Oh god....glitterplaatjes, ik kom in de buurt van pittig/kortquote:Op donderdag 24 april 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft he!
Hmm, daar zeg je me wat.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker....ik ben daar nog nooit 24u geweest.
Pittig/kort vindt TeamJohannes niet zo heel leuk.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh god....glitterplaatjes, ik kom in de buurt van pittig/kort
Nee, Uccie ook niet.....er is vanmiddag al vastgesteld dat rood mij niet staat....en kort trouwens ook niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pittig/kort vindt TeamJohannes niet zo heel leuk.
Deze zijn luxequote:
Mijn haar valt op mijn schouders, dat valt niet onder kort toch?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, Uccie ook niet.....er is vanmiddag al vastgesteld dat rood mij niet staat....en kort trouwens ook niet.
Oh, is dat het.quote:
Nee, dat zijn die enge stekeltjes en zo'n kek plukje in een andere kleur.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn haar valt op mijn schouders, dat valt niet onder kort toch?
Wil jij ze hebben?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:58 schreef essnhills het volgende:
Zijn deze nou nog steeds niet uitverkocht
Neequote:
Vandaar dat ze steeds terugkomenquote:
Awww vogeltjesquote:
Alleen maar omdat ik ze niet koop?quote:
Nee, omdat iedereen denkt zoals jijquote:Op donderdag 24 april 2014 22:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik ze niet koop?
Die naam van de site waar dit op staatquote:
Anita's Gaatje.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die naam van de site waar dit op staat
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |