ze het niet, dan vindt ze je wrs toch niet zo leuk. Dan weet je waar je aan toe bent en kun je verder.
Nee, oké. Ik weet wel dat hij vertelde pas sinds kort weer te daten omdat hij er lange tijd geen behoefte aan had. Dus ja, zo lang probeert hij het volgens mij nog niet eens.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Na z'n relatie bedoel ik ook. Ik weet dat hij een relatie heeft gehad.
Hoe hij er nu mee bezig is kan het ook nog lang duren. Ik zou erop afknappen. Maar dat ben ik natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, oké. Ik weet wel dat hij vertelde pas sinds kort weer te daten omdat hij er lange tijd geen behoefte aan had. Dus ja, zo lang probeert hij het volgens mij nog niet eens.
Ik ook hoor. Hij zegt een crush te hebben, maar ondertussen zou hij ook zonder problemen een ander pakken. Dus zo leuk vindt hij haar imo niet. Anders zou hij wel exclusief voor haar gaan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe hij er nu mee bezig is kan het ook nog lang duren. Ik zou erop afknappen. Maar dat ben ik natuurlijk.
Dat, en ik vind het raar dat hij wel met een "wild vreemde" in bed zou duiken, en iemand waarmee hij al verschillende dates gehad heeft nog niet eens durft te zoenenquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Hij zegt een crush te hebben, maar ondertussen zou hij ook zonder problemen een ander pakken. Dus zo leuk vindt hij haar imo niet. Anders zou hij wel exclusief voor haar gaan.
Misschien omdat die wildvreemde meid wel duidelijk was in haar interesse. Dat schept wat vertrouwen, denk ik.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat, en ik vind het raar dat hij wel met een "wild vreemde" in bed zou duiken, en iemand waarmee hij al verschillende dates gehad heeft nog niet eens durft te zoenen...
Ik kom eraan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:02 schreef Myraela het volgende:
Vanmiddag gaat mijn BBQ voor het eerst aan.
Dan is het ook wellicht duidelijk dat de andere dame waarschijnlijk geen goede match is..quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien omdat die wildvreemde meid wel duidelijk was in haar interesse. Dat schept wat vertrouwen, denk ik.
Plus een fles rode en Jagermeister, die niet te zuipen is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat mag.We hebben zat. En twee flessen wijn en Radlers.
Op zich zou dat nog best kunnen. Als je serieuze gevoelens hebt staat er wat meer op het spel en durf je minder snel een stap te zetten. En in dit geval heeft hij die meid leren kennen in een ontspannen setting, tijdens een leuke avond zonder bijbedoelingen. Toch wel anders dan een afspraak of date.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:11 schreef Myraela het volgende:
Tevens geloof ik er geen tering van, dat als je met je crush niets durft te doen. Andere meisjes spontaan hun benen voor je spreiden.
Hmmmm, lekker.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat mag.We hebben zat. En twee flessen wijn en Radlers.
Het zou zomaar kunnen. Maar ter verdediging, dit is wel iets van de laatste paar maanden. Vorig jaar heb ik eigenlijk het hele jaar geen behoefte aan daten of iets gehad.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat maakt verder niet uit, het gaat om je gedrag en houding van nuquote:Op zaterdag 26 april 2014 12:21 schreef yats het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen. Maar ter verdediging, dit is wel iets van de laatste paar maanden. Vorig jaar heb ik eigenlijk het hele jaar geen behoefte aan daten of iets gehad.
Ik vind het altijd lastig om zulke dingen te proberen te begrijpen als je iemand in het echt niet kent. Ik vind zijn verhalen hier op het forum zo tegenstrijdig.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich zou dat nog best kunnen. Als je serieuze gevoelens hebt staat er wat meer op het spel en durf je minder snel een stap te zetten. En in dit geval heeft hij die meid leren kennen in een ontspannen setting, tijdens een leuke avond zonder bijbedoelingen. Toch wel anders dan een afspraak of date.
Maar het moest nog steeds van haar af komen en hij had niets door tot dat een vriend hem erop attendeerde. Hij was waarschijnlijk gewoon zichzelf die avond en dat vond een vrouw wel leuk.
Je hebt gelijk fas. Al heb ik dus nogal moeite met dit soort dingen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij maakt het moeilijk. vraag nou eens wat ze wil/voelt. Weet ze het niet, dan vindt ze je wrs toch niet zo leuk. Dan weet je waar je aan toe bent en kun je verder.
Ik heb pas 1 date met haar gehad, de rest van de keren dat ik haar zag was het met vrienden en noem ik het geen date. Maar ik ben nu eenmaal een schijterd op dat gebied.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat, en ik vind het raar dat hij wel met een "wild vreemde" in bed zou duiken, en iemand waarmee hij al verschillende dates gehad heeft nog niet eens durft te zoenen...
Ik dacht dat ik laatst 5 dates las?quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:30 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt gelijk fas. Al heb ik dus nogal moeite met dit soort dingen.
[..]
Ik heb pas 1 date met haar gehad, de rest van de keren dat ik haar zag was het met vrienden en noem ik het geen date. Maar ik ben nu eenmaal een schijterd op dat gebied.
Je denkt wmb te ideaalquote:Op zaterdag 26 april 2014 12:34 schreef Fera het volgende:
Yats, zit ik een beetje in de goede richting met mijn gedachtegang?
Ik ben gewoon benieuwd. Maar hij lijkt mij geen leugenaar of zo.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je denkt wmb te ideaalniet fout hoor.
Haha, grapjas, hij is advocaat.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd. Maar hij lijkt mij geen leugenaar of zo.
Waarom verkopen ze bij de supermarkt Radler Lemon in blik, terwijl de Grapefruit- en 0.0%-variant in de fles zit?quote:
Ik denk van niet. Lig op de bank naar de tering te zijn. Misselijk als een moederneuker.quote:
Geen idee twi. Ik heb de Grapefruit- en 0.0%-varianten nog niet gezien in de winkel. Is het allemaal van Amstel?quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:44 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom verkopen ze bij de supermarkt Radler Lemon in blik, terwijl de Grapefruit- en 0.0%-variant in de fles zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |