Ik haak direct af!quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:04 schreef Zwabberhark het volgende:
Even ervoor zorgen dat er niemand meer komt naar de Kijkduinmeet: ik kan die dag en ik zal er bij zijn.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:06 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Heel verstandig jongetje, want anders zou jij echt zwarte sneeuw gaan zien in de Puinduinen.
next year Zwabber, next year....quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:06 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Heel verstandig jongetje, want anders zou jij echt zwarte sneeuw gaan zien in de Puinduinen.
Ik dacht meteen aan:quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
next year Zwabber, next year....
Ik ook ik ookquote:
Als jij afhaakt gaat het hele feestje niet door. Jij organiseert de route.quote:
Wat een onzin, we missen niks aan 'm.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:39 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Als jij afhaakt gaat het hele feestje niet door. Jij organiseert de route.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:04 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wat een onzin, we missen niks aan 'm.
inderdaad..... genoeg route-apps om YUR te vervangen!quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:04 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Wat een onzin, we missen niks aan 'm.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:22 schreef YUR het volgende:
Yurdomondo, Yurkeeper, Yurtastic, Yurtijden.nl, YurYur
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:22 schreef YUR het volgende:
Yurdomondo, Yurkeeper, Yurtastic, Yurtijden.nl, YurYur
Ja, wie het meeste YURkakt op een tegeltjequote:Op vrijdag 25 april 2014 21:39 schreef Zwabberhark het volgende:
YURtijden.nl, daar had je toch dat spel waarbij je YURkakkoning kon worden?
De Three Peaks is wel bekend bij Mo, maar of er iemand 'm wel eens gelopen heeft, weten we niet. Grote kans van wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
@ co.uk..... heeft iemand van de Barnsley Army wel eens The Three Peaks gelopen?
De Three Peaks organisatie in Dunedin deed namelijk een oproep via FB om uitwisseling
Gewoon stug negeren, net als vroeger.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:52 schreef Quoi het volgende:
Oh Zwabber komt 1 juniEven zien of ik toevallig toch geen plannen had.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:52 schreef Quoi het volgende:
Oh Zwabber komt 1 juniEven zien of ik toevallig toch geen plannen had.
Traaaaage LDL van ca 8 km werd een heerlijk post-onweersbui-11 km loop met gemiddelde pace van 6:30, schat ik![]()
Heerlijk!
Vroeger!quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:04 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Gewoon stug negeren, net als vroeger.
Yeps, en ofquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lekker! Beetje zuurstof in de lucht nu weer?
Dat gaat jou vast lukken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier een enorm druk weekend, werk, politiek en dan moet ik ook nog ergens een 30km LDL er tussen zien te frotten....schuiven,schuiven, schuiven
Gewoon een beetje doorlopen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier een enorm druk weekend, werk, politiek en dan moet ik ook nog ergens een 30km LDL er tussen zien te frotten....schuiven,schuiven, schuiven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |