ja maar toen was je nog niet zo actief in de sc toch, ik kan me herinneren dat in het begin iedereen al gek werd van jequote:Op vrijdag 25 april 2014 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook na een halfjaar pas dat iedereen me echt zat was, al was ik toen ook echt vervelend met depressie gejank.
Mijn begin vond iedereen me tof met tekeningen enzo.
Hoe gaat het met het van de drank af blijvenquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vond wel lachen toen, weet nog wel toen ik jou dronken ging dmen mooie tijden
Welk niveau deed je dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee examenjaar was alleen maar Vietnam en Koude Oorlog.
Ik heb maar één jaar WW2 gehad. Dat vond ik wel jammer.
Waarover ging dat?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vond wel lachen toen, weet nog wel toen ik jou dronken ging dmen mooie tijden
Heel slecht vandaag. Verder wel goed.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het van de drank af blijven
Zit je er aan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heel slecht vandaag. Verder wel goed.
Ooh ik weet nog dat ik vrij snel aanvaringen had met Knut, omdat ik wielrennen niks vond.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar toen was je nog niet zo actief in de sc toch, ik kan me herinneren dat in het begin iedereen al gek werd van je
Yo Science bitchquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:47 schreef Heeinz het volgende:
JR vindt dit leuk
http://9gag.com/gag/aXbQK(...)ction_types=og.likes
Ooh kan best hoor, de helft van het jaar wist niemand van de klas met welke periode we eigenlijk bezig waren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Huh?Ik deed ook havo in 2012 en ik had toch echt republiek en Vietnam
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geeft wel weer aan dat dit onderwijssysteem zijn doel voorbij schiet.
Hoe vaak leer je nou echt dingen op school die voor altijd blijven hangen. Meestal leer je alleen maar snel om toets of examen te halen en ben je het dan al weer vergeten.quote:
Oh rot toch op man, je bent nog geen onderwijskundige nadat je havo hebt gedaan en een domme mbo studie doet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe vaak leer je nou echt dingen op school die voor altijd blijven hangen. Meestal leer je alleen maar snel om toets of examen te halen en ben je het dan al weer vergeten.
Eens. Alleen Nederlandse grammatica en wat wiskunde heb ik echt onthouden, en verder wat meuk van geschiedenis. M&O heb ik wel echt nog wat aan nu.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe vaak leer je nou echt dingen op school die voor altijd blijven hangen. Meestal leer je alleen maar snel om toets of examen te halen en ben je het dan al weer vergeten.
Jij vindt ons onderwijs echt goed?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh rot toch op man, je bent nog geen onderwijskundige nadat je havo hebt gedaan en een domme mbo studie doet.
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt
Een van de betere van de wereld durf ik te stellen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vindt ons onderwijs echt goed?
Ja, en je lult echt maar gewoon wat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vindt ons onderwijs echt goed?
Wiskunde ook niet echt onthouden, terwijl dat mijn beste vak was in mijn examenjaar.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Eens. Alleen Nederlandse grammatica en wat wiskunde heb ik echt onthouden, en verder wat meuk van geschiedenis. M&O heb ik wel echt nog wat aan nu.
Maar dan kan het nog wel verbeterd wordenquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een van de betere van de wereld durf ik te stellen.
Wat had je daarop? 9.5 hierquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wiskunde ook niet echt onthouden, terwijl dat mijn beste vak was in mijn examenjaar.
Ligt er echt aan of je ook goede leraren hebt gehad. Ik heb gewoon zoveel slechte tot matige leraren gehad die het niet goed konden uitleggen. En dat is best wel kut voor mij met sommige vakken. Ik kan bijvoorbeeld nog steeds heel slecht Engels, terwijl ik dat al jaren heb gehad.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja, en je lult echt maar gewoon wat.
Dat je niet hebt onthouden wat je hebt geleerd bij Biologie in de tweede wil niet zeggen dat al die vakken en lessen geen nut hebben gehad.
matigquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op mijn examen een 7,5. Eindcijfer was een 8 ofzo.
Misschien was havo boven je niveau.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ligt er echt aan of je ook goede leraren hebt gehad. Ik heb gewoon zoveel slechte tot matige leraren gehad die het niet goed konden uitleggen. En dat is best wel kut voor mij met sommige vakken. Ik kan bijvoorbeeld nog steeds heel slecht Engels, terwijl ik dat al jaren heb gehad.
Meh.quote:
Dat lijkt me sterk, als ik een diploma heb gehaald terwijl ik vrij weinig uitvoerde.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien was havo boven je niveau.
Maar je doet nu dus mbo? Waarom?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh.
[..]
Dat lijkt me sterk, als ik een diploma heb gehaald terwijl ik vrij weinig uitvoerde.
Dat laatste ligt ook aan jezelf.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt er echt aan of je ook goede leraren hebt gehad. Ik heb gewoon zoveel slechte tot matige leraren gehad die het niet goed konden uitleggen. En dat is best wel kut voor mij met sommige vakken. Ik kan bijvoorbeeld nog steeds heel slecht Engels, terwijl ik dat al jaren heb gehad.
Laatste moment moest ik een studie kiezen, wist tijden niet wat ik ging doen. Toen maar voor mbo gekozen met grafisch vormgeving, omdat ik weet van mezelf dat ik de discipline niet heb om veel werk te doen op het hbo.quote:
Zoals mijn wiskundelerares me ooit neerbuigend vertelde, discipline is ook een vorm van intelligentiequote:Op vrijdag 25 april 2014 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatste moment moest ik een studie kiezen, wist tijden niet wat ik ging doen. Toen maar voor mbo gekozen met grafisch vormgeving, omdat ik weet van mezelf dat ik de discipline niet heb om veel werk te doen op het hbo.
Tuurlijk ligt het ook voor een deel bij mezelf.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat laatste ligt ook aan jezelf.
Maar ik bedoel dat je ook andere vaardigheden op doet. Je leert leren, discipline, samenwerken, kennis opnemen en toepassen en tal van andere basisvaardigheden voor de rest van je leven.
Dat jij een kutscholier was zonder motivatie iets van z'n Engels te maken betekent niet dat het schoolsysteem in Nederland gefaald is.
Dus ipv van naar school gaan we de kinderarbeid weer invoeren. Topplan. Heb je over nagedachtquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk ligt het ook voor een deel bij mezelf.
Maar ik hoorde altijd van alle mensen uit mijn klassen dat ze niks structureels leerden met de vakken. Daarbij leer je die discipline en samenwerken ook wel als je gaat werken hoor. En dan neem je ook kennis op bij je vakgebied.
Ik kreeg vandaag een afbeelding te zien.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Overigens vind ik die verdeling van vwo, havo en vmbo niet altijd goed. Want op sommige vakken ben je misschien vmbo niveau en op andere vwo niveau. Gewoon aparte klassen doen dat iedereen bij elk vak op zijn niveau les krijgt.
Is het ook.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Zoals mijn wiskundelerares me ooit neerbuigend vertelde, discipline is ook een vorm van intelligentie
Per studie ookquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Verschilt ook heel erg per school heb ik inmiddels het sterke vermoeden
Komt met de jarenquote:
Dat zeg ik nergens. Maar ik zeg dat het onderwijs flink verbeterd kan worden. Meer individuele aanpak, het beste uit iedereen halen en ervoor zorgen dat leraren nog beter opgeleid worden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Dus ipv van naar school gaan we de kinderarbeid weer invoeren. Topplan. Heb je over nagedacht
Ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een afbeelding te zien.
[ afbeelding ]
Wil je weten wat mijn antwoord was?
Je had dus naar het speciaal onderwijs gemoeten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Maar ik zeg dat het onderwijs flink verbeterd kan worden. Meer individuele aanpak, het beste uit iedereen halen en ervoor zorgen dat leraren nog beter opgeleid worden.
1 jaar opgezetenquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:05 schreef Saind het volgende:
Je had dus naar het speciaal onderwijs gemoeten.
Ja leuk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Je had dus naar het speciaal onderwijs gemoeten.
Voor de normale kindertjes werkt het huidige systeem uitermate goed.
Jij bent echt heel dom hèquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja leuk.
Maar genoeg mensen op mijn school en omgeving die precies hetzelfde erover denken. Volgens mij komen er dan meer mensen op het speciaal onderwijs dan het normale onderwijs. Wat is dan nou echt nog het speciale onderwijs?
Ik hoor van een klasgenoot die op een autistenschool heeft gezeten best wel eens grappige verhalen. Kinderen die uit het niets gaan schreeuwen in de aula of keihard rennen naar het lokaal om het eerste bij de deur te staan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 jaar opgezeten
dat was echt om te huilen
Een boomknuffelaarquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:06 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn antwoord op albert : This fish must have been a fucking genius
[ afbeelding ]
op zmok was het gewoon hele dag blowen en voetballenquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoor van een klasgenoot die op een autistenschool heeft gezeten best wel eens grappige verhalen. Kinderen die uit het niets gaan schreeuwen in de aula of keihard rennen naar het lokaal om het eerste bij de deur te staan.
#goedeleefquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
op zmok was het gewoon hele dag blowen en voetballen
Leuk hoor hele dag tussen adhders en criminelen zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |