7 seconden is niet zo snel met mijn marginale aanpassingquote:
Ik snap hier geen kut vanquote:
En ik met de lapo had zo'n geweldige tt.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
7 seconden is niet zo snel met mijn marginale aanpassing
Ja.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:55 schreef tralalala het volgende:
Rustig hier, zit iedereen HaxBall te spelen tijdens deze bazenpot?
Neequote:Op woensdag 23 april 2014 20:55 schreef tralalala het volgende:
Rustig hier, zit iedereen HaxBall te spelen tijdens deze bazenpot?
Atleti gaat gewoon winnen pikquote:Op woensdag 23 april 2014 20:56 schreef TLC het volgende:
Dus na 2 jaar krijgen we wederom als finale Chelsea-Bayern en aangezien Bayern zelden graag tegen Engelse ploegen speelt zie ik Mourinho wel die cup omhoog houden in Lissabon
Mansjester ik kan nog steeds mijn UI niet aanpassenquote:Op woensdag 23 april 2014 20:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als Real wint verlies ik 9.30
Als Bayern wint win ik 11.45
Bij gelijkspel win ik 1,90
Ik word hier over het algemeen niet onder de intelligenteren geschaardquote:Op woensdag 23 april 2014 20:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Betfair is ook voor de intelligenteren onder ons
Geen probleem Heeinz.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mansjester ik kan nog steeds mijn UI niet aanpassen
Joepiequote:Op woensdag 23 april 2014 20:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geen probleem Heeinz.
Daar kan jij niks aan doen, je blijft een eerlijke user
Nooit. Ze moeten voetballen thuis, en dat kunnen ze niet want 11 trage joekels.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Chelsea gaat toch wel op de een of andere kutmanier winnen van Atletico
Daarom gaat het ook gebeuren op een kutmanierquote:Op woensdag 23 april 2014 21:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nooit. Ze moeten voetballen thuis, en dat kunnen ze niet want 11 trage joekels.
Daarnaast een sfeerloos kutstadion wat ze niet gaat helpen.
best wel jammer dat die bal er niet in ging.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:59 schreef Heeinz het volgende:
Robben tegen Casillas haha
[ afbeelding ]
Denken dat Chelsea thuis gaat voetballenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nooit. Ze moeten voetballen thuis, en dat kunnen ze niet want 11 trage joekels.
Daarnaast een sfeerloos kutstadion wat ze niet gaat helpen.
Daardoor kan ik elke Nederlander al vier jaar uitlachenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
best wel jammer dat die bal er niet in ging.
Ja, 0-0 hebben ze weinig aan.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denken dat Chelsea thuis gaat voetballen
Hij wachtte te lang met schieten en koos voor de verkeerde hoogte.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
best wel jammer dat die bal er niet in ging.
Genoeg, kunnen ze gokken op pingelsquote:
Wow. dit is een flinke identiteitscrisis hier.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daardoor kan ik elke Nederlander al vier jaar uitlachen
Return van de halve finale CL op pingels gokken? Zal toch niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Genoeg, kunnen ze gokken op pingels
Met Schwarzer op koolquote:Op woensdag 23 april 2014 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Genoeg, kunnen ze gokken op pingels
Toch alleen maar winst geld, dus maakt niet zoveel uit.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd. Daar kan je 2 maanden van leven in de commieblock.
*en Jessica Alba.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
Zo maakten GGMM en ik ze vandaag een stuk of acht keer.
Jij bent niet goedquote:Op woensdag 23 april 2014 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID
quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:04 schreef Mansjester het volgende:
Oke ik moet wat toegeven jongens
Het geld dat ik heb ingezet is mijn allerlaatste geld. Nu moet ik maximaal bijlenen![]()
Heb jij ook zo'n Spaans uiterlijk?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID HALA MADRID
Je krijgt toch morgen weer geld?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:04 schreef Mansjester het volgende:
Het geld dat ik heb ingezet is mijn allerlaatste geld. Nu moet ik maximaal bijlenen![]()
Jaquote:Op woensdag 23 april 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n Spaans uiterlijk?
Jaquote:Op woensdag 23 april 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n Spaans uiterlijk?
Haterquote:
Haha, ik vind het nu zo heerlijk.quote:
Waar heb je hoeveel op ingezet?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:04 schreef Mansjester het volgende:
Doelpunten nog wel.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:05 schreef Max-Westerman het volgende:
Er zijn nu al meer doelpunten gescoord dan bij de wedstrijd van gister![]()
okquote:Op woensdag 23 april 2014 21:05 schreef Max-Westerman het volgende:
Er zijn nu al meer doelpunten gescoord dan bij de wedstrijd van gister![]()
Bayern maar Real raakt de bal voor de eerste keer en hij zit erin.quote:
Bayern 99% balbezitquote:
Echt? Ik vind Bayern echt een veel sympathiekere ploeg dan Real hebben.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, ik vind het nu zo heerlijk.
Ik heb een hekel aan Real, maar een nog grotere hekel aan Bayern
Dit jaquote:Op woensdag 23 april 2014 21:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Boem raak.. klinkt niet zoals het hoort
mwah wel iets minder gekleurd zeg maarquote:
Neequote:Op woensdag 23 april 2014 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je krijgt toch morgen weer geld?
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar heb je hoeveel op ingezet?
Als Marc Gasolquote:Op woensdag 23 april 2014 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah wel iets minder gekleurd zeg maar
Sowieso 1x extra op vakantie en een festivalletje extra van de zomer. Rest dnoquote:Op woensdag 23 april 2014 21:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
he wat ga je doen met die laatst 800 gewonnen euro.
Nee man, ik moet ze beiden niet, maar in dit geval kies ik echt partij voor Realquote:Op woensdag 23 april 2014 21:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Echt? Ik vind Bayern echt een veel sympathiekere ploeg dan Real hebben.
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Met 2% balbezit een doelpunt scoren
Da's een Catalaan.quote:
Wij zijn sowieso het beste team ooit.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
Zo maakten GGMM en ik ze vandaag een stuk of acht keer.
Beste Inso,quote:
Vond jij die liefdesscene bij het lichaam van de overleden koning ook ongemakkelijk?quote:
Die grap heb je al gemaakt.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat schreeuwde je moeder ook meermaals vannacht
40-45 vol het gas eropquote:Op woensdag 23 april 2014 21:06 schreef Zipportal het volgende:
14-18 vies ingraaf moment van Real.Komen als een gek uit de loopgraaf.
neequote:Op woensdag 23 april 2014 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben zeker de enige die voor Madrid is?
Wel nice man! Waar had je nou precies op ingezet? Total goals?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso 1x extra op vakantie en een festivalletje extra van de zomer. Rest dno
Snap die ophef niet zo.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vond jij die liefdesscene bij het lichaam van de overleden koning ook ongemakkelijk?
Dan had Barcelona de afgelopen jaren alles gewonnen, oh wacht.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:07 schreef S0nic het volgende:
[..]
Gelukkig win je met balbezit geen prijzen.
Ik ben een volhouder. (Je moeder is het hier mee eens)quote:Op woensdag 23 april 2014 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die grap heb je al gemaakt.
Toen moest ook niemand lachen.
Dat PEC de beker zou winnen.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wel nice man! Waar had je nou precies op ingezet? Total goals?
Ik snap de ophef niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vond jij die liefdesscene bij het lichaam van de overleden koning ook ongemakkelijk?
Dag Grifte,quote:Op woensdag 23 april 2014 21:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Beste Inso,
Ik moet je teleurstellen. Het stadion van Portsmouth is vele malen mooier dan St. Mary's. Al zal The Dell alles wel hebben overstegen.
Je inzet was dan 75/80 euro?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat PEC de beker zou winnen.
Dat zei je moeder ook gisteravond hummm hummmquote:Op woensdag 23 april 2014 21:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
2 teams die willen(kunnen) voetballen.
Ik Geniet.
Ja.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Webb ziet wel vaker fout dat het geen corner is
Nee, was niet zondag ingezetquote:
Hoe vroeg was je erbij?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, was niet zondag ingezet
jelly?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:12 schreef Joezi het volgende:
haha kan er echt niks aan doen, maar kan Ronaldo echt niet uitstaan...
Nadat PSV werd uitgeschakeld heb ik er wat op gezet.quote:
Ohquote:Op woensdag 23 april 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nadat PSV werd uitgeschakeld heb ik er wat op gezet.
Heb je 800 gewonnen ja?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nadat PSV werd uitgeschakeld heb ik er wat op gezet.
Mij.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik ken niemand die zo heterosexueel is als die man.
GGMMquote:Op woensdag 23 april 2014 21:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik ken niemand die zo heterosexueel is als die man.
Riep toen ooit hier dat Cambuur - PEC de finale zou wordenquote:
*Johannes en ikquote:Op woensdag 23 april 2014 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ik en johannes idd.
We gaan morgen naar The Other Woman met elkaar trouwens.
`quote:Op woensdag 23 april 2014 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Riep toen ooit hier dat Cambuur - PEC de finale zou wordenal was dat voor de grap, maar ik vermoedde al toen dat zoiets geks zou gebeuren.. al bleef Ajax er voor mijn gemoedsrust lang in, ik hoopte op PEC - AZ als finale
Dan had AZ gewonnen.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Riep toen ooit hier dat Cambuur - PEC de finale zou wordenal was dat voor de grap, maar ik vermoedde al toen dat zoiets geks zou gebeuren.. al bleef Ajax er voor mijn gemoedsrust lang in, ik hoopte op PEC - AZ als finale
Jaquote:
FOK! meet bij Mexi thuis!quote:Op woensdag 23 april 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja
Ik zet normaal bijna nooit iets in, alleen traditioneel op de KNVB bekerwinnaar vroeg in het seizoen. Heeft me nooit wat opgeleverd tot zondag
De uitslag is dus ook weer verklaard: een belmexicaanquote:Op woensdag 23 april 2014 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja
Ik zet normaal bijna nooit iets in, alleen traditioneel op de KNVB bekerwinnaar vroeg in het seizoen. Heeft me nooit wat opgeleverd tot zondag
Homoquote:Op woensdag 23 april 2014 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
We gaan morgen naar The Other Woman met elkaar trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |