quote:Op maandag 28 april 2014 18:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat 'ie vroeg voor wat voor motor 't was.. dus ik zeg: R6 '07. Gaat 'ie helemaal huilen.
das snelquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
SEHR GEIL! Verslag binnen 48 uur bitte
Morgen nieuwe band achter![]()
oe oe oequote:Op woensdag 30 april 2014 08:18 schreef Salatrel het volgende:
wel een shirt voor stinkie gevonden
[ afbeelding ]
Gecondoleerd en sterkte allebeiquote:Op woensdag 30 april 2014 10:04 schreef KneusTeun het volgende:
Wij (ik en muis) zijn ook gister terug gekomen in NL.
Helaas vanwege slecht nieuws, Laura haar vader is overleden dus moesten we plotseling terug naar hier. Ik meld het even zodat iedereen meteen op de hoogte is en een awkward moment voorkomen kan worden.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 30 april 2014 10:04 schreef KneusTeun het volgende:
Helaas vanwege slecht nieuws, Laura haar vader is overleden dus moesten we plotseling terug naar hier. Ik meld het even zodat iedereen meteen op de hoogte is en een awkward moment voorkomen kan worden.
Damn dat is echt klote... Gecondoleerd en sterkte komende tijd!quote:Op woensdag 30 april 2014 10:04 schreef KneusTeun het volgende:
gecondoleerdquote:Op woensdag 30 april 2014 10:04 schreef KneusTeun het volgende:
Bahquote:Op woensdag 30 april 2014 10:04 schreef KneusTeun het volgende:
Wil je daar eens een foto van maken hoe je dat hebt zitten?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:57 schreef BlackLining het volgende:
Net otoplastieken laten aanmeten bij Alpine in SoesterbergWas nog een aanbieding vandaag, 89 euro in plaats van (ik geloof) 109. Ben benieuwd
Groen filter genomen in eerste instantie. Heb speakertjes in mijn helm zitten voor radio, navigatie en intercom en die wil ik nog wel blijven horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |