wat voor een stunt heb je uitgehaald?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:12 schreef badschaap het volgende:
vandaag had ik examenstunt, was wel lachen
van de school een gevangenis gemaakt+ hindernis baan erdoor gelegd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:14 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
wat voor een stunt heb je uitgehaald?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
van de school een gevangenis gemaakt+ hindernis baan erdoor gelegd.
Dan krijg je dus dit soort ongein[ afbeelding ]
Lekker hygiënischquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:34 schreef GekkePoes het volgende:
een café met katten, waar mensen de katten mogen aaien
http://new.livestream.com/PurinaONE/CatCafe
Maar wel tof caféquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:37 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Straks heeft iemand een rare ziekte ofzo,
Werkte al, Kreeg de standaard layout opeensquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:43 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Er zijn wat mensen met de instellingen enzo bezig. mss word het morgen beter.
edit: pics pls
Stuiter je dan niet een beetje?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:45 schreef badschaap het volgende:
[..]
werkte gewoon goed hoor als glijbaan
nee totaal niet zelfs.quote:
Het is normaal om vlekken te zien als je je ogen dicht doet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:10 schreef d4v1d het volgende:
wtf ik heb opeens een doorizichtige zwarte vlek voor mn ogen.
Wordt geel als ik mn ogen dicht doe
Oh mijn godquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
IJskoffie, met slagroom, chocoladesaus ,caramelsaus en hazelnootsuiker
[ afbeelding ]
Ama, jij weet wel veel van PHP toch? Kun je me ff helpen? DIG / [PHP/(My)SQL] voor dummies #115quote:
Poeh nee eigenlijk heb ik hier geen verstand vanquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Ama, jij weet wel veel van PHP toch? Kun je me ff helpen? DIG / [PHP/(My)SQL] voor dummies #115
Helaas pindakaasquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh nee eigenlijk heb ik hier geen verstand van
Ga ik ook.quote:
Vannacht bedoel je? Ik heb niets gepland. Lekker thuis.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:00 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Gaan jullie nog wat doen vanavond?
Nope, morgen even de stad in met mn moederquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:00 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Mijn bier opdrinken en dan slapen. Morgen komt mijn meisjequote:Op zaterdag 26 april 2014 01:00 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Het is FOK!, wat verwacht je?quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:18 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
FOK! heeft zo te zien niet veel zin in een feestje?
Vast wel, maar ik heb het idee dat de meeste FOK!kers niet zo veel geven om zulke dingen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:30 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
In ieder geval geen Partyflock?
Maar van de 500 online gebruikers zijn er vast toch wel een handvol die wel wat doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |