Hehequote:Op vrijdag 25 april 2014 23:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De huishoudbeurs. En de lokale mammografie-plek.
Waar dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:08 schreef Moeraskat het volgende:
Halp er staat een verdwaalde "n" in de TT
Is al aangepast.quote:
Nope. Naaien op de bank.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Poesje.
Niet aan het feesten in het oranje?
Beetje jammer die toevoeging, had een perverse faxistisch opmerking kunnen zijnquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nope. Naaien op de bank.
Nee, niet die manier.. Broek, laken en jas repareren.
Sja....anders slaat de fantasie maar op hol.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje jammer die toevoeging, had een perverse faxistisch opmerking kunnen zijn
En dat kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sja....anders slaat de fantasie maar op hol.
Dat komt mooi uit, dat woord wil ook niet met jou geassocieerd wordenquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wens niet geassocieerd te worden met dat woord.
Stond op het punt te gaan slapen, maar ben wel even benieuwdquote:Op zaterdag 26 april 2014 03:34 schreef yats het volgende:
Uitgestorven hier? Ik mag helaas weer een hoofdstuk aan de categorie 'blunders' toevoegen.
Nachtploeg hequote:Op zaterdag 26 april 2014 03:34 schreef yats het volgende:
Uitgestorven hier? Ik mag helaas weer een hoofdstuk aan de categorie 'blunders' toevoegen.
Nee, ik heb donderdag een date gehad met iemand waar ik een crush voor begin te krijgen, en die zie ik morgen weer om (samen met een vriendin van haar) hier koningsdag te vieren (en zondag weer, al is dat geen date).quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stond op het punt te gaan slapen, maar ben wel even benieuwd![]()
Je had een date met een bekende toch?
Tja, vrouwen en hun hintsquote:Op zaterdag 26 april 2014 03:40 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik heb donderdag een date gehad met iemand waar ik een crush voor begin te krijgen, en die zie ik morgen weer om (samen met een vriendin van haar) hier koningsdag te vieren (en zondag weer, al is dat geen date).
Vanavond ben ik naar de stad van GvE en Feer geweest met vrienden van me die daar wonen. Was erg gezellig, zeker ook omdat de vriendin van een maat van me een leuke vriendin meegenomen had. Afijn, so far so good. Prima avond gehad, gezellig mee gekletst ook, alleen dacht ik niet dat ze interesse in me had. Dus bij het afscheid ook geen nummer of iets gevraagd en eigenlijk puur voor de grap gezegd dat ik haar binnenkort wel een keer in haar woonplaats (klein dorp waar toevallig familie van mij woont) tref. Nu kreeg ik dus net een appje van die vriend van me dat ze interesse had en ik als ik iets geprobeerd had nu niet alleen in bed gelegen had.
Dat eerste dus. Waarom kunnen ze nu niet gewoon duidelijk zijn tegen mannen als mij? Maar ik had het wel kunnen weten aangezien ze toch wat bleef hangen terwijl de rest van de groep doorliep toen ik weg ging.quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, vrouwen en hun hints![]()
Had je het kunnen weten als je zo terugkijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |