7 seconden is niet zo snel met mijn marginale aanpassingquote:
Ik snap hier geen kut vanquote:
En ik met de lapo had zo'n geweldige tt.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
7 seconden is niet zo snel met mijn marginale aanpassing
Ja.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:55 schreef tralalala het volgende:
Rustig hier, zit iedereen HaxBall te spelen tijdens deze bazenpot?
Neequote:Op woensdag 23 april 2014 20:55 schreef tralalala het volgende:
Rustig hier, zit iedereen HaxBall te spelen tijdens deze bazenpot?
Atleti gaat gewoon winnen pikquote:Op woensdag 23 april 2014 20:56 schreef TLC het volgende:
Dus na 2 jaar krijgen we wederom als finale Chelsea-Bayern en aangezien Bayern zelden graag tegen Engelse ploegen speelt zie ik Mourinho wel die cup omhoog houden in Lissabon
Mansjester ik kan nog steeds mijn UI niet aanpassenquote:Op woensdag 23 april 2014 20:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als Real wint verlies ik 9.30
Als Bayern wint win ik 11.45
Bij gelijkspel win ik 1,90
Ik word hier over het algemeen niet onder de intelligenteren geschaardquote:Op woensdag 23 april 2014 20:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Betfair is ook voor de intelligenteren onder ons
Geen probleem Heeinz.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mansjester ik kan nog steeds mijn UI niet aanpassen
Joepiequote:Op woensdag 23 april 2014 20:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geen probleem Heeinz.
Daar kan jij niks aan doen, je blijft een eerlijke user
Nooit. Ze moeten voetballen thuis, en dat kunnen ze niet want 11 trage joekels.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Chelsea gaat toch wel op de een of andere kutmanier winnen van Atletico
Daarom gaat het ook gebeuren op een kutmanierquote:Op woensdag 23 april 2014 21:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nooit. Ze moeten voetballen thuis, en dat kunnen ze niet want 11 trage joekels.
Daarnaast een sfeerloos kutstadion wat ze niet gaat helpen.
best wel jammer dat die bal er niet in ging.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:59 schreef Heeinz het volgende:
Robben tegen Casillas haha
[ afbeelding ]
Denken dat Chelsea thuis gaat voetballenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nooit. Ze moeten voetballen thuis, en dat kunnen ze niet want 11 trage joekels.
Daarnaast een sfeerloos kutstadion wat ze niet gaat helpen.
Daardoor kan ik elke Nederlander al vier jaar uitlachenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
best wel jammer dat die bal er niet in ging.
Ja, 0-0 hebben ze weinig aan.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denken dat Chelsea thuis gaat voetballen
Hij wachtte te lang met schieten en koos voor de verkeerde hoogte.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
best wel jammer dat die bal er niet in ging.
Genoeg, kunnen ze gokken op pingelsquote:
Wow. dit is een flinke identiteitscrisis hier.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daardoor kan ik elke Nederlander al vier jaar uitlachen
Return van de halve finale CL op pingels gokken? Zal toch niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Genoeg, kunnen ze gokken op pingels
Met Schwarzer op koolquote:Op woensdag 23 april 2014 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Genoeg, kunnen ze gokken op pingels
Toch alleen maar winst geld, dus maakt niet zoveel uit.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd. Daar kan je 2 maanden van leven in de commieblock.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |