uhm. Eigenlijk wel. Maar in principe valt alles zo'n beetje onder Home& Living natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2014 00:53 schreef tralalala het volgende:
Alle producten op Ibood vallen toch zon beetje onder home & living?
jij ook?quote:Op donderdag 24 april 2014 00:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
uhm. Eigenlijk wel. Maar in principe valt alles zo'n beetje onder Home& Living natuurlijk
Ow vandaarquote:Op donderdag 24 april 2014 00:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is geen 'hunt' hunt hč?
Home & living hunt.. Tja
Gezien het thema acht ik de kans klein dat ze andere spullen aanbiedenquote:Op donderdag 24 april 2014 06:47 schreef mrPanerai het volgende:
Hoop dat niet de hele hunt van die "living"-zooi blijft.
ik heb in de 3 kwartier die ik kijk al meer interessante dingen zien langs komen dan normaal in een huntquote:
Heb je nog lampen nodig danquote:Op donderdag 24 april 2014 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb in de 3 kwartier die ik kijk al meer interessante dingen zien langs komen dan normaal in een hunt
Hopelijk kijkt nu nooit iemand meerquote:Op donderdag 24 april 2014 08:24 schreef Onnoman het volgende:
zo.. hoe wil je het succes van ibood verneuken zeg..
Dan hebben wij alle boxenquote:Op donderdag 24 april 2014 08:32 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Hopelijk kijkt nu nooit iemand meer
ik hoop stiekem dat en straks nog de cinderella lits jumeauix (of hoe de fuck je dat ook schrijft) langs komtquote:Op donderdag 24 april 2014 08:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
ah oké, ik eigenlijk nog wel goede pannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |