quote:
Slice met melk en wat perziksap on the rocks.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Snij jij je pizza altijd in kleine stukjes of pak je gewoon een slice?
lekker manquote:Op donderdag 24 april 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slice met melk en wat perziksap on the rocks.
Nu heb ik zin in melkquote:Op donderdag 24 april 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slice met melk en wat perziksap on the rocks.
doet me denken aan het verschil tussen de topping en de pizzabodemquote:Op donderdag 24 april 2014 22:49 schreef essnhills het volgende:
Die hoes is best wel dik.
De vulling is 6 cm dik, en het hele ding 8 cm. Dus de hoes zelf is 1cm dik.
Deze dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:50 schreef Uccie het volgende:
wat heb ik aan een dekbed wat het alleen doet tussen 13-20u???!! dan lig ik niet in bed.
Voor je gasten met een jetlag.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:50 schreef Uccie het volgende:
wat heb ik aan een dekbed wat het alleen doet tussen 13-20u???!! dan lig ik niet in bed.
Je krijgt honger?quote:
Of als je ziek bentquote:Op donderdag 24 april 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor je gasten met een jetlag.
Sowieso...dat dekbed is alleen mooi in een rouwcentrum.quote:
Nee, dan wil ik kleur en bloemetjes en vrolijkheid.quote:
In dat geval zou het niet zoveel uitmaken. Daar liggen mensen dag en nachtquote:Op donderdag 24 april 2014 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sowieso...dat dekbed is alleen mooi in een rouwcentrum.
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dan wil ik kleur en bloemetjes en vrolijkheid.
Dat weet ik niet zeker....ik ben daar nog nooit 24u geweest.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
In dat geval zou het niet zoveel uitmaken. Daar liggen mensen dag en nacht
Oh god....glitterplaatjes, ik kom in de buurt van pittig/kortquote:Op donderdag 24 april 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft he!
Hmm, daar zeg je me wat.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker....ik ben daar nog nooit 24u geweest.
Pittig/kort vindt TeamJohannes niet zo heel leuk.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh god....glitterplaatjes, ik kom in de buurt van pittig/kort
Nee, Uccie ook niet.....er is vanmiddag al vastgesteld dat rood mij niet staat....en kort trouwens ook niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pittig/kort vindt TeamJohannes niet zo heel leuk.
Deze zijn luxequote:
Mijn haar valt op mijn schouders, dat valt niet onder kort toch?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, Uccie ook niet.....er is vanmiddag al vastgesteld dat rood mij niet staat....en kort trouwens ook niet.
Oh, is dat het.quote:
Nee, dat zijn die enge stekeltjes en zo'n kek plukje in een andere kleur.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn haar valt op mijn schouders, dat valt niet onder kort toch?
Wil jij ze hebben?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:58 schreef essnhills het volgende:
Zijn deze nou nog steeds niet uitverkocht
Neequote:
Vandaar dat ze steeds terugkomenquote:
Awww vogeltjesquote:
Alleen maar omdat ik ze niet koop?quote:
Nee, omdat iedereen denkt zoals jijquote:Op donderdag 24 april 2014 22:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik ze niet koop?
Die naam van de site waar dit op staatquote:
Anita's Gaatje.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die naam van de site waar dit op staat
quote:
Ik moet wat bekennen..quote:Op donderdag 24 april 2014 23:09 schreef SiGNe het volgende:
Ik zit de hunt-geschiedenis een beetje door te bladeren (hunt verder niet gevolgd) en ja hoor.. kut messensets
Enige dat er nog een beetje interessant uitzag was een 4delige set van Rösle maar da's ook geen topkwaliteit.
Na een jaar of 3-4 kan je die weggooien
quote:
Die is weer te groot....en weer weg ook.quote:
Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 24 april 2014 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die is weer te groot....en weer weg ook.
Het is een zwart ei.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:11 schreef Uccie het volgende:
Ik dacht twee seconden...een drumstel???? maar overpriced BBQ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is een zwart ei.Doe mij maar eentje met zo'n surprisespeeltje erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Oeh spannend.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe mij maar eentje met zo'n surprisespeeltje erin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nja, 9,95 is gelukkig niet al te duur en het messenblok is vaak ook prima te gebruiken voor andere messen.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh spannend.Beetje zoals ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik ga ze toch alleen maar gebruiken als 'extra', had daar niet echt hoge eisen aanquote:Op donderdag 24 april 2014 23:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nja, 9,95 is gelukkig niet al te duur en het messenblok is vaak ook prima te gebruiken voor andere messen.
Nadeel van deze messen is dat ze heel slecht te slijpen zijn, 't snijdt dus niet zo heel lekker.
Voor een tientje zou ik hem ook kopen...en ik heb niet een s een tuin.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:16 schreef SiGNe het volgende:
Die BBQ zou ik best willen.. alleen dan het liefst ook voor een tientje en niet voor 400 euri
VInd het toch niet handig....je moet ze allemaal tegelijk aanzetten om één kopje te vullen.quote:
foutje, ik deed een php ding postenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:19 schreef essnhills het volgende:
Blup, wat was dat?
Ik kon het ook niet quoten enzo
1 2 3 | <?php ?> |
Je mag me wel komen helpen snijdenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:20 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Moet ik je neersteken met mijn mooie messenset ofzo
Ja dat zag ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:20 schreef blup het volgende:
[..]
foutje, ik deed een php ding posten
[ code verwijderd ]
Wat gaan we koken?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je mag me wel komen helpen snijden
Zodat ik iets lekekrs kan koken in mijn nieuwe panenn
Bij mij komt het denk ik ook omdat ik ooit eens zo'n koffer aangeboden kreeg voor ¤80,- "over van een beurs"quote:Op donderdag 24 april 2014 23:17 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik ga ze toch alleen maar gebruiken als 'extra', had daar niet echt hoge eisen aan
Iets waar we een fles Prosecco bij kunnen opentrekken.quote:
Noedels met gewokte broccoli, paprika en sperzieboontjes met een beetje ketjap, gember en gemalen koriander en scholfilets gepaneerd in paneermeel, sesamzaadjes, dille, bieslook en peterseliequote:
Daar hoef je niet eens voor te koken tochquote:Op donderdag 24 april 2014 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iets waar we een fles Prosecco bij kunnen opentrekken.
Ik ga geloof ik wel door de McDrive..quote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Noedels met gewokte broccoli, paprika en sperzieboontjes met een beetje ketjap, gember en gemalen koriander en scholfilets gepaneerd in paneermeel, sesamzaadjes, dille, bieslook en peterselie
Ik denk dat Ess dat kookdeel wel onder de knie heeftquote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Daar hoef je niet eens voor te koken toch
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik ga geloof ik wel door de McDrive..
En dan roepen we vanaf de bank wel een paar opmerkingenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat Ess dat kookdeel wel onder de knie heeftdoen wij de fles.
Wat is er mis met mijn koken?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik ga geloof ik wel door de McDrive..
quote:
Ik moet wel de Broccoli eruit kunnen hengelenquote:
Oh, ja, ik kan het ook met andere groente maken natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2014 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet wel de Broccoli eruit kunnen hengelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |