Toevalligerwijs kwam ik er achter dat via de website van dolce gusto er een actie was waarbij je je kon registreren en daarmee 5 euro shoptegoed kreeg en gratis verzending. Een doosje koffiepads kost 5 euro dus e.e.a. zou gratis worden verzonden.
Op een verveelde zondagmiddag meerdere malen geregistreerd, een doosje besteld en weer afgemeld als gebruiker. Dit lijkt een systeemfoutje bij dolce gusto en/of ze hebben gewoon niet zo goed opgelet.
Zo enkele doosjes gratis in huis gekregen de dag er na. later in de week weer wat tijd over en het proces wederom een aantal keer doorlopen.
De tweede ronde bestellingen zijn allemaal bevestigd met een factuur (te betalen 0 euro). Er volgde echter geen verzend bevestiging. Contact opgenomen met dolce gusto, alle bestellingen geannuleerd....
Dit zijn de algemene voorwaarden die ik accepteerde bij de bestellingen:
https://www.dolce-gusto.nl/NL/global/Pages/Voorwaarden.aspxWat zijn mijn rechten in dit geval? Ik wil het niet op de spits drijven voor een paar doosjes koffie maar ben is benieuwd. Volgens mij moeten ze gewoon uitleveren namelijk.