Het forceshield levert goed werk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:11 schreef roislecxe het volgende:
http://www.buienradar.nl/verwachting-2-uur
Als er niks bijgroeit is dit wel weer een mooie situatie
Gister + vandaag belooft alvast weer veel goeds voor de rest vd zomer.quote:
Ik heb me er vorig jaar al bij neergelegd. Moet je ook maar doenquote:
Dan maar boodschappen doen, wie weet word ik overvallen door een bui.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb me er vorig jaar al bij neergelegd. Moet je ook maar doen
Nog geen donder gehoord, nog geen bliksem gezien hier. En die 12 druppels, daar gaat het gewoon bij blijven.
Er dreigt niet eens iets, nog genoeg stukken blauwe lucht te zien.
Als je richting Zeeland boodschappen gaat doen misschienquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan maar boodschappen doen, wie weet word ik overvallen door een bui.
Het is nou eenmaal geen fabeltjequote:Op vrijdag 25 april 2014 17:37 schreef Resistor het volgende:
Tijd om het vlees op de barbecue te leggen.
En Breda![]()
Hoe krijgen ze het voor elkaar.
Ja daar ga ik vanavond weer heen, als alles voorbij is natuurlijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je richting Zeeland boodschappen gaat doen misschien
Uiteraardquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:41 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja daar ga ik vanavond weer heen, als alles voorbij is natuurlijk
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal geen fabeltje
Als onweerliefhebber moet je bijzonder veel geduld hebben hier.
Realiteit:quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan dit soort propaganda tegenkomen.
Volgens mij hoorde ik ook wat toen ik in de Jumbo wasquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:55 schreef roislecxe het volgende:
Zo, ik hoorde een donder. Weer een onweersdag bijgeschreven![]()
succes!!quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Ziet er hier wel wat dreigend uit, maar nog geen regen en zo. Dus ben benieuwd! Heb zo een late rijles!
Volle bak blauwe lucht trekt nu binnen, de zon komt er weer aan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik ook wat toen ik in de Jumbo was
Kijk nu eens naar de radar katje, Dat is nou schampenquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Lijkt hier weer eens oud-Leids niks te worden
Die bui ontstond uit het niets, hopelijk wordt ie nog groter.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kijk nu eens naar de radar katje, Dat is nou schampen
Het zou hier nog geen 5km verderop moeten onweren en regenen, maar als ik uit het raam kijk zie ik enkel blauwe lucht
`quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:38 schreef Ajaxfan het volgende:
Trekt heulemaal dicht bij Amsterdam. Gaat er hier dan toch iets gebeuren?
Ja, ik zou in een rood gedeelte moeten zitten. Er komt alleen helemaal niets uit! Doodstil en droog! Alleen donker!quote:
Dit is verwacht.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:44 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ja, ik zou in een rood gedeelte moeten zitten. Er komt alleen helemaal niets uit! Doodstil en droog! Alleen donker!
Oh, ik hoor nu een ieniemienie rommel
Ik ging met de boot, dat is wel aan te raden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:52 schreef roislecxe het volgende:
Zo maar eens boodschappen doen. Ben benieuwd of het een beetje begaanbaar is buiten na het noodweer
Haha ik tikte op de FP net hetzelfdequote:Op vrijdag 25 april 2014 18:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik ging met de boot, dat is wel aan te raden.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 @ 18:54 schreef roislecxe het volgende:
Zo in m'n rubberbootje naar de supermarkt.
Oh wat heb je weer te klagen he.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:52 schreef Nattekat het volgende:
ZOOOOOOOOO
gigantische klap enorm verderop, de grond trilde.
Haha, ik zie em staan jaquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha ik tikte op de FP net hetzelfde
[..]
dr gebeurt geen fuckquote:
Ja, het is nog steeds droog en die klap was aan de andere kant van Leiden. Het blijft verder donker en saai.quote:
M'n bloed begint te koken van dit soort taferelen, op m'n laptop heb ik nog iets van 5 van dit soort screenshots.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:19 schreef Nattekat het volgende:
Breda's schild blokkeert het voor Leiden
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb me er vorig jaar al bij neergelegd. Moet je ook maar doen
Nog geen donder gehoord, nog geen bliksem gezien hier. En die 12 druppels, daar gaat het gewoon bij blijven.
Er dreigt niet eens iets, nog genoeg stukken blauwe lucht te zien.
Waarom ga je staken?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zit te denken om weer eens een staking in te voeren wat ik xx aantal jaar geleden ook heb gedaan.
Morgen neem ik besluit
Eis voor betere onweersvoorwaarden en een 2% hogere bliksemactiviteit.quote:
Top, ik doe meequote:Op vrijdag 25 april 2014 19:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eis voor betere onweersvoorwaarden en een 2% hogere bliksemactiviteit.
Post eensquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Godver, nu ik het kaartje van gister zie ben ik ook geneigd om vannaar
over te schakelen
quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eis voor betere onweersvoorwaarden en een 2% hogere bliksemactiviteit.
Dat dit.quote:
Maar wat schiet je ermee opquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
Dat dit.
xx aantal jaar geleden heb ik het zelfde mee gemaakt dat alles langs me ging of elke keer het zuiden weer de volle laag kreeg. Werd gewoon helemaal gek en dus besloot ik te staken.
En wat houd dat in?
Zolang ik geen onweersbui heb gehad in fatsoendelijke maat, dus geen 2x flits met 2 donders en de rest vliegt langs je, ga ik niet posten in deze weer gedeelte, geen weergesprekken op facebook of elders, worden er geen foto's gemaakt en staak ik het timelapsen, alleen live afbeelding wordt geupdate. Website hier uiteraard buiten gelaten.
Goed nu hopen dat de weergoden luisteren en mij eindelijk eens een volle lading geeft!
Maar goed morgen besluit ik of ik deze staking ga inzetten
Uiteindelijk helemaal niksquote:
Doe maar. Eerstvolgende keer dat onweer wordt voorspeld mag je weer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan nog een screenshot van 19:50 van Breda posten, maar ik houd me in
Het inhouden?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Doe maar. Eerstvolgende keer dat onweer wordt voorspeld mag je weer.
Dat is 'mquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:38 schreef roislecxe het volgende:
Richting Tilburg rommelt het wel continu zo te horen en te zien. Nieuw schampschot.
Serieus?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:38 schreef roislecxe het volgende:
Richting Tilburg rommelt het wel continu zo te horen en te zien. Nieuw schampschot.
Toch goed dat ik mn opblaasboot mee had. De straat was een beetje nat toen ik buiten kwam.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:19 schreef Rabieluh het volgende:
Rommeliebommelie te Breda, its something.
Ja beetje lijp, zit alles hoog verstopt in de wolken?quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:25 schreef roislecxe het volgende:
Volgens buienradar gaat het helemaal uit zn dak hier? Maar het is droog en het rommelt amper? Flitsen heb ik helemaal niet gezien nog.
Geen idee... het wordt angstvallig verborgen gehouden in ieder gevalquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja beetje lijp, zit alles hoog verstopt in de wolken?
In limburg nog niet echt veel gehad vandaag. op de lijn Eindhoven - Nijmegen is het vaak het meest te belevenquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:04 schreef Djeez het volgende:
Nou, het noordoosten is morgen, voor de verandering, wederom de hoek waar de klappen vallen. Hier koud en nat, en de rest van het land volop zon en droog. En dat met een verjaardag, ik wil emigreren naar Limburg!
Dat hoorde ik dus ook. Ik dacht serieus dat er een tornado of iets dergelijks aan kwam.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:58 schreef Resistor het volgende:
Ik heb nog nooit op deze manier een hoosbui aan horen komen![]()
Een geruis in de verte, bij mij nog droog, en dan barst het los...
(Bunschoten)
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:03 schreef Martinovibes het volgende:
Ik heb er eentje te pakken gekregen zojuist in Rozenburg , wazige foto want cam stond achter het raam
[ afbeelding ]
vet!quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:03 schreef Martinovibes het volgende:
Ik heb er eentje te pakken gekregen zojuist in Rozenburg , wazige foto want cam stond achter het raam
[ afbeelding ]
Dit was ook de enige serieuze uit 10 GB film hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:05 schreef Nattekat het volgende:
Met al mijn beeldmateriaal, heb ik enkel een flits net buiten beeld
Jij hebt tenminste wat, bij mij zat alles eerst tussen de frames in, en daarna toen ik maar naar 30 keer per seconde ging (film) helemaal niks meer. Maar jouw lucht ziet er ook een stuk dreigender uitquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:06 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Dit was ook de enige serieuze uit 10 GB film hoor
Expres onderbelicht omdat de bliksem anders te snel overbelicht raaktquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste wat, bij mij zat alles eerst tussen de frames in, en daarna toen ik maar naar 30 keer per seconde ging (film) helemaal niks meer. Maar jouw lucht ziet er ook een stuk dreigender uit
Nice!quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:03 schreef Martinovibes het volgende:
[ afbeelding ]
topfoto manquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:03 schreef Martinovibes het volgende:
[ afbeelding ]
Knetter - rommel - plons en weer droog.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:30 schreef Againzender het volgende:
In Amsterdam wat gespetter, wel hele dynamische dingen in de wolken, toen de voorkant voorbij was (flinke windtoename ook toen) iets wat op de achterkant van een shelf leek, en die voorkant werd ook steeds duidelijker naarmate het zich verwijderde.
ik heb wat flitsen gezien in Slotervaart, wat druppels, en dat was hetquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:34 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Knetter - rommel - plons en weer droog.
dan weet je weer ff je plaats. Heerlijk altijd zo'n knal!quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:38 schreef Pluckie het volgende:
Omgeving Capelle aan den IJssel, zo rond 20 uur, buitenlucht was inmiddels "donkerzwart" geworden, vervolgens een enorm felle lichtflits en enkele seconden later een daverende klap dat ook even aanhield. Alles wat aan ramen en deuren hier in huis zou kunnen trillen, trilde ook.
Toch wel weer indrukwekkend hoor, dat natuurgeweld.
Ja dat kun je wel stellen inderdaad.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan weet je weer ff je plaats. Heerlijk altijd zo'n knal!
Volgens mij valt het rugbyfeest wel redelijk in het water zoquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:05 schreef Infection het volgende:
Niet normaal meer. Hagelstenen zo groot als knikkers hier in Bunschoten.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:05 schreef Infection het volgende:
Niet normaal meer. Hagelstenen zo groot als knikkers hier in Bunschoten.
De muziek draait rustig door als ik het zo hoor. Toch wel een risico, het zou maar inslaan op die tent of iets dergelijks, het staat tenslotte wel op een groot open veld.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:05 schreef Resistor het volgende:
[..]
Volgens mij valt het rugbyfeest wel redelijk in het water zo
quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Blijft tof, Nederland oranje op buienradar
Het is maar een 'hint dat er misschien wel eens iets zou kunnen komen', meer niet. Maar ja, 'normale' mensen snappen dat niet, en zien alleen maar een ander kleurtje dan 'er is niets aan de hand'.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:36 schreef Elan het volgende:
Tweede keer code geel in een paar dagen tijd je vraagt je toch af of mensen dat nog serieus nemen.
Zon? Welke zon?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beetje dom geweest vandaag.... hele dag in zon gezeten zonder ingesmeerd te hebben dus nu een knal rode kop
Dan kijk je niet goed. Onweer zit in Duitsland, misschien dat Groningen geluk heeft.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:23 schreef Infection het volgende:
Van de voorspellingen klopt ook niet al te veel. Nog geen onweer gezien op buienradar.
Zelfs die rode vlekken met zelfs zwart in het midden die het KNMI zo als zware buien aangeeft boven mijn lokatie merk ik erg weinig van.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:30 schreef Resistor het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed. Onweer zit in Duitsland, misschien dat Groningen geluk heeft.
Vanmorgen was het lekker weer, lekker op de snorfiets naar Baarn geweest, maar nu is het bewolkt, ik vind het eerlijk gezegd zelfs een beetje fris aanvoelen.
Het is al afgezwakt voordat het überhaupt de Duits/Nederlandse grens bereikt heeft.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:09 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zelfs die rode vlekken met zelfs zwart in het midden die het KNMI zo als zware buien aangeeft boven mijn lokatie merk ik erg weinig van.
De Bilt eergisteren, dát was serieus hoor!quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:36 schreef Elan het volgende:
Tweede keer code geel in een paar dagen tijd je vraagt je toch af of mensen dat nog serieus nemen.
Ben gelijk een beetje depriquote:Op zondag 27 april 2014 10:05 schreef Ajaxfan het volgende:
Vandaag een compensatiedagje voor alle zonneschijn van de afgelopen dagen.
Van Assen naar Zeeland is toch zeker vier uur rijdenquote:Op zondag 27 april 2014 20:28 schreef Lemans24 het volgende:
Hele dag zon gehad in Zeeland.
Goeie tip: als érgens de zon schijnt volgens de berichten, ga er heen. Nederland is klein!
En dichterbij was geen droge, zonnige plek te vinden, in Duitsland ofzo?quote:Op zondag 27 april 2014 21:17 schreef Djeez het volgende:
[..]
Van Assen naar Zeeland is toch zeker vier uur rijden
Ja, inderdaad... Twee jaar terug in de zomer werd ik op een zondag wakker in een grijs regenachtig Utrecht en zag ik op de satellietbeelden dat zuid limburg volop in de zon zat. Toen dacht ik ook: fuck it, ik peer 'm.quote:Op zondag 27 april 2014 22:25 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En dichterbij was geen droge, zonnige plek te vinden, in Duitsland ofzo?
Bovendien, dagkaarje NS kan altijd, goedkoop bij Kruidvat e.d.
Het goede leven van de Utrechters inderdaad!quote:Op zondag 27 april 2014 23:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... Twee jaar terug in de zomer werd ik op een zondag wakker in een grijs regenachtig Utrecht en zag ik op de satellietbeelden dat zuid limburg volop in de zon zat. Toen dacht ik ook: fuck it, ik peer 'm.
Trein in gesprongen en 2 uur later proostte ik samen met mn vriendinnetje op een zonovergoten terras in Maastricht
Serieus?quote:Op zondag 27 april 2014 22:25 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En dichterbij was geen droge, zonnige plek te vinden, in Duitsland ofzo?
Bovendien, dagkaarje NS kan altijd, goedkoop bij Kruidvat e.d.
Hoe ga je dat aan de praat krijgen dan? Ga je die beelden afzonderlijk aansturen of is er een mogelijkheid ze te koppelenquote:Op maandag 28 april 2014 01:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Yeahh hopelijk vandaag of morgen 2de cam halen voor panorama overzicht
PC is er klaar voor![]()
Dat is een goeie vraag.quote:Op maandag 28 april 2014 01:25 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Hoe ga je dat aan de praat krijgen dan? Ga je die beelden afzonderlijk aansturen of is er een mogelijkheid ze te koppelen?
Maar Djeez woont niet in Utrecht.quote:Op maandag 28 april 2014 01:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Serieus, vanuit Utrecht is alles een dagtocht
In Assen. En dan is het zuiden toch een stuk verder weg. En met een auto die met een beetje geluk 1 op 10 loopt, rijd je ook niet zomaar half Nederland rondquote:Op maandag 28 april 2014 12:06 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Maar Djeez woont niet in Utrecht.
Lijkt me ook niet serieus.quote:Op maandag 28 april 2014 12:32 schreef Djeez het volgende:
[..]
In Assen. En dan is het zuiden toch een stuk verder weg. En met een auto die met een beetje geluk 1 op 10 loopt, rijd je ook niet zomaar half Nederland rond
Dat is waar idd. Voor mij zou het niet te doen zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 12:50 schreef dick_laurent het volgende:
Tja, Utrecht is wel lekker centraal. Ik ben met 2 uurtjes rijden in zowel Groningen als Maastricht.
Al ben ik nog nooit voor het mooie weer naar het noorden gereden, dat is doorgaans niet de richting waar je het zoeken moet
Binnen twee uurtjes in Duitsland, België, Limburg, Zeeland, Groningen of Den Helderquote:Op maandag 28 april 2014 12:50 schreef dick_laurent het volgende:
Tja, Utrecht is wel lekker centraal. Ik ben met 2 uurtjes rijden in zowel Groningen als Maastricht.
Al ben ik nog nooit voor het mooie weer naar het noorden gereden, dat is doorgaans niet de richting waar je het zoeken moet
Een lente en zomer vol onweerquote:Op maandag 28 april 2014 13:58 schreef Infection het volgende:
Voor vandaag weer een code geel als ik het zo zie? Toch wel bijzonder dat er zoveel onweersverwachtingen zijn al zo vroeg in het jaar.
Veel broeierige en klamme dagen met 30 graden?quote:Op maandag 28 april 2014 14:34 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit weer zo vroeg in het jaar is vaak een slecht voorteken van wat de zomer gaat brengen.
Een aantal jaren gelden hadden we in April ook zomerse temperaturen en toen een zomer met alleen maar lente/herfst temperaturen. Ik hoop dat het dit keer niet weer zo is.quote:Op maandag 28 april 2014 14:42 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Veel broeierige en klamme dagen met 30 graden?
Dan moeten die buien zich denk ik nog ontwikkelen... Want ik zie verdraaid weinig op de Europese radar onze kant opkomenquote:Op maandag 28 april 2014 13:58 schreef Infection het volgende:
Voor vandaag weer een code geel als ik het zo zie? Toch wel bijzonder dat er zoveel onweersverwachtingen zijn al zo vroeg in het jaar.
Dit, of ze zitten er weer naast. Overigens geeft Estofex niets aan en wanneer dat het geval is, zit het KNMI er meestal naast. Net zoals afgelopen Zaterdag.quote:Op maandag 28 april 2014 14:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dan moeten die buien zich denk ik nog ontwikkelen... Want ik zie verdraaid weinig op de Europese radar onze kant opkomen.
Je zou verwachten voor vandaag, het is verschrikkelijk benauwd in het oostenquote:Op maandag 28 april 2014 14:57 schreef Stokkie_ het volgende:
De code geel is niet voor vandaag maar morgen
mijn kat houd niet zo van onweerquote:
Geen buien gespot vandaag.quote:Op maandag 28 april 2014 17:05 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Je zou verwachten voor vandaag, het is verschrikkelijk benauwd in het oosten!
Even spotten op de Haringvlietbrug dus.quote:Op maandag 28 april 2014 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen buien gespot vandaag.
Helaas.
Alleen Zeeland en Brabant krijgt iets volgens BR.
Ik in Dishoek!quote:Op maandag 28 april 2014 17:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Even spotten op de Haringvlietbrug dus.
Daar trouwens nog een epische storm in een tentje meegemaakt
En veel stelt dat ook niet voor.quote:Op maandag 28 april 2014 17:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen buien gespot vandaag.
Helaas.
Alleen Zeeland en Brabant krijgt iets volgens BR.
2011. Dat was een heule natte zomer.quote:Op maandag 28 april 2014 14:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Een aantal jaren gelden hadden we in April ook zomerse temperaturen en toen een zomer met alleen maar lente/herfst temperaturen. Ik hoop dat het dit keer niet weer zo is.
En 2007. Eigenlijk komt er bijna altijd een flutzomer na een warme lente, Hopelijk wordt dit de uitzondering.quote:Op maandag 28 april 2014 19:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
2011. Dat was een heule natte zomer.
Wilde hem net posten.quote:
Toch is het wat natter nu deze april en de temperaturen zijn ook weer niet zo hoog.quote:Op maandag 28 april 2014 14:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Een aantal jaren gelden hadden we in April ook zomerse temperaturen en toen een zomer met alleen maar lente/herfst temperaturen. Ik hoop dat het dit keer niet weer zo is.
Vandaag nog veel erger.quote:Op maandag 28 april 2014 17:05 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Je zou verwachten voor vandaag, het is verschrikkelijk benauwd in het oosten!
-drinkt kopje thee in de tuin-quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:33 schreef dick_laurent het volgende:
Wow, het is voor de verandering in het noorden van het land stukken warmer als het midden en zuiden.
Ach, weten jullie in het noorden ook eens hoe dat voelt![]()
geniet er van!
Haha, westenquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:33 schreef dick_laurent het volgende:
Wow, het is voor de verandering in het noorden van het land stukken warmer als het midden en zuiden.
Ach, weten jullie in het noorden ook eens hoe dat voelt![]()
geniet er van!
Jeempie... ik heb het idee dat ik je kenquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:26 schreef Logician2.0 het volgende:
Beetje gerommel hier in Enschede maar verder weinig
Kut. Ik wil vanavond ff hardlopen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:55 schreef marcel-o het volgende:
komt ook een dikker wordende pluk richting ZH
woehoe!quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:55 schreef marcel-o het volgende:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:57 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Jeempie... ik heb het idee dat ik je ken![]()
Of in iedergeval wel versie 1.0 ?
Dat gaat vanzelf als het begint te plenzen..quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kut. Ik wil vanavond ff hardlopen.
Lekker onweer als ik in de polder loopquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:04 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf als het begint te plenzen..
Nog harder rennen... Run, Liarbrick, run...quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lekker onweer als ik in de polder loop
Liarbrickquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:11 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nog harder rennen... Run, Liarbrick, run...
Stroom was hier net ook uitgevallen. En de tuin overstroomd.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:33 schreef Stefanovich het volgende:
Gaat aardig los nu hier in Enschede. Wilde uit eten gaan (op fiets, arme student) maar duurt volgens mij nog wel even voordat deze buien weggetrokken zijn. Dan maar bestellen
Aaaaaaaaaand its gonequote:Op dinsdag 29 april 2014 16:55 schreef marcel-o het volgende:
Laat eten bezorgen. Vinden die scooterbezorgers leuk, met dit weer.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:33 schreef Stefanovich het volgende:
Gaat aardig los nu hier in Enschede. Wilde uit eten gaan (op fiets, arme student) maar duurt volgens mij nog wel even voordat deze buien weggetrokken zijn. Dan maar bestellen
Dat zal het zijn ja. Want Koninginnedag was 24/25 keer prachtig weerquote:Op woensdag 30 april 2014 10:43 schreef Nattekat het volgende:
Het mooie koninginnedagweer is verhuist naar koningsdag
Op twee dagen na maximaal gemiddeld dus goed mag het niet hetenquote:Op woensdag 30 april 2014 11:19 schreef aloa het volgende:
Ziet er niet verkeerd uit. Paar dagen wat minder warm, maar daarna komt het gemiddelde boven de 15 graden uit.
[ afbeelding ]
Die kaartjes worden later nog weleens aangepast. Wat de reden is weet ik zo niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:51 schreef INViCTuS het volgende:
Onderstaande kaart klopt trouwens ook niet, komt dat doordat er geen meetstations zijn of is daar een andere reden voor? Ik woon in Zutphen en gister stonden de straten hier her en der blank, terwijl het kaartje 0 mm aangeeft, vreemd.
[ afbeelding ]
Die blijft hangen en groeit goed doorquote:Op woensdag 30 april 2014 15:07 schreef pablo1989 het volgende:
Dondertjes in Arnhem, blijft een beetje hangen lijkt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |