Wowquote:Op donderdag 9 juli 2020 09:29 schreef dollce het volgende:
https://www.nu.nl/achterklap/6063273/glee-actrice-naya-rivera-vermist-na-boottocht-met-zoontje.html
ik hoop dat ze ok is
Dat klinkt niet alsof er nog veel kans is dat ze dit heeft overleefd. Misschien ook wel een keuze, als je de omstandigheden leest dat ze haar reddingsvest in de boot heeft gelaten en haar zoontje aan boord wel een reddingsvest om had.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:29 schreef dollce het volgende:
https://www.nu.nl/achterklap/6063273/glee-actrice-naya-rivera-vermist-na-boottocht-met-zoontje.html
ik hoop dat ze ok is
Dit ook ja, dit zou dan al het derde castlid zijn dat zo jong overlijdt...quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:42 schreef Guanabana het volgende:
Pff jeetje, wat hangt er toch voor naars over die cast
Ik denk niet dat ze bewust haar kind in gevaar zou brengen, want ook met een zwemvest is een 4/5-jarig jochie natuurlijk in gevaar op het water.quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klinkt niet alsof er nog veel kans is dat ze dit heeft overleefd. Misschien ook wel een keuze, als je de omstandigheden leest dat ze haar reddingsvest in de boot heeft gelaten en haar zoontje aan boord wel een reddingsvest om had.
Da's ook weer zo. Het maakt eigenlijk ook geen hol uit natuurlijk. Het blijft in beide gevallen triest.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:30 schreef dollce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze bewust haar kind in gevaar zou brengen, want ook met een zwemvest is een 4/5-jarig jochie natuurlijk in gevaar op het water.
ja inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2020 12:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's ook weer zo. Het maakt eigenlijk ook geen hol uit natuurlijk. Het blijft in beide gevallen triest.
Te zien via Discovery+ (o.a.)quote:Documentaire The Price of Glee onthult ‘grote vloek’ achter de hit-serie
Bijna 15 jaar zag hitserie ‘Glee’ het levenslicht, en daarmee ook tien nieuwe acteurs. Terwijl de show door het dak gaat en de acteurs wereldberoemd worden, blijkt het in de documentaire 'The Price of Glee'.. achter de schermen kommer en kwel te zijn. Inmiddels is de serie gestopt én zijn drie van de tien castleden op tragische wijze aan hun einde gekomen.
bron rtlnieuws.nl
De cast heeft zich wel zo'n beetje allemaal tegen deze docu uitgesprokenquote:Op maandag 23 januari 2023 16:19 schreef Guanabana het volgende:
Nogal een topickick, maar er is nu een driedelige docuserie over Glee.
[..]
Te zien via Discovery+ (o.a.)
Ik ga hem wel kijken. Vind het wel fascinerend hoe naar het allemaal is afgelopen.![]()
Ik zie nu inderdaad allemaal negatieve reacties en verhalen. Dan weet ik al dat ik het wat minder serieus kan nemen.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De cast heeft zich wel zo'n beetje allemaal tegen deze docu uitgesproken
^quote:Op maandag 23 januari 2023 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht na deze kick serieus dat er weer een dood was.
Ja, ik heb de eerste aflevering gekeken en het waren ook wel veel mensen die enigszins ver weg stonden, of waarvan dingen niet te verifieren zijn (bijv die huisgenoot en vriend van Cory Monteith)quote:Op maandag 23 januari 2023 18:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De cast heeft zich wel zo'n beetje allemaal tegen deze docu uitgesproken
Die huisgenoot leek zwaar onder invloed (dat hoofd/die kaken leken echt niet okequote:Op maandag 23 januari 2023 19:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik heb de eerste aflevering gekeken en het waren ook wel veel mensen die enigszins ver weg stonden, of waarvan dingen niet te verifieren zijn (bijv die huisgenoot en vriend van Cory Monteith)
Ja precies, en je praat over iemand waarbij je geen wederhoor kunt laten plegen, makkelijk scorenquote:Op maandag 23 januari 2023 19:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die huisgenoot leek zwaar onder invloed (dat hoofd/die kaken leken echt niet oke) en die andere vriend van hem leek wel aan de drank.
En dan nog een set decorator van s1-2 die ze aan het woord laten en nog wat andere nobody's.
Nee, dit lijkt me eerlijk gezegd een trash docu.
Excuses aanvaardquote:Op maandag 23 januari 2023 19:38 schreef Guanabana het volgende:
Sorry dat ik het topic hiervoor ge-upt heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |