Ja 10 keer heen en weer lopen van de winkel naar de parkeergarage met die losse gewichten. Dat is ook niet ideaal...quote:Op donderdag 24 april 2014 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien zou je ze niet in 1 keer kunnen dragen?
Maf idee hoor...
Dat is dus het probleem. Als je dat al kan hoef je niet meer te trainen.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
Maf idee hoor...
fatsoquote:Op donderdag 24 april 2014 15:58 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ja 10 keer heen en weer lopen van de winkel naar de parkeergarage met die losse gewichten. Dat is ook niet ideaal...
Natuurlijk niet, je moet de hele drukbank incl barbell en gewichten in je eentje in een grote doos je huis in tillen. Logisch toch.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
Maf idee hoor...
Haha ja klopt ik ga inderdaad al een paar maanden naar de sportschool. Echt een ziek fancy sportschool. Met personal trainers, meerdere spinning bioscoop zalen, een bar, een sauna; echt heel erg verschrikkelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:58 schreef Xlarge het volgende:
Het is geen antwoord op jouw vraag, maar gezien je OP , denk ik dat je er goed aan doet om je te laten begeleiden op de sportschool.
Die trouwens de laatste tijd ook erg goedkoop zijn geworden
Roadtrip topic, wat verwacht je andersquote:Op donderdag 24 april 2014 16:00 schreef Yi-Long het volgende:
Bij deze geef ik mijn hoop op de mensheid op....
Een wolkenkrabber en een geeichtenset zijn verschillende dingen.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:02 schreef mstx het volgende:
Ik vraag me ook nog steeds af hoe het Empire State Building gemaakt is. Dat ding is toch veel te zwaar voor een vrachtwagen om hem van de fabriek naar zijn huidige plek te vervoeren???
Allebei zware dingen die je kunt opdelen in kleinere delen (hint: die kleine delen zijn wel makkelijk te vervoeren/dragen).quote:Op donderdag 24 april 2014 16:05 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Een wolkenkrabber en een geeichtenset zijn verschillende dingen.
Die heeft wielen.quote:Je auto is ook zwaar. Maar die koop je toch ook in 1 stuk?
Lol ik kan het nog geen eens op de toonbank leggen.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:31 schreef Groby het volgende:
1. Je gaat naar de winkel
2. Je legt het op de toonbank
3. Je geeft het geld en pakt het wisselgeld aan mits slechte service anders zeg je 'nee laat maar'
Dit zou voor autistische en contactgestoorde FOK!ers nog wel een lastige opgave kunnen zijn. Maar wees niet bang, de mensen in de winkel zullen lief voor je zijn!
Ik betaal vrijwel altijd met briefjes van 50 en pak qua wisselgeld alleen het briefgeld aan, die losse muntjes mogen ze van me houden. Heb een hekel aan die zooi in m'n broekzak.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:35 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
En ik pin. Bij een grote winkel als de Perry ofzo ga ik trouwens echt geen fooi geven...
Je deur moet wel breed genoeg zijn voor een heftruck.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:04 schreef Ramkraker het volgende:
Via internet bestellen krijg je het thuis geleverd op een pallet
TS is zo dik dat hij sowieso met een heftruck naar binnen wordt gereden.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je deur moet wel breed genoeg zijn voor een heftruck.
Gozerquote:Op donderdag 24 april 2014 18:43 schreef marcooooow het volgende:
Begin eerst zonder gewichten, dus gewoon de staven zelf, ik was eigenwijs en heb harpsluitingen die van een schip komen gebruikt en als ik daar te lang mee bezig was viel ik bijna flauw. Begin voorzichtig want na een kwartier je biceps trainen ben je waarschijnlijk net zo ver heen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:55 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Gozer![]()
Het idee van gewichtheffen is je spieren te beschadigen. Ik ben endo dus pas mijn gewichten erop aan dat ik 4 keer 10 reps kan doen. Jij bent volgens mij ecto dus kan het beter op 4 keer 6 houden.
Dat je je lichaam uitput is het idee. Het hoort te branden en je hoort alle kracht in je spieren tijdelijk te verliezen. Dat hoort erbij
Hoe lang denk je dat ik al doe? Ik doe dit godverdomme al jaren lang. Je kunt beter je domme bek dicht houden tegen iemand die hier wel verstand van heeft. Verlies eerst maar 30KG, en ga dan fatsoenlijk eten zodat je iets hebt om spieren van te maken. Als jij dan net zo gespierd bent als ik dan kan ik er misschien over nadenken om jou serieus te nemen.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:55 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Gozer![]()
Het idee van gewichtheffen is je spieren te beschadigen. Ik ben endo dus pas mijn gewichten erop aan dat ik 4 keer 10 reps kan doen. Jij bent volgens mij ecto dus kan het beter op 4 keer 6 houden.
Dat je je lichaam uitput is het idee. Het hoort te branden en je hoort alle kracht in je spieren tijdelijk te verliezen. Dat hoort erbij
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:29 schreef LookAtMe het volgende:
Bestel ze online, laat de bezorger maar sjouwen.
Juist heel goed dan dat 'ie met gewichten wil gaan trainen, is blijkbaar hard nodig!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef raptorix het volgende:
Je wil met gewichten trainen , maar je bent niet in staat op 50 kilo naar je huis te tillen?
Ik wil dan ook geen dumbells van 50kg.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:23 schreef raptorix het volgende:
Je wil met gewichten trainen , maar je bent niet in staat op 50 kilo naar je huis te tillen? Niet om op te scheppen hoor, maar ik heb laatst een 2 persoons bank 74 treden naar boven getilt in me eentje, en dat ook nog met hoop drank op, wel een gratis bank
Ik heb geen flauw idee hoe "godverdomme" (oh nee voel ik frustraties, een minderwaardigheidscomplex misschien, het komt goed hoor marcooow) lang jij het al doet. Als je echter niet verder komt dan het optillen van de bar zelf gaat het echter niet zo goed.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:17 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat ik al doe? Ik doe dit godverdomme al jaren lang. Je kunt beter je domme bek dicht houden tegen iemand die hier wel verstand van heeft. Verlies eerst maar 30KG, en ga dan fatsoenlijk eten zodat je iets hebt om spieren van te maken. Als jij dan net zo gespierd bent als ik dan kan ik er misschien over nadenken om jou serieus te nemen.
Hoe zwaar dan wel? Als je 2 keer 15 wilt is het totaal 30 kilo, kom op zeg, dat krijg je toch wel naar huis?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:47 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik wil dan ook geen dumbells van 50kg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |