quote:
Hoiquote:Op donderdag 24 april 2014 00:19 schreef Karina het volgende:
Ik kijk nog effe mee
Net langs American gelopen en Gerard Joling, Humberto en Gordon gezien
Het programma van Humberto wordt in American opgenomen (in Amsterdam) en we liepen er net langs op de terugweg naar huis.quote:
Oh.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Het programma van Humberto wordt in American opgenomen (in Amsterdam) en we liepen er net langs op de terugweg naar huis.
quote:
Nee joh gewoon eentje. Maar die praatprogramma's kijk ik altijd. Heb nu P&W aanstaan.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:23 schreef essnhills het volgende:
[..]Jij hebt 26 tv's in huis?
Om alles tegelijk te kunnen zien?
Oh.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh gewoon eentje. Maar die praatprogramma's kijk ik altijd. Heb nu P&W aanstaan.
Nee, jij kijkt nachtenlang naar random producten en een blauwe balk met zwaailichten.quote:
Ik kijk er nog eentje en dan ga ik de binnenkant van m'n ogen eens bekijkenquote:Op donderdag 24 april 2014 00:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, jij kijkt nachtenlang naar random producten en een blauwe balk met zwaailichten.
Spanning ende sensatie
Spannend, misschien krijg je dan wel privétv te zienquote:Op donderdag 24 april 2014 00:29 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik kijk er nog eentje en dan ga ik de binnenkant van m'n ogen eens bekijken
Het is geen 'hunt' hunt hè?quote:
Tis een beetje net niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is geen 'hunt' hunt hè?
Home & living hunt.. Tja
Het is dat ik een serie aan het kijken ben..quote:Op donderdag 24 april 2014 00:32 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Tis een beetje net niet.
Daarom ga ik er verder ook niet voor opblijven
Ohja geen messen hè?.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:32 schreef Melleyn het volgende:
Oh deze mocht ik niet kopen![]()
Trusten dames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |