SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Liefquote:
meh, ik probeer mijn vrijdagmiddag ook maar te doden met comicsquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:16 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik zou me eens wat meer moeten inburgeren op het Fok! forum, maar er is zoveel boos
Ik zit te fokken, bouwplannen te maken voor in minecraft en een beetje excel sheetjes te verwerkenquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meh, ik probeer mijn vrijdagmiddag ook maar te doden met comics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met hela curryquote:
ik hoef ook geen bodybuilder te worden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met je gain je denkt je bent bodybuilder
gewoon gangster tochquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik hoef ook geen bodybuilder te worden.
niggur je hebt geen strap en je clipt helemaal niemandquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Praat niet zo tegen mij swa anders haal ik mijn pipa te voorschijn G
Ik heb overal goons G.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niggur je hebt geen strap en je clipt helemaal niemand
je hebt niks op me
Ik zit alweer binnen hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Verrader![]()
Wat ben je nou voor FOK!ster![]()
Heb er al 1 gedronken, het zijn er nog maar 5.quote:
Alleen buiten zitten is ook zo saai, mijn visite is gaan gamen met mijn vriendquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
We waren even bang dat we je kwijt waren voor altijd
Ik heb er nog maar 3quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb er al 1 gedronken, het zijn er nog maar 5.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb er al 1 gedronken, het zijn er nog maar 5.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen buiten zitten is ook zo saai, mijn visite is gaan gamen met mijn vriend
Struggles. Gelukkig zijn de winkels nog open.quote:
Om te huilen zeg ik jequote:
vind het weer niet eens zo lekker want heel benauwd en daar krijg ik koppijn vanquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Struggles. Gelukkig zijn de winkels nog open.
[..]
Om te huilen zeg ik je
Wat is z'n GT?!quote:
Ik ben er ook geen fan van.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind het weer niet eens zo lekker want heel benauwd en daar krijg ik koppijn van
Geen ideequote:Op vrijdag 25 april 2014 16:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat is z'n GT?!
Die game speel ik ook 23/7
Strugglesquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind het weer niet eens zo lekker want heel benauwd en daar krijg ik koppijn van
Ik ga vanavond naar een verjaardag, ook engquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Praten via internet is nog wel te doen ja
ik moet morgen naar het vliegveldquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:40 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik moet morgen naar den bosch voor koningsdag om sociaal te doen, ik zie er nu al tegen op
Wat ga je op het vliegveld doen dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik moet morgen naar het vliegveld
FUCK MONARCHIEDAG HEEUUUJ
vliegtuigje pakken en weg uit dit kutlandquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wat ga je op het vliegveld doen dan?
Ik ga ook niet echt voor konings dag, maar dit weekend was het enige weekend dat iedereen kon
Maar waar naar toe?quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vliegtuigje pakken en weg uit dit kutland
Gezellig feesten in de Graafsewijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:40 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik moet morgen naar den bosch voor koningsdag om sociaal te doen, ik zie er nu al tegen op
Graafsewijk is een probleemwijk in Den Bosch. Hoewel het wel meevalt hoor, er is alleen te veel stress. Beetje paar plantjes op zolder kweken, geen probleem.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik ken Den Bosch niet eigenlijk, en al helemaal de feest locaties niet
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Waar moet ik zijn en wat schaft de pot
Grapjesquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Londen in Tsjechië
Ik ben jelly.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Grapjes
herken ze
maar ga naar londen met de familie
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Grapjes
herken ze
maar ga naar londen met de familie
Ik werk in een ziekenhuisquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben jelly.
Ik kom nergens behalve in fucking ziekenhuizen
Oeiquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:53 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik werk in een ziekenhuisvijf dagen in de week
gewoon vluchtje boeken naar het buitenlandquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben jelly.
Ik kom nergens behalve in fucking ziekenhuizen
Wat doe je voor werk daar?quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:53 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik werk in een ziekenhuisvijf dagen in de week
zit er momenteel absoluut niet in, veel te groot infectiegevaarquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon vluchtje boeken naar het buitenland
lissabon is toch ook gelukt?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zit er momenteel absoluut niet in, veel te groot infectiegevaar
Jij bent ook lekker bezig dan. Werk of patiënt?quote:
Afstudeer stage met een medisch fysisch onderzoekquote:
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]maar als het ooit (tijdelijk) op te lossen is gewoon gaan reizen
Helaas patiënt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker bezig dan. Werk of patiënt?
[..]
Afstudeer stage met een medisch fysisch onderzoek
ohja je was begin van dit jaar gegaanquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja tuurlijkhoop dat't ooit helemaal opgelost wordt
dan zat ik ook nog in Lissabon nu trouwens
nee vorig jaar alweerquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ohja je was begin van dit jaar gegaan
Dan ben je waarschijnlijk wel helemaal klaar met ziekenhuizenquote:
Ah tofquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:55 schreef KitKatChunky het volgende:
Afstudeer stage met een medisch fysisch onderzoek
Zeker weten, vooral omdat er enorm veel medische blunders gemaakt zijn. Gewoon compleet verpest. Een herstel van 6 weken duurt nu al 2.5 jaar.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk wel helemaal klaar met ziekenhuizen
Ze komen hier in het lab waar ik zit zo nu en dan met een blaas aan voor onderzoek, ik ben daar niet zo voor gemaakt
je bent zelf dikquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:00 schreef KitKatChunky het volgende:
ik ga rennen naar de trein het is al 5 uur, wtf
DIKKE DOEI
Zeg je nu alleen wp gedag? Sorry wpquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:00 schreef KitKatChunky het volgende:
ik ga rennen naar de trein het is al 5 uur, wtf
DIKKE DOEI
Zeg dan ook erbij dat ik ''laat maar'' zei en dat het al gelukt was.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
Leuk feitje
Ro-ald whatsappte me net een foto van zijn tv met daarop Assasins creed 3
daaronder de vraag hoe hij het desbetreffende stukje uit moest spelen
neequote:Op vrijdag 25 april 2014 17:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zeg dan ook erbij dat ik ''laat maar'' zei en dat het al gelukt was.
wp is geen typisch.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:06 schreef Ro-ald het volgende:
wp je gaat wel een lekkere Britse meid neuken he.
ja goed idee op de zelfde hotelkamer waar mijn broertje ook ligtquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:06 schreef Ro-ald het volgende:
wp je gaat wel een lekkere Britse meid neuken he.
Bro code toch Gquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja goed idee op de zelfde hotelkamer waar mijn broertje ook ligt
"ja broertje ga maar even buiten peukie doen ofzo"
gewoon zeggen dat ie de andere kant op moet kijkenquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Pics van je broe..quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Saffraan is altijd al duur geweest.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:29 schreef Dagoduck het volgende:
Facebook foto reacties:
1. Waar kun je die kopen?
2. Tegenover de v&d
1. Hebben ze ze nog?
2. Ja, vandaag nog zien liggen
3. Waar kun je die kopen?
AAAARRRRRRGHHHHHHHHHHH STOMME OUWE ZEIKWIJVEN BEN JE FUCKING ACHTERLIJK OFZO! GOFFERDOMME ZEG HE!!!!
Huh wat? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Saffraan is altijd al duur geweest.
Hij kan zich toch gewoon achter de gordijnen verstoppen. Misschien kan die nog wat van je lerenquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat ie de andere kant op moet kijken
thnx jij ookquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
Veel plezier dit weekend allemaal!
Thnxquote:
nice nicequote:Op vrijdag 25 april 2014 19:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Thnxben nu onderweg naar Nijmegen, een vriend van me woont daar op kamers, een andere vriend van me komt ook en dan gaan we beetje chillen en bier drinken, misschien gaan we nog ff de stad in.
En dan morgen naar Breda naar dat feest van 538
Gebruik ik niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:09 schreef FL_Freak het volgende:
Hebben jullie ook problemen met hotmail?
hotmailquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:09 schreef FL_Freak het volgende:
Hebben jullie ook problemen met hotmail?
Ronaldo teveel in beeld.quote:
wat voor een stunt heb je uitgehaald?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:12 schreef badschaap het volgende:
vandaag had ik examenstunt, was wel lachen
van de school een gevangenis gemaakt+ hindernis baan erdoor gelegd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:14 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
wat voor een stunt heb je uitgehaald?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
van de school een gevangenis gemaakt+ hindernis baan erdoor gelegd.
Dan krijg je dus dit soort ongein[ afbeelding ]
Lekker hygiënischquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:34 schreef GekkePoes het volgende:
een café met katten, waar mensen de katten mogen aaien
http://new.livestream.com/PurinaONE/CatCafe
Maar wel tof caféquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:37 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Straks heeft iemand een rare ziekte ofzo,
Werkte al, Kreeg de standaard layout opeensquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:43 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Er zijn wat mensen met de instellingen enzo bezig. mss word het morgen beter.
edit: pics pls
Stuiter je dan niet een beetje?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:45 schreef badschaap het volgende:
[..]
werkte gewoon goed hoor als glijbaan
nee totaal niet zelfs.quote:
Het is normaal om vlekken te zien als je je ogen dicht doet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:10 schreef d4v1d het volgende:
wtf ik heb opeens een doorizichtige zwarte vlek voor mn ogen.
Wordt geel als ik mn ogen dicht doe
Oh mijn godquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
IJskoffie, met slagroom, chocoladesaus ,caramelsaus en hazelnootsuiker
[ afbeelding ]
Ama, jij weet wel veel van PHP toch? Kun je me ff helpen? DIG / [PHP/(My)SQL] voor dummies #115quote:
Poeh nee eigenlijk heb ik hier geen verstand vanquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Ama, jij weet wel veel van PHP toch? Kun je me ff helpen? DIG / [PHP/(My)SQL] voor dummies #115
Helaas pindakaasquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh nee eigenlijk heb ik hier geen verstand van
Ga ik ook.quote:
Vannacht bedoel je? Ik heb niets gepland. Lekker thuis.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:00 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Gaan jullie nog wat doen vanavond?
Nope, morgen even de stad in met mn moederquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:00 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Mijn bier opdrinken en dan slapen. Morgen komt mijn meisjequote:Op zaterdag 26 april 2014 01:00 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Het is FOK!, wat verwacht je?quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:18 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
FOK! heeft zo te zien niet veel zin in een feestje?
Vast wel, maar ik heb het idee dat de meeste FOK!kers niet zo veel geven om zulke dingen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:30 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
In ieder geval geen Partyflock?
Maar van de 500 online gebruikers zijn er vast toch wel een handvol die wel wat doen?
Als die kat al van iemand is, verwaarloost diegene hem wel duidelijk. Mijns inziens kun je hem dus prima houden.quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:51 schreef Moira. het volgende:
help jongens, ik heb ineens een kat gevonden
nu zit die hier in huis en ik weet niet wat ik ermee moet
hij ziet er magertjes uit maar is wel heel aanhankelijk, heeft wat wondjes hier en daar, ziet er eerlijk gezegd uit als een zwerfkat, en iemand van de flat zei ook dat 'ie 'm vaker had gezien en zelf ook dacht dat het een zwerfkat was.
Maar hij was dus met me meegelopen vanaf een paar straten verder helemaal tussen m'n benen door, hij wilde per se mee.
Ik zat dus te twijfelen of ik 'm mee naar binnen moest nemen maar als ik de deur dicht deed ging hij buiten zitten miauwen, dus kon 'm echt niet laten zitten
Nu dus dat beestje mee naar binnen genomen, maar ik heb geen idee of het een zwerfkat is of dat ik nou iemands huisdier heb ontvoerd
Ik wil 'm ook wel naar buiten laten, maar dan gaat 'ie dus weer buiten zitten miauwen en daar kan ik niet tegen
Als we 'm houden moeten we morgen maar overal papiertjes ophangen dat we een kat hebben gevonden, en als er niet wordt gereageerd is 't dus een zwerfkat en adopteren wij 'm wel. Maar we zitten hier in een flatje dus ik kan niet zomaar een buitenkat binnenhouden (vind ik)![]()
dillemma's dilemma's't is zo'n lief beestje
Ja, maar van een buitenkat een binnenkat maken vind ik altijd wat zieligquote:Op zaterdag 26 april 2014 04:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als die kat al van iemand is, verwaarloost diegene hem wel duidelijk. Mijns inziens kun je hem dus prima houden.
En volgens mij kun je van een buitenkat met genoeg geduld ook wel een binnenkat maken.
Mja, hij zal het in ieder geval laten merken als hij toch echt naar buiten wil.quote:Op zaterdag 26 april 2014 04:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maar van een buitenkat een binnenkat maken vind ik altijd wat zieligzo'n beestje z'n vrijheid ontnemen enzo
Mja hij zat te krabbelen en mauwen aan de deur dus ik heb 'm weer in m'n armen genomen en via het portiek en trappenhuis naar buiten gezet. Zat hij nog een beetje te drentelen, nieuwsgierig dattie weer naar binnen wou. Maar toen kwam er een brommer en ging hij ergens anders zitten waar hij weg liep als ik er naartoe kwam.
Dus ik heb maar zo gelaten, anders ging ik de hele nacht weer met dat beestje buiten zitten kroelen
Denk dat we 'm sooner or later nog wel treffen, en dan hang ik gewoon posters op met 'gevonden' en als niemand er dan op reageert is 'ie van onsHij is zo lief
echt lieve kopjes geven en schattig gezichtje met die knijpoogjes
Ja idd, maar naar buiten laten kan niet zo maar door de voordeur, want dan zit hij op 't portiek opgesloten, of de gallerij, hoe je 't ook noemtquote:Op zaterdag 26 april 2014 04:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mja, hij zal het in ieder geval laten merken als hij toch echt naar buiten wil.
Heb je hem trouwens al eten gegeven?
Gefeliciteerd, je zit er nu aan vast.quote:Op zaterdag 26 april 2014 04:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja idd, maar naar buiten laten kan niet zo maar door de voordeur, want dan zit hij op 't portiek opgesloten, of de gallerij, hoe je 't ook noemtdus je moet dan de deur naar het trappenhuis openen, trapje naar beneden lopen, deur naar het portiek/gallerij (waar de brievenbussen zittne) en dan nog eens de deur naar buiten.
of hij moet kunnen springen, zou evt wel kunnen maar dat moet 'ie dan net weten.
dus ik heb 'm nou gewoon zo naar buiten gelaten, en dan zien we 'm nog wel eens als we boodschappen gaan doen ofzo, hoop iklief beestje
Oh had 'm trouwens wat van mijn carbonarapasta gevoerd die nog over wasEn wat plakjes shoarmarollade en grillworst
Ai, dat is zeer vervelend.quote:
De hunt?quote:Op zaterdag 26 april 2014 06:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ai, dat is zeer vervelend.
Met mij gaat het prima. Net wakker, en straks begint de hunt!
Neen. Ik ga zo naar de rommelmarkt!quote:Op zaterdag 26 april 2014 07:40 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mis ik hier een grap? Sorry, ik ben niet helemaal helder.
Oh ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 07:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen. Ik ga zo naar de rommelmarkt!
Ook. Maar dit kan me bakken met geld schelenquote:Op zaterdag 26 april 2014 07:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk.
Kun je die niet beter van het internet afhalen? Of gaat het je om de spanning, de sensatie en de bloedstollende actie?
Ah, oké. Ik verwacht om 18:00 een uitgebreid verslag inclusief foto's.quote:Op zaterdag 26 april 2014 07:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ook. Maar dit kan me bakken met geld schelen
Als ik dan thuis ben, sure!quote:Op zaterdag 26 april 2014 07:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik verwacht om 18:00 een uitgebreid verslag inclusief foto's.
Heb je het lokale dierenasiel al laten weten dat je hem hebt? Misschien is het iemands huisdier en weten hun al wie de eigenaar is. Of je brengt er naartoe...quote:Op zaterdag 26 april 2014 04:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja idd, maar naar buiten laten kan niet zo maar door de voordeur, want dan zit hij op 't portiek opgesloten, of de gallerij, hoe je 't ook noemtdus je moet dan de deur naar het trappenhuis openen, trapje naar beneden lopen, deur naar het portiek/gallerij (waar de brievenbussen zittne) en dan nog eens de deur naar buiten.
of hij moet kunnen springen, zou evt wel kunnen maar dat moet 'ie dan net weten.
dus ik heb 'm nou gewoon zo naar buiten gelaten, en dan zien we 'm nog wel eens als we boodschappen gaan doen ofzo, hoop iklief beestje
Oh had 'm trouwens wat van mijn carbonarapasta gevoerd die nog over wasEn wat plakjes shoarmarollade en grillworst
Wel grote kans dat alle behang enz van je muur gehaald wordt. Buitenkatten binnen laten is een slecht ideequote:Op zaterdag 26 april 2014 04:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als die kat al van iemand is, verwaarloost diegene hem wel duidelijk. Mijns inziens kun je hem dus prima houden.
En volgens mij kun je van een buitenkat met genoeg geduld ook wel een binnenkat maken.
Hij liep wel weer rond buiten bij de flatquote:Op zaterdag 26 april 2014 06:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je zit er nu aan vast.
En dat is inderdaad niet echt handig.
Heb je nog steeds niet alle Pokémon kaarten?quote:
Nja heb 'm weer buiten gelaten vannacht dus hij loopt weer buiten rond.quote:Op zaterdag 26 april 2014 08:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb je het lokale dierenasiel al laten weten dat je hem hebt? Misschien is het iemands huisdier en weten hun al wie de eigenaar is. Of je brengt er naartoe...
Ja als hij echt van niemand is dan gaan we 'm gewoon verzorgen, dus af en toe eten geven en shit, maar ook gewoon buiten laten als 'ie naar buiten wil. Hoewel dat dus wel lastig is gezien we hem dan helemaal door allemaal deuren en trappenhuizen naar buiten moeten latenquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel grote kans dat alle behang enz van je muur gehaald wordt. Buitenkatten binnen laten is een slecht idee
Mijn pa's katten moesten 4 maanden binnen blijven (omdat mn pa bij mn oma woonde tijdelijk), beesten werden per dag gekker. Ze hebben de behang in de gang en woonkamer gesloopt en ze konden hun energie nergens kwijt, ze werden ook dik en wouden steeds minder eten. Nu komen ze weer elke dag buiten.. slopen niks meer, eten weer veel en zijn weer slankquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja als hij echt van niemand is dan gaan we 'm gewoon verzorgen, dus af en toe eten geven en shit, maar ook gewoon buiten laten als 'ie naar buiten wil. Hoewel dat dus wel lastig is gezien we hem dan helemaal door allemaal deuren en trappenhuizen naar buiten moeten laten
Nicequote:Op zaterdag 26 april 2014 11:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn pa's katten moesten 4 maanden binnen blijven (omdat mn pa bij mn oma woonde tijdelijk), beesten werden per dag gekker. Ze hebben de behang in de gang en woonkamer gesloopt en ze konden hun energie nergens kwijt, ze werden ook dik en wouden steeds minder eten. Nu komen ze weer elke dag buiten.. slopen niks meer, eten weer veel en zijn weer slank
sukkelquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:28 schreef Dagoduck het volgende:
Er kwam een famfare door de straat [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Ja, wat is er nou?quote:
Daar lijkt het wel op, pff. Ik ga wel de stad in, zuipenquote:
Ik ben ook nuchter en geen kater. Met je bijdehantequote:Op zaterdag 26 april 2014 11:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben dan wel ongesteld maar ik ben in iedergeval nuchter en heb geen kater
huiliequote:Op zaterdag 26 april 2014 11:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, pff. Ik ga wel de stad in, zuipen
srry bbyquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben ook nuchter en geen kater. Met je bijdehante-smiley
ik gun het je nietquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben ik eens een dag wat vrolijker is het weer niet goed! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |