Maar dan kan het nog wel verbeterd wordenquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een van de betere van de wereld durf ik te stellen.
Wat had je daarop? 9.5 hierquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wiskunde ook niet echt onthouden, terwijl dat mijn beste vak was in mijn examenjaar.
Ligt er echt aan of je ook goede leraren hebt gehad. Ik heb gewoon zoveel slechte tot matige leraren gehad die het niet goed konden uitleggen. En dat is best wel kut voor mij met sommige vakken. Ik kan bijvoorbeeld nog steeds heel slecht Engels, terwijl ik dat al jaren heb gehad.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja, en je lult echt maar gewoon wat.
Dat je niet hebt onthouden wat je hebt geleerd bij Biologie in de tweede wil niet zeggen dat al die vakken en lessen geen nut hebben gehad.
matigquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op mijn examen een 7,5. Eindcijfer was een 8 ofzo.
Misschien was havo boven je niveau.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ligt er echt aan of je ook goede leraren hebt gehad. Ik heb gewoon zoveel slechte tot matige leraren gehad die het niet goed konden uitleggen. En dat is best wel kut voor mij met sommige vakken. Ik kan bijvoorbeeld nog steeds heel slecht Engels, terwijl ik dat al jaren heb gehad.
Meh.quote:
Dat lijkt me sterk, als ik een diploma heb gehaald terwijl ik vrij weinig uitvoerde.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien was havo boven je niveau.
Maar je doet nu dus mbo? Waarom?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh.
[..]
Dat lijkt me sterk, als ik een diploma heb gehaald terwijl ik vrij weinig uitvoerde.
Dat laatste ligt ook aan jezelf.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt er echt aan of je ook goede leraren hebt gehad. Ik heb gewoon zoveel slechte tot matige leraren gehad die het niet goed konden uitleggen. En dat is best wel kut voor mij met sommige vakken. Ik kan bijvoorbeeld nog steeds heel slecht Engels, terwijl ik dat al jaren heb gehad.
Laatste moment moest ik een studie kiezen, wist tijden niet wat ik ging doen. Toen maar voor mbo gekozen met grafisch vormgeving, omdat ik weet van mezelf dat ik de discipline niet heb om veel werk te doen op het hbo.quote:
Zoals mijn wiskundelerares me ooit neerbuigend vertelde, discipline is ook een vorm van intelligentiequote:Op vrijdag 25 april 2014 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatste moment moest ik een studie kiezen, wist tijden niet wat ik ging doen. Toen maar voor mbo gekozen met grafisch vormgeving, omdat ik weet van mezelf dat ik de discipline niet heb om veel werk te doen op het hbo.
Tuurlijk ligt het ook voor een deel bij mezelf.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat laatste ligt ook aan jezelf.
Maar ik bedoel dat je ook andere vaardigheden op doet. Je leert leren, discipline, samenwerken, kennis opnemen en toepassen en tal van andere basisvaardigheden voor de rest van je leven.
Dat jij een kutscholier was zonder motivatie iets van z'n Engels te maken betekent niet dat het schoolsysteem in Nederland gefaald is.
Dus ipv van naar school gaan we de kinderarbeid weer invoeren. Topplan. Heb je over nagedachtquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk ligt het ook voor een deel bij mezelf.
Maar ik hoorde altijd van alle mensen uit mijn klassen dat ze niks structureels leerden met de vakken. Daarbij leer je die discipline en samenwerken ook wel als je gaat werken hoor. En dan neem je ook kennis op bij je vakgebied.
Ik kreeg vandaag een afbeelding te zien.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Overigens vind ik die verdeling van vwo, havo en vmbo niet altijd goed. Want op sommige vakken ben je misschien vmbo niveau en op andere vwo niveau. Gewoon aparte klassen doen dat iedereen bij elk vak op zijn niveau les krijgt.
Is het ook.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Zoals mijn wiskundelerares me ooit neerbuigend vertelde, discipline is ook een vorm van intelligentie
Per studie ookquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Verschilt ook heel erg per school heb ik inmiddels het sterke vermoeden
Komt met de jarenquote:
Dat zeg ik nergens. Maar ik zeg dat het onderwijs flink verbeterd kan worden. Meer individuele aanpak, het beste uit iedereen halen en ervoor zorgen dat leraren nog beter opgeleid worden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Dus ipv van naar school gaan we de kinderarbeid weer invoeren. Topplan. Heb je over nagedacht
Ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een afbeelding te zien.
[ afbeelding ]
Wil je weten wat mijn antwoord was?
Je had dus naar het speciaal onderwijs gemoeten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Maar ik zeg dat het onderwijs flink verbeterd kan worden. Meer individuele aanpak, het beste uit iedereen halen en ervoor zorgen dat leraren nog beter opgeleid worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |