Ik begin wat last van mijn prostaat te krijgen.quote:
We hebben het er maar niet meer overquote:Op woensdag 23 april 2014 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik begin wat last van mijn prostaat te krijgen.
quote:
Echt ??quote:
quote:
Oh jaquote:
quote:
ik las: mijn platen op het balkon...quote:Op woensdag 23 april 2014 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn planten op het balkon beginnen het al weer aardig te doen.
Beterquote:Op woensdag 23 april 2014 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zit ik me in te houden met YT linkjes, krijg je dit.
quote:Op woensdag 23 april 2014 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zit ik me in te houden met YT linkjes, krijg je dit.
Jajaquote:
Dat is één van de weinige dingen die ik niet online bestel. Maar dat ligt voor jou weer anders. Misschien een gekke vraag, maar moet jij meer verzendkosten betalen als je iets online bestelt?quote:
Besteld wat voor plantjesquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is één van de weinige dingen die ik niet online bestel. Maar dat ligt voor jou weer anders. Misschien een gekke vraag, maar moet jij meer verzendkosten betalen als je iets online bestelt?
Soury![]()
Wat is PP ?quote:
Oh diequote:Op woensdag 23 april 2014 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Onze nachtelijke DJ hier met 10+ klonen
Aan Politieke Partijen doe ik niet ...quote:Op woensdag 23 april 2014 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die, ik dacht dat het een plantje was
de meest gangbare webwinkels bezorgen hier wel, zonder extra kostenquote:Op woensdag 23 april 2014 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien een gekke vraag, maar moet jij meer verzendkosten betalen als je iets online bestelt?
Maar plantjes? zijn die niet al stuk bij aankomstquote:Op woensdag 23 april 2014 19:11 schreef sacha het volgende:
[..]
de meest gangbare webwinkels bezorgen hier wel, zonder extra kosten![]()
als ik een nieuwe webwinkel ontdek moet ik altijd goed de kleine lettertjes lezen of ik bel eerst even
Alles zal wel een eigen soort verpakking hebben...quote:Op woensdag 23 april 2014 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar plantjes? zijn die niet al stuk bij aankomst
Hier ook, ik ben dan meestal thuis, ik ken de bezorger en hij zwaait vriendelijk als ik hem in de buurt tegenkom. De meeste pakjes voor mijn mede bewoners.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:14 schreef chufi het volgende:
Vroeger kom PostNL hier altijd tussen 15:30 - 18:00 en was ik meestal thuis.. Maar nu proberen het 2 x tegen 10:00 uur en ja tegenwoordig werk ik weer ... Dan maar gewoon afhalen in de Appie
Ja dat is ook zo. Koeling e.d.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles zal wel een eigen soort verpakking hebben...
scabiosa caucasica, campanula persicifolia, campanula carpatica, 3 verschillende clematissen en nog een bruidssluierquote:
Is er geen tuincentrum daar, gat in de markt dusquote:Op woensdag 23 april 2014 19:18 schreef sacha het volgende:
[..]
scabiosa caucasica, campanula persicifolia, campanula carpatica, 3 verschillende clematissen en nog een bruidssluier
nooit, dat wordt zo goed ingepakt (bij mijn plantenman) inclusief vochtige doeken, dat het uitpakken echt een enorme klus isquote:Op woensdag 23 april 2014 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar plantjes? zijn die niet al stuk bij aankomst
Wel tof dat je tegenwoordig van je pc dat soort dingen kan regelen.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:20 schreef sacha het volgende:
[..]
nooit, dat wordt zo goed ingepakt (bij mijn plantenman) inclusief vochtige doeken, dat het uitpakken echt een enorme klus is
dat is samen met een bouwmarkt mijn grootste ergernisquote:Op woensdag 23 april 2014 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er geen tuincentrum daar, gat in de markt dus
quote:Op woensdag 23 april 2014 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel tof dat je tegenwoordig van je pc dat soort dingen kan regelen.
Schande en ruimte zat volgens mij.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:22 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is samen met een bouwmarkt mijn grootste ergernis
Dat geloof ik niet, hoeveel inwoners ? Mijn zus woont in de Beemster. Daar hebben zo'n winkel met gereedschap, verf, plantjes dierenvoeding ect. Loopt als een tiet. Godsamme als ik toch eens geld had.quote:
Ga je er dan plantjes en gereedschap mee kopen?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, hoeveel inwoners ? Mijn zus woont in de Beemster. Daar hebben zo'n winkel met gereedschap, verf, plantjes dierenvoeding ect. Loopt als een tiet. Godsamme als ik toch eens geld had.
Nee een bedrijfje startenquote:Op woensdag 23 april 2014 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je er dan plantjes en gereedschap mee kopen?
geloof het maar wel, hier is van alles een beetje, de eerste levensbehoefte, de rest is gericht op toerismequote:Op woensdag 23 april 2014 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, hoeveel inwoners ? Mijn zus woont in de Beemster. Daar hebben zo'n winkel met gereedschap, verf, plantjes dierenvoeding ect. Loopt als een tiet. Godsamme als ik toch eens geld had.
Ik schrok ook een beetje van het aantal inwonersquote:Op woensdag 23 april 2014 20:04 schreef sacha het volgende:
[..]
geloof het maar wel, hier is van alles een beetje, de eerste levensbehoefte, de rest is gericht op toerisme
Hou es op zegquote:
douana acties, snuffelhonden, je wil het niet wetenquote:Op woensdag 23 april 2014 20:13 schreef chufi het volgende:
Want het eiland ligt toch buiten de 16 mijls zone van Harlingen
En alles gaat weer omlaag na afloop?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:16 schreef sacha het volgende:
wisten jullie dat elk begin van het seizoen de prijzen hier gemiddeld met 30 cent tot 1 euro omhoog gaan?
Tja verdienen doe je dan.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:16 schreef sacha het volgende:
wisten jullie dat elk begin van het seizoen de prijzen hier gemiddeld met 30 cent tot 1 euro omhoog gaan?
Dat is onzin, geen alliteratiequote:
Oh het is met één Lquote:Op woensdag 23 april 2014 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lezen. Blijven lezen en veel oefenen, dan lukt het vast wel een keertje...
Voor de tussenstand op TV werkt het nog welquote:Op woensdag 23 april 2014 21:24 schreef Deisyy het volgende:
Lezen zonder brilletje gaat overdag toch makkelijker dan in de avond
oud wief!quote:Op woensdag 23 april 2014 21:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het gelukkig niet nodig voor tv, wel pc en lezen.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:24 schreef Deisyy het volgende:
Dat verklaart dan een hoop...quote:Op woensdag 23 april 2014 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig niet nodig voor tv, wel pc en lezen.
Wat zeg jequote:
Dat werkt toch prima?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:40 schreef chufi het volgende:
Ik ben al jaren brildragend en inmiddels al een paar jaren bifocaal, maar ik heb nog steeds de neiging om oer mn glazen te kijken om iets van dicht bij te bekijken
Hihiquote:Op woensdag 23 april 2014 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet je lenzen niet in je oren doen, maar op je ogen...
Tv kijken lukt me prima zonder, maar pc en lezenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig niet nodig voor tv, wel pc en lezen.
Ik hoor nog wel goed op fokquote:Op woensdag 23 april 2014 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tv kijken lukt me prima zonder, maar pc en lezen![]()
Ach, er zijn ergere dingen (dooddoener)
WATTEquote:
Oh datquote:
Binnenkort weer eens kijken... Maar die dingen zijn in mijn geval meestal tering duur, ook als het montuur gratis is ....quote:
Krijg je geen vergoeding van je ziektekostenverzekering?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Binnenkort weer eens kijken... Maar die dingen zijn in mijn geval meestal tering duur, ook als het montuur gratis is ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |