foutje, ik deed een php ding postenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:19 schreef essnhills het volgende:
Blup, wat was dat?
Ik kon het ook niet quoten enzo
| 1 2 3 | <?php ?> |
Je mag me wel komen helpen snijdenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:20 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Moet ik je neersteken met mijn mooie messenset ofzo
Ja dat zag ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:20 schreef blup het volgende:
[..]
foutje, ik deed een php ding posten
[ code verwijderd ]
Wat gaan we koken?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je mag me wel komen helpen snijden
Zodat ik iets lekekrs kan koken in mijn nieuwe panenn
Bij mij komt het denk ik ook omdat ik ooit eens zo'n koffer aangeboden kreeg voor ¤80,- "over van een beurs"quote:Op donderdag 24 april 2014 23:17 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik ga ze toch alleen maar gebruiken als 'extra', had daar niet echt hoge eisen aan
Iets waar we een fles Prosecco bij kunnen opentrekken.quote:
Noedels met gewokte broccoli, paprika en sperzieboontjes met een beetje ketjap, gember en gemalen koriander en scholfilets gepaneerd in paneermeel, sesamzaadjes, dille, bieslook en peterseliequote:
Daar hoef je niet eens voor te koken tochquote:Op donderdag 24 april 2014 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iets waar we een fles Prosecco bij kunnen opentrekken.
Ik ga geloof ik wel door de McDrive..quote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Noedels met gewokte broccoli, paprika en sperzieboontjes met een beetje ketjap, gember en gemalen koriander en scholfilets gepaneerd in paneermeel, sesamzaadjes, dille, bieslook en peterselie
Ik denk dat Ess dat kookdeel wel onder de knie heeftquote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Daar hoef je niet eens voor te koken toch
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik ga geloof ik wel door de McDrive..
En dan roepen we vanaf de bank wel een paar opmerkingenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat Ess dat kookdeel wel onder de knie heeftdoen wij de fles.
Wat is er mis met mijn koken?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik ga geloof ik wel door de McDrive..
quote:
Ik moet wel de Broccoli eruit kunnen hengelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |