1 jaar opgezetenquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:05 schreef Saind het volgende:
Je had dus naar het speciaal onderwijs gemoeten.
Ja leuk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Je had dus naar het speciaal onderwijs gemoeten.
Voor de normale kindertjes werkt het huidige systeem uitermate goed.
Jij bent echt heel dom hèquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja leuk.
Maar genoeg mensen op mijn school en omgeving die precies hetzelfde erover denken. Volgens mij komen er dan meer mensen op het speciaal onderwijs dan het normale onderwijs. Wat is dan nou echt nog het speciale onderwijs?
Ik hoor van een klasgenoot die op een autistenschool heeft gezeten best wel eens grappige verhalen. Kinderen die uit het niets gaan schreeuwen in de aula of keihard rennen naar het lokaal om het eerste bij de deur te staan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 jaar opgezeten
dat was echt om te huilen
Een boomknuffelaarquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:06 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn antwoord op albert : This fish must have been a fucking genius
[ afbeelding ]
op zmok was het gewoon hele dag blowen en voetballenquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoor van een klasgenoot die op een autistenschool heeft gezeten best wel eens grappige verhalen. Kinderen die uit het niets gaan schreeuwen in de aula of keihard rennen naar het lokaal om het eerste bij de deur te staan.
#goedeleefquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
op zmok was het gewoon hele dag blowen en voetballen
Leuk hoor hele dag tussen adhders en criminelen zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |