Wat voor onderzoek moet je dan doen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:31 schreef Pascalus het volgende:
Ik moet alleen nog afstuderen. Heb bijna alle tentamens wel gehad. Het probleem is alleen dat je zelf een bedrijf moet zoeken en daar een onderzoek voor moet doen. Ik solliciteer al een half jaar maar nog steeds niks gevonden. Nu ga ik dus een half jaar vertraging oplopen door die shit.
Beetje jammer wel.
Het idee dat ik vorig jaar bij Pascalus op school zat, wauwquote:
Nou lijkt me dat persoonlijk überhaupt al niks, maar wat zou je daarna nog moeten gaan studeren dan?quote:
Haha. Dat was complete chaos.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:33 schreef GGMM het volgende:
De pot waarin Cavaliers en ik tegen de rest speelde was sowieso legendarisch.
wij 2 verloren door buitendamquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:33 schreef GGMM het volgende:
De pot waarin Cavaliers en ik tegen de rest speelde was sowieso legendarisch.
Als je nou niet oprotquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
wij 2 verloren door buitendam
die mist gwn kansen voor open doel
Neuk de koning.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ook ik dacht dat iedereen Koningsnacht aan het vieren was, doen ze dat Haxball spelletje.
Welke gek doet dat nouquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
wij 2 verloren door buitendam
die mist gwn kansen voor open doel
Juridisch onderzoek. Dus als een bedrijf een of ander juridisch probleem heeft moet ik daar een onderzoek over doen. Dat onderzoek duurt 20 weken en helemaal op het einde moet ik een presentatie houden. Dan ben ik afgestudeerd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voor onderzoek moet je dan doen?
Ja, haha niet te geloven. Buitendam ook trouwensquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:33 schreef Tyron het volgende:
maar wie was die falco
oh oh wat was die slecht
Een keer gebeurd. Max.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
gast ik gaf prachtige steekpass, jij alleen voor doel
bam naast
ik wou op doel schieten beukt falco me wegquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik dacht ik blijf maar een beetje achter, anders is het zo'n kort potje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |