Ik ga Trials Fusion spelen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:55 schreef Heeinz het volgende:
Cavaliers wil jij zo weer bij mij in het team met haxball?
Durf je soms niet zonder Geertgod in je team?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:55 schreef Heeinz het volgende:
Cavaliers wil jij zo weer bij mij in het team met haxball?
Dat is lang geleden dat ik dat gespeeld hebquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:55 schreef Grifte het volgende:
Zometeen gewoon 11 vs 11 haxball groot veldje
Nee, wij vullen elkaar erg goed aan. Mijn structurele topprestaties samen met het sporadische goede werk van Cavaliers zijn een garantie voor overwinningen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Durf je soms niet zonder Geertgod in je team?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6 VBL / VI Toto - Doe jij het beter dan Derksen? #6
Als ADHDer vind ik dit schandalige praktijken.quote:
quote:
quote:
quote:
twitter:simwasse twitterde op vrijdag 25-04-2014 om 22:01:48@henky007 Schitterend nummer, Henk. Het hele FOK!-Forum is trots op je. reageer retweet
Oké Hans, dank jequote:Op vrijdag 25 april 2014 22:01 schreef forzaudinese het volgende:
Even reageren op wat Derksen zei over het koningshuis.
Paar weken terug hebben we gezien waarom we blij mogen zijn met een koning ! Op die top waren alle wereldleiders onder de indruk van het ontvangs op het paleis. Rutte zet ons land voor schut met zijn slechte engels ! Daarnaast hebben we een koning die sportliefhebber is ! Tof toch ! Zo dat wou ik even kwijt.
Bedankt hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:01 schreef forzaudinese het volgende:
Paar weken terug hebben we gezien waarom we blij mogen zijn met een koning ! Op die top waren alle wereldleiders onder de indruk van het ontvangs op het paleis. Rutte zet ons land voor schut met zijn slechte engels ! Daarnaast hebben we een koning die sportliefhebber is ! Tof toch ! Zo dat wou ik even kwijt.
Bedankt voor je bijdrage, Hans.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:01 schreef forzaudinese het volgende:
Altijd weer die overacting.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:01 schreef forzaudinese het volgende:
Uh okequote:Op vrijdag 25 april 2014 22:01 schreef forzaudinese het volgende:
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:01 schreef forzaudinese het volgende:
Jouw twitter gedragquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk reageert ie .twitter:simwasse twitterde op vrijdag 25-04-2014 om 22:01:48@henky007 Schitterend nummer, Henk. Het hele FOK!-Forum is trots op je. reageer retweet
Houdoe en bedankt he Hansie Hansiequote:Op vrijdag 25 april 2014 22:01 schreef forzaudinese het volgende:
Dit boeit echt niemand.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:01 schreef forzaudinese het volgende:
Hhaha ok man, spreek je later.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:01 schreef forzaudinese het volgende:
JUICHEN!!quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:01 schreef forzaudinese het volgende:
Johanquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:05 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Die gezichtsuitdrukkingen zeggen genoeg
Doe jij dat ook al?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:05 schreef Grifte het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)e9a69fcfd0f887f4912b
Zeg nou is eerlijk ! Wie vertegenwoordigt ons land beter Willem Alexander en Maxima of Rutte ?quote:
Louis van Gaal.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:07 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Zeg nou is eerlijk ! Wie vertegenwoordigt ons land beter Willem Alexander en Maxima of Rutte ?
LOUISquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:07 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Zeg nou is eerlijk ! Wie vertegenwoordigt ons land beter Willem Alexander en Maxima of Rutte ?
Louistjequote:Op vrijdag 25 april 2014 22:07 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Arie Slobquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:07 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
CEOquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:12 schreef Evertjan het volgende:
maar wat heeft Henk de Haan bij de Rabobank gedaan?
quote:
Hij zat in zo'n oranje leeuwenpak.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:12 schreef Evertjan het volgende:
maar wat heeft Henk de Haan bij de Rabobank gedaan?
groagquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:08 schreef Kenju het volgende:
Op usenet staat hij wel al:
http://www.nzbserver.com/(...)dNaUwvxRe%40spot.net
Zal ik hem voor jullie nietsnutten even uploaden?
Echt een wereldgozer ben je...quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:24 schreef _Flea_ het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)1d0-b86b9bea0cef.mp4
Beste LIVE optreden ooit, die wint waarschijnlijk een TMF Award en een Grammy.quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 23:32 schreef ohjajohh het volgende:
Blijft heerlijk die anekdote over Lowietje
quote:Op maandag 28 april 2014 10:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Het schijnt dat Valentijn Driessen vrijdag de tafelgast is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat lijkt wel Jiskefet! Dat gaat he-le-maal nergens over!quote:Op maandag 28 april 2014 12:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heerlijke anekdote over, ja wat eigenlijk?
Nee, die wordt teveel geromantiseerd. Tevens is die al 52 dus nee bedankt.quote:Op zondag 27 april 2014 15:11 schreef Evertjan het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)telic-terug-bij-ajax
Pantelic terug naar Ajax?
Bij haxball wordt hij ook al zo snel moe, na een minuut staat hij alweer uit te blazen op de middenlijn.quote:Op maandag 28 april 2014 14:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Goeie kerel. Hopelijk wordt hij ook weer lekker moe.
Ow doet hij daar ook al aan meequote:Op maandag 28 april 2014 14:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij haxball wordt hij ook al zo snel moe, na een minuut staat hij alweer uit te blazen op de middenlijn.
Volgens mij is het meer rollen als ik het Youtubeje zo bekijk van haxballquote:Op maandag 28 april 2014 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar hij laat soms nog wel een mannetje lopen.
Ik ben niet zo goed in dat soort spelletjes plus ik kan niet tegen mijn verliesquote:
Het gaat toch niet om winnen of verliezen, als ik zou willen winnen had ik elk potje geëist dat ik bij Geert in het team zat.quote:Op maandag 28 april 2014 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer rollen als ik het Youtubeje zo bekijk van haxball
[..]
Ik ben niet zo goed in dat soort spelletjes plus ik kan niet tegen mijn verlies
Nou ik denk erover na ik moet eerst even kijken hoe het werkt. Ik zie rondjes die achter een ander rondje aanrennenquote:Op maandag 28 april 2014 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om winnen of verliezen, als ik zou willen winnen had ik elk potje geëist dat ik bij Geert in het team zat.
Maar die mensen op Youtube kunnen er geen ene kut van, wij zijn VBL, en wij houden van vloeiend combinatie haxball. Hoog in de concentratie.
Sowieso niet nadenken bij het spel, dat doen Mani, GGMM en ik ook niet.quote:Op maandag 28 april 2014 14:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik denk erover na ik moet eerst even kijken hoe het werkt. Ik zie rondjes die achter een ander rondje aanrennen
Alleen maar knoppen rammen dusquote:Op maandag 28 april 2014 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sowieso niet nadenken bij het spel, dat doen Mani, GGMM en ik ook niet.
Er zijn altijd wel mensen die me in de weglopen terwijl ik er even een paar akka's uit gooi.quote:Op maandag 28 april 2014 14:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik houd altijd de 0, behalve als ik dat niet doe. Maar dat is dan de schuld van iemand anders.
Met vrouwen gaan wij zeer beschaafd om bij haxball.quote:Op maandag 28 april 2014 14:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof het een mooie vrouw is, in jullie geval dan.
Hopelijk niet alleen bij haxball.quote:Op maandag 28 april 2014 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met vrouwen gaan wij zeer beschaafd om bij haxball.
Vandaag Wim Kieft.quote:Op maandag 28 april 2014 14:44 schreef macca728 het volgende:
Oh excuses, dacht dat dit het VI topic was, maar ben verkeerd.
quote:Op maandag 28 april 2014 14:44 schreef macca728 het volgende:
quote:Op maandag 28 april 2014 14:44 schreef macca728 het volgende:
Helemaal niet erg hoor als je verkeerd bentquote:Op maandag 28 april 2014 14:44 schreef macca728 het volgende:
Nee hoor ik ben makkelijk, op de goeie manier dan hequote:Op maandag 28 april 2014 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent wel heel veeleisend zeg.
De manier die mannen goed vinden of wat?quote:Op maandag 28 april 2014 14:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben makkelijk, op de goeie manier dan he
Ik weet niet wat mannen goed vinden hoor. Wat ik bedoel is dat ik geen zeurpiet ben of zoietsquote:Op maandag 28 april 2014 14:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De manier die mannen goed vinden of wat?
Denk niet dat hij er moe van wordt, want kan me nog een kampioensschapswedstrijd van PSV - Groningen herinneren die echt nergens op sloeg (0-0).quote:Op maandag 28 april 2014 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe moe zal hij worden van de titel van Ajax na de zaadpot tegen Heracles?
Bron?quote:Op maandag 28 april 2014 18:17 schreef Evertjan het volgende:
aankomende vrijdag schuift Valentijn Driessen van de Telegraaf aan als 4e man bij VI
Klote.quote:Op maandag 28 april 2014 18:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Wilfred Genee bij 538 vanmorgen tijdens ESO
Derksen denkt: de vijand van mijn vijand is mijn vriend.quote:Op maandag 28 april 2014 18:22 schreef Arn0 het volgende:
Dat wordt vrijdag ongetwijfeld een Louis-bash.
4e man HAHAHAHHAAAAAHHAAAAHHAAAquote:Op maandag 28 april 2014 18:17 schreef Evertjan het volgende:
aankomende vrijdag schuift Valentijn Driessen van de Telegraaf aan als 4e man bij VI
Z'n boekje over Van Gaal loopt zeker niet zo lekker.. terecht, want ik heb het gelezen en het gaat veel te veel over Hugo zelf.quote:Op maandag 28 april 2014 20:10 schreef Evertjan het volgende:
eigenlijk zou Hugo Borst vanavond aanschuiven maar Sparta speelt vanavond
loopt prima geloof ik al 20.000 stuks verkochtquote:Op maandag 28 april 2014 20:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Z'n boekje over Van Gaal loopt zeker niet zo lekker.. terecht, want ik heb het gelezen en het gaat veel te veel over Hugo zelf.
Ik kijk nog liever naar Zo Raymannquote:Op maandag 28 april 2014 20:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Geen Fortuna - Graafschap kijken
D'r valt ook geen droog brood te verdienen in die hele boekengebeurtenis.quote:Op maandag 28 april 2014 20:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Z'n boekje over Van Gaal loopt zeker niet zo lekker.. terecht, want ik heb het gelezen en het gaat veel te veel over Hugo zelf.
Die sla ik ook even overquote:Op maandag 28 april 2014 20:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
knotsgek duelletje.quote:Op maandag 28 april 2014 20:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ow hier is geen Aldi helaas.quote:Op maandag 28 april 2014 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die van de aldi zijn beter. En minder dan de helft van de prijs
Het is dat jij eraan gelikt hebt anders wou ik hem wel hebbenquote:Op maandag 28 april 2014 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dit was de laatste en die vind ik eigenlijk niet zo heel lekker.
Ik wil het nog wel hebben, maar liever vlak voor het WK.quote:Op maandag 28 april 2014 20:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Heeft iemand dat boek van Hugo ook gelezen trouwens? Ben wel benieuwd naar meningen.. of is dat te serieus voor dit topic
Terecht.quote:Op maandag 28 april 2014 20:35 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb ook maar even gezapt naar RTL 7
je vergeet knjbquote:Op maandag 28 april 2014 20:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Van der Gijp is weer eens negatief over Feyenoord
Gras is groen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |