Foto maken en posten toch? 'Zo, net heerlijke seks gehad'quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Oh even Facebook checken hooorrrrrrr"
'Net klaar met neuken'quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Oh even Facebook checken hooorrrrrrr"
quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Foto maken en posten toch? 'Zo, net heerlijke seks gehad'
Of zoals een Ajaxvoetballer een foto van jullie 2 na net seks op twitter zetten met daaronder:quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
huh?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga je nou ook al de op vervuilen met dat OUD
XD XD XD IK OOK XD XD XDquote:
Bitch pls.quote:
Wat zijn de regels?quote:
stiekem heb je een date, hè?quote:
geilquote:
jammer dit.quote:
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
hm oke danquote:
Zie 'm hosselen.quote:
quote:
kom maar langsquote:
vanaf volgende week donderdagquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of zoals een Ajaxvoetballer een foto van jullie 2 na net seks op twitter zetten met daaronder:
Net klaar met ploppen
quote:
Wie kijkt zoiets dan ook. De naam Yolanthe vertelt me genoeg.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:49 schreef Fascination het volgende:
Van de previewbeelden van de real-life soap van Yolanthe ga ik al over m'n nek.
Om de mens achter Yolanthe te zien. Ook zij heeft haar onzekerheden, maar het is een powervrouw die nergens voor terugdeinst en elke uitdaging aangaat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie kijkt zoiets dan ook. De naam Yolanthe vertelt me genoeg.
Ik heb aids gekregen van deze post. TR gemaakt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Om de mens achter Yolanthe te zien. Ook zij heeft haar onzekerheden, maar het is een powervrouw die nergens voor terugdeinst en elke uitdaging aangaat.
Neuken of voetballen? ;-)quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat hij er geen kut van kan.
Terechte klacht, m'n eten smaakte meteen minder lekker.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb aids gekregen van deze post. TR gemaakt.
Voetballen. Ik twijfelde nog even om het te verduidelijken. Maar met zijn timing kan hij ongetwijfeld ook niet neuken.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb aids gekregen van deze post. TR gemaakt.
Badum tssquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voetballen. Ik twijfelde nog even om het te verduidelijken. Maar met zijn timing kan hij ongetwijfeld ook niet neuken.
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Om de mens achter Yolanthe te zien. Ook zij heeft haar onzekerheden, maar het is een powervrouw die nergens voor terugdeinst en elke uitdaging aangaat.
Moest even opzoeken hoe ze er ook alweer uit ziet.quote:
Vind haar irritant voornamelijk. Het is geen lelijke vrouw verder of zo.quote:
Nee dan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Altijd met.
Disclaimer: we zitten in SEX en niet in MUZ
Wat is deze, ik ben het eens met je eens.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind haar irritant voornamelijk. Het is geen lelijke vrouw verder of zo.
Ze heeft wel wat irritante eigenaardigheden ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind haar irritant voornamelijk. Het is geen lelijke vrouw verder of zo.
zoals elke vrouw, hihahoquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
Verkeerde PI gebruikt zojuist
[..]
Ze heeft wel wat irritante eigenaardigheden ja.
Checkquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
slijmjurk. Ook ik ben irritant soms
Satequote:
Ik wel naar Veel te weinig.quote:
Ze zingt Nederlandstalig = haat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
Wat vinden jullie irritant aan Ilse dan?
Lui krengquote:
Nederlandstalig? Ilse?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze zingt Nederlandstalig = haat.
[..]
Lui kreng
Ilse?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze zingt Nederlandstalig = haat.
[..]
Lui kreng
Kom eens uit die grot.quote:
Ja ja, lul je er maar uit.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:16 schreef S95Sedan het volgende:
Tering, denken dat ik serieus ben![]()
Ik weet niet, ze komt gewoon stom over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |