twitter:MrZaktabak twitterde op donderdag 24-04-2014 om 21:45:10Hierbij feliciteer ik de 23-jarige deadprez met zijn baantje als krantenjongen. Hij mag maarliefst 6 uur werken voor zijn geld. Van Harte! reageer retweet
Ik heb naar aanleiding van jouw gezeur met die klote computers mijn scriptie nog maar eens voor de 20'ste keer geback-upt.quote:
oowwhhhquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Morgen, had me vergist in deadline!
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:01 schreef deadprez het volgende:
twitter:MrZaktabak twitterde op donderdag 24-04-2014 om 21:45:10Hierbij feliciteer ik de 23-jarige deadprez met zijn baantje als krantenjongen. Hij mag maarliefst 6 uur werken voor zijn geld. Van Harte! reageer retweet
Toch wel dubbel mag ik hopen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb naar aanleiding van jouw gezeur met die klote computers mijn scriptie nog maar eens voor de 20'ste keer geback-upt.
Hmm ik moet hier kunnen instellen dat ie na een save automatisch upload naar dropboxquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb naar aanleiding van jouw gezeur met die klote computers mijn scriptie nog maar eens voor de 20'ste keer geback-upt.
Opslaan in je dropbox ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm ik moet hier kunnen instellen dat ie na een save automatisch upload naar dropbox
Gewoon een externe harddisk aanschaffen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm ik moet hier kunnen instellen dat ie na een save automatisch upload naar dropbox
great!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Disconnect gebruiken, houdt nog veel meer tegen dan enkel op youtube.
Geen nlsu2 met twee schijven in mirror en autobackup hebbenquote:
Die twitter van Zak.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet het wel, maar hoe kom je bij die naam
Doorzitplekken dus.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik krijg soms doorligplekken op mijn reet omdat ik te lang op een stoel zit.
Betaal jij?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gewoon een externe harddisk aanschaffen.
Daar trots op zijnquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen nlsu2 met twee schijven in mirror en autobackup hebben
Wuala kan dat, gratis 5 Gb incl. backup functionaliteit. Dat heeft tevens als voordeel dat je bestanden aan clientzijde worden geencrypt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kost tegenwoordig niets meer, is kleingeld, dat haal je zo uit je zakken.quote:
Dure USB stick.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Koop een USB stick man voor 2 tientjes.
Mag ik anders alles naar jou pm'en?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Koop een USB stick man voor 2 tientjes.
Spoiler die man, godver.quote:
quote:
De jochies hebben een zwak maagje. Wacht maar tot je in jilla komt, hebben we nog wel wat voor je in petto.quote:
kneusjequote:Op vrijdag 25 april 2014 00:11 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
[..]
De jochies hebben een zwak maagje. Wacht maar tot je in jilla komt, hebben we nog wel wat voor je in petto.
wel een FOK!ster, maar gewoon een normale/niet beruchte/geen KLB'er dus voel er niet zo veel voor om d'r username hier neer te plempenquote:
Ik vond het een beetje tam plaatje eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:11 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
[..]
De jochies hebben een zwak maagje. Wacht maar tot je in jilla komt, hebben we nog wel wat voor je in petto.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:12 schreef BlauweTijger het volgende:
https://www.facebook.com/bradley.vandijk.5?fref=ts
Oh, oké.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wel een FOK!ster, maar gewoon een normale/niet beruchte/geen KLB'er dus voel er niet zo veel voor om d'r username hier neer te plempen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |