Ja maar dat vertelde je er niet bij.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuk hoor hele dag tussen adhders en criminelen zitten
Aldus een alcoholist.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Zie hier mijn punt.
Je bent een kneus zonder motivatie en verstand
Jij woont in een spookstad?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:15 schreef Dven het volgende:
Het regent in de straten en er is niemand in de stad
Wij houden van zonquote:
Als je dan nog zin hebt om te studeren zou ik daar lekker verder mee gaan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:19 schreef Heeinz het volgende:
Ik weet nu al niet wat ik moet doen als ik mijn bachelor heb gehaald
Wie heeft er tips voor mij
Master erbij? Associate degree erbij? Werken? Nu al ten einde raad en ik ben pas over 3 jaar klaar
Je zou het ook eens moeten doenquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus jullie gaan altijd 's nachts de stad uit bij gebrek aan zon?
Dat sowieso wel denk ikquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dan nog zin hebt om te studeren zou ik daar lekker verder mee gaan.
Pardon?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:21 schreef Dven het volgende:
IK ga slapen want deze users vind ik in zijn algemeenheid toch niet zo plezant
Wat is er mis met ons?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:21 schreef Dven het volgende:
IK ga slapen want deze users vind ik in zijn algemeenheid toch niet zo plezant
Ik ben bijna klaar met m'n studie en ik weet het ook niet. Heb eigenlijk geen zin om nog verder te leren hoewel dat misschien wel handig zou zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:19 schreef Heeinz het volgende:
Ik weet nu al niet wat ik moet doen als ik mijn bachelor heb gehaald
Wie heeft er tips voor mij
Master erbij? Associate degree erbij? Werken? Nu al ten einde raad en ik ben pas over 3 jaar klaar
Wat doe je nu dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met m'n studie en ik weet het ook niet. Heb eigenlijk geen zin om nog verder te leren hoewel dat misschien wel handig zou zijn.
Wat voor onderzoek moet je dan doen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:31 schreef Pascalus het volgende:
Ik moet alleen nog afstuderen. Heb bijna alle tentamens wel gehad. Het probleem is alleen dat je zelf een bedrijf moet zoeken en daar een onderzoek voor moet doen. Ik solliciteer al een half jaar maar nog steeds niks gevonden. Nu ga ik dus een half jaar vertraging oplopen door die shit.
Beetje jammer wel.
Het idee dat ik vorig jaar bij Pascalus op school zat, wauwquote:
Nou lijkt me dat persoonlijk überhaupt al niks, maar wat zou je daarna nog moeten gaan studeren dan?quote:
Haha. Dat was complete chaos.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:33 schreef GGMM het volgende:
De pot waarin Cavaliers en ik tegen de rest speelde was sowieso legendarisch.
wij 2 verloren door buitendamquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:33 schreef GGMM het volgende:
De pot waarin Cavaliers en ik tegen de rest speelde was sowieso legendarisch.
Als je nou niet oprotquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
wij 2 verloren door buitendam
die mist gwn kansen voor open doel
Neuk de koning.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ook ik dacht dat iedereen Koningsnacht aan het vieren was, doen ze dat Haxball spelletje.
Welke gek doet dat nouquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
wij 2 verloren door buitendam
die mist gwn kansen voor open doel
Juridisch onderzoek. Dus als een bedrijf een of ander juridisch probleem heeft moet ik daar een onderzoek over doen. Dat onderzoek duurt 20 weken en helemaal op het einde moet ik een presentatie houden. Dan ben ik afgestudeerd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor onderzoek moet je dan doen?
Ja, haha niet te geloven. Buitendam ook trouwensquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:33 schreef Tyron het volgende:
maar wie was die falco
oh oh wat was die slecht
Een keer gebeurd. Max.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
gast ik gaf prachtige steekpass, jij alleen voor doel
bam naast
ik wou op doel schieten beukt falco me wegquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik dacht ik blijf maar een beetje achter, anders is het zo'n kort potje.![]()
Ja, zo erg dat hij de corner raakte ookquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
gast ik gaf prachtige steekpass, jij alleen voor doel
bam naast
Krijg je geen hulp van je school met zoeken?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Juridisch onderzoek. Dus als een bedrijf een of ander juridisch probleem heeft moet ik daar een onderzoek over doen. Dat onderzoek duurt 20 weken en helemaal op het einde moet ik een presentatie houden. Dan ben ik afgestudeerd.
Maar het lukt me niet om een bedrijf te vinden dat mee wil werken. Bij de stage ging het een stuk makkelijker.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik wou op doel schieten beukt falco me weg
dag kans
Hou eens even je bakkes renequote:Op vrijdag 25 april 2014 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zo erg dat hij de corner raakte ook
Laten we het houden op een wat mindere periode.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar doe je wel je best, of loop je het echt bewust te verkloten?
hij speelt al 3 dagen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
is niet erg hoor, 1ste keer bakte ik er ook niks van
Ja het is goed met jequote:Op vrijdag 25 april 2014 23:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]Nee echt niet. Vanavond voor het eerst gedaan.
Je kunt weer Rechten studeren, maar dan aan de universiteit. Dus wat Wilfried Genee heeft gedaan. Daar kiezen de meesten ook voor.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:33 schreef Heeinz het volgende:
Nou lijkt me dat persoonlijk überhaupt al niks, maar wat zou je daarna nog moeten gaan studeren dan?
M'n pols is helemaal naar de kleaute.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Haxball is toch alleen met je spatiebalk?
Jonge, je vergist je. Ik ben echt vanavond pas begonnen. Ik vroeg nog naar de knoppen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja het is goed met jeik zag je sowieso gisteren ook.
Echt hè. Die kan er geen klote van.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Buitendam ook trouwensEcht een ramp om met hun te moeten spelen.
Precies, beetje verdelen, dan hoef je je ook niet het touwtyfus te lopen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:37 schreef Tyron het volgende:
maar je moet gewoon niet met zn allen op de bal duiken, zorgen dat 1ntje beetje vooraan staan, 1ntje mid druk zetten, 1ntje achter de ballen opvangen en dan doordrukken
Ja, ik kies altijd positie waar de bal wss komt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:37 schreef Tyron het volgende:
maar je moet gewoon niet met zn allen op de bal duiken, zorgen dat 1ntje beetje vooraan staan, 1ntje mid druk zetten, 1ntje achter de ballen opvangen en dan doordrukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |