Ja 10 keer heen en weer lopen van de winkel naar de parkeergarage met die losse gewichten. Dat is ook niet ideaal...quote:Op donderdag 24 april 2014 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien zou je ze niet in 1 keer kunnen dragen?
Maf idee hoor...
Dat is dus het probleem. Als je dat al kan hoef je niet meer te trainen.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
Maf idee hoor...
fatsoquote:Op donderdag 24 april 2014 15:58 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ja 10 keer heen en weer lopen van de winkel naar de parkeergarage met die losse gewichten. Dat is ook niet ideaal...
Natuurlijk niet, je moet de hele drukbank incl barbell en gewichten in je eentje in een grote doos je huis in tillen. Logisch toch.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
Maf idee hoor...
Haha ja klopt ik ga inderdaad al een paar maanden naar de sportschool. Echt een ziek fancy sportschool. Met personal trainers, meerdere spinning bioscoop zalen, een bar, een sauna; echt heel erg verschrikkelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 15:58 schreef Xlarge het volgende:
Het is geen antwoord op jouw vraag, maar gezien je OP , denk ik dat je er goed aan doet om je te laten begeleiden op de sportschool.
Die trouwens de laatste tijd ook erg goedkoop zijn geworden
Roadtrip topic, wat verwacht je andersquote:Op donderdag 24 april 2014 16:00 schreef Yi-Long het volgende:
Bij deze geef ik mijn hoop op de mensheid op....
Een wolkenkrabber en een geeichtenset zijn verschillende dingen.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:02 schreef mstx het volgende:
Ik vraag me ook nog steeds af hoe het Empire State Building gemaakt is. Dat ding is toch veel te zwaar voor een vrachtwagen om hem van de fabriek naar zijn huidige plek te vervoeren???
Allebei zware dingen die je kunt opdelen in kleinere delen (hint: die kleine delen zijn wel makkelijk te vervoeren/dragen).quote:Op donderdag 24 april 2014 16:05 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Een wolkenkrabber en een geeichtenset zijn verschillende dingen.
Die heeft wielen.quote:Je auto is ook zwaar. Maar die koop je toch ook in 1 stuk?
Lol ik kan het nog geen eens op de toonbank leggen.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:31 schreef Groby het volgende:
1. Je gaat naar de winkel
2. Je legt het op de toonbank
3. Je geeft het geld en pakt het wisselgeld aan mits slechte service anders zeg je 'nee laat maar'
Dit zou voor autistische en contactgestoorde FOK!ers nog wel een lastige opgave kunnen zijn. Maar wees niet bang, de mensen in de winkel zullen lief voor je zijn!
Ik betaal vrijwel altijd met briefjes van 50 en pak qua wisselgeld alleen het briefgeld aan, die losse muntjes mogen ze van me houden. Heb een hekel aan die zooi in m'n broekzak.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:35 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
En ik pin. Bij een grote winkel als de Perry ofzo ga ik trouwens echt geen fooi geven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |