quote:Op donderdag 24 april 2014 10:58 schreef mark_dabomb het volgende:
grappig, ik dacht dat dit WGR was en de reacties doorgaans serieus waren
Dit is de enige serieuze reactie die je nodig hebt.quote:
Geen, want:quote:Op donderdag 24 april 2014 10:50 schreef mark_dabomb het volgende:
Wat zijn mijn rechten in dit geval?
Je hebt er volgens de site recht op bij je eerste bestelling in de webshop. Dit is allang niet meer jouw eerste bestelling. Je hebt er dus geen recht meer op.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:58 schreef mark_dabomb het volgende:
Hij mag gaan dokken voor al die bakkes potdomme!quote:Op donderdag 24 april 2014 10:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Geen, want:
"Word onderdeel van de wereld van NESCAFÉ Dolce Gusto en ontvang bij je 1e bestelling in onze webshop ¤ 5 tegoed + gratis verzending"
De 2e keer dat jij iets bestelt is dat niet meer jouw 1e bestelling. Ookal maak je daar een nieuw account voor aan.
ben jij serieus dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:58 schreef mark_dabomb het volgende:
Hier is hun uitweg: "3.2. Een door u geplaatste bestelling is een aanbod dat door Nestlé Nederland geaccepteerd dient te worden. De acceptatie volgt door middel van een e-mail waarin de bestelling wordt bevestigd."quote:Op donderdag 24 april 2014 10:58 schreef mark_dabomb het volgende:
Nee, het zijn niet de reacties waarop je gehoopt had.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:58 schreef mark_dabomb het volgende:
Jawel, zijn bestellingen zijn geaccepteerd.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Hier is hun uitweg: "3.2. Een door u geplaatste bestelling is een aanbod dat door Nestlé Nederland geaccepteerd dient te worden. De acceptatie volgt door middel van een e-mail waarin de bestelling wordt bevestigd."
Ze accepteren je aanbod niet.
Oh ja, de verzendbevestiging is niet verstuurd. my bad.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jawel, zijn bestellingen zijn geaccepteerd.
Zie OP.
Via de mail gekregen?quote:Op donderdag 24 april 2014 11:18 schreef mark_dabomb het volgende:
Maar wat is dan een bevestiging? Ik heb een factuur met de producten en de eindprijs. Geldt dat dan niet als bevestiging?
Dan zou ik je advocaat inschakelen.quote:
zoiets zal ook bij jouw actie staan..quote:Indien er, naar het uitsluitende oordeel van Organisator, een vermoeden van misbruik wordt geconstateerd zal er niet tot betaling worden overgegaan. Misbruik kan worden aangemeld.
Als het een beetje fatsoenlijke OP's zijn, dan wel.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:58 schreef mark_dabomb het volgende:
Serieus, je hebt al meerdere pakketjes gekregen en dan nog gaan zeikenquote:Op donderdag 24 april 2014 10:50 schreef mark_dabomb het volgende:
Toevalligerwijs kwam ik er achter dat via de website van dolce gusto er een actie was waarbij je je kon registreren en daarmee 5 euro shoptegoed kreeg en gratis verzending. Een doosje koffiepads kost 5 euro dus e.e.a. zou gratis worden verzonden.
Op een verveelde zondagmiddag meerdere malen geregistreerd, een doosje besteld en weer afgemeld als gebruiker. Dit lijkt een systeemfoutje bij dolce gusto en/of ze hebben gewoon niet zo goed opgelet.
Zo enkele doosjes gratis in huis gekregen de dag er na. later in de week weer wat tijd over en het proces wederom een aantal keer doorlopen.
De tweede ronde bestellingen zijn allemaal bevestigd met een factuur (te betalen 0 euro). Er volgde echter geen verzend bevestiging. Contact opgenomen met dolce gusto, alle bestellingen geannuleerd....
Dit zijn de algemene voorwaarden die ik accepteerde bij de bestellingen: https://www.dolce-gusto.nl/NL/global/Pages/Voorwaarden.aspx
Wat zijn mijn rechten in dit geval? Ik wil het niet op de spits drijven voor een paar doosjes koffie maar ben is benieuwd. Volgens mij moeten ze gewoon uitleveren namelijk.
Er staat toch duidelijk "bij je eerste bestelling"?quote:Op donderdag 24 april 2014 11:49 schreef mark_dabomb het volgende:
Er waren geen actievoorwaarden behalve de algemene voorwaarden die ik postte.
En dat geloof jij?quote:Op donderdag 24 april 2014 12:06 schreef mrPanerai het volgende:
Tijdje geleden was er op bol ook zo'n foutje waar je een koptelefoon voor 5 euro kon kopen.
Mensen kwaad omdat ze er gelijk 250 besteld hadden en ze niet werden uitgeleverd.
Dat zeg ik toch ookquote:Op donderdag 24 april 2014 12:26 schreef trovey het volgende:
TS heeft blijkbaar de hele dag niets nuttigs te doen.
Al gaat het gewoon om het gedacht...leverancier maakt fout om iets verkeerd te prijzen en meteen zijn er types die als een gek gaan bestellen of gaan roepen dat ze bergen bestellen om lekker wat te verdienen.quote:
Doe je de groeten aan Ben?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:50 schreef mark_dabomb het volgende:
Wat zijn mijn rechten in dit geval? Ik wil het niet op de spits drijven voor een paar doosjes koffie maar ben is benieuwd.
Je hebt het recht om door ons uitgelachen en gehoond te worden vanwege je kansloze acties.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:50 schreef mark_dabomb het volgende:
Wat zijn mijn rechten in dit geval?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |