Ik moet wat bekennen..quote:Op donderdag 24 april 2014 23:09 schreef SiGNe het volgende:
Ik zit de hunt-geschiedenis een beetje door te bladeren (hunt verder niet gevolgd) en ja hoor.. kut messensets
Enige dat er nog een beetje interessant uitzag was een 4delige set van Rösle maar da's ook geen topkwaliteit.
Na een jaar of 3-4 kan je die weggooien
quote:
Die is weer te groot....en weer weg ook.quote:
Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 24 april 2014 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die is weer te groot....en weer weg ook.
Het is een zwart ei.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:11 schreef Uccie het volgende:
Ik dacht twee seconden...een drumstel???? maar overpriced BBQ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is een zwart ei.Doe mij maar eentje met zo'n surprisespeeltje erin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Oeh spannend.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe mij maar eentje met zo'n surprisespeeltje erin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nja, 9,95 is gelukkig niet al te duur en het messenblok is vaak ook prima te gebruiken voor andere messen.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh spannend.Beetje zoals ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik ga ze toch alleen maar gebruiken als 'extra', had daar niet echt hoge eisen aanquote:Op donderdag 24 april 2014 23:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nja, 9,95 is gelukkig niet al te duur en het messenblok is vaak ook prima te gebruiken voor andere messen.
Nadeel van deze messen is dat ze heel slecht te slijpen zijn, 't snijdt dus niet zo heel lekker.
Voor een tientje zou ik hem ook kopen...en ik heb niet een s een tuin.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:16 schreef SiGNe het volgende:
Die BBQ zou ik best willen.. alleen dan het liefst ook voor een tientje en niet voor 400 euri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |