Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Was ik net zo ver dat ik toch maar besloten had om een keer met een loopgroep mee te gaan voor een LDL dit weekend, bedenk ik me net dat zowat die hele loopgroep in Enschede de marathon gaat lopen. Net iets te voor mij als LDL, zo'n marathon
Dus dit weekend dan maar weer remi een km of 25 hobbelen. En dan de komende twee weken met mede-zolderkamerautisten op pad
SPOILER
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Man, wat gaan die topics hard! Krijg het allemaal niet meer bijgelezen...
Maar gefeliciteerd met je inloting Yur (of gecondoleerd... ).
Zonet weer een 5-mijl loopje gedaan uit de lokale "road league" serie. De zwaarste van de vier races. Man o man, wat een bulten. En afdalingen die zo steil waren, dat je daar alsnog helemaal naar de kloten ging.
Ondanks flink aanzetten toch nog 3,5 minuten boven m'n PR gelopen. Dus dat geeft wel aan hoe zwaar het was.
Maar wel mooie uitzichten en verder op zich wel lekker gelopen. Dus eigenlijk niks te klagen.
SPOILER
Omdat je kan deferren, wellicht in 2016. Weet niet of ik het zie zitten om die over een jaar al te doen. Maar de kans dat je door de loting komt is niet zo heel groot, dus ach. Op z'n minst dubbele kansen voor het jaar daarna!
Wat ging dat ineens snel. Een verlate jompel dus voor de 10 minuten van Twink.
quote:
Op woensdag 23 april 2014 23:47 schreef motorbloempje het volgende: Quoi: nee, gewoon een van de vele muurtjes hier! Die staan tussen elk veld en langs elk weggetje!
Nanook: we zijn van plan te blijven hebben nu ook al een koophuis, en het bevalt hier in de regio op alle vlakken (vlak! Waar?) erg goed!
Sja, wemelt er vast van Mij schiet dan altijd de melodie van Pieter Post te binnen
Nanook: we zijn van plan te blijven hebben nu ook al een koophuis, en het bevalt hier in de regio op alle vlakken (vlak! Waar?) erg goed!
Ik kan het me helemaal voorstellen. En jullie zitten nog zo dicht bij Nederland dat je in geval van nood ook redelijk snel weer hier kunt zijn.
Quoi, Pieter Post Ik ben echt zo blij dat onze kinderen daar te groot voor zijn inmiddels. Maar toen je het zei zag ik het wel meteen voor me die muurtjes overal.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Twinky, goed bezig. Als sloom je lijf niet sloopt dan is sloom prima lijkt me
YUR, helemaal vergeten te jompelen voor je Parijs loting! Gaaf!
Wat is in vredesnaam 'jompel'?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Na wat research: Echt iets dat ze in OUD gebruiken
Nooit geweten.
Dat had ik vanmorgen nadat ik er eens goed voor was gaan zitten.
*grap te makkelijk?*
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Sleep ik mezelf helemaal vroeg uit bed voor een bitse 4x7' D3 training, houdt Endomondo er voor mijn laatste en snelste interval mee op! Het leven van een zolderkamerautist valt ook niet mee
Op donderdag 24 april 2014 09:30 schreef La_Tramposa het volgende: Sleep ik mezelf helemaal vroeg uit bed voor een bitse 4x7' D3 training, houdt Endomondo er voor mijn laatste en snelste interval mee op! Het leven van een zolderkamerautist valt ook niet mee
Ik had gisteren ook al dat m'n Garmin leeg was na interval 7 van de 10, noooooo...
Wel vroeg voor zo'n intensieve training! Meestal als ik direct na opstaan ga doe ik maar een rondje op wat langzamer tempo.
Ja ik vind het ook niet ideaal maar deze week is echt zooooo druk.. Vanavond van 1830 tot 2200 met coach-dingen bezig, 8 werkcolleges geven deze week, gisteren pas om 00.00 thuis van een sauna-uitje.. nouja.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Ik ben nu eindelijk eens aan het kijken voor een sporthorloge en heb mijn voorlopige keuze teruggebracht naar drie sporthorloges. Zijn hier toevallig mensen die ervaring met deze sporthorloges hebben, en hoe verhouden ze zich tot elkaar? Ik ben dus op zoek naar een sporthorloge voor hardlopen, zwemmen en mogelijk fietsen (is nog geen vereiste, maar dat wil ik in de toekomst nog wel erbij gaan doen ). De kandidaten zijn tot nu toe als volgt.
lekker met "mijn meiden" gelopen op de paardenracebaan.Eerst het gemekker over de tribunes aanhoren..."if we gonna do stairs again I'm not doing it.....bla bla bla" en toen in een rustig tempo begonnen. Na drie rondjes stopten de beginnende lopers er mee en ben ik met de twee"HM meiden" nog even drie verder gegaan. Laatste drie rondjes lekker alleen gelopen, met alleen de sterren van de Melkweg als mijn gezelschap. Voordeel van alleen lopenl is ook dat ja na 10km ongegeneerd een plaspauze kan inlassen!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op donderdag 24 april 2014 09:52 schreef Devv het volgende: Ik ben nu eindelijk eens aan het kijken voor een sporthorloge en heb mijn voorlopige keuze teruggebracht naar drie sporthorloges. Zijn hier toevallig mensen die ervaring met deze sporthorloges hebben, en hoe verhouden ze zich tot elkaar? Ik ben dus op zoek naar een sporthorloge voor hardlopen, zwemmen en mogelijk fietsen (is nog geen vereiste, maar dat wil ik in de toekomst nog wel erbij gaan doen ). De kandidaten zijn tot nu toe als volgt.
Op donderdag 24 april 2014 09:56 schreef rechtsedirecte het volgende: lekker met "mijn meiden" gelopen op de paardenracebaan.Eerst het gemekker over de tribunes aanhoren..."if we gonna do stairs again I'm not doing it.....bla bla bla" en toen in een rustig tempo begonnen. Na drie rondjes stopten de beginnende lopers er mee en ben ik met de twee"HM meiden" nog even drie verder gegaan. Laatste drie rondjes lekker alleen gelopen, met alleen de sterren van de Melkweg als mijn gezelschap. Voordeel van alleen lopenl is ook dat ja na 10km ongegeneerd een plaspauze kan inlassen!
Daar zat ik ook naar te kijken. Op zich valt deze in dezelfde prijsklasse als de Garmin Fenix 2. En hij ziet er ook een stuk completer uit dan de RCX5. Mocht ik voor een Polar gaan, dan is dat misschien wel een betere keus.
Polar en Garmin zijn op zich toch wel redelijk gevestigde namen op het gebied van sporthorloges?
Op donderdag 24 april 2014 09:52 schreef Devv het volgende: Ik ben nu eindelijk eens aan het kijken voor een sporthorloge en heb mijn voorlopige keuze teruggebracht naar drie sporthorloges. Zijn hier toevallig mensen die ervaring met deze sporthorloges hebben, en hoe verhouden ze zich tot elkaar? Ik ben dus op zoek naar een sporthorloge voor hardlopen, zwemmen en mogelijk fietsen (is nog geen vereiste, maar dat wil ik in de toekomst nog wel erbij gaan doen ). De kandidaten zijn tot nu toe als volgt.
ik neem aan dat je gezien hebt dat de RCX5 een losse GPS unit heeft? Ik heb zijn kleine broertje, de RCX3. Ben er tevreden mee. Enige wat ik minder vindt geldt is de mogelijkheid om trainingen aan te maken, er zijn maar 4 phases mogelijk, en dat is te weinig als je een intervaltraining met verschillende lengtes interval wil doen.
. Inderdaad Wolve,mooie zachte ondergrond en lang genoeg zodat het niet gaat vervelen, inderdaad net onder de mijl
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op donderdag 24 april 2014 09:56 schreef rechtsedirecte het volgende: lekker met "mijn meiden" gelopen op de paardenracebaan.Eerst het gemekker over de tribunes aanhoren..."if we gonna do stairs again I'm not doing it.....bla bla bla" en toen in een rustig tempo begonnen. Na drie rondjes stopten de beginnende lopers er mee en ben ik met de twee"HM meiden" nog even drie verder gegaan. Laatste drie rondjes lekker alleen gelopen, met alleen de sterren van de Melkweg als mijn gezelschap. Voordeel van alleen lopenl is ook dat ja na 10km ongegeneerd een plaspauze kan inlassen!
Daar zat ik ook naar te kijken. Op zich valt deze in dezelfde prijsklasse als de Garmin Fenix 2. En hij ziet er ook een stuk completer uit dan de RCX5. Mocht ik voor een Polar gaan, dan is dat misschien wel een betere keus.
Polar en Garmin zijn op zich toch wel redelijk gevestigde namen op het gebied van sporthorloges?
Polar en garmin zijn wel de meest gebruikte merken. De meeste gebruiken hier garmin. Polar heeft bij de meeste klokjes het nadeel dat je een aparte gps module hebt. Dat is bij de v800 geloof ik niet. Wel heb je daar eventueel weer een aparte cadans meter bij. Bij de fenix2 zit deze zover ik weet in de hartslagband. De polar is wel meer gericht op trainen op hartslag.
die waren een half rondje voor ons begonnen en liepen rond de 7min/km
Hij loopt 6-6:30 / km? Dat is ook weer geen gesprint of zo...
En als ze al 3 rondes onverhard kunnen, in totaal bijna 5 kilometer, dan zijn het ook niet ultieme beginners meer vast!
Dit zijn twee dames die ondertussen ongeveer 5km in 30min doen
ik neem aan dat je gezien hebt dat de RCX5 een losse GPS unit heeft? Ik heb zijn kleine broertje, de RCX3. Ben er tevreden mee. Enige wat ik minder vindt geldt is de mogelijkheid om trainingen aan te maken, er zijn maar 4 phases mogelijk, en dat is te weinig als je een intervaltraining met verschillende lengtes interval wil doen.
Dat had ik nog niet gezien. Daarmee valt de RCX5 voor mij eigenlijk al af. Ik wil juist een beetje af van de losse units. Ik loop nu met een Wahoo Blue HR, maar dat zit eigenlijk helemaal niet lekker.
Er zitten 2 echte beginners bij, 2 5km loopsters en 3 met de ambitie voor een HM
Op donderdag 24 april 2014 11:07 schreef YUR het volgende: Lezen over hardlopen is zonde van je tijd. Die tijd kun je beter gebruiken om te gaan hardlopen
Ja maar je moet ook nog tijdverdrijf hebben voor na het hardlopen Yur...
Ik ben het wel met je eens hoor. Mijn ik vind mijn e-reader toch wel heel fijn als we op vakantie zijn. (En het scheelt me een abonnementje op de bieb enzo. )
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Op donderdag 24 april 2014 10:23 schreef Wolve000 het volgende: Leuk zo'n gevarieerde groep. En op een baan kan je dat mooi samen-maar-toch-zelf doen.
het is ook leuk om te doen! Ik probeer vooral de dingen te doen die je zo snel niet alleen doe zoals intervallen. Niemnd hoeft te komen en ik dwing niemand om te komen, ze moeten het zelf willen maar ik hanteer een regel "als je wel kom dan doe je mee!!" dan doe je ook de trappen of intervallen.....misschien minder snel dan anderen maar je doe het......
het is ook leuk om te doen! Ik probeer vooral de dingen te doen die je zo snel niet alleen doe zoals intervallen. Niemnd hoeft te komen en ik dwing niemand om te komen, ze moeten het zelf willen maar ik hanteer een regel "als je wel kom dan doe je mee!!" dan doe je ook de trappen of intervallen.....misschien minder snel dan anderen maar je doe het......
Ja maar je moet ook nog tijdverdrijf hebben voor na het hardlopen Yur...
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor. Mijn ik vind mijn e-reader toch wel heel fijn als we op vakantie zijn. (En het scheelt me een abonnementje op de bieb enzo. )
Ik heb de echte versie van Dolf Jansen liggen. Als ik het uit heb wil ik hem graag doorgeven, heb hem zelf gekregen van pa, die hem weer van mijn zus had, die hem weer voor een euro op de rommelmarkt had...
SPOILER
Dat is idd veel fijner dan de geur van oude boeken. Ik ben bibliothecaresse van opleiding en ik kom vanwege mijn werk nogal eens in bibliotheken de geur van oude boeken staat me zo tegen!
Dat is idd veel fijner dan de geur van oude boeken. Ik ben bibliothecaresse van opleiding en ik kom vanwege mijn werk nogal eens in bibliotheken de geur van oude boeken staat me zo tegen!
Ja, die uitstraling heb ik wel he! Maar mooi dat ik een van de weinige librarians ben die regelmatig voor een week of soms twee in het buitenland zit. (Heb behalve een stage ook nooit echt in een bibliotheek gewerkt verder hoor. Ja, nu fysiek omdat zij onze organisatie ruimte ter beschikking stellen. )
JAAH! Dat ging abnormaal lekker! Normaal loop ik mijn rondes met 5:55-6:10. Maar vandaag schrok ik dat ik mijn eerste Km in 5:26 liep zonder buiten adem te raken!
Toen bliepmiep mij vertelde dat ik 5km in 27min kon lopen wilde ik dat proberen door te trekken. Dat lukte aardig (27:12)! Mijn 5km record verbeterd met 1m45!
(wel de zwaarste en langste laatste 500m ooit )
SPOILER
[ Bericht 0% gewijzigd door Pandaplint op 24-04-2014 11:55:13 ]
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼 Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Ik ben zo blij dat het weer zomertijd is, lopen we met de groep tenminste weer door de duinen. Schelpenpaadjes heuveltje op, heuveltje af Afgelopen dinsdag op het strand, ik voel mijn kuiten nog
Ook even mijn PR's in de OP gezet trouwens.
Op donderdag 24 april 2014 12:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende: Al een aantal keren de runnersworld op de ipad gekocht, vind het toch minder makkelijk en plezierig lezenals op papier.
Extra gratis tip. Koop er één met een backlight. Kobo heeft die bijvoorbeeld. Super handig als je ergens net even te weinig leeslicht op je reader hebt.
Op donderdag 24 april 2014 12:24 schreef Guard het volgende: Hier ook salaris... Mag de opticien bellen vandaag, dat mijn bril klaar is, dan kan ik hem nog betalen ook
In de zon rennen én goed kunnen zien.
Op donderdag 24 april 2014 00:02 schreef Nanook24 het volgende: Ik kan het me helemaal voorstellen. En jullie zitten nog zo dicht bij Nederland dat je in geval van nood ook redelijk snel weer hier kunt zijn.
Ja, dat hebben we anderhalf jaar geleden helaas mogen testen.. maar het is wel 'verder weg' dan mensen denken. Het kost ook altijd best wel wat om even heen en weer te gaan (mid winter wat minder dan in voorjaar/zomer enzo) en stiekem ook wel weer veel tijd en dus vrije dagen. Gelukkig komt familie ook wel eens deze kant op .
Ja, dat hebben we anderhalf jaar geleden helaas mogen testen.. maar het is wel 'verder weg' dan mensen denken. Het kost ook altijd best wel wat om even heen en weer te gaan (mid winter wat minder dan in voorjaar/zomer enzo) en stiekem ook wel weer veel tijd en dus vrije dagen. Gelukkig komt familie ook wel eens deze kant op .
Ik had mezelf al gecorrigeerd. Ik had eerst heel snel staan maar realiseerde me dat jullie toch altijd nog de oversteek moeten regelen.
SPOILER
Zo m'n eerste 'loopje' na de marathon ook weer gedaan, kort maar krachtig. 2.52km in 10m:40s. Heb voor mezelf maar een doel gezet voor de komende maanden zonder weer zuchtend en steunend naar buiten te moeten voor langzame duurlopen. M'n 5KM PR verbreken.
Staat nu nog op 23:32, komende tijd lekker rond die afstand blijven lopen, beetje intervallen en wat aan de explosiviteit doen op het voetbalveld en dan ga ik 'm eens even verbreken.
in december gestopt, vanwege zere schenen. In maart voorzichtig weer opgepakt en heb de smaak weer te pakken. Loop nu met compressiekousen, ziet er niet uit maar heb wel het idee dat het beter gaat. Als stok achter de deur heb ik me maar ingeschreven voor de wiezoloop.
in december gestopt, vanwege zere schenen. In maart voorzichtig weer opgepakt en heb de smaak weer te pakken. Loop nu met compressiekousen, ziet er niet uit maar heb wel het idee dat het beter gaat. Als stok achter de deur heb ik me maar ingeschreven voor de wiezoloop.
Dat is vrij snel weer een best eind. Doe wel rustig aan met je schenen, voor je 't weet krijg je weer last. Maar mooi dat 't wel goed ging En dat je er weer plezier in hebt!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Zo, les 5 zit er ook weer op. 8-6-4-2 in respectievelijk zone 2, 3, 4 en 5. Wat bij mij neer komt op 3, 4, 4/5 en 5.
Maar zo op het plaatje te zien heb ik dat iig wel netjes vol weten te houden zo ongeveer per stukje. Het eerste stuk ben ik tussen 130 en 140 ingebleven, toen 140-150, toen 150-160 en het laatste stuk 160+
Op donderdag 24 april 2014 13:13 schreef Brighteyes het volgende: Zo, les 5 zit er ook weer op. 8-6-4-2 in respectievelijk zone 2, 3, 4 en 5. Wat bij mij neer komt op 3, 4, 4/5 en 5.
Maar zo op het plaatje te zien heb ik dat iig wel netjes vol weten te houden zo ongeveer per stukje. Het eerste stuk ben ik tussen 130 en 140 ingebleven, toen 140-150, toen 150-160 en het laatste stuk 160+
Binnenkort weer eens beginnen. Nadat ik naar een bergrijke omgeving verhuisde ben ik met hardlopen gestopt. Dat is zo'n 2 jaar geleden. Liep 10 km in 41 minuten. Ben nu al blij als ik de helft haal in dezelfde tijd denk ik
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Op donderdag 24 april 2014 13:20 schreef Dven het volgende: Binnenkort weer eens beginnen. Nadat ik naar een bergrijke omgeving verhuisde ben ik met hardlopen gestopt. Dat is zo'n 2 jaar geleden. Liep 10 km in 41 minuten. Ben nu al blij als ik de helft haal in dezelfde tijd denk ik
Probleem is dat het helaas niet tien kilometer naar beneden gaat
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Dat is vrij snel weer een best eind. Doe wel rustig aan met je schenen, voor je 't weet krijg je weer last. Maar mooi dat 't wel goed ging En dat je er weer plezier in hebt!
Valt opsich wel mee. Mits er begin maart is begonnen. Dan zijn het bijna 2 volle maanden
Edit: Hmm, 8 weken klinkt dan toch wel wat aan de snelle kant ja. Liever wat langer opbouwen idd
Oh, en wat ik voelde gisteren was waarschijnlijk m`n kuitspieren die wat gespannen stonden. Niet gek natuurlijk, omdat ik sinds maanden voor de eerste keer een duurloop training ruim een minuut per km sneller heb gedaan dan ik normaal doe. Vandaag nog ietwat stijfjes, maar absoluut niks geks
Denk dat zo`n foam roller misschien wel uitkomst kan bieden. Als ik dat direct na het lopen doe, zouden m`n spieren wat soepeler moeten worden. En blijven rekken natuurlijk!
Op donderdag 24 april 2014 13:34 schreef Levitas het volgende: Oh, en wat ik voelde gisteren was waarschijnlijk m`n kuitspieren die wat gespannen stonden. Niet gek natuurlijk, omdat ik sinds maanden voor de eerste keer een duurloop training ruim een minuut per km sneller heb gedaan dan ik normaal doe. Vandaag nog ietwat stijfjes, maar absoluut niks geks
Denk dat zo`n foam roller misschien wel uitkomst kan bieden. Als ik dat direct na het lopen doe, zouden m`n spieren wat soepeler moeten worden. En blijven rekken natuurlijk!
Maar met weinig spanning rekken! Anders gaat 't nog mis.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Dev, vergeet de Fenix2. Problemen met GPS en soms gigantische wachttijden bij het saven van een workout. Volgens DCRainmaker een hardwareprobleem, dus niet softwarematig op te lossen.
De Polar RCX5 is al genoemd door Guard, dat een losse GPS-unit niet handig is.
Ik zou als ik jou was alleen nog maar kiezen tussen de Garmin 910XT (al 2,5 jaar oud, dus zo goed als bugvrij en een accurate GPS) en die TomTom.
Nee, uiteindelijk gewoon besteld bij coolblue én nu al in huis!
1 minpuntje, hij moet nu eerst 5 uur aan de oplader.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Ik zit te twijfelen of ik wel of niet ga lopen vanavond. Maandag na mijn rondje last van mijn enkel en gister rondje afgebroken door last. Maar tussen het lopen door heb ik dus totaal geen last. Niet met fietsen, niet met wandelen, niet met traplopen. Bleh. Dilemma's.
Op donderdag 24 april 2014 14:36 schreef mosselmossel het volgende: Ik zit te twijfelen of ik wel of niet ga lopen vanavond. Maandag na mijn rondje last van mijn enkel en gister rondje afgebroken door last. Maar tussen het lopen door heb ik dus totaal geen last. Niet met fietsen, niet met wandelen, niet met traplopen. Bleh. Dilemma's.
Morgen is er weer een dag
Dev, vergeet de Fenix2. Problemen met GPS en soms gigantische wachttijden bij het saven van een workout. Volgens DCRainmaker een hardwareprobleem, dus niet softwarematig op te lossen.
De Polar RCX5 is al genoemd door Guard, dat een losse GPS-unit niet handig is.
Ik zou als ik jou was alleen nog maar kiezen tussen de Garmin 910XT (al 2,5 jaar oud, dus zo goed als bugvrij en een accurate GPS) en die TomTom.
Heel erg bedankt . Ik had toch wel een beetje kwaliteit verwacht voor die prijs . Ik lees nu net dat er in de Fenix ook heel veel bugs zaten . En dan betaal je zoveel...ik vind dat echt niet kunnen.
Ik ben nu ook heel erg gecharmeerd van de Suunto Ambit 2R, mooi dingetje wel! Eens kijken wat mijn vriendin daar van vind .
Ondanks nog een beetje spierpijn vanmiddag wel lekker gelopen. 10 kilometer met 5x 200m versnelling erin. Was erg warm, behoorlijk lopen zweten. Daardoor ook iets zwaarder dan normaal, maar over het algemeen ging het wel lekker soepel. Ook nog steeds helemaal geen pijntjes meer behalve dat beetje spierpijn, dus erg blij mee! Alleen hopen dat het tijdens de Koning van Spanje wat minder mooi weer is .
Hm, Garmin Connect is zojuist tits up gegaan bij mij. Ik kon mijn training nog wel uploaden, maar niet meer bekijken. Sterker nog, ik kan geen enkele training bekijken op GC, alleen de diverse lijsten.
Afwachten maar.
Daarnet heb ik dus in erg veel zon een klamme 6x1000p800 gedaan en dat ging goed. Ik was af en toe blij met schaduw en op de terugweg zelfs blij met wind tegen.
Verder moest ik vanochtend werken aan de Koningskade, jawel dat is het begin en eindstuk van de CPC, die ik dit jaar niet uitliep. Pijnlijk pijnlijk.
SPOILER
Op donderdag 24 april 2014 16:34 schreef Zwabberhark het volgende: Hm, Garmin Connect is zojuist tits up gegaan bij mij. Ik kon mijn training nog wel uploaden, maar niet meer bekijken. Sterker nog, ik kan geen enkele training bekijken op GC, alleen de diverse lijsten.
Afwachten maar.
Daarnet heb ik dus in erg veel zon een klamme 6x1000p800 gedaan en dat ging goed. Ik was af en toe blij met schaduw en op de terugweg zelfs blij met wind tegen.
Verder moest ik vanochtend werken aan de Koningskade, jawel dat is het begin en eindstuk van de CPC, die ik dit jaar niet uitliep. Pijnlijk pijnlijk.
SPOILER
Oeh balen, hopen dat het te fixen is. Vanmiddag probeerde ik een 5km te lopen alleen speelde kramp in mijn kuiten en de zon me parten. Inderdaad erg warm in de zon, viel me erg tegen. 5km dus helaas ook niet helemaal uitgelopen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Zo het seizoen der mooiweer lopers is in full swing. Ik kwam ze met bosjes tegelijk tegen op weg van werk naar huis, allemaal in een voetbalshirt uiteraard...
Gelukkig mag ik vanavond een intervalletje doen, zodat er niet alleen maar mensen in een voetbalshirt rondhobbelen
Op donderdag 24 april 2014 16:42 schreef Guard het volgende: Zo het seizoen der mooiweer lopers is in full swing. Ik kwam ze met bosjes tegelijk tegen op weg van werk naar huis, allemaal in een voetbalshirt uiteraard...
Gelukkig mag ik vanavond een intervalletje doen, zodat er niet alleen maar mensen in een voetbalshirt rondhobbelen
Ik vond januari ook al een flinke golf aan nieuwe lopers opleveren. Was soms goed druk hier tijdens lunchtijd met lopers.
Op donderdag 24 april 2014 16:34 schreef Zwabberhark het volgende: Hm, Garmin Connect is zojuist tits up gegaan bij mij. Ik kon mijn training nog wel uploaden, maar niet meer bekijken. Sterker nog, ik kan geen enkele training bekijken op GC, alleen de diverse lijsten.
Afwachten maar.
SPOILER
Waarschijnlijk gewoon een storing. Hier hetzelfde.
Ik ga maar eens verstandig doen en vanavond overslaan. De wisselduurlopen (die staat op het programma) gaan meestal ook nogal op een behoorlijk tempo, dus zaterdag is er weer een dag.
Op donderdag 24 april 2014 16:42 schreef Guard het volgende: Zo het seizoen der mooiweer lopers is in full swing. Ik kwam ze met bosjes tegelijk tegen op weg van werk naar huis, allemaal in een voetbalshirt uiteraard...
Donderdag intervaldag inderdaad Trouwens wat kleding betreft, ik vind voetbalshirtjes prima. Wat ik eigenlijk veel zieliger vind zijn die op en top in veel te dure flitsende nike outfits uitgedoste mensen die vervolgens voor geen meter vooruit komen. Met kort broekje over de tights enzo. Ik vind dat altijd een beetje pretentieus overkomen, zeker als je er niet zo heel hard in gaat.
Aan de andere kant, die mensen moeten het net zo goed zelf weten natuurlijk, dat realiseer ik me ook wel weer
Op donderdag 24 april 2014 18:20 schreef motorbloempje het volgende: Want je hebt alleen het recht om fatsoenlijke hardloopkleding te kopen (die je leuk vindt) als je 'hard' gaat?
Donderdag intervaldag inderdaad Trouwens wat kleding betreft, ik vind voetbalshirtjes prima. Wat ik eigenlijk veel zieliger vind zijn die op en top in veel te dure flitsende nike outfits uitgedoste mensen die vervolgens voor geen meter vooruit komen. Met kort broekje over de tights enzo. Ik vind dat altijd een beetje pretentieus overkomen, zeker als je er niet zo heel hard in gaat.
Aan de andere kant, die mensen moeten het net zo goed zelf weten natuurlijk, dat realiseer ik me ook wel weer
Lol, ik vind tights gewoon lekkerder zitten. Sterker nog, mn singlets koop ik altijd iets te groot, omdat het dan losser zit, maar ik er waarschijnlijk wel meer luchtweerstand van ondervind.
Op donderdag 24 april 2014 18:20 schreef motorbloempje het volgende: Want je hebt alleen het recht om fatsoenlijke hardloopkleding te kopen (die je leuk vindt) als je 'hard' gaat?
Gelukkig niet inderdaad, want dan moest ik alles weer in gaan leveren. Als kleding gekoppeld zou zijn aan prestatie dan verdiende winkels ook niet veel meer denk ik
Tuurlijk ieder zijn ding. Maar net zoals woensdag gehaktdag is, is donderdag invervaldag inderdaad
Best zwaar 3 x 10 minuten (4 min R) als je weer eens de eerste interval veul te hard gaat. Aan het einde van interval 1 moest ik wachten voor een gesloten overweg, dus kon ik even uitblazen. De overige 2 intervallen ook nog stevig doorgelopen.
Wel een keurige harslaggrafiek weten te fabrieken vandaag, precies de bovengrens van zone 4 aangetikt (zone 4 in Polar speak: 80-90% of HR Max, recommended interval duration: 2-10 min). Optimaal getraind dus:
SPOILER
Tuurlijk niet. Maar jij verwart fatsoenlijke hardloopkleding met kleding van mensen die er uit zien alsof ze een sportmodeshow gaan lopen in plaats van op straat of in het bos.
Hardlopen gaat voor mij toch vooral om lekker lopen, niet om gezien worden in veel te dure maar niet per definitie praktische kleding.
Erg gaaf Swets! Hoop dat ze je erg fijn zitten! En dat je er anders een goede prijs voor krijgt .
Ik heb toevallig vandaag ook nieuwe schoentjes binnengekregen. Niets van gehoord, maar ineens belde mijn moeder dat er een pakje was bezorgd bij hun. Mijn ouders adres had ik als 2e adres opgegeven bij de leverancier, maar ze sturen nu dus alles die kant op. Maar dat was dus een leuke verrassing. De nieuwe Spyridon MR, afkorting voor MudRunner, weet dus al welke schoentjes ik ga gebruiken bij de Strongmanrun . Zien er goed uit en ze zitten heel fijn. Wat soepeler bovenwerk dan de Spyridon LS. Ze lijken een beetje op de Bikila LS, maar met de grip van de Spyridon. Dus ben er erg tevreden mee!
Tuurlijk niet. Maar jij verwart fatsoenlijke hardloopkleding met kleding van mensen die er uit zien alsof ze een sportmodeshow gaan lopen in plaats van op straat of in het bos.
Hardlopen gaat voor mij toch vooral om lekker lopen, niet om gezien worden in veel te dure maar niet per definitie praktische kleding.
En wat nou als ik lekker loop in een Brioni smoking? Wie ben jij om mij daarover te veroordelen. Met je goeiekope NAC-shirtje....
Ik heb trouwens ook besloten om nieuwe sloffen te kopen als de beastingteruggave binnen is. Ben nu eigenlijk wel klaar met mijn wegschoenen. Ze zitten prima, maar de zolen zijn zo kut. Geen grip en alle kiezels en steentjes blijven in de zolen steken waar je dus behoorlijk sjaggie van wordt. Ze hebben er ook al 800 km op zitten na vandaag, dus het moment van vervanging begint te komen
Op donderdag 24 april 2014 18:42 schreef Jero_nimo het volgende: Erg gaaf Swets! Hoop dat ze je erg fijn zitten! En dat je er anders een goede prijs voor krijgt .
Ik heb toevallig vandaag ook nieuwe schoentjes binnengekregen. Niets van gehoord, maar ineens belde mijn moeder dat er een pakje was bezorgd bij hun. Mijn ouders adres had ik als 2e adres opgegeven bij de leverancier, maar ze sturen nu dus alles die kant op. Maar dat was dus een leuke verrassing. De nieuwe Spyridon MR, afkorting voor MudRunner, weet dus al welke schoentjes ik ga gebruiken bij de Strongmanrun . Zien er goed uit en ze zitten heel fijn. Wat soepeler bovenwerk dan de Spyridon LS. Ze lijken een beetje op de Bikila LS, maar met de grip van de Spyridon. Dus ben er erg tevreden mee! [ afbeelding ]
Ziet er vet uit! Kan me alleen niet voorstellen dat het lekker loopt, maar ja... dat is nu zo op het eerste oog
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
echte mannen dragen geen tight totdat de oren van zijn kop vriezen
tip....als je je IT-band doe ondersteun je lichaam de eerste keer een beetje met je elleboog
Over niet-functionele hardloopkleding gesproken: het hardlooprokje van Perry is de bom!
Dat wetende kan ik eigenlijk ook wel in een tennisrokje gaan lopen
Komende zondag gestrikt als vrijwilliger bij de Bertusloop. Zou zelf willen lopen, maar vooruit, ook weer eens leuk. Loop ik erna zelf een rondje @DeHovenier: als je wilt oefenen op finishbriefjes, dan kun je er eentje van mij krijgen zondag.
Bij mij wordt er morgen trouwens een marathon-stick bezorgd. Net zoiets als een roller, alleen anders . Maar die ga ik uitleven op mijn kuiten, ben benieuwd!
Op donderdag 24 april 2014 19:56 schreef Jero_nimo het volgende: Bij mij wordt er morgen trouwens een marathon-stick bezorgd. Net zoiets als een roller, alleen anders . Maar die ga ik uitleven op mijn kuiten, ben benieuwd!
hoe ons op de hoogte over wat je er van find!
Zo, ritje postkantoor gedaan. (Of datgene wat ervoor door moet hier in dit dorp) Auto vol getankt ik hoef er gelukkig niet meer uit vanavond. Wat een ballenweer zeg!
Succes iedereen die nog een loopje op de planning heeft staan voor vanavond.
Op donderdag 24 april 2014 19:56 schreef Jero_nimo het volgende: Bij mij wordt er morgen trouwens een marathon-stick bezorgd. Net zoiets als een roller, alleen anders . Maar die ga ik uitleven op mijn kuiten, ben benieuwd!
Dit is mijn 4e paar Alleen de laatste tijd iets minder op gelopen door achillespijntjes, maar die zijn geloof ik helemaal over nu. Dus na de KvS ook weer meer VFF loopjes
Iemand trouwens een leuke naam voor mijn eerste blog? Vind ik misschien toch wel makkelijk om dingen/reviews over mijn FiveFingers en lopen in het algemeen te melden. Maar moeilijk om te verzinnen
Op donderdag 24 april 2014 20:12 schreef Jero_nimo het volgende: Iemand trouwens een leuke naam voor mijn eerste blog? Vind ik misschien toch wel makkelijk om dingen/reviews over mijn FiveFingers en lopen in het algemeen te melden. Maar moeilijk om te verzinnen
Die oefeningen met zo'n foamroller zien er nog best zwaar uit trouwens
Maar morgen maar even kijken hoe het voelt, en dan weer een lekker ontspannen rondje in D2 ofzo. Zolang het maar ontspannen is moet het wel weer goedkomen denk ik.
nah....easy as Sis De roller doet het werk voor je (als je tenminste een gewone foam roller hebt, en niet zo eentje als Jero) Zelfs ik, met mijn linkshandigen-motoriek, kreeg het, na een keer lezen van de instructies, voor elkaar
Op donderdag 24 april 2014 20:21 schreef Jero_nimo het volgende: Thanks, maar allebei al gebruikt. Heb maar een mix van natural en trail genomen, naturailrunner Ach ja, je moet wat
Ik denk bij natu-railrunner aan een of andere ecologisch verantwoorde trein.
Net ook ff gegoogled op foamrollers. Ga wel eerst vragen aan de fysio of het wenselijk is dat ik zoiets gebruik... En dan een keuze maken uit de seemingly oneindige mogelijkheden
Op donderdag 24 april 2014 20:29 schreef Yuki het volgende: Net ook ff gegoogled op foamrollers. Ga wel eerst vragen aan de fysio of het wenselijk is dat ik zoiets gebruik... En dan een keuze maken uit de seemingly oneindige mogelijkheden
werkt een foam roller of niet, dat laat ik in het midden.... maar op een van mijn vragen op een FB page hierover kreeg ik het zo'n beetje het volgende antwoord waarvan ik dacht "ja, daar zit wat in"
quote:
self massaging is as old as mankind, it was the easiest method humans could use to loosen sore muscles. Working out how medical herbs work took a lot longer...
Ligt 't aan mij, of zijn die foamrollers bizar duur?
ik betaalde omgerekend 20 euro...maar dat is een stuk goedkoper dan een bezoekje aan de fysio en ik heb er zelf veel en veel meer profijt van
Ik opende het topic bij de laatste post. Zonder de context te kennen is dit een beetje een gekke post
Guppy is de wens de moeder van de gedachte??
Oh... Ik keek naar bestellen via die site die je eerst opgaf. Daar is 't knetterduur. Ik denk dat ik een langere wil trouwens, om beide kuiten tegelijk te kunnen rollen.
Ik heb geen idee wat Guppy dacht. Zo bijzonder is het allemaal niet. De mijne is dus zwart en 30 cm, en door ermee te rollen komt de doorbloeding goed op gang. De eerste keer doet het wel een beetje pijn, maar na verloop van tijd wordt het lekkerder en voel je je voldaan en ontspannen.
Op donderdag 24 april 2014 20:48 schreef Zwabberhark het volgende: Ik heb geen idee wat Guppy dacht. Zo bijzonder is het allemaal niet. De mijne is dus zwart en 30 cm, en door ermee te rollen komt de doorbloeding goed op gang. De eerste keer doet het wel een beetje pijn, maar na verloop van tijd wordt het lekkerder en voel je je voldaan en ontspannen.
even een citaat uit dit bericht wat hier vanmorgen in de krant stond het is hier vandaag dodenherdenking dus verder weinig nieuws te melden dus komen ze maar met dit soort onzin
The biggest player in a global obstacle race industry said to be worth US$250 million ($290 million)
running is business!!
Op donderdag 24 april 2014 20:12 schreef Jero_nimo het volgende: Iemand trouwens een leuke naam voor mijn eerste blog? Vind ik misschien toch wel makkelijk om dingen/reviews over mijn FiveFingers en lopen in het algemeen te melden. Maar moeilijk om te verzinnen
Murmeli is "slap 40" en RD ziet er nog uit als een jonge god van 20 ......dus samen hikken we toch tegen de 60 aan!
om maar even een emmer koud water over dit topic te gooien.... omkleden en naar de dodenherdenking toe.. schoenen gepoetst....check service medals gepoetst ....check overhemd gestreken.....check
Op donderdag 24 april 2014 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende: even een citaat uit dit bericht wat hier vanmorgen in de krant stond het is hier vandaag dodenherdenking dus verder weinig nieuws te melden dus komen ze maar met dit soort onzin
Op donderdag 24 april 2014 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende: om maar even een emmer koud water over dit topic te gooien.... omkleden en naar de dodenherdenking toe.. schoenen gepoetst....check service medals gepoetst ....check overhemd gestreken.....check
Succes vandaag met serieuzer zaken RD. Als het even allemaal te serieus wordt moet je maar even aan ons denken.
Succes vandaag met serieuzer zaken RD. Als het even allemaal te serieus wordt moet je maar even aan ons denken.
net op het moment als de dominee het gedicht "In Flanders Fields" voor leest schiet in dan in de lach
Garmin Connect is weer up and running. Wel jammer dat de lapmarkers nog steeds verdwenen zijn bij de 305 en 405. Ik vermoed dat de xml niet meer goed wordt ingelezen, want bij de loopjes van meer dan een paar maanden oud werkt het gewoon nog.
En wat nou als ik lekker loop in een Brioni smoking? Wie ben jij om mij daarover te veroordelen. Met je goeiekope NAC-shirtje....
Als je beter leest in plaats van de stoere vent uit te hangen dan zag je dat ik in mn eerste post al zei dat mensen dat lekker zelf moeten weten. Alleen heb ik er wel een mening over en die uit ik hier.
Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef Zwabberhark het volgende: Garmin Connect is weer up and running. Wel jammer dat de lapmarkers nog steeds verdwenen zijn bij de 305 en 405. Ik vermoed dat de xml niet meer goed wordt ingelezen, want bij de loopjes van meer dan een paar maanden oud werkt het gewoon nog.
Gelukkig heb ik mn eigen gebouwde backup
Vier dagen op rij getraind, op naar wat welverdiende rust.
Op donderdag 24 april 2014 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende: om maar even een emmer koud water over dit topic te gooien.... omkleden en naar de dodenherdenking toe.. schoenen gepoetst....check service medals gepoetst ....check overhemd gestreken.....check
Is dodenherdenking daar hetzelfde als hier? Daar bedoel ik mee of het ook naar aanleiding van WOII is?
Nee Nirak, in eerste instantie herdenken we de slag om Gallipolli in WW1 waarbij, door een foutje van Churchill, de ANZAC troepen in plaats van op een zandstrand, op een rotskust landden en dus een makkelijke prooi waren voor het Ottomaanse leger wat boven stond te wachten. NZ had destijds 1 miljoen inwoners en had het hoogste aantal gesneuvelde soldaten per inwoner tijdens WW1..hele dorpen moesten het een generatie lang zonder jongemannen doen... Verder heeft NZ, al dan niet op bevel van Mother England, sinds de Boer War aan bijna alle oorlogen meegevochten, WW 1 en 2, Korea,Vietnam, Irak,Afghanistan....dus ook de gevallenen van deze oorlogen worden herdacht
Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Nanook24 het volgende: Nee zaterdag!!! Dan worden we gezellig met zijn allen dronken omdat WA (bijna) jarig is.
Wij beginnen morgen al! Koningsdagborrel op het werk
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij organiseren het voor alle klanten, leveranciers en andersoortige relaties Gezelligheid!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij organiseren het voor alle klanten, leveranciers en andersoortige relaties Gezelligheid!
Dat is wel heel gezellig ja. Je bent in elk geval goed voorbereid.
Dat ligt eraan! Als je hem wat minder scherp op de achtergrond zet (wat lichter dus) (en dan wel met je gezicht zichtbaar!), dan kan dat er best mooi uitzien, maar dat ligt helemaal aan de rest van de indeling.
Ik zou de kolommen smaller maken Jero Dat leest makkelijker.
Ik heb mijn site zelf ge-html't, maar met Blogspot kun je ook leuke dingen maken. Gewoon nog een beetje spelen met de opmaak. Als je wilt, wil ik wel een keer met je meekijken?
Ik heb mijn site zelf ge-html't, maar met Blogspot kun je ook leuke dingen maken. Gewoon nog een beetje spelen met de opmaak. Als je wilt, wil ik wel een keer met je meekijken?
Dat ligt eraan! Als je hem wat minder scherp op de achtergrond zet (wat lichter dus) (en dan wel met je gezicht zichtbaar!), dan kan dat er best mooi uitzien, maar dat ligt helemaal aan de rest van de indeling.
Ook een goed idee, ik zal hem wat lichter maken, even kijken of ik het kan vinden in PS.
Heb wat gegoogled naar filmpjes, maar wat voor oefeningen (tegen shin splints) doe jij er mee?
ik gebruik hem bijna niet tegen shin splint want mijn enige "probleem-zone" zijn mijn bilspieren.. Ik rol dus mijn glutus, quads en hamstrings... Heel soms de shin splints meepakken door met je knieen op de roller te gaan zitten en dan "op je schenen" heen en weer rollen.
Haha, wel mooie actie, maar beetje kansloos ook wel
really?? bij een wedstrijd waarvoor je een kwalificatie-tijd moet lopen? het halen van de kwalificatie maakt Boston in mijn ogen uniek en als je dat niet haal, jammer maar dan geen Boston. Maar om dan schaamteloos nummers te stelen en gewoon de medaille ophalen
really?? bij een wedstrijd waarvoor je een kwalificatie-tijd moet lopen? het halen van de kwalificatie maakt Boston in mijn ogen uniek en als je dat niet haal, jammer maar dan geen Boston. Maar om dan schaamteloos nummers te stelen en gewoon de medaille ophalen
Daar heb je gelijk in.. dat is ook het kansloze ervan. Maar de simpelheid ervan, gewoon een A4tje printen en die gebruiken is 'mooi'.
Heb trouwens nog steeds pijn in mijn poten van de training van dinsdag
Morgenavond toch weer lekker lopen. Ik sleep mijn zus mee voor een zeer trage LDL. Sinds CPC zit ze met lopersknie en begint nu net weer een beetje met trainen.
Ik zou zeggen, probeer zelf de 3.05 limiet te halen....
Sorry hoor, maar ik vind het gewoon te triest voor woorden.
Ik kan me er niet druk om maken. Dat iemand bedenkt om het te doen en het ook doet, vind ik mooi. Sowieso loten voor wedstrijden enzo Dan ga ik wel ergens anders lopen.
Ik kan me er niet druk om maken. Dat iemand bedenkt om het te doen en het ook doet, vind ik mooi. Sowieso loten voor wedstrijden enzo Dan ga ik wel ergens anders lopen.
dit is geen loting maar een kwalificatie... en de tijden die je moet lopen om te kwalificeren liegen er niet om
dit is geen loting maar een kwalificatie... en de tijdne die je moet lopen om te kwalificeren liegen er niet om
Ah ok. Zou wel een mooi zooitje worden als iedereen die mee wil doen andere nummers gaat kopiëren