abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 april 2014 @ 23:34:03 #1
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_139200787

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_139201236
Was ik net zo ver dat ik toch maar besloten had om een keer met een loopgroep mee te gaan voor een LDL dit weekend, bedenk ik me net dat zowat die hele loopgroep in Enschede de marathon gaat lopen.
Net iets te voor mij als LDL, zo'n marathon :P

Dus dit weekend dan maar weer remi een km of 25 hobbelen. En dan de komende twee weken met mede-zolderkamerautisten op pad *O*
SPOILER
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_139201343
Quoi: nee, gewoon een van de vele muurtjes hier! Die staan tussen elk veld en langs elk weggetje!

Nanook: we zijn van plan te blijven :) hebben nu ook al een koophuis, en het bevalt hier in de regio op alle vlakken (vlak! Waar?) erg goed!
Ja doei.
  woensdag 23 april 2014 @ 23:55:02 #4
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_139201628
Man, wat gaan die topics hard! Krijg het allemaal niet meer bijgelezen...

Maar gefeliciteerd met je inloting Yur (of gecondoleerd... ;) ).

Zonet weer een 5-mijl loopje gedaan uit de lokale "road league" serie. De zwaarste van de vier races. Man o man, wat een bulten. En afdalingen die zo steil waren, dat je daar alsnog helemaal naar de kloten ging.

Ondanks flink aanzetten toch nog 3,5 minuten boven m'n PR gelopen. Dus dat geeft wel aan hoe zwaar het was. :%

Maar wel mooie uitzichten en verder op zich wel lekker gelopen. Dus eigenlijk niks te klagen. :D

SPOILER
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:40 schreef Quoi het volgende:

[..]

Lees ik hier dat Wolve ook Londen gaat lopen?
Omdat je kan deferren, wellicht in 2016. Weet niet of ik het zie zitten om die over een jaar al te doen. Maar de kans dat je door de loting komt is niet zo heel groot, dus ach. Op z'n minst dubbele kansen voor het jaar daarna!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  woensdag 23 april 2014 @ 23:55:45 #5
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139201663
Wat ging dat ineens snel. Een verlate jompel dus voor de 10 minuten van Twink.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 23:47 schreef motorbloempje het volgende:
Quoi: nee, gewoon een van de vele muurtjes hier! Die staan tussen elk veld en langs elk weggetje!

Nanook: we zijn van plan te blijven :) hebben nu ook al een koophuis, en het bevalt hier in de regio op alle vlakken (vlak! Waar?) erg goed!
Sja, wemelt er vast van :Y Mij schiet dan altijd de melodie van Pieter Post te binnen ;)
pi_139201850
Wauw wat een late night activity :D

Twinky, goed bezig. Als sloom je lijf niet sloopt dan is sloom prima lijkt me :)

YUR, helemaal vergeten te jompelen voor je Parijs loting! Gaaf!
pi_139201923
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 23:47 schreef motorbloempje het volgende:

Ik kan het me helemaal voorstellen. En jullie zitten nog zo dicht bij Nederland dat je in geval van nood ook redelijk snel weer hier kunt zijn.

Quoi, Pieter Post :D Ik ben echt zo blij dat onze kinderen daar te groot voor zijn inmiddels. Maar toen je het zei zag ik het wel meteen voor me die muurtjes overal.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  donderdag 24 april 2014 @ 00:06:55 #8
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_139202095
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 23:55 schreef Quoi het volgende:

[..]

Sja, wemelt er vast van :Y Mij schiet dan altijd de melodie van Pieter Post te binnen ;)
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 00:00 schreef Nirak het volgende:
Wauw wat een late night activity :D

Twinky, goed bezig. Als sloom je lijf niet sloopt dan is sloom prima lijkt me :)

YUR, helemaal vergeten te jompelen voor je Parijs loting! Gaaf!
Wat is in vredesnaam 'jompel'?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_139202157
quote:
10s.gif Op donderdag 24 april 2014 00:06 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

[..]

Wat is in vredesnaam 'jompel'?
.

*O*
  donderdag 24 april 2014 @ 00:13:13 #10
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_139202356
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 00:08 schreef Nirak het volgende:

[..]

.

*O*
Na wat research: Echt iets dat ze in OUD gebruiken :') *O*

Nooit geweten.
pi_139204239
Zo, ineens bijna 2 kg lichter na de training van gisterenavond. :D Ja, was best zweten. :7
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 24 april 2014 @ 07:16:30 #12
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_139204345
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 06:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
Zo, ineens bijna 2 kg lichter na de training van gisterenavond. :D Ja, was best zweten. :7
Dat had ik vanmorgen nadat ik er eens goed voor was gaan zitten.

*grap te makkelijk?*
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_139204389
quote:
10s.gif Op donderdag 24 april 2014 00:13 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Na wat research: Echt iets dat ze in OUD gebruiken :') [ afbeelding ] *O*

Nooit geweten.
* Nirak valt dan toch door de mand na deze ontdekking...
Maar ik ben nu eenmaal oud(er)

Ik heb goed geslapen! Komt vast door die fijne training van gisteren :D
pi_139204529
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 07:16 schreef Frsh het volgende:

[..]

*grap te makkelijk?*
Neuh, dat kan ook schelen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 24 april 2014 @ 07:58:30 #15
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139204592
Twinky *O*

* Murmeli heeft een beetje zware benen vandaag.
Moet ik ook maar niet met de grote jongens meelopen... eigenwijs stuk vreten.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  donderdag 24 april 2014 @ 08:01:59 #16
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139204628
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 23:55 schreef Quoi het volgende:

[..]

:D precies dat! O+
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_139204648
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 07:16 schreef Frsh het volgende:

[..]

*grap te makkelijk?*
Een goeie grap is nooit te makkelijk :)
pi_139205739
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 07:58 schreef Murmeli het volgende:
Moet ik ook maar niet met de grote jongens meelopen... eigenwijs stuk vreten.
Streber :6
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_139206176
Sleep ik mezelf helemaal vroeg uit bed voor een bitse 4x7' D3 training, houdt Endomondo er voor mijn laatste en snelste interval mee op! Het leven van een zolderkamerautist valt ook niet mee :(

http://www.endomondo.com/workouts/328477644/11367364
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_139206445
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Sleep ik mezelf helemaal vroeg uit bed voor een bitse 4x7' D3 training, houdt Endomondo er voor mijn laatste en snelste interval mee op! Het leven van een zolderkamerautist valt ook niet mee :(

http://www.endomondo.com/workouts/328477644/11367364
Ik had gisteren ook al dat m'n Garmin leeg was na interval 7 van de 10, noooooo...

Wel vroeg voor zo'n intensieve training! Meestal als ik direct na opstaan ga doe ik maar een rondje op wat langzamer tempo. _O-
Jack does it in real time...
pi_139206499
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:40 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Ik had gisteren ook al dat m'n Garmin leeg was na interval 7 van de 10, noooooo...

Wel vroeg voor zo'n intensieve training! Meestal als ik direct na opstaan ga doe ik maar een rondje op wat langzamer tempo. _O-
Ja ik vind het ook niet ideaal maar deze week is echt zooooo druk.. Vanavond van 1830 tot 2200 met coach-dingen bezig, 8 werkcolleges geven deze week, gisteren pas om 00.00 thuis van een sauna-uitje.. nouja.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_139206743
Ik ben nu eindelijk eens aan het kijken voor een sporthorloge en heb mijn voorlopige keuze teruggebracht naar drie sporthorloges. Zijn hier toevallig mensen die ervaring met deze sporthorloges hebben, en hoe verhouden ze zich tot elkaar? Ik ben dus op zoek naar een sporthorloge voor hardlopen, zwemmen en mogelijk fietsen (is nog geen vereiste, maar dat wil ik in de toekomst nog wel erbij gaan doen ;) ). De kandidaten zijn tot nu toe als volgt.

TomTom Multi-Sport Cardio

Garmin Fenix 2

Polar RCX5

donderdag 24 april 2014 @ 09:56:55 #23
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139206868
lekker met "mijn meiden" gelopen op de paardenracebaan.Eerst het gemekker over de tribunes aanhoren..."if we gonna do stairs again I'm not doing it.....bla bla bla" en toen in een rustig tempo begonnen.
Na drie rondjes stopten de beginnende lopers er mee en ben ik met de twee"HM meiden" nog even drie verder gegaan.
Laatste drie rondjes lekker alleen gelopen, met alleen de sterren van de Melkweg als mijn gezelschap.
Voordeel van alleen lopenl is ook dat ja na 10km ongegeneerd een plaspauze kan inlassen!

http://www.endomondo.com/workouts/328514114/5355322

nu tea time en dan douchen!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_139206916
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:52 schreef Devv het volgende:
Ik ben nu eindelijk eens aan het kijken voor een sporthorloge en heb mijn voorlopige keuze teruggebracht naar drie sporthorloges. Zijn hier toevallig mensen die ervaring met deze sporthorloges hebben, en hoe verhouden ze zich tot elkaar? Ik ben dus op zoek naar een sporthorloge voor hardlopen, zwemmen en mogelijk fietsen (is nog geen vereiste, maar dat wil ik in de toekomst nog wel erbij gaan doen ;) ). De kandidaten zijn tot nu toe als volgt.

[ afbeelding ]

Garmin Fenix 2

[ afbeelding ]

Polar RCX5

[ afbeelding ]
waarom niet de v800 van polar?
  donderdag 24 april 2014 @ 10:00:59 #25
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_139207001
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
lekker met "mijn meiden" gelopen op de paardenracebaan.Eerst het gemekker over de tribunes aanhoren..."if we gonna do stairs again I'm not doing it.....bla bla bla" en toen in een rustig tempo begonnen.
Na drie rondjes stopten de beginnende lopers er mee en ben ik met de twee"HM meiden" nog even drie verder gegaan.
Laatste drie rondjes lekker alleen gelopen, met alleen de sterren van de Melkweg als mijn gezelschap.
Voordeel van alleen lopenl is ook dat ja na 10km ongegeneerd een plaspauze kan inlassen!

Lekker zo'n wat groter rondje. Net geen mijl per ronde?
pi_139207100
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

waarom niet de v800 van polar?
Daar zat ik ook naar te kijken. Op zich valt deze in dezelfde prijsklasse als de Garmin Fenix 2. En hij ziet er ook een stuk completer uit dan de RCX5. Mocht ik voor een Polar gaan, dan is dat misschien wel een betere keus.

Polar en Garmin zijn op zich toch wel redelijk gevestigde namen op het gebied van sporthorloges?
pi_139207215
quote:

[ afbeelding ]

Garmin Fenix 2

[ afbeelding ]

Polar RCX5

[ afbeelding ]
ik neem aan dat je gezien hebt dat de RCX5 een losse GPS unit heeft?
Ik heb zijn kleine broertje, de RCX3. Ben er tevreden mee.
Enige wat ik minder vindt geldt is de mogelijkheid om trainingen aan te maken, er zijn maar 4 phases mogelijk, en dat is te weinig als je een intervaltraining met verschillende lengtes interval wil doen.
  donderdag 24 april 2014 @ 10:07:28 #28
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139207233
. Inderdaad Wolve,mooie zachte ondergrond en lang genoeg zodat het niet gaat vervelen, inderdaad net onder de mijl
pi_139207380
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:56 schreef rechtsedirecte het volgende:

Laat je de beginnende lopers ook zo hard lopen als jij de eerste ronden deed. :o
pi_139207499
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:03 schreef Devv het volgende:

[..]

Daar zat ik ook naar te kijken. Op zich valt deze in dezelfde prijsklasse als de Garmin Fenix 2. En hij ziet er ook een stuk completer uit dan de RCX5. Mocht ik voor een Polar gaan, dan is dat misschien wel een betere keus.

Polar en Garmin zijn op zich toch wel redelijk gevestigde namen op het gebied van sporthorloges?
Polar en garmin zijn wel de meest gebruikte merken. De meeste gebruiken hier garmin. Polar heeft bij de meeste klokjes het nadeel dat je een aparte gps module hebt. Dat is bij de v800 geloof ik niet. Wel heb je daar eventueel weer een aparte cadans meter bij. Bij de fenix2 zit deze zover ik weet in de hartslagband. De polar is wel meer gericht op trainen op hartslag.
pi_139207532
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:12 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Laat je de beginnende lopers ook zo hard lopen als jij de eerste ronden deed. :o
Hij loopt 6-6:30 / km? :? Dat is ook weer geen gesprint of zo...

En als ze al 3 rondes onverhard kunnen, in totaal bijna 5 kilometer, dan zijn het ook niet ultieme beginners meer vast! :P
  donderdag 24 april 2014 @ 10:17:42 #32
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139207541
:N die waren een half rondje voor ons begonnen en liepen rond de 7min/km
  donderdag 24 april 2014 @ 10:19:07 #33
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139207586
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:17 schreef DeeBee het volgende:

[..]

En als ze al 3 rondes onverhard kunnen, in totaal bijna 5 kilometer, dan zijn het ook niet ultieme beginners meer vast! :P
Dit zijn twee dames die ondertussen ongeveer 5km in 30min doen
pi_139207628
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:06 schreef Guard het volgende:

[..]

ik neem aan dat je gezien hebt dat de RCX5 een losse GPS unit heeft?
Ik heb zijn kleine broertje, de RCX3. Ben er tevreden mee.
Enige wat ik minder vindt geldt is de mogelijkheid om trainingen aan te maken, er zijn maar 4 phases mogelijk, en dat is te weinig als je een intervaltraining met verschillende lengtes interval wil doen.
Dat had ik nog niet gezien. Daarmee valt de RCX5 voor mij eigenlijk al af. Ik wil juist een beetje af van de losse units. Ik loop nu met een Wahoo Blue HR, maar dat zit eigenlijk helemaal niet lekker.
pi_139207649
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:19 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Dit zijn twee dames die ondertussen ongeveer 5km in 30min doen
Dan hebben ze een mooie basis en prima tempo! ^O^

En die rondjes zien er op Google Maps grappug uit zo, XXL-atletiekbaan. :P
  donderdag 24 april 2014 @ 10:22:00 #36
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139207672
Er zitten 2 echte beginners bij, 2 5km loopsters en 3 met de ambitie voor een HM
pi_139207683
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:17 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Ik ben aan het trainen voor 10km maar loop nog niet zo hard op de korte afstand hoor. ;)

Maar deze dames zijn dus duidelijk iets meer gevorderd dan ik. :)
  donderdag 24 april 2014 @ 10:23:49 #38
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_139207718
Leuk zo'n gevarieerde groep. En op een baan kan je dat mooi samen-maar-toch-zelf doen.
  Moderator donderdag 24 april 2014 @ 11:02:36 #39
155227 crew  Guppy
dus
pi_139208636
Epubs ;(

Echte boeken O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 24 april 2014 @ 11:06:51 #40
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_139208769
Pubs daarentegen. :9
  donderdag 24 april 2014 @ 11:07:41 #41
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139208796
Lezen over hardlopen is zonde van je tijd. Die tijd kun je beter gebruiken om te gaan hardlopen
F means you're fucked
pi_139208872
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:07 schreef YUR het volgende:
Lezen over hardlopen is zonde van je tijd. Die tijd kun je beter gebruiken om te gaan hardlopen
Ja maar je moet ook nog tijdverdrijf hebben voor na het hardlopen Yur...

quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Epubs ;(

Echte boeken O+
Ik ben het wel met je eens hoor. Mijn ik vind mijn e-reader toch wel heel fijn als we op vakantie zijn. (En het scheelt me een abonnementje op de bieb enzo. O-) )
  donderdag 24 april 2014 @ 11:13:13 #43
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139208960
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:23 schreef Wolve000 het volgende:
Leuk zo'n gevarieerde groep. En op een baan kan je dat mooi samen-maar-toch-zelf doen.
het is ook leuk om te doen!
Ik probeer vooral de dingen te doen die je zo snel niet alleen doe zoals intervallen.
Niemnd hoeft te komen en ik dwing niemand om te komen, ze moeten het zelf willen maar ik hanteer een regel "als je wel kom dan doe je mee!!" dan doe je ook de trappen of intervallen.....misschien minder snel dan anderen maar je doe het......
pi_139209071
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:13 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

het is ook leuk om te doen!
Ik probeer vooral de dingen te doen die je zo snel niet alleen doe zoals intervallen.
Niemnd hoeft te komen en ik dwing niemand om te komen, ze moeten het zelf willen maar ik hanteer een regel "als je wel kom dan doe je mee!!" dan doe je ook de trappen of intervallen.....misschien minder snel dan anderen maar je doe het......
~O>
  donderdag 24 april 2014 @ 11:17:51 #45
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139209094
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:10 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ja maar je moet ook nog tijdverdrijf hebben voor na het hardlopen Yur...

[..]

Ik ben het wel met je eens hoor. Mijn ik vind mijn e-reader toch wel heel fijn als we op vakantie zijn. (En het scheelt me een abonnementje op de bieb enzo. O-) )
Slapen en eten :Y
F means you're fucked
pi_139209181
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Epubs ;(

Echte boeken O+
Ik heb de echte versie van Dolf Jansen liggen.
Als ik het uit heb wil ik hem graag doorgeven, heb hem zelf gekregen van pa, die hem weer van mijn zus had, die hem weer voor een euro op de rommelmarkt had...
SPOILER
  donderdag 24 april 2014 @ 11:21:06 #47
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139209191
Echte boeken O+ Bieb O+
  donderdag 24 april 2014 @ 11:22:26 #48
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139209233
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:21 schreef GotC het volgende:
Echte boeken O+ Bieb O+
sterker nog.....de geur van een nieuw boek... O+
pi_139209267
Hoogtemeter was gisteravond aardig van slag :')

donderdag 24 april 2014 @ 11:27:29 #50
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139209337
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

~O>
zachte heelmeesters en zo..... ;)
pi_139209411
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:24 schreef spiritusbus het volgende:
Hoogtemeter was gisteravond aardig van slag :')

[ afbeelding ]
flinke sprongetjes gemaakt jij hulk. ^O^
  donderdag 24 april 2014 @ 11:33:14 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139209454
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:22 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

sterker nog.....de geur van een nieuw boek... O+
Dat is idd veel fijner dan de geur van oude boeken. :Y
Ik ben bibliothecaresse van opleiding en ik kom vanwege mijn werk nogal eens in bibliotheken de geur van oude boeken staat me zo tegen! :o :D

Ik spuug iig zeker ook net op mijn e-reader! :N
pi_139209586
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat is idd veel fijner dan de geur van oude boeken. :Y
Ik ben bibliothecaresse van opleiding en ik kom vanwege mijn werk nogal eens in bibliotheken de geur van oude boeken staat me zo tegen! :o :D

Ik spuug iig zeker ook net op mijn e-reader! :N
Altijd al geweten dat je een stoffig figuur was.
  donderdag 24 april 2014 @ 11:39:02 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139209614
quote:
6s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Altijd al geweten dat je een stoffig figuur was.
:D Ja, die uitstraling heb ik wel he!
Maar mooi dat ik een van de weinige librarians ben die regelmatig voor een week of soms twee in het buitenland zit. ;) :D
(Heb behalve een stage ook nooit echt in een bibliotheek gewerkt verder hoor. Ja, nu fysiek omdat zij onze organisatie ruimte ter beschikking stellen. ;) )
  donderdag 24 april 2014 @ 11:41:28 #55
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_139209689
JAAH! Dat ging abnormaal lekker! Normaal loop ik mijn rondes met 5:55-6:10. Maar vandaag schrok ik dat ik mijn eerste Km in 5:26 liep zonder buiten adem te raken!

Toen bliepmiep mij vertelde dat ik 5km in 27min kon lopen wilde ik dat proberen door te trekken. Dat lukte aardig (27:12)! Mijn 5km record verbeterd met 1m45! _O-

(wel de zwaarste en langste laatste 500m ooit :') )

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Pandaplint op 24-04-2014 11:55:13 ]
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  donderdag 24 april 2014 @ 11:42:10 #56
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_139209705
Ik ben zo blij dat het weer zomertijd is, lopen we met de groep tenminste weer door de duinen. Schelpenpaadjes heuveltje op, heuveltje af _O_ Afgelopen dinsdag op het strand, ik voel mijn kuiten nog :D

Ook even mijn PR's in de OP gezet trouwens. :+
  donderdag 24 april 2014 @ 11:45:14 #57
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139209763
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:12 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Streber :6
Klopt.
Sort of ;)
pi_139209843
Ik heb geen ereader, maar wil er wel één.

[ Bericht 4% gewijzigd door mosselmossel op 24-04-2014 11:54:27 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 24 april 2014 @ 11:57:19 #59
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139210023
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:49 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb er pas in 1 handen gehad en het ziet er toch wel "papierig" uit.
Toch wel liever een echt boek _O_
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_139210113
Al een aantal keren de runnersworld op de ipad gekocht, vind het toch minder makkelijk en plezierig lezenals op papier.
pi_139210454
Salaris! Ik denk dat ik nu toch echt een GPS horloge ga kopen :o
pi_139210745
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Al een aantal keren de runnersworld op de ipad gekocht, vind het toch minder makkelijk en plezierig lezenals op papier.
Maar dat is ook niet hetzelfde als een e-reader. :N

quote:
Extra gratis tip. Koop er één met een backlight. Kobo heeft die bijvoorbeeld. Super handig als je ergens net even te weinig leeslicht op je reader hebt.
pi_139210753
*G* Hier ook salaris...
Mag de opticien bellen vandaag, dat mijn bril klaar is, dan kan ik hem nog betalen ook :P
pi_139210769
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:24 schreef Guard het volgende:
*G* Hier ook salaris...
Mag de opticien bellen vandaag, dat mijn bril klaar is, dan kan ik hem nog betalen ook :P
In de zon rennen én goed kunnen zien. *O*
pi_139210863
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:25 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

In de zon rennen én goed kunnen zien. *O*
Dat zou wel ^O^ zijn.
Hopelijk is ie dan ook vandaag of morgen klaar dan kan ie zaterdag uitgebreid getest worden tijdens een LDL 8-)
pi_139210884
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 00:02 schreef Nanook24 het volgende:
Ik kan het me helemaal voorstellen. En jullie zitten nog zo dicht bij Nederland dat je in geval van nood ook redelijk snel weer hier kunt zijn.
Ja, dat hebben we anderhalf jaar geleden helaas mogen testen.. maar het is wel 'verder weg' dan mensen denken. Het kost ook altijd best wel wat om even heen en weer te gaan (mid winter wat minder dan in voorjaar/zomer enzo) en stiekem ook wel weer veel tijd en dus vrije dagen. Gelukkig komt familie ook wel eens deze kant op :) .
Ja doei.
pi_139210985
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, dat hebben we anderhalf jaar geleden helaas mogen testen.. maar het is wel 'verder weg' dan mensen denken. Het kost ook altijd best wel wat om even heen en weer te gaan (mid winter wat minder dan in voorjaar/zomer enzo) en stiekem ook wel weer veel tijd en dus vrije dagen. Gelukkig komt familie ook wel eens deze kant op :) .
Ik had mezelf al gecorrigeerd. ;) Ik had eerst heel snel staan maar realiseerde me dat jullie toch altijd nog de oversteek moeten regelen.

SPOILER
pi_139211094
Ach, wie weet zijn we over een paar jaar de buren van rd! :P Dan kunnen we 't af met een bezoek per 2 jaar! :+
Ja doei.
pi_139211236
Kan deze toegevoegd worden?

1
2
[b]5 Juli 2014 - [url=http://www.wiezoloop.nl/]Wiezoloop[/url][/b]
[*] BroesWillems - 5KM
  donderdag 24 april 2014 @ 12:48:08 #70
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_139211332
Zo m'n eerste 'loopje' na de marathon ook weer gedaan, kort maar krachtig. 2.52km in 10m:40s. Heb voor mezelf maar een doel gezet voor de komende maanden zonder weer zuchtend en steunend naar buiten te moeten voor langzame duurlopen. M'n 5KM PR verbreken. *O*

Staat nu nog op 23:32, komende tijd lekker rond die afstand blijven lopen, beetje intervallen en wat aan de explosiviteit doen op het voetbalveld en dan ga ik 'm eens even verbreken. :P
  donderdag 24 april 2014 @ 12:48:34 #71
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139211349
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:44 schreef BroesWillems het volgende:
Kan deze toegevoegd worden?
[ code verwijderd ]

Hey Tukker. Je loopt ook nog steeds? ^O^
pi_139211482
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:48 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Hey Tukker. Je loopt ook nog steeds? ^O^
in december gestopt, vanwege zere schenen. In maart voorzichtig weer opgepakt en heb de smaak weer te pakken. Loop nu met compressiekousen, ziet er niet uit maar heb wel het idee dat het beter gaat. Als stok achter de deur heb ik me maar ingeschreven voor de wiezoloop. :)

gisteren voor het eerst een uur achter elkaar 'hard'gelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/328316900/11508370
  donderdag 24 april 2014 @ 12:57:08 #73
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139211558
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:53 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

in december gestopt, vanwege zere schenen. In maart voorzichtig weer opgepakt en heb de smaak weer te pakken. Loop nu met compressiekousen, ziet er niet uit maar heb wel het idee dat het beter gaat. Als stok achter de deur heb ik me maar ingeschreven voor de wiezoloop. :)

gisteren voor het eerst een uur achter elkaar 'hard'gelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/328316900/11508370
Dat is vrij snel weer een best eind. Doe wel rustig aan met je schenen, voor je 't weet krijg je weer last. Maar mooi dat 't wel goed ging :) En dat je er weer plezier in hebt!
  donderdag 24 april 2014 @ 13:13:28 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139212020
Zo, les 5 zit er ook weer op.
8-6-4-2 in respectievelijk zone 2, 3, 4 en 5.
Wat bij mij neer komt op 3, 4, 4/5 en 5. ;)

Maar zo op het plaatje te zien heb ik dat iig wel netjes vol weten te houden zo ongeveer per stukje.
Het eerste stuk ben ik tussen 130 en 140 ingebleven, toen 140-150, toen 150-160 en het laatste stuk 160+

http://www.endomondo.com/workouts/328582512/2964036
pi_139212143
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, les 5 zit er ook weer op.
8-6-4-2 in respectievelijk zone 2, 3, 4 en 5.
Wat bij mij neer komt op 3, 4, 4/5 en 5. ;)

Maar zo op het plaatje te zien heb ik dat iig wel netjes vol weten te houden zo ongeveer per stukje.
Het eerste stuk ben ik tussen 130 en 140 ingebleven, toen 140-150, toen 150-160 en het laatste stuk 160+

http://www.endomondo.com/workouts/328582512/2964036
werd je ineens ergens door achternagezeten?
  donderdag 24 april 2014 @ 13:20:10 #76
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139212190
Binnenkort weer eens beginnen. Nadat ik naar een bergrijke omgeving verhuisde ben ik met hardlopen gestopt. Dat is zo'n 2 jaar geleden. Liep 10 km in 41 minuten. Ben nu al blij als ik de helft haal in dezelfde tijd denk ik :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 24 april 2014 @ 13:20:24 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139212201
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

werd je ineens ergens door achternagezeten?
:D Nee. Ik probeerde me ook al te herinneren wat daar gebeurde, maar vlgs mij was er niks.
pi_139212220
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:20 schreef Dven het volgende:
Binnenkort weer eens beginnen. Nadat ik naar een bergrijke omgeving verhuisde ben ik met hardlopen gestopt. Dat is zo'n 2 jaar geleden. Liep 10 km in 41 minuten. Ben nu al blij als ik de helft haal in dezelfde tijd denk ik :')
Gewoon naar beneden rennen. Does the trick.
  donderdag 24 april 2014 @ 13:21:47 #79
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139212232
quote:
99s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:21 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Gewoon naar beneden rennen. Does the trick.
Probleem is dat het helaas niet tien kilometer naar beneden gaat :'(
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_139212425
quote:
e-readers zijn _O_ Las eigenlijk nooit, maar sinds ik een ereader heb (van Sony) lees ik best wel veel. Voor mijn doen dan.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:57 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dat is vrij snel weer een best eind. Doe wel rustig aan met je schenen, voor je 't weet krijg je weer last. Maar mooi dat 't wel goed ging :) En dat je er weer plezier in hebt!
Valt opsich wel mee. Mits er begin maart is begonnen. Dan zijn het bijna 2 volle maanden ;)

Edit: Hmm, 8 weken klinkt dan toch wel wat aan de snelle kant ja. Liever wat langer opbouwen idd
pi_139212611
Kiek ze goan!

Ja doei.
pi_139212652
Oh, en wat ik voelde gisteren was waarschijnlijk m`n kuitspieren die wat gespannen stonden. Niet gek natuurlijk, omdat ik sinds maanden voor de eerste keer een duurloop training ruim een minuut per km sneller heb gedaan dan ik normaal doe. Vandaag nog ietwat stijfjes, maar absoluut niks geks :)

Denk dat zo`n foam roller misschien wel uitkomst kan bieden. Als ik dat direct na het lopen doe, zouden m`n spieren wat soepeler moeten worden. En blijven rekken natuurlijk!
  donderdag 24 april 2014 @ 13:36:05 #83
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139212695
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:34 schreef Levitas het volgende:
Oh, en wat ik voelde gisteren was waarschijnlijk m`n kuitspieren die wat gespannen stonden. Niet gek natuurlijk, omdat ik sinds maanden voor de eerste keer een duurloop training ruim een minuut per km sneller heb gedaan dan ik normaal doe. Vandaag nog ietwat stijfjes, maar absoluut niks geks :)

Denk dat zo`n foam roller misschien wel uitkomst kan bieden. Als ik dat direct na het lopen doe, zouden m`n spieren wat soepeler moeten worden. En blijven rekken natuurlijk!
Maar met weinig spanning rekken! Anders gaat 't nog mis.
pi_139212706
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:57 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:27 schreef Levitas het volgende:

[..]

Valt opsich wel mee. Mits er begin maart is begonnen. Dan zijn het bijna 2 volle maanden ;)

Edit: Hmm, 8 weken klinkt dan toch wel wat aan de snelle kant ja. Liever wat langer opbouwen idd
Wil van het weekend nog 1 langere route proberen en ga dan trainen voor de 5KM. Dus weer kortere routes. 5km binnen een half uur is het eerste doel.
  donderdag 24 april 2014 @ 13:36:58 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139212715
quote:
17s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
Kiek ze goan!

[ afbeelding ]
Nice heur, alleen niet in de maat met elkaar. ;) :D
pi_139212756
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nice heur, alleen niet in de maat met elkaar. ;) :D
We hebben wel matching vests én dri-fit van Nike onder de vests! :P :')_!
Ja doei.
  donderdag 24 april 2014 @ 13:39:18 #87
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139212783
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:36 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

[..]

Wil van het weekend nog 1 langere route proberen en ga dan trainen voor de 5KM. Dus weer kortere routes. 5km binnen een half uur is het eerste doel.
Als je gister alweer zo'n lange loop hebt gedaan zal ik dat van 't weekend niet doen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 april 2014 @ 13:39:30 #88
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139212786
Ik lees bijna exclusief op m'n iphone. Ideaal.
pi_139212823
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:39 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Als je gister alweer zo'n lange loop hebt gedaan zal ik dat van 't weekend niet doen.
Ok, dan probeer ik het tot woensdag uit te stellen. Dan van het weekend een korte snelle 3km proberen.
  donderdag 24 april 2014 @ 13:49:17 #90
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139213061
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:41 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ok, dan probeer ik het tot woensdag uit te stellen. Dan van het weekend een korte snelle 3km proberen.
Dat lijkt me wat beter. Of een interval van 5k ofzo. Beste 1 x in de week een lange duurloop ^O^
pi_139213324
quote:
17s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
Kiek ze goan!

[ afbeelding ]
Tights niet zo in trek daar onder de mannen?
pi_139213798
quote:

[ afbeelding ]

Garmin Fenix 2

[ afbeelding ]

Polar RCX5

[ afbeelding ]
Dev, vergeet de Fenix2. Problemen met GPS en soms gigantische wachttijden bij het saven van een workout. Volgens DCRainmaker een hardwareprobleem, dus niet softwarematig op te lossen.

De Polar RCX5 is al genoemd door Guard, dat een losse GPS-unit niet handig is.

Ik zou als ik jou was alleen nog maar kiezen tussen de Garmin 910XT (al 2,5 jaar oud, dus zo goed als bugvrij en een accurate GPS) en die TomTom.

Gebruik de productvergelijker van DCRainmaker om te bepalen wat belangrijk voor jou is:
http://www.dcrainmaker.co(...)3086%2C29936#results
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 april 2014 @ 14:17:15 #93
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139213943
Frsh, had je nog navraag gedaan bij sset voor de Suunto 2r?
  donderdag 24 april 2014 @ 14:20:29 #94
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_139214065
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Frsh, had je nog navraag gedaan bij sset voor de Suunto 2r?
Nee, uiteindelijk gewoon besteld bij coolblue én nu al in huis!

1 minpuntje, hij moet nu eerst 5 uur aan de oplader.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  donderdag 24 april 2014 @ 14:25:57 #95
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_139214240
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Lekker luchtig zo'n korte broek. :9

Wel stretch-ondergoed voor de nodige support. :Y
pi_139214429
Fijn Broeswillems dat je weer lekker kan lopen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 april 2014 @ 14:31:47 #97
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139214464
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:20 schreef Frsh het volgende:

[..]

Nee, uiteindelijk gewoon besteld bij coolblue én nu al in huis!

1 minpuntje, hij moet nu eerst 5 uur aan de oplader.
Ben benieuwd!
pi_139214628
Ik zit te twijfelen of ik wel of niet ga lopen vanavond. Maandag na mijn rondje last van mijn enkel en gister rondje afgebroken door last. Maar tussen het lopen door heb ik dus totaal geen last. Niet met fietsen, niet met wandelen, niet met traplopen. Bleh. Dilemma's.
  donderdag 24 april 2014 @ 14:49:27 #99
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139215221
quote:
99s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:36 schreef mosselmossel het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik wel of niet ga lopen vanavond. Maandag na mijn rondje last van mijn enkel en gister rondje afgebroken door last. Maar tussen het lopen door heb ik dus totaal geen last. Niet met fietsen, niet met wandelen, niet met traplopen. Bleh. Dilemma's.
Morgen is er weer een dag ^O^
pi_139215289
Foamroller is hier ook binnen.

En nieuwe schoenen O+
pi_139215566
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:51 schreef spiritusbus het volgende:

En nieuwe schoenen O+
Waar heb je die foamroller besteld?
pi_139215607
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:58 schreef Guard het volgende:

[..]

Waar heb je die foamroller besteld?
Niet, heb m in de winkel gekocht. Bodystore in Rotterdam.
pi_139215658
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:00 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Niet, heb m in de winkel gekocht. Bodystore in Rotterdam.
Ah ok...
pi_139215842
quote:

[ afbeelding ]

Garmin Fenix 2

[ afbeelding ]

Polar RCX5

[ afbeelding ]
Ik heb een Tomtom Runner, bevalt me prima.
pi_139215922
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:12 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dev, vergeet de Fenix2. Problemen met GPS en soms gigantische wachttijden bij het saven van een workout. Volgens DCRainmaker een hardwareprobleem, dus niet softwarematig op te lossen.

De Polar RCX5 is al genoemd door Guard, dat een losse GPS-unit niet handig is.

Ik zou als ik jou was alleen nog maar kiezen tussen de Garmin 910XT (al 2,5 jaar oud, dus zo goed als bugvrij en een accurate GPS) en die TomTom.

Gebruik de productvergelijker van DCRainmaker om te bepalen wat belangrijk voor jou is:
http://www.dcrainmaker.co(...)3086%2C29936#results
Heel erg bedankt :) . Ik had toch wel een beetje kwaliteit verwacht voor die prijs :X . Ik lees nu net dat er in de Fenix ook heel veel bugs zaten |:( . En dan betaal je zoveel...ik vind dat echt niet kunnen.
pi_139216949
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:49 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Morgen is er weer een dag ^O^
Dat zou ik doen idd. Niks forceren, en een dagje extra rust kan nooit kwaad. Zekere voor het onzekere nemen IMO
pi_139217160
Duimpjes!

Ja doei.
pi_139217216
Ik ben nu ook heel erg gecharmeerd van de Suunto Ambit 2R, mooi dingetje wel! O+ Eens kijken wat mijn vriendin daar van vind ;( .

Ondanks nog een beetje spierpijn vanmiddag wel lekker gelopen. 10 kilometer met 5x 200m versnelling erin. Was erg warm, behoorlijk lopen zweten. Daardoor ook iets zwaarder dan normaal, maar over het algemeen ging het wel lekker soepel. Ook nog steeds helemaal geen pijntjes meer behalve dat beetje spierpijn, dus erg blij mee! Alleen hopen dat het tijdens de Koning van Spanje wat minder mooi weer is :P .

http://www.endomondo.com/workouts/328617387/2368823

quote:
14s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Duimpjes!

[ afbeelding ]
Toffe foto! ^O^ Blij ei!
pi_139217260
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:53 schreef Jero_nimo het volgende:
Toffe foto! ^O^ Blij ei!
Was in de eindsprint, laatste 400m ofzo :') dus was wel blij dat ik er bijna was! :P
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 april 2014 @ 15:56:39 #110
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139217293
quote:
Duimpjes!

[ afbeelding ]
Weertje...
  donderdag 24 april 2014 @ 15:57:50 #111
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_139217326
Het was inderdaad lekker weer!

donderdag 24 april 2014 @ 15:58:05 #112
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_139217335
quote:
Duimpjes!

[ afbeelding ]
Laat me raden. Die foto is in de UK gemaakt :7
pi_139217393
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:57 schreef Wolve000 het volgende:

[ afbeelding ]
Je hebt sjans van 465 :')
pi_139217416
quote:

[ afbeelding ]
Daar denkt iemand in de achtergrond heel anders over!

SPOILER
pi_139217441
quote:
Duimpjes!

[ afbeelding ]
En nat! Maar wel een leuke foto. ^O^
  donderdag 24 april 2014 @ 16:02:19 #116
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_139217482
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:00 schreef McTwente het volgende:

[..]

Daar denkt iemand in de achtergrond heel anders over!

SPOILER
Die staat stil he, toeschouwer/marshall. ;)
pi_139217577
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:02 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Die staat stil he, toeschouwer/marshall. ;)
Dat was me dan weer even niet opgevallen. Toch beter kijken de volgende keer...
  donderdag 24 april 2014 @ 16:07:08 #118
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_139217593
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:59 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Je hebt sjans van 465 :')
:D :9
pi_139217665
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:07 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

:D :9
}:|
Ja doei.
pi_139217941
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:58 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Laat me raden. Die foto is in de UK gemaakt :7
Jij mag niet meer raden :+
Ja doei.
  donderdag 24 april 2014 @ 16:19:16 #121
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_139217964
Wat een waardeloos wegdek trouwens :P
pi_139218074
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:19 schreef Pandaplint het volgende:
Wat een waardeloos wegdek trouwens :P
Welcome to Yorkshire :')
Ja doei.
pi_139218452
Hm, Garmin Connect is zojuist tits up gegaan bij mij. Ik kon mijn training nog wel uploaden, maar niet meer bekijken. Sterker nog, ik kan geen enkele training bekijken op GC, alleen de diverse lijsten.

Afwachten maar.

Daarnet heb ik dus in erg veel zon een klamme 6x1000p800 gedaan en dat ging goed. Ik was af en toe blij met schaduw en op de terugweg zelfs blij met wind tegen.

Verder moest ik vanochtend werken aan de Koningskade, jawel dat is het begin en eindstuk van de CPC, die ik dit jaar niet uitliep. Pijnlijk pijnlijk.

SPOILER
pi_139218543
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:34 schreef Zwabberhark het volgende:
Hm, Garmin Connect is zojuist tits up gegaan bij mij. Ik kon mijn training nog wel uploaden, maar niet meer bekijken. Sterker nog, ik kan geen enkele training bekijken op GC, alleen de diverse lijsten.

Afwachten maar.

Daarnet heb ik dus in erg veel zon een klamme 6x1000p800 gedaan en dat ging goed. Ik was af en toe blij met schaduw en op de terugweg zelfs blij met wind tegen.

Verder moest ik vanochtend werken aan de Koningskade, jawel dat is het begin en eindstuk van de CPC, die ik dit jaar niet uitliep. Pijnlijk pijnlijk.

SPOILER
Oeh balen, hopen dat het te fixen is. Vanmiddag probeerde ik een 5km te lopen alleen speelde kramp in mijn kuiten en de zon me parten. Inderdaad erg warm in de zon, viel me erg tegen. 5km dus helaas ook niet helemaal uitgelopen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_139218713
Zo het seizoen der mooiweer lopers is in full swing.
Ik kwam ze met bosjes tegelijk tegen op weg van werk naar huis, allemaal in een voetbalshirt uiteraard...

Gelukkig mag ik vanavond een intervalletje doen, zodat er niet alleen maar mensen in een voetbalshirt rondhobbelen :P
  donderdag 24 april 2014 @ 16:51:48 #126
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_139219026
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:42 schreef Guard het volgende:
Ik kwam ze met bosjes tegelijk tegen op weg van werk naar huis, allemaal in een voetbalshirt uiteraard...

Gelukkig mag ik vanavond een intervalletje doen, zodat er niet alleen maar mensen in een voetbalshirt rondhobbelen :P
Ik vond januari ook al een flinke golf aan nieuwe lopers opleveren. Was soms goed druk hier tijdens lunchtijd met lopers.
pi_139219228
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:51 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Ik vond januari ook al een flinke golf aan nieuwe lopers opleveren. Was soms goed druk hier tijdens lunchtijd met lopers.
Afgelopen winter was ook bijna geen winter te noemen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_139219276
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:34 schreef Zwabberhark het volgende:

Afwachten maar.

SPOILER
Waarschijnlijk gewoon een storing. Hier hetzelfde.
pi_139219281
Je moet zodra er zonnestralen doorkomen eens in het Vondelpark gaan hardlopen :') .
  donderdag 24 april 2014 @ 17:02:24 #130
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139219386
Mijn Perry Sport pakketje is binnen *O* (alleen ik nog niet -O- )
pi_139219546
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:02 schreef Quoi het volgende:
Mijn Perry Sport pakketje is binnen *O* (alleen ik nog niet -O- )
Met wat voor inhoud?
  donderdag 24 april 2014 @ 17:07:22 #132
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_139219554
Swets! Check even de Rotterdam Marathon fb pagina! :D
A grand adventure has begun.
pi_139219593
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:07 schreef Keshet het volgende:
Lucky bitch :P
pi_139219782
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:51 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Dat zijn de goede voornemens :P
  donderdag 24 april 2014 @ 17:16:00 #135
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139219800
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:07 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Met wat voor inhoud?
2-in-1 hardloopbroek voor Meneer en een - jaja - hardlooprokje voor Mezelf *)
pi_139219858
quote:

[ afbeelding ]
Die man naast je kijkt echt zo verbaasd van: hoe kan hij me nou weer voorbij lopen met mijn goddelijk afgetrainde lichaam? :P
  donderdag 24 april 2014 @ 17:18:13 #137
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139219868
quote:
:D
pi_139219914
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Die man naast je kijkt echt zo verbaasd van: hoe kan hij me nou weer voorbij lopen met mijn goddelijk afgetrainde lichaam? :P
En Wolve kijkt zo van: "They see me (t)rollin', they hatin'!"
Ja doei.
  donderdag 24 april 2014 @ 17:20:27 #139
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139219942
Swets! :D *O*
F means you're fucked
pi_139220017
Lekker Swets *O*
  donderdag 24 april 2014 @ 17:40:43 #141
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139220538
Swets tussen 4 dames :D
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_139220614
quote:
14s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:40 schreef Yuki het volgende:
Swets tussen onder 4 dames :D
Wat vindt E.T. daar wel niet van?
Ja doei.
  donderdag 24 april 2014 @ 17:43:40 #143
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139220629
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:D!
pi_139220840
Oe! Fijn Swets!

Ik ga maar eens verstandig doen en vanavond overslaan. De wisselduurlopen (die staat op het programma) gaan meestal ook nogal op een behoorlijk tempo, dus zaterdag is er weer een dag.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 april 2014 @ 17:52:44 #145
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139220897
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:08 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Lucky bitch :P
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:18 schreef Quoi het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:20 schreef YUR het volgende:
Swets! :D *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:22 schreef Voccar het volgende:
Lekker Swets *O*
quote:
14s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:40 schreef Yuki het volgende:
Swets tussen 4 dames :D
:D :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik denk dat ze meedoet :9
  donderdag 24 april 2014 @ 17:55:06 #146
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_139220949
quote:
6s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:52 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

:D :Y

[ afbeelding ]

[..]

Ik denk dat ze meedoet :9
Maar wat heb je nou eigenlijk gewonnen dan?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 april 2014 @ 17:58:06 #147
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139221030
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:55 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Maar wat heb je nou eigenlijk gewonnen dan?
Die schoenen :)
pi_139221210
quote:
14s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Die schoenen :)
Hopen dat ze goed zitten :P

Een waardebon voor schoenen was wellicht handiger geweest.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 april 2014 @ 18:04:56 #149
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139221240
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:04 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Hopen dat ze goed zitten :P

Een waardebon voor schoenen was wellicht handiger geweest.
Tja, de sponsor van de marathon is natuurlijk NB, dus een waardebon waarmee je brooks kan aanschaffen is ietwat lullig ;)
pi_139221271
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tja, de sponsor van de marathon is natuurlijk NB, dus een waardebon waarmee je brooks kan aanschaffen is ietwat lullig ;)
Hehe, das ook weer waar.

Waarschijnlijk zullen het neutrale schoenen zijn, dus als je zelf ook neutraal loopt kun je er wel wat mee.
  donderdag 24 april 2014 @ 18:09:55 #151
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_139221355
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:06 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Hehe, das ook weer waar.

Waarschijnlijk zullen het neutrale schoenen zijn, dus als je zelf ook neutraal loopt kun je er wel wat mee.
En anders verkoop je ze heel neutraal weer door aan iemand.
pi_139221549
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:42 schreef Guard het volgende:

Donderdag intervaldag inderdaad :)
Trouwens wat kleding betreft, ik vind voetbalshirtjes prima. Wat ik eigenlijk veel zieliger vind zijn die op en top in veel te dure flitsende nike outfits uitgedoste mensen die vervolgens voor geen meter vooruit komen. Met kort broekje over de tights enzo. Ik vind dat altijd een beetje pretentieus overkomen, zeker als je er niet zo heel hard in gaat.

Aan de andere kant, die mensen moeten het net zo goed zelf weten natuurlijk, dat realiseer ik me ook wel weer ;)
pi_139221586
Want je hebt alleen het recht om fatsoenlijke hardloopkleding te kopen (die je leuk vindt) als je 'hard' gaat?
Ja doei.
  donderdag 24 april 2014 @ 18:22:33 #154
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139221638
quote:
5s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
Want je hebt alleen het recht om fatsoenlijke hardloopkleding te kopen (die je leuk vindt) als je 'hard' gaat?
Dit ja.
pi_139221732
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:18 schreef thettes het volgende:

[..]

Trouwens wat kleding betreft, ik vind voetbalshirtjes prima. Wat ik eigenlijk veel zieliger vind zijn die op en top in veel te dure flitsende nike outfits uitgedoste mensen die vervolgens voor geen meter vooruit komen. Met kort broekje over de tights enzo. Ik vind dat altijd een beetje pretentieus overkomen, zeker als je er niet zo heel hard in gaat.

Aan de andere kant, die mensen moeten het net zo goed zelf weten natuurlijk, dat realiseer ik me ook wel weer ;)
Lol, ik vind tights gewoon lekkerder zitten. Sterker nog, mn singlets koop ik altijd iets te groot, omdat het dan losser zit, maar ik er waarschijnlijk wel meer luchtweerstand van ondervind.
pi_139221740
Leuk iets winnen, schoenen zijn altijd welkom. Hoop dat ze fijn lopen :)

En moblo en wolve, een beetje natte foto's, maar wel leuk!
  donderdag 24 april 2014 @ 18:27:23 #157
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139221752
Op ons niveau over luchtweerstand praten :D
Mijn spoiler wordt steeds kleiner
F means you're fucked
pi_139221798
quote:
Gelukkig niet inderdaad, want dan moest ik alles weer in gaan leveren. Als kleding gekoppeld zou zijn aan prestatie dan verdiende winkels ook niet veel meer denk ik ;)
pi_139221810
Lekker weer hier met die regen en onweer. Altijd fijn als je over half uurtje weg moet op de fiets.
pi_139222053
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:18 schreef thettes het volgende:

[..]

Tuurlijk ieder zijn ding.
Maar net zoals woensdag gehaktdag is, is donderdag invervaldag inderdaad ^O^

Best zwaar 3 x 10 minuten (4 min R) als je weer eens de eerste interval veul te hard gaat.
Aan het einde van interval 1 moest ik wachten voor een gesloten overweg, dus kon ik even uitblazen. De overige 2 intervallen ook nog stevig doorgelopen.

Wel een keurige harslaggrafiek weten te fabrieken vandaag, precies de bovengrens van zone 4 aangetikt (zone 4 in Polar speak: 80-90% of HR Max, recommended interval duration: 2-10 min).
Optimaal getraind dus:
SPOILER
pi_139222099
quote:
Tuurlijk niet. Maar jij verwart fatsoenlijke hardloopkleding met kleding van mensen die er uit zien alsof ze een sportmodeshow gaan lopen in plaats van op straat of in het bos.

Hardlopen gaat voor mij toch vooral om lekker lopen, niet om gezien worden in veel te dure maar niet per definitie praktische kleding.
pi_139222102
Erg gaaf Swets! *O* Hoop dat ze je erg fijn zitten! En dat je er anders een goede prijs voor krijgt ;) .

Ik heb toevallig vandaag ook nieuwe schoentjes binnengekregen. Niets van gehoord, maar ineens belde mijn moeder dat er een pakje was bezorgd bij hun. Mijn ouders adres had ik als 2e adres opgegeven bij de leverancier, maar ze sturen nu dus alles die kant op. Maar dat was dus een leuke verrassing.
De nieuwe Spyridon MR, afkorting voor MudRunner, weet dus al welke schoentjes ik ga gebruiken bij de Strongmanrun :P .
Zien er goed uit en ze zitten heel fijn. Wat soepeler bovenwerk dan de Spyridon LS. Ze lijken een beetje op de Bikila LS, maar met de grip van de Spyridon. Dus ben er erg tevreden mee! O+
pi_139222201
:9 mooie VFF's Jero!
pi_139222461
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:42 schreef thettes het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Maar jij verwart fatsoenlijke hardloopkleding met kleding van mensen die er uit zien alsof ze een sportmodeshow gaan lopen in plaats van op straat of in het bos.

Hardlopen gaat voor mij toch vooral om lekker lopen, niet om gezien worden in veel te dure maar niet per definitie praktische kleding.
En wat nou als ik lekker loop in een Brioni smoking? Wie ben jij om mij daarover te veroordelen. Met je goeiekope NAC-shirtje....
pi_139222474
Ik heb trouwens ook besloten om nieuwe sloffen te kopen als de beastingteruggave binnen is.
Ben nu eigenlijk wel klaar met mijn wegschoenen. Ze zitten prima, maar de zolen zijn zo kut.
Geen grip en alle kiezels en steentjes blijven in de zolen steken waar je dus behoorlijk sjaggie van wordt.
Ze hebben er ook al 800 km op zitten na vandaag, dus het moment van vervanging begint te komen
pi_139222520
Wat is er nou weer mis met hardlopen in een voetbalshirt, heerlijk juist. :)
pi_139222558
Goeie binnenkomer wel.
Ja doei.
pi_139222582
Geen binnenkomer, ik post gewoon niet elk loopje of elke brainfart hier
pi_139222706
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:58 schreef Quantic het volgende:
Wat is er nou weer mis met hardlopen in een voetbalshirt, heerlijk juist. :)
Dat probeer ik nou juist te zeggen. De een loopt het lekkerst in een voetbalshirt. De ander het lekkerst in het nieuwste Odlo hardloopshirtje. Boeie.
pi_139222796
Ja doei.
pi_139222889
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:00 schreef Quantic het volgende:
Geen binnenkomer, ik post gewoon niet elk loopje of elke brainfart hier
Belachelijk!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 april 2014 @ 19:09:51 #172
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_139222915
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:27 schreef YUR het volgende:
Op ons niveau over luchtweerstand praten :D
Mijn spoiler wordt steeds kleiner
Nou je side skirts nog...
  FOK!fotograaf donderdag 24 april 2014 @ 19:11:41 #173
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_139222980
quote:
99s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:56 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

En wat nou als ik lekker loop in een Brioni smoking? Wie ben jij om mij daarover te veroordelen. Met je goeiekope NAC-shirtje....
Niet haten op een NAC-shirt >:)

Ik loop geregeld in mijn NAC retroshirt (kampioensjaar 1921)

SPOILER
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_139222992
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:42 schreef Jero_nimo het volgende:
Erg gaaf Swets! *O* Hoop dat ze je erg fijn zitten! En dat je er anders een goede prijs voor krijgt ;) .

Ik heb toevallig vandaag ook nieuwe schoentjes binnengekregen. Niets van gehoord, maar ineens belde mijn moeder dat er een pakje was bezorgd bij hun. Mijn ouders adres had ik als 2e adres opgegeven bij de leverancier, maar ze sturen nu dus alles die kant op. Maar dat was dus een leuke verrassing.
De nieuwe Spyridon MR, afkorting voor MudRunner, weet dus al welke schoentjes ik ga gebruiken bij de Strongmanrun :P .
Zien er goed uit en ze zitten heel fijn. Wat soepeler bovenwerk dan de Spyridon LS. Ze lijken een beetje op de Bikila LS, maar met de grip van de Spyridon. Dus ben er erg tevreden mee! O+
[ afbeelding ]
Ziet er vet uit! Kan me alleen niet voorstellen dat het lekker loopt, maar ja... dat is nu zo op het eerste oog :P
  donderdag 24 april 2014 @ 19:14:08 #175
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139223074
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

echte mannen dragen geen tight totdat de oren van zijn kop vriezen
  donderdag 24 april 2014 @ 19:15:50 #176
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139223149
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:51 schreef spiritusbus het volgende:

En nieuwe schoenen O+
tip....als je je IT-band doe ondersteun je lichaam de eerste keer een beetje met je elleboog ;)
pi_139223342
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:11 schreef Mascleta het volgende:

[..]

Niet haten op een NAC-shirt >:)

Ik loop geregeld in mijn NAC retroshirt (kampioensjaar 1921)

SPOILER
Julian Jenner :D *O*
pi_139223406
Mossel, ga jij nog lopen vanavond? Het begint namelijk te regenen.... :D
pi_139223637
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:21 schreef Guard het volgende:
Mossel, ga jij nog lopen vanavond? Het begint namelijk te regenen.... :D
Je kan gerust naar buiten. Ik blijf binnen, dus met die buien zal het wel meevallen.
  donderdag 24 april 2014 @ 19:35:41 #180
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139224134
quote:
10s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou je side skirts nog...
Working on it :P
F means you're fucked
  donderdag 24 april 2014 @ 19:35:53 #181
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139224140
Over niet-functionele hardloopkleding gesproken: het hardlooprokje van Perry is de bom! :7

Dat wetende kan ik eigenlijk ook wel in een tennisrokje gaan lopen :+

Komende zondag gestrikt als vrijwilliger bij de Bertusloop. Zou zelf willen lopen, maar vooruit, ook weer eens leuk. Loop ik erna zelf een rondje :P
@DeHovenier: als je wilt oefenen op finishbriefjes, dan kun je er eentje van mij krijgen zondag.
pi_139224641
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:15 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

tip....als je je IT-band doe ondersteun je lichaam de eerste keer een beetje met je elleboog ;)
De 83ste keer ook... Godskolere die doet pijn om te roller. Maar na afloop _O_
pi_139224712
Laat thuis, laat gegeten, te veel gegeten, uitbuiken. Duurt lang. Wil lopen -O-
pi_139224972
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:49 schreef Tarahumara het volgende:
Laat thuis, laat gegeten, te veel gegeten, uitbuiken. Duurt lang. Wil lopen -O-
Zelfde verhaal hier ja :P Alleen niet teveel gegeten.
pi_139224977
Bij mij wordt er morgen trouwens een marathon-stick bezorgd. Net zoiets als een roller, alleen anders :P . Maar die ga ik uitleven op mijn kuiten, ben benieuwd!
  donderdag 24 april 2014 @ 19:58:38 #186
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139225080
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:56 schreef Jero_nimo het volgende:
Bij mij wordt er morgen trouwens een marathon-stick bezorgd. Net zoiets als een roller, alleen anders :P . Maar die ga ik uitleven op mijn kuiten, ben benieuwd!
hoe ons op de hoogte over wat je er van find!
pi_139225206
Zo, ritje postkantoor gedaan. (Of datgene wat ervoor door moet hier in dit dorp) Auto vol getankt ik hoef er gelukkig niet meer uit vanavond. Wat een ballenweer zeg!

Succes iedereen die nog een loopje op de planning heeft staan voor vanavond. :P
pi_139225233
Mijn kuiten doen weer meh :')
  donderdag 24 april 2014 @ 20:03:23 #189
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139225272
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:02 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn kuiten doen weer meh :')
klop morgen even bij Jero aan!

en ritjes postkantoor..... :D
pi_139225301
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
Jaja, het grote wachten kan gaan beginnen. ;)
pi_139225340
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:03 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

klop morgen even bij Jero aan!

Eerst even kijken of het wel werkt, voordat ik hats ook de blessurenbank op help :P
pi_139225456
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:56 schreef Jero_nimo het volgende:
Ben benieuwd naar dat ding. Vond m vrij prijzig.

Puike VFF ook weer. Hoeveel paar heb je nu al?
pi_139225457
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:04 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Eerst even kijken of het wel werkt, voordat ik hats ook de blessurenbank op help :P
Ja, kijk eerst maar of je zelf geblesseerd raakt van die stok :P
pi_139225631
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:07 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ja, kijk eerst maar of je zelf geblesseerd raakt van die stok :P
Ja daarom, dan is het in ieder geval mijn eigen schuld :P Misschien maar even wachten met uitproberen tot na de Koning van Spanjetrail.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:07 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar dat ding. Vond m vrij prijzig.

Puike VFF ook weer. Hoeveel paar heb je nu al?
Dit is mijn 4e paar :9 Alleen de laatste tijd iets minder op gelopen door achillespijntjes, maar die zijn geloof ik helemaal over nu. Dus na de KvS ook weer meer VFF loopjes :)
pi_139225684
Iemand trouwens een leuke naam voor mijn eerste blog? 8)7
Vind ik misschien toch wel makkelijk om dingen/reviews over mijn FiveFingers en lopen in het algemeen te melden. Maar moeilijk om te verzinnen :P
pi_139225882
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:12 schreef Jero_nimo het volgende:
Vind ik misschien toch wel makkelijk om dingen/reviews over mijn FiveFingers en lopen in het algemeen te melden. Maar moeilijk om te verzinnen :P
Cold feet
  donderdag 24 april 2014 @ 20:17:52 #197
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_139225887
tentoes
pi_139225911
Die oefeningen met zo'n foamroller zien er nog best zwaar uit trouwens :P

Maar morgen maar even kijken hoe het voelt, en dan weer een lekker ontspannen rondje in D2 ofzo. Zolang het maar ontspannen is moet het wel weer goedkomen denk ik.
  donderdag 24 april 2014 @ 20:21:47 #199
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139226051
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:18 schreef hatsaflats het volgende:
Die oefeningen met zo'n foamroller zien er nog best zwaar uit trouwens :P

nah....easy as Sis
De roller doet het werk voor je (als je tenminste een gewone foam roller hebt, en niet zo eentje als Jero)
Zelfs ik, met mijn linkshandigen-motoriek, kreeg het, na een keer lezen van de instructies, voor elkaar
pi_139226064
Thanks, maar allebei al gebruikt. Heb maar een mix van natural en trail genomen, naturailrunner :P
Ach ja, je moet wat :P
  Moderator donderdag 24 april 2014 @ 20:24:11 #201
155227 crew  Guppy
dus
pi_139226166
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:35 schreef Quoi het volgende:
Over niet-functionele hardloopkleding gesproken: het hardlooprokje van Perry is de bom! :7

Dat wetende kan ik eigenlijk ook wel in een tennisrokje gaan lopen :+

Komende zondag gestrikt als vrijwilliger bij de Bertusloop. Zou zelf willen lopen, maar vooruit, ook weer eens leuk. Loop ik erna zelf een rondje :P
Nou ja zeg! Ik heb gewoon nog niks van Perry gehoord :( maar tof dat je rokje goed zit ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_139226272
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:21 schreef Jero_nimo het volgende:
Thanks, maar allebei al gebruikt. Heb maar een mix van natural en trail genomen, naturailrunner :P
Ach ja, je moet wat :P
Ik denk bij natu-railrunner aan een of andere ecologisch verantwoorde trein.
pi_139226337
quote:
99s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:26 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik denk bij natu-railrunner aan een of andere ecologisch verantwoorde trein.
Een railrunner is toch een kinderkaartje in de trein. :+
  donderdag 24 april 2014 @ 20:29:06 #204
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139226402
Net ook ff gegoogled op foamrollers. Ga wel eerst vragen aan de fysio of het wenselijk is dat ik zoiets gebruik... En dan een keuze maken uit de seemingly oneindige mogelijkheden 8)7
  donderdag 24 april 2014 @ 20:31:03 #205
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139226490
this is how we roll!!
pi_139226529
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:29 schreef Yuki het volgende:
Net ook ff gegoogled op foamrollers. Ga wel eerst vragen aan de fysio of het wenselijk is dat ik zoiets gebruik... En dan een keuze maken uit de seemingly oneindige mogelijkheden 8)7
Neem de zwarte OPTP/Elite FTS (Perform Better):

http://www.pt-nijmegen.nl/foam_roller.htm
  donderdag 24 april 2014 @ 20:37:20 #207
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139226796
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:31 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Neem de zwarte OPTP/Elite FTS (Perform Better):

http://www.pt-nijmegen.nl/foam_roller.htm
Ligt 't aan mij, of zijn die foamrollers bizar duur?
pi_139226852
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:37 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik heb 3 tientjes betaald voor mijn harde zwarte van 30 cm.

Edit: minder zelfs: http://www.fysiosupplies.nl/foam-roller-elite-zwart-30-cm
  Moderator donderdag 24 april 2014 @ 20:40:04 #209
155227 crew  Guppy
dus
pi_139226946
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:38 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik opende het topic bij de laatste post. Zonder de context te kennen is dit een beetje een gekke post :D
  donderdag 24 april 2014 @ 20:40:39 #210
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139226985
werkt een foam roller of niet, dat laat ik in het midden.... maar op een van mijn vragen op een FB page hierover kreeg ik het zo'n beetje het volgende antwoord waarvan ik dacht "ja, daar zit wat in"
quote:
self massaging is as old as mankind, it was the easiest method humans could use to loosen sore muscles. Working out how medical herbs work took a lot longer...
pi_139227063
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:40 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik opende het topic bij de laatste post. Zonder de context te kennen is dit een beetje een gekke post :D
Wat vind je er gek aan dan?
  donderdag 24 april 2014 @ 20:42:32 #212
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139227093
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:37 schreef Yuki het volgende:

[..]

ik betaalde omgerekend 20 euro...maar dat is een stuk goedkoper dan een bezoekje aan de fysio en ik heb er zelf veel en veel meer profijt van
  donderdag 24 april 2014 @ 20:43:12 #213
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139227136
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:40 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Guppy is de wens de moeder van de gedachte??
  donderdag 24 april 2014 @ 20:48:08 #214
50430 Yuki
Student Midwife
pi_139227421
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:38 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Edit: minder zelfs: http://www.fysiosupplies.nl/foam-roller-elite-zwart-30-cm
Oh... Ik keek naar bestellen via die site die je eerst opgaf. Daar is 't knetterduur.
Ik denk dat ik een langere wil trouwens, om beide kuiten tegelijk te kunnen rollen.
pi_139227426
Ik heb geen idee wat Guppy dacht. Zo bijzonder is het allemaal niet. De mijne is dus zwart en 30 cm, en door ermee te rollen komt de doorbloeding goed op gang. De eerste keer doet het wel een beetje pijn, maar na verloop van tijd wordt het lekkerder en voel je je voldaan en ontspannen.
  donderdag 24 april 2014 @ 20:51:21 #216
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139227598
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:48 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb geen idee wat Guppy dacht. Zo bijzonder is het allemaal niet. De mijne is dus zwart en 30 cm, en door ermee te rollen komt de doorbloeding goed op gang. De eerste keer doet het wel een beetje pijn, maar na verloop van tijd wordt het lekkerder en voel je je voldaan en ontspannen.
Lekker! Delen?
  donderdag 24 april 2014 @ 20:51:45 #217
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139227618
even een citaat uit dit bericht wat hier vanmorgen in de krant stond
het is hier vandaag dodenherdenking dus verder weinig nieuws te melden dus komen ze maar met dit soort onzin ;)

http://www.nzherald.co.nz(...)=6&objectid=11243776

quote:
The biggest player in a global obstacle race industry said to be worth US$250 million ($290 million)
running is business!!
pi_139227631
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:51 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Lekker! Delen?
Ik denk dat 15 cm wel wat aan de karige kant is.
  donderdag 24 april 2014 @ 20:53:10 #219
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139227689
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:51 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

zeker op Fok!
  donderdag 24 april 2014 @ 20:55:52 #220
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139227832
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:51 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Lekker! Delen?
;(
Het wordt tijd dat je weer ga daten Murmeli!!
  donderdag 24 april 2014 @ 20:55:53 #221
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139227833
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:51 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Hmm ja. Houd jij die zwarte dikke rol dan maar lekker voor jezelf. Geniet ervan en niet de buren wakker maken he
  donderdag 24 april 2014 @ 20:56:59 #222
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139227877
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:55 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

;(
Het wordt tijd dat je weer ga daten Murmeli!!
Geen tijd voor. Ik werk of ik loop hard. Of slaap of eet.
Misschien eens kijken of ik het kan combineren :P
  donderdag 24 april 2014 @ 20:57:41 #223
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_139227910
Porn meets running. :'(
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_139227997
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:12 schreef Jero_nimo het volgende:
Vibram High Five
Ja doei.
  donderdag 24 april 2014 @ 21:00:35 #225
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139228049
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:57 schreef _MvN_ het volgende:
Zegt hij die beschikbaar is zodra hij zn meisje een paae dagen niet ziet
pi_139228135
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:57 schreef _MvN_ het volgende:
En het is niet eens vrijdagavond/weekend!
pi_139228144
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:55 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hmm ja. Houd jij die zwarte dikke rol dan maar lekker voor jezelf. Geniet ervan en niet de buren wakker maken he
Al mijn buren zijn nog ouder dan jij en RD, dus hun trommelvliezen zullen van dien aard zijn dat de remslaap niet zo snel onderbroken wordt.
  donderdag 24 april 2014 @ 21:02:53 #228
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139228152
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:02 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

En het is niet eens vrijdagavond/weekend!
vrijdagochtend porn FTW!!
pi_139228196
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:02 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Daar moeten wij allemaal nog een nachtje voor slapen hoor. o|O
  donderdag 24 april 2014 @ 21:04:48 #230
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139228246
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:02 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Al mijn buren zijn nog ouder dan jij en RD, dus hun trommelvliezen zullen van dien aard zijn dat de remslaap niet zo snel onderbroken wordt.
Wij samen? Poeh das wel echt oud!!
  donderdag 24 april 2014 @ 21:06:04 #231
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139228339
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:02 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ik ben 's morgens niet zo goed im porn. Dan slaap ik half.

Ik ga voortaan wel zondagochtend om 9.15 lopen. Daarna vast wakker genoeg voor porn :9~
  donderdag 24 april 2014 @ 21:06:21 #232
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139228356
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:04 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Wij samen? Poeh das wel echt oud!!
Murmeli is "slap 40" en RD ziet er nog uit als een jonge god van 20 ......dus samen hikken we toch tegen de 60 aan!
  donderdag 24 april 2014 @ 21:07:50 #233
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139228452
om maar even een emmer koud water over dit topic te gooien.... omkleden en naar de dodenherdenking toe..
schoenen gepoetst....check
service medals gepoetst ....check
overhemd gestreken.....check
  donderdag 24 april 2014 @ 21:07:52 #234
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_139228454
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:06 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik ben 's morgens niet zo goed im porn. Dan slaap ik half.

Ik ga voortaan wel zondagochtend om 9.15 lopen. Daarna vast wakker genoeg voor porn :9~
Dus jij hebt op zondagochtend seks? Mijn zondagochtenden zullen nooit meer hetzelfde zijn.

Ik twijfel nog, to run or not to run. Ik twijfel nog ff verder.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_139228460
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:06 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Murmeli is "slap 40" en RD ziet er nog uit als een jonge god van 20 ......dus samen hikken we toch tegen de 60 aan!
_O-
pi_139228473
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
even een citaat uit dit bericht wat hier vanmorgen in de krant stond
het is hier vandaag dodenherdenking dus verder weinig nieuws te melden dus komen ze maar met dit soort onzin ;)

http://www.nzherald.co.nz(...)=6&objectid=11243776

[..]

running is business!!
quote:
A typical mudder tends to be a 40ish mid-life crisis type

Ik ben geen mudder ergo no midlifecrisis here *O*
  donderdag 24 april 2014 @ 21:09:00 #237
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139228511
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:06 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Kiek aan

En dodenherdenk ze
pi_139228526
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
om maar even een emmer koud water over dit topic te gooien.... omkleden en naar de dodenherdenking toe..
Succes vandaag met serieuzer zaken RD. Als het even allemaal te serieus wordt moet je maar even aan ons denken. ;)
  donderdag 24 april 2014 @ 21:09:35 #239
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139228547
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:07 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Dus jij hebt op zondagochtend seks? Mijn zondagochtenden zullen nooit meer hetzelfde zijn.

Ik twijfel nog, to run or not to run. Ik twijfel nog ff verder.
Was t maar zo'n feest.
Zie verder de post van pijll van gisteren
  donderdag 24 april 2014 @ 21:09:56 #240
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_139228573
Succes RD ^O^
  donderdag 24 april 2014 @ 21:10:16 #241
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139228592
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:09 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Succes vandaag met serieuzer zaken RD. Als het even allemaal te serieus wordt moet je maar even aan ons denken. ;)
net op het moment als de dominee het gedicht "In Flanders Fields" voor leest schiet in dan in de lach :@
pi_139228815
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

net op het moment als de dominee het gedicht "In Flanders Fields" voor leest schiet in dan in de lach :@
Da's maar een kort gedicht zie ik. Dan kun je best even wachten tot hij klaar is. :P
pi_139228887
Garmin Connect is weer up and running. Wel jammer dat de lapmarkers nog steeds verdwenen zijn bij de 305 en 405. Ik vermoed dat de xml niet meer goed wordt ingelezen, want bij de loopjes van meer dan een paar maanden oud werkt het gewoon nog.
pi_139229039
quote:
99s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:56 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Als je beter leest in plaats van de stoere vent uit te hangen dan zag je dat ik in mn eerste post al zei dat mensen dat lekker zelf moeten weten. Alleen heb ik er wel een mening over en die uit ik hier.
pi_139229312
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef Zwabberhark het volgende:
Garmin Connect is weer up and running. Wel jammer dat de lapmarkers nog steeds verdwenen zijn bij de 305 en 405. Ik vermoed dat de xml niet meer goed wordt ingelezen, want bij de loopjes van meer dan een paar maanden oud werkt het gewoon nog.
Gelukkig heb ik mn eigen gebouwde backup :s)

Vier dagen op rij getraind, op naar wat welverdiende rust.
pi_139229367
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
Is dodenherdenking daar hetzelfde als hier?
Daar bedoel ik mee of het ook naar aanleiding van WOII is?
pi_139229621
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:24 schreef Nirak het volgende:

[..]

Is dodenherdenking daar hetzelfde als hier?
Daar bedoel ik mee of het ook naar aanleiding van WOII is?
Ik weet niet of RD al weg is maar hij zei laatst dat het voornamelijk om WO I ging volgens mij.
  donderdag 24 april 2014 @ 21:31:49 #248
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139229706
Nee Nirak, in eerste instantie herdenken we de slag om Gallipolli in WW1 waarbij, door een foutje van Churchill, de ANZAC troepen in plaats van op een zandstrand, op een rotskust landden en dus een makkelijke prooi waren voor het Ottomaanse leger wat boven stond te wachten.
NZ had destijds 1 miljoen inwoners en had het hoogste aantal gesneuvelde soldaten per inwoner tijdens WW1..hele dorpen moesten het een generatie lang zonder jongemannen doen...
Verder heeft NZ, al dan niet op bevel van Mother England, sinds de Boer War aan bijna alle oorlogen meegevochten, WW 1 en 2, Korea,Vietnam, Irak,Afghanistan....dus ook de gevallenen van deze oorlogen worden herdacht
  donderdag 24 april 2014 @ 21:33:06 #249
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139229777
Het is tijd voor zondag!
pi_139229915
Nee zaterdag!!! Dan worden we gezellig met zijn allen dronken omdat WA (bijna) jarig is. *O*
  donderdag 24 april 2014 @ 21:40:00 #251
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_139230135
Nee ik niet. Ik moet om 9.15 in het bos zijn
pi_139230176
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:40 schreef Murmeli het volgende:
O dat is dan weer een beetje jammer -O-
  Moderator donderdag 24 april 2014 @ 21:41:54 #253
155227 crew  Guppy
dus
pi_139230221
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Nanook24 het volgende:
Nee zaterdag!!! Dan worden we gezellig met zijn allen dronken omdat WA (bijna) jarig is. *O*
Wij beginnen morgen al! Koningsdagborrel op het werk w/
pi_139230352
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:41 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Wij beginnen morgen al! Koningsdagborrel op het werk w/
Leuk! *O* Zoiets doen ze bij ons echt niet. :N
pi_139230532
Werkt het? :@
http://naturailrunner.blo(...)gers-bikila-evo.html

En is het wat, of lijkt het nergens op? :P
  Moderator donderdag 24 april 2014 @ 21:48:30 #256
155227 crew  Guppy
dus
pi_139230622
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Leuk! *O* Zoiets doen ze bij ons echt niet. :N
Ik ben al bezig met de voorbereidingen :D
SPOILER
Wij organiseren het voor alle klanten, leveranciers en andersoortige relaties :) Gezelligheid!
pi_139230768
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef Jero_nimo het volgende:

Ja hij doet het. En ja het lijkt ergens op. :) Ik zou alleen nog iets met je indeling doen. Het is nu wel erg alleen foto's en tekst op een zwart vlak. :@

quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:48 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik ben al bezig met de voorbereidingen :D
SPOILER
Wij organiseren het voor alle klanten, leveranciers en andersoortige relaties :) Gezelligheid!
Dat is wel heel gezellig ja. :) Je bent in elk geval goed voorbereid. :D
pi_139230785
quote:

Behalve dat je gezicht weggestopt zit achter het blog...

Is iets met wordpress bouwen geen optie? :)
Ja doei.
pi_139230921
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:40 schreef Murmeli het volgende:
Ik mag om 10.00u in het bos zijn op zaterdag, voor een LDL met streamnl :s)
pi_139231056
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Behalve dat je gezicht weggestopt zit achter het blog...

Is iets met wordpress bouwen geen optie? :)
Ken het niet? :P Ik zal eens googelen.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:51 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ja hij doet het. En ja het lijkt ergens op. :) Ik zou alleen nog iets met je indeling doen. Het is nu wel erg alleen foto's en tekst op een zwart vlak. :@
Dankjewel! Ik zal eens kijken wat ik kan veranderen. Misschien nog tips qua andere blogs?
pi_139231100
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:55 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ken het niet? :P Ik zal eens googelen.

[..]

Dankjewel! Ik zal eens kijken wat ik kan veranderen. Misschien nog tips qua andere blogs?
Mijn blog is bijvoorbeeld in wordpress gemaakt :) :+
Ja doei.
pi_139231219
WordPress is handig gebruik ik ook :-)

Loopje van vandaag vond ik best pittig.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_139231226
Deze is bijv. ook van blogspot. Door de indeling met verschillende tabs vind ik hem opener en gebruiksvriendelijker.

http://gezondlevenvanjacoline.blogspot.nl/2013/05/speltbrood.html

Mijn site is ook met wordpress gemaakt.

Er is dus van alles mogelijk.
pi_139231249
Beter ook geen foto als achtergrond neem ik aan? :)
pi_139231289
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:59 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik zou het niet doen. Gewoon iets met kleur op kleur. Al verdient deze foto wel een plekje op je blog. ;)
pi_139231292
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:59 schreef Jero_nimo het volgende:
Dat ligt eraan! Als je hem wat minder scherp op de achtergrond zet (wat lichter dus) (en dan wel met je gezicht zichtbaar!), dan kan dat er best mooi uitzien, maar dat ligt helemaal aan de rest van de indeling.
Ja doei.
  donderdag 24 april 2014 @ 22:00:57 #267
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139231297
Wordpress :Y

Maar ik vind het mooi zoals het is hoor Jero. Je kunt nog fine-tunen. Het gaat vooral om de inhoud, de tekstjes :)
pi_139231363
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:15 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Heb wat gegoogled naar filmpjes, maar wat voor oefeningen (tegen shin splints) doe jij er mee?

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2014 22:02:58 ]
pi_139231365
Jeetje RD, daar kun je je toch geen voorstelling van maken.. Een hele generatie jongemannenloos..

Jero, leuke blog, maar de opmaak is wat crappy, vooral mobiel.
  Moderator donderdag 24 april 2014 @ 22:04:55 #270
155227 crew  Guppy
dus
pi_139231534
Ik zou de kolommen smaller maken Jero :Y Dat leest makkelijker.

Ik heb mijn site zelf ge-html't, maar met Blogspot kun je ook leuke dingen maken. Gewoon nog een beetje spelen met de opmaak. Als je wilt, wil ik wel een keer met je meekijken?
pi_139231627
Volgende keer van tevoren maar weer op buienradar kijken :P Regen vind ik geen probleem, maar dat onweer vond ik niet zo prettig.
pi_139231640
Thanks allemaal!

quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zou de kolommen smaller maken Jero :Y Dat leest makkelijker.

Ik heb mijn site zelf ge-html't, maar met Blogspot kun je ook leuke dingen maken. Gewoon nog een beetje spelen met de opmaak. Als je wilt, wil ik wel een keer met je meekijken?
Lijkt me een goed idee! Jij kan dat! ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 22:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat ligt eraan! Als je hem wat minder scherp op de achtergrond zet (wat lichter dus) (en dan wel met je gezicht zichtbaar!), dan kan dat er best mooi uitzien, maar dat ligt helemaal aan de rest van de indeling.
Ook een goed idee, ik zal hem wat lichter maken, even kijken of ik het kan vinden in PS. :)
pi_139231841
Wordpress is ook wel fijn om zelf een beetje te html'en en css'en. En als je toch nog maar net met Blogspot begonnen bent, zou ik overstappen.

Niet dat ik een website heb hoor :P
  donderdag 24 april 2014 @ 22:13:36 #274
92409 Twinky
Little star.
pi_139232014
ik heb ook wordpress. Supermakkelijk.
pi_139232056
Ik heb een website (of zoiets) en notepad++ :P
pi_139234152
Ik heb nu toch maar eens een paar goede hardloopschoenen gekocht :+ .

donderdag 24 april 2014 @ 23:06:11 #277
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139234844
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 22:02 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Heb wat gegoogled naar filmpjes, maar wat voor oefeningen (tegen shin splints) doe jij er mee?
ik gebruik hem bijna niet tegen shin splint want mijn enige "probleem-zone" zijn mijn bilspieren..
Ik rol dus mijn glutus, quads en hamstrings...
Heel soms de shin splints meepakken door met je knieen op de roller te gaan zitten en dan "op je schenen" heen en weer rollen.
  donderdag 24 april 2014 @ 23:07:41 #278
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139234920
quote:

mooi overzichtelijk Jero!
  donderdag 24 april 2014 @ 23:11:12 #279
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139235109
pi_139235254
quote:
Haha, wel mooie actie, maar beetje kansloos ook wel :P
pi_139235318
quote:
:o Gewoon 4 mensen met hetzelfde nummer!!!

Ik snap wel dat mensen graag mee willen lopen maar dit vind ik wel een beetje a-sociaal hoor.
  donderdag 24 april 2014 @ 23:17:03 #282
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139235419
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 23:14 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Haha, wel mooie actie, maar beetje kansloos ook wel :P
really??
bij een wedstrijd waarvoor je een kwalificatie-tijd moet lopen? het halen van de kwalificatie maakt Boston in mijn ogen uniek en als je dat niet haal, jammer maar dan geen Boston. Maar om dan schaamteloos nummers te stelen en gewoon de medaille ophalen :{w
pi_139235720
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 23:17 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

really??
bij een wedstrijd waarvoor je een kwalificatie-tijd moet lopen? het halen van de kwalificatie maakt Boston in mijn ogen uniek en als je dat niet haal, jammer maar dan geen Boston. Maar om dan schaamteloos nummers te stelen en gewoon de medaille ophalen :{w
Daar heb je gelijk in.. dat is ook het kansloze ervan. Maar de simpelheid ervan, gewoon een A4tje printen en die gebruiken is 'mooi'.
pi_139235840
Ik vraag me dan wel af wie van de 4 de echte gekwalificeerde is...
pi_139235913
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef Nanook24 het volgende:
Die staat er waarschijnlijk niet bij. Deze was gewoon ingeschreven en hebben ze dus contact mee kunnen leggen lijkt me. :)
  donderdag 24 april 2014 @ 23:26:40 #286
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_139235972
Heb trouwens nog steeds pijn in mijn poten van de training van dinsdag :X

Morgenavond toch weer lekker lopen. Ik sleep mijn zus mee voor een zeer trage LDL. Sinds CPC zit ze met lopersknie en begint nu net weer een beetje met trainen.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 22:53 schreef Devv het volgende:
Ik heb nu toch maar eens een paar goede hardloopschoenen gekocht :+ .

[ afbeelding ]
Ze zijn in ieder geval mooi :Y
  donderdag 24 april 2014 @ 23:27:05 #287
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139235997
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 23:24 schreef Nanook24 het volgende:
Niet een, de echte qualifier is een andere dame
pi_139236066
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 23:25 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Die staat er waarschijnlijk niet bij. Deze was gewoon ingeschreven en hebben ze dus contact mee kunnen leggen lijkt me. :)
Dat was eigenlijk ook wat ik dacht. Of dat ze gewoon allemaal met een eigenlijk niet bestaand nummer lopen.

Ik had al geprobeerd de uitslagen te googlen maar ik kon het niet vinden.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 23:27 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Niet een, de echte qualifier is een andere dame
:{
  donderdag 24 april 2014 @ 23:29:45 #289
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139236135
  donderdag 24 april 2014 @ 23:30:41 #290
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_139236178
_O- Prachtig toch, fuck the system.
  donderdag 24 april 2014 @ 23:31:20 #291
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139236207
quote:
10s.gif Op donderdag 24 april 2014 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
pas op.....we hebben een anarchist in ons midden

Ik zou zeggen, probeer zelf de 3.05 limiet te halen....
  donderdag 24 april 2014 @ 23:31:54 #292
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_139236240
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 23:31 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

pas op.....we hebben een anarchist in ons midden
Beetje punk op z'n tijd :+
pi_139236438
quote:
10s.gif Op donderdag 24 april 2014 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind het gewoon te triest voor woorden.
  donderdag 24 april 2014 @ 23:37:47 #294
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_139236546
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 23:35 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik vind het gewoon te triest voor woorden.
Ik kan me er niet druk om maken. Dat iemand bedenkt om het te doen en het ook doet, vind ik mooi. Sowieso loten voor wedstrijden enzo :') Dan ga ik wel ergens anders lopen.
  donderdag 24 april 2014 @ 23:38:47 #295
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139236585
quote:
6s.gif Op donderdag 24 april 2014 23:37 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ik kan me er niet druk om maken. Dat iemand bedenkt om het te doen en het ook doet, vind ik mooi. Sowieso loten voor wedstrijden enzo :') Dan ga ik wel ergens anders lopen.
dit is geen loting maar een kwalificatie...
en de tijden die je moet lopen om te kwalificeren liegen er niet om
  donderdag 24 april 2014 @ 23:39:57 #296
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_139236648
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 23:38 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dit is geen loting maar een kwalificatie...
en de tijdne die je moet lopen om te kwalificeren liegen er niet om
Ah ok. Zou wel een mooi zooitje worden als iedereen die mee wil doen andere nummers gaat kopiëren :P
  donderdag 24 april 2014 @ 23:40:06 #297
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139236654
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: