Ik begin wat last van mijn prostaat te krijgen.quote:
We hebben het er maar niet meer overquote:Op woensdag 23 april 2014 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik begin wat last van mijn prostaat te krijgen.
quote:
Echt ??quote:
quote:
Oh jaquote:
quote:
ik las: mijn platen op het balkon...quote:Op woensdag 23 april 2014 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn planten op het balkon beginnen het al weer aardig te doen.
Beterquote:Op woensdag 23 april 2014 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zit ik me in te houden met YT linkjes, krijg je dit.
quote:Op woensdag 23 april 2014 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zit ik me in te houden met YT linkjes, krijg je dit.
Jajaquote:
Dat is één van de weinige dingen die ik niet online bestel. Maar dat ligt voor jou weer anders. Misschien een gekke vraag, maar moet jij meer verzendkosten betalen als je iets online bestelt?quote:
Besteld wat voor plantjesquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is één van de weinige dingen die ik niet online bestel. Maar dat ligt voor jou weer anders. Misschien een gekke vraag, maar moet jij meer verzendkosten betalen als je iets online bestelt?
Soury![]()
Wat is PP ?quote:
Oh diequote:Op woensdag 23 april 2014 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Onze nachtelijke DJ hier met 10+ klonen
Aan Politieke Partijen doe ik niet ...quote:Op woensdag 23 april 2014 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die, ik dacht dat het een plantje was
de meest gangbare webwinkels bezorgen hier wel, zonder extra kostenquote:Op woensdag 23 april 2014 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien een gekke vraag, maar moet jij meer verzendkosten betalen als je iets online bestelt?
Maar plantjes? zijn die niet al stuk bij aankomstquote:Op woensdag 23 april 2014 19:11 schreef sacha het volgende:
[..]
de meest gangbare webwinkels bezorgen hier wel, zonder extra kosten![]()
als ik een nieuwe webwinkel ontdek moet ik altijd goed de kleine lettertjes lezen of ik bel eerst even
Alles zal wel een eigen soort verpakking hebben...quote:Op woensdag 23 april 2014 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar plantjes? zijn die niet al stuk bij aankomst
Hier ook, ik ben dan meestal thuis, ik ken de bezorger en hij zwaait vriendelijk als ik hem in de buurt tegenkom. De meeste pakjes voor mijn mede bewoners.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:14 schreef chufi het volgende:
Vroeger kom PostNL hier altijd tussen 15:30 - 18:00 en was ik meestal thuis.. Maar nu proberen het 2 x tegen 10:00 uur en ja tegenwoordig werk ik weer ... Dan maar gewoon afhalen in de Appie
Ja dat is ook zo. Koeling e.d.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles zal wel een eigen soort verpakking hebben...
scabiosa caucasica, campanula persicifolia, campanula carpatica, 3 verschillende clematissen en nog een bruidssluierquote:
Is er geen tuincentrum daar, gat in de markt dusquote:Op woensdag 23 april 2014 19:18 schreef sacha het volgende:
[..]
scabiosa caucasica, campanula persicifolia, campanula carpatica, 3 verschillende clematissen en nog een bruidssluier
nooit, dat wordt zo goed ingepakt (bij mijn plantenman) inclusief vochtige doeken, dat het uitpakken echt een enorme klus isquote:Op woensdag 23 april 2014 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar plantjes? zijn die niet al stuk bij aankomst
Wel tof dat je tegenwoordig van je pc dat soort dingen kan regelen.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:20 schreef sacha het volgende:
[..]
nooit, dat wordt zo goed ingepakt (bij mijn plantenman) inclusief vochtige doeken, dat het uitpakken echt een enorme klus is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |