quote:Op donderdag 24 april 2014 10:58 schreef mark_dabomb het volgende:
grappig, ik dacht dat dit WGR was en de reacties doorgaans serieus waren
Dit is de enige serieuze reactie die je nodig hebt.quote:
Geen, want:quote:Op donderdag 24 april 2014 10:50 schreef mark_dabomb het volgende:
Wat zijn mijn rechten in dit geval?
Je hebt er volgens de site recht op bij je eerste bestelling in de webshop. Dit is allang niet meer jouw eerste bestelling. Je hebt er dus geen recht meer op.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:58 schreef mark_dabomb het volgende:
Hij mag gaan dokken voor al die bakkes potdomme!quote:Op donderdag 24 april 2014 10:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Geen, want:
"Word onderdeel van de wereld van NESCAFÉ Dolce Gusto en ontvang bij je 1e bestelling in onze webshop ¤ 5 tegoed + gratis verzending"
De 2e keer dat jij iets bestelt is dat niet meer jouw 1e bestelling. Ookal maak je daar een nieuw account voor aan.
ben jij serieus dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 10:58 schreef mark_dabomb het volgende:
Hier is hun uitweg: "3.2. Een door u geplaatste bestelling is een aanbod dat door Nestlé Nederland geaccepteerd dient te worden. De acceptatie volgt door middel van een e-mail waarin de bestelling wordt bevestigd."quote:Op donderdag 24 april 2014 10:58 schreef mark_dabomb het volgende:
Nee, het zijn niet de reacties waarop je gehoopt had.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:58 schreef mark_dabomb het volgende:
Jawel, zijn bestellingen zijn geaccepteerd.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Hier is hun uitweg: "3.2. Een door u geplaatste bestelling is een aanbod dat door Nestlé Nederland geaccepteerd dient te worden. De acceptatie volgt door middel van een e-mail waarin de bestelling wordt bevestigd."
Ze accepteren je aanbod niet.
Oh ja, de verzendbevestiging is niet verstuurd. my bad.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jawel, zijn bestellingen zijn geaccepteerd.
Zie OP.
Via de mail gekregen?quote:Op donderdag 24 april 2014 11:18 schreef mark_dabomb het volgende:
Maar wat is dan een bevestiging? Ik heb een factuur met de producten en de eindprijs. Geldt dat dan niet als bevestiging?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |