Foto maken en posten toch? 'Zo, net heerlijke seks gehad'quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Oh even Facebook checken hooorrrrrrr"
'Net klaar met neuken'quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Oh even Facebook checken hooorrrrrrr"
quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Foto maken en posten toch? 'Zo, net heerlijke seks gehad'
Of zoals een Ajaxvoetballer een foto van jullie 2 na net seks op twitter zetten met daaronder:quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
huh?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga je nou ook al de op vervuilen met dat OUD
XD XD XD IK OOK XD XD XDquote:
Bitch pls.quote:
Wat zijn de regels?quote:
stiekem heb je een date, hè?quote:
geilquote:
jammer dit.quote:
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
hm oke danquote:
Zie 'm hosselen.quote:
quote:
kom maar langsquote:
vanaf volgende week donderdagquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of zoals een Ajaxvoetballer een foto van jullie 2 na net seks op twitter zetten met daaronder:
Net klaar met ploppen
quote:
Wie kijkt zoiets dan ook. De naam Yolanthe vertelt me genoeg.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:49 schreef Fascination het volgende:
Van de previewbeelden van de real-life soap van Yolanthe ga ik al over m'n nek.
Om de mens achter Yolanthe te zien. Ook zij heeft haar onzekerheden, maar het is een powervrouw die nergens voor terugdeinst en elke uitdaging aangaat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie kijkt zoiets dan ook. De naam Yolanthe vertelt me genoeg.
Ik heb aids gekregen van deze post. TR gemaakt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Om de mens achter Yolanthe te zien. Ook zij heeft haar onzekerheden, maar het is een powervrouw die nergens voor terugdeinst en elke uitdaging aangaat.
Neuken of voetballen? ;-)quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat hij er geen kut van kan.
Terechte klacht, m'n eten smaakte meteen minder lekker.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb aids gekregen van deze post. TR gemaakt.
Voetballen. Ik twijfelde nog even om het te verduidelijken. Maar met zijn timing kan hij ongetwijfeld ook niet neuken.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb aids gekregen van deze post. TR gemaakt.
Badum tssquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voetballen. Ik twijfelde nog even om het te verduidelijken. Maar met zijn timing kan hij ongetwijfeld ook niet neuken.
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Om de mens achter Yolanthe te zien. Ook zij heeft haar onzekerheden, maar het is een powervrouw die nergens voor terugdeinst en elke uitdaging aangaat.
Moest even opzoeken hoe ze er ook alweer uit ziet.quote:
Vind haar irritant voornamelijk. Het is geen lelijke vrouw verder of zo.quote:
Nee dan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Altijd met.
Disclaimer: we zitten in SEX en niet in MUZ
Wat is deze, ik ben het eens met je eens.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind haar irritant voornamelijk. Het is geen lelijke vrouw verder of zo.
Ze heeft wel wat irritante eigenaardigheden ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind haar irritant voornamelijk. Het is geen lelijke vrouw verder of zo.
zoals elke vrouw, hihahoquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
Verkeerde PI gebruikt zojuist
[..]
Ze heeft wel wat irritante eigenaardigheden ja.
Checkquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
slijmjurk. Ook ik ben irritant soms
Satequote:
Ik wel naar Veel te weinig.quote:
Ze zingt Nederlandstalig = haat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
Wat vinden jullie irritant aan Ilse dan?
Lui krengquote:
Nederlandstalig? Ilse?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze zingt Nederlandstalig = haat.
[..]
Lui kreng
Ilse?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze zingt Nederlandstalig = haat.
[..]
Lui kreng
Kom eens uit die grot.quote:
Ja ja, lul je er maar uit.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:16 schreef S95Sedan het volgende:
Tering, denken dat ik serieus ben![]()
Ik weet niet, ze komt gewoon stom over.
quote:
Ik ook, en dan denk ik me in hoe mijn zaad langs haar kaaklijn loopt.quote:
Verjaardagscadeautje kopen voor mezelf.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
En wat gaan jullie morgen allemaal doen?
Ik wil even melden dat je de beste nieuwkomer in dit topic bent sinds tijden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook, en dan denk ik me in hoe mijn zaad langs haar kaaklijn loopt.
Vrouwvriendelijke artelligence
Niks waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
En wat gaan jullie morgen allemaal doen?
Die zie je niet eens als je d'r vanachter tegen de muur aan neemt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook, en dan denk ik me in hoe mijn zaad langs haar kaaklijn loopt.
Vrouwvriendelijke artelligence
Harde struggels meid.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:21 schreef Fascination het volgende:
Ik datete eens iemand met een heel slechte kaaklijn. Zat ik me altijd een beetje aan te ergeren.Zo oppervlakkig.
Ik heb gister ook al mijn verjaardagskadootje uitgezochtquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verjaardagscadeautje kopen voor mezelf.
Wanneer ben je jarig dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gister ook al mijn verjaardagskadootje uitgezocht![]()
Deze man weetquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:21 schreef S95Sedan het volgende:
Maar die laatste reactie was wel serieus, anouk bijvoorbeeld heb ik ook niks mee.
Die zie je niet eens als je d'r vanachter tegen de muur aan neemt.
Pls.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Harde struggels meid.
Misschien moet je een she-male daten.
Wellicht een beetje met aan haren hoofd achterover trekken maar daar zal het dan ook bij blijvenquote:
Lola snapt het.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
Opwindend hoor... een lekker wijf met tieten EN een piemol..Ik zou het wel weten.
Best of both worlds, zoiets?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
Opwindend hoor... een lekker wijf met tieten EN een piemol..Ik zou het wel weten.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht een beetje met aan haren hoofd achterover trekken maar daar zal het dan ook bij blijven
quote:
Juist!quote:
M'n hoofd in deppen. :$quote:
quote:
Juist.quote:
Ik voel me vereerd waarde Kaneelstokjequote:Op vrijdag 25 april 2014 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil even melden dat je de beste nieuwkomer in dit topic bent sinds tijden.
Toekijken lijkt me verschrikkelijk jaquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Juist.
Blij dat ik geen lesbische seks hoef te aanschouwen.
Wel mee eens overigens.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd waarde Kaneelstokje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
ik had me opgedoft voor Fas,![]()
Maar ik geef het nu echt op hoor. </3Nagels gelakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
ik had me opgedoft voor Fas,![]()
Maar ik geef het nu echt op hoor. </3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ze die twee mannen met snor spelen.quote:
Ik vind het soms leuk... en soms denk ikquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ze die twee mannen met snor spelen.!
Klopt, soms slaan ze de plank een beetje mis.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het soms leuk... en soms denk ik!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
fas
Community.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Hahah ,wat?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:46 schreef Fascination het volgende:
Kaneel en ik aan het tongen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:46 schreef Fascination het volgende:
Kaneel en ik aan het tongen:
[ afbeelding ]
quote:
ik moet elke keer aan vinnie denken bij die octoquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dezen da
Ik moest hardop grinniken
[ afbeelding ]
Verdommequote:Op vrijdag 25 april 2014 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dezen da
Ik moest hardop grinniken
[ afbeelding ]
Ik heb niet zo'n grote neusquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik moet elke keer aan vinnie denken bij die octo
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Feer aan het pottenbakken.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Feer aan het pottenbakken.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn we die aan het lachen zijn op de bank?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:56 schreef Moeraskat het volgende:
Vinnie maakt spaghettiIk kan prima spaghetti makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en pizza?quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en pizza?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veeg me op![]()
Ik wil weten hoe Fas zoent dan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar Feer zei dat ik goed kon zoenen
Stomme fas.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
Weten we ook hoe MK zwangert is geworden
[ afbeelding ]
Dacht dat dat over jou ging.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
Weten we ook hoe MK zwangert is geworden
[ afbeelding ]
vorige week hotdogs gegeten bij vincentquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vorige week hotdogs gegeten bij vincentIk zal je mijn hotdog eens laten eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan wel een keer zoenen toch?quote:
Oh er schuilt een faxist in jou?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal je mijn hotdog eens laten eten.
Mooie verwoording.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt aan jou, ik probeer je al jaren te versierenquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
We gaan wel een keer zoenen toch?
Je durft hem niet eens te laten zienquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wens niet geassocieerd te worden met dat woord.quote:
Kom dan, dan zal ik 'm eens laten zienquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je durft hem niet eens te laten zien
okequote:Op vrijdag 25 april 2014 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wens niet geassocieerd te worden met dat woord.
[..]
Kom dan, dan zal ik 'm eens laten zien
Well, fu2.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
We gaan wel een keer zoenen toch?
Je hebt mij nog bbygurl.quote:
Ach meid toch.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wens niet geassocieerd te worden met dat woord.
[..]
quote:
Kijk, je bent neit te vertrouwen.quote:
Iedereen is mijn bby.quote:
Jij wijst mij elke keer af.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kijk, je bent neit te vertrouwen.
Wanneer zie ik je weer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh, ik heb niemand.quote:
Jij hebt mij.quote:
Nee. Kaneel heeft je.quote:
Kaneel heeft mijn onderkant.quote:
Wat heb ik dan nog aan je?quote:
Lebber lebber?quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wacht ik kom wel naar jou, gelijk je nieuwe huis inwijden.
Mijn nieuwe huisquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wacht ik kom wel naar jou, gelijk je nieuwe huis inwijden.
Geil.quote:
oh je meent het weer eens nietquote:
rustig maarquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
oke onweer komt nu te dichtbij en ik ben alleen thuis...
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
oke onweer komt nu te dichtbij en ik ben alleen thuis...
Ja man , weet je nog die ene keer.. in de ikea dat was echt geilquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, alles op FOK! is waar.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga dan naar amerika, en zoek een tornado op
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, alles op FOK! is waar.
jaquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:19 schreef Fascination het volgende:
Omg omg omg, Mk, zullen we een blanket fort bouwen?
[ afbeelding ]
Toen die keer in die lift?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja man , weet je nog die ene keer.. in de ikea dat was echt geil![]()
Wat een lelijkerdquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou je met heel mijn hart liefhebben.![]()
![]()
[ afbeelding ]
probeer je me nou te lokken met een kitten?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
wàt zeg je?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een lelijkerd
Waar zijn z'n oren?
Die hangen naar voren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een lelijkerd
Waar zijn z'n oren?
Nee, met mijn warme hart.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
probeer je me nou te lokken met een kitten?
met je warme zaad bedoel jequote:Op vrijdag 25 april 2014 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die hangen naar voren.
[..]
Nee, met mijn warme hart.
Oeh, wat n schatje.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
Geile praat.. ik ga ff soppen onder de douche
Laat je me alleen hier?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
Uitstekend planquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
* Vinniiee stopt MK inquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:44 schreef Moeraskat het volgende:
ik ga naar bed denk ik. Net ook al drie kwartier gelegen. Maar hielp niet.waarom kan ik niet meer opblijven
![]()
![]()
Kindertjes bedtijd is het toch ook bijnaquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:44 schreef Moeraskat het volgende:
ik ga naar bed denk ik. Net ook al drie kwartier gelegen. Maar hielp niet.waarom kan ik niet meer opblijven
![]()
![]()
Oh dat is ook goedquote:
Nouja, haast alleen danquote:
In een andere timezone ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kindertjes bedtijd is het toch ook bijna![]()
Wat probeer je nu te doen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zo miepen, anders ga je morgen weer gewoon om 22uur naar bed jongedame!
Alsof ik mijn moeder hoor!! *stoom uit oren*quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zo miepen, anders ga je morgen weer gewoon om 22uur naar bed jongedame!
Ik kruip zo naast buurkater.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kruip je naast MK? Dan stop je ik gelijk in
[..]
* Vinniiee laat kitten los
Niet zo kattig doenquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Alsof ik mijn moeder hoor!! *stoom uit oren*
ik voel me afgewezen. Again.quote:
Lijkt ze een beetje op jou? Dan kan het vast niet erg zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jij kent mijn moeder niet.
lucky you!
Jaquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zie op mobiel n roze streep naast je posts....
Ik ben ERG blij dat ik uit huis ben.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt ze een beetje op jou? Dan kan het vast niet erg zijn.
Wel een leuke schoonmoeder?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ben ERG blij dat ik uit huis ben.
Daar hoop ik ook op. Een leuke schoonmoeder met dito schoondochterquote:
Ga je eerst op zoek naar je schoonmoeder?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook op. Een leuke schoonmoeder met dito schoondochter
arme zielquote:
Ik. Serieus... Mijn moederquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:04 schreef Moeraskat het volgende:
Wie heeft er een leuke schoonmoeder voor mij?
Mijn schoonmoeder heeft nog n dochter over. Buurkater hou ik graag zelf.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:04 schreef Moeraskat het volgende:
Wie heeft er een leuke schoonmoeder voor mij?
Weet je waar veel vrouwen van middelbare leeftijd komen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ga je eerst op zoek naar je schoonmoeder?
oke, daten?quote:
De huishoudbeurs. En de lokale mammografie-plek.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je waar veel vrouwen van middelbare leeftijd komen?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De huishoudbeurs. En de lokale mammografie-plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |