Ja maar dat vertelde je er niet bij.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuk hoor hele dag tussen adhders en criminelen zitten
Aldus een alcoholist.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Zie hier mijn punt.
Je bent een kneus zonder motivatie en verstand
Jij woont in een spookstad?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:15 schreef Dven het volgende:
Het regent in de straten en er is niemand in de stad
Wij houden van zonquote:
Als je dan nog zin hebt om te studeren zou ik daar lekker verder mee gaan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:19 schreef Heeinz het volgende:
Ik weet nu al niet wat ik moet doen als ik mijn bachelor heb gehaald
Wie heeft er tips voor mij
Master erbij? Associate degree erbij? Werken? Nu al ten einde raad en ik ben pas over 3 jaar klaar
Je zou het ook eens moeten doenquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus jullie gaan altijd 's nachts de stad uit bij gebrek aan zon?
Dat sowieso wel denk ikquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dan nog zin hebt om te studeren zou ik daar lekker verder mee gaan.
Pardon?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:21 schreef Dven het volgende:
IK ga slapen want deze users vind ik in zijn algemeenheid toch niet zo plezant
Wat is er mis met ons?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:21 schreef Dven het volgende:
IK ga slapen want deze users vind ik in zijn algemeenheid toch niet zo plezant
Ik ben bijna klaar met m'n studie en ik weet het ook niet. Heb eigenlijk geen zin om nog verder te leren hoewel dat misschien wel handig zou zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:19 schreef Heeinz het volgende:
Ik weet nu al niet wat ik moet doen als ik mijn bachelor heb gehaald
Wie heeft er tips voor mij
Master erbij? Associate degree erbij? Werken? Nu al ten einde raad en ik ben pas over 3 jaar klaar
Wat doe je nu dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met m'n studie en ik weet het ook niet. Heb eigenlijk geen zin om nog verder te leren hoewel dat misschien wel handig zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |