quote:
Hoiquote:Op donderdag 24 april 2014 00:19 schreef Karina het volgende:
Ik kijk nog effe mee
Net langs American gelopen en Gerard Joling, Humberto en Gordon gezien
Het programma van Humberto wordt in American opgenomen (in Amsterdam) en we liepen er net langs op de terugweg naar huis.quote:
Oh.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Het programma van Humberto wordt in American opgenomen (in Amsterdam) en we liepen er net langs op de terugweg naar huis.
quote:
Nee joh gewoon eentje. Maar die praatprogramma's kijk ik altijd. Heb nu P&W aanstaan.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:23 schreef essnhills het volgende:
[..]Jij hebt 26 tv's in huis?
Om alles tegelijk te kunnen zien?
Oh.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh gewoon eentje. Maar die praatprogramma's kijk ik altijd. Heb nu P&W aanstaan.
Nee, jij kijkt nachtenlang naar random producten en een blauwe balk met zwaailichten.quote:
Ik kijk er nog eentje en dan ga ik de binnenkant van m'n ogen eens bekijkenquote:Op donderdag 24 april 2014 00:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, jij kijkt nachtenlang naar random producten en een blauwe balk met zwaailichten.
Spanning ende sensatie
Spannend, misschien krijg je dan wel privétv te zienquote:Op donderdag 24 april 2014 00:29 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik kijk er nog eentje en dan ga ik de binnenkant van m'n ogen eens bekijken
Het is geen 'hunt' hunt hè?quote:
Tis een beetje net niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is geen 'hunt' hunt hè?
Home & living hunt.. Tja
Het is dat ik een serie aan het kijken ben..quote:Op donderdag 24 april 2014 00:32 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Tis een beetje net niet.
Daarom ga ik er verder ook niet voor opblijven
Ohja geen messen hè?.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:32 schreef Melleyn het volgende:
Oh deze mocht ik niet kopen![]()
Trusten dames
Home en Livingquote:
uhm. Eigenlijk wel. Maar in principe valt alles zo'n beetje onder Home& Living natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2014 00:53 schreef tralalala het volgende:
Alle producten op Ibood vallen toch zon beetje onder home & living?
jij ook?quote:Op donderdag 24 april 2014 00:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
uhm. Eigenlijk wel. Maar in principe valt alles zo'n beetje onder Home& Living natuurlijk
Ow vandaarquote:Op donderdag 24 april 2014 00:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is geen 'hunt' hunt hè?
Home & living hunt.. Tja
Gezien het thema acht ik de kans klein dat ze andere spullen aanbiedenquote:Op donderdag 24 april 2014 06:47 schreef mrPanerai het volgende:
Hoop dat niet de hele hunt van die "living"-zooi blijft.
ik heb in de 3 kwartier die ik kijk al meer interessante dingen zien langs komen dan normaal in een huntquote:
Heb je nog lampen nodig danquote:Op donderdag 24 april 2014 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb in de 3 kwartier die ik kijk al meer interessante dingen zien langs komen dan normaal in een hunt
Hopelijk kijkt nu nooit iemand meerquote:Op donderdag 24 april 2014 08:24 schreef Onnoman het volgende:
zo.. hoe wil je het succes van ibood verneuken zeg..
Dan hebben wij alle boxenquote:Op donderdag 24 april 2014 08:32 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Hopelijk kijkt nu nooit iemand meer
ik hoop stiekem dat en straks nog de cinderella lits jumeauix (of hoe de fuck je dat ook schrijft) langs komtquote:Op donderdag 24 april 2014 08:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
ah oké, ik eigenlijk nog wel goede pannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |