Nee ik kom pas een paar dagen echt in de SCquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
oja jij was er toen niet
er is een tijdperk geweest dat werkelijk iedereen van sc mij haatte (behalve donraja en jordi)
toen was ik op mijn succesvolst eigenlijk
Ik zou me dus echt kapot ergeren als ik net over de Holocaust vertel en een paar sletjes zitten hun make-up bij te werkenquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die zou ik er dus meteen uitflikkeren
Niet als het met Southampton isquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
langer dan een week zelfde club spelen
autisme/10
Hoezoquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou me dus echt kapot ergeren als ik net over de Holocaust vertel en een paar sletjes zitten hun make-up bij te werken
prima clubquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als het met Southampton is![]()
Jij vindt dit leuk.
Die fase heb ik ook gehad. Toen de SC dicht ging en Rens mij ging uitschelden via DMquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
oja jij was er toen niet
er is een tijdperk geweest dat werkelijk iedereen van sc mij haatte (behalve donraja en jordi)
toen was ik op mijn succesvolst eigenlijk
mwah vond het niet erg, eerder zeer vermakelijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee ik kom pas een paar dagen echt in de SC
Maar wat naar voor je Tyron. Het is goed dat je er zo bovenop bent gekomen. Inmiddels mag iedereen je
Tweede wereldoorlog en Vietnam is toch sowieso interessantquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou me dus echt kapot ergeren als ik net over de Holocaust vertel en een paar sletjes zitten hun make-up bij te werken
binnekort weerquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:42 schreef Dven het volgende:
Ik zou zo graag een eentweetje doen. Maar mijn vriend is het vergeten
ja maar bij mij was het anders, jij had het aan je beginquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die fase heb ik ook gehad. Toen de SC dicht ging en Rens mij ging uitschelden via DM
Vietnam oorlog was mijn examen onderwerp. Maar jammer genoeg had ik toen een lerares die totaal niet leuk kon vertellen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tweede wereldoorlog en Vietnam is toch sowieso interessantLekker een excuus om een paar goeie films te kijken.
Gelukkig heb ik alleen maar vrienden hierquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar bij mij was het anders, jij had het aan je begin
ik had het na een paar maanden want ik werd goed ontvangen en toen was ik even weg en kwam ik weer terug en ging ik gwn lekker rellen in de sc enzo leuk haha oke
Had je ook de Republiek der Nederlanden erbij?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vietnam oorlog was mijn examen onderwerp. Maar jammer genoeg had ik toen een lerares die totaal niet leuk kon vertellen.
Wou ook niet die films kijken toen we daar om vroegen, want we moesten luisteren naar al die feitjes die ze opdreunden
ja leuk zolang je maar niet vrienden wordt met users zoals dven, die steken je in je rug wanneer je even niet opletquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alleen maar vrienden hier
dat was tantoe saaiquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Had je ook de Republiek der Nederlanden erbij?
Dat was bij mij ook na een halfjaar pas dat iedereen me echt zat was, al was ik toen ook echt vervelend met depressie gejankquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja maar bij mij was het anders, jij had het aan je begin
ik had het na een paar maanden want ik werd goed ontvangen en toen was ik even weg en kwam ik weer terug en ging ik gwn lekker rellen in de sc enzo leuk haha oke
Neeeeeehhhquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja leuk zolang je maar niet vrienden wordt met users zoals dven, die steken je in je rug wanneer je even niet oplet
vond wel lachen toen, weet nog wel toen ik jou dronken ging dmen mooie tijdenquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook na een halfjaar pas dat iedereen me echt zat was, al was ik toen ook echt vervelend met depressie gejank.
Nee examenjaar was alleen maar Vietnam en Koude Oorlog.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Had je ook de Republiek der Nederlanden erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |