Schande toch, dat je je eigen huis gaat verbouwen.quote:
Een man die klusser is, heeft toch ook een vrouw? Waar is die dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef Pap89 het volgende:
Al vaker meegemaakt, van die figuren die bij 2-3 programma's te zien zijn
succes ermeequote:
Bij het programma van RTL was hij met z'n jankende vrouw op tv.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef Eerin het volgende:
[..]
Een man die klusser is, heeft toch ook een vrouw? Waar is die dan?
DENK AAN DE KINDEREN!!quote:
Ik dacht al eerst dat het een herhaling wasquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:34 schreef Pap89 het volgende:
Dariush help mijn man is klusser
http://www.rtlxl.nl/#!/he(...)1e-9698-c9f12bfba5aa
Het zijn ook altijd de verkeerde mensen die zich voortplanten.quote:
En dan maar hopen dat ze ze fantastisch hebben opgevoed, maar mensen die het hardste schreeuwen hebben altijd de meest vreselijke kutkoters.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weeeeh wat als er iets met mijn kinderen gebeurt weeeeeh
Breaking# In de rijdende rechter spelen acteurs.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef Wepeel2 het volgende:
Wat een prutser die Darius. Eerst in Help mijn man is Klusser zitten en dan nog in de Rijdende Rechter.
voor kindertjes is het wel gevaarlijk ja, maar moeders loopt toch wel d'r kinders achterna? Want achter dat hek is nog een weg die veeeeeeeeeel gevaarlijker is dan de rotzooi vd buurman.quote:
Darius probeert tenminste dat ze met een stuk glas zelf alsnog abortus plegen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd de verkeerde mensen die zich voortplanten.
en na het hek wordt er drugs verkocht enzoquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef quirina het volgende:
[..]
voor kindertjes is het wel gevaarlijk ja, maar moeders loopt toch wel d'r kinders achterna? Want achter dat hek is nog een weg die veeeeeeeeeel gevaarlijker is dan de rotzooi vd buurman.
Het lijkt mij wel zo'n buurt ja.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en na het hek wordt er drugs verkocht enzo
Toen hij vanaf de zijkant in het poortje gefilmd werdquote:
leuk om in je huis te doen.quote:
Gifje anyone?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef Eerin het volgende:
Heerlijke shots dit, Meester Visser als Moeder de Gans voor de kindjes uit.
Nichtje van gerda havertong.quote:
Hilversumquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:40 schreef Little_Acorn het volgende:
Waar speelt deze zaak zich af eigenlijk?
Hilversum dacht ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:40 schreef Little_Acorn het volgende:
Hilversumquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:40 schreef Little_Acorn het volgende:
Yeahquote:
True, als je geen 60 meter kan lopen, heb ik het vermoeden dat je ook niet vaak fietst.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:42 schreef OProg het volgende:
Waarom gaan die mensen niet gewoon door de voordeur?
En die ene keer dat ze een fiets ofzo hebben kan de andere weg genomen worden.
Hard op het achterhoofd slaan in de hoop die oogjes recht te krijgen is behulpzaam.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:42 schreef donald_dick het volgende:
Volgens mij wordt charissa mishandeld
Ik zou willen dat iemand dat deed, ik kan altijd vrij slecht tegen schele mensen (hoe kortzichtig (haha) dat ook klinkt)quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hard op het achterhoofd slaan in de hoop die oogjes recht te krijgen is behulpzaam.
Ja idd, alsof ze door giftige dampen moetenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:45 schreef donald_dick het volgende:
Zijn kinderen, zijn gezondheid, wat moet die man lijden
bazenfamiliequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:45 schreef Eerin het volgende:
[..]
Heet die vader Mahmoud? Nog zo'n bazennaam. Mahmoud en Darius.
#TeamBroekieUitquote:
En met zo'n lelijke harsesquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef marcodej het volgende:
Met zo'n schermpje op je bril verdien je het te verliezen.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef OProg het volgende:
Ik ben #teamDarius. Alleen al door dat wijf.
#TeamScheel is aan de winnende handquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef OProg het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef OProg het volgende:
Discriminazi.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik vertrouw die darius voor geen meter.
Ze knipt ook haar eigen haar.quote:
Eensch.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef OProg het volgende:
Mensenkennis.quote:
Boeit niet. Dat gezeik over gezondheid en die kutkinderen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Precies. Die vaten in zijn tuin vind ik ook verdacht.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Iraanse ultracentrifuges.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Precies. Die vaten in zijn tuin vind ik ook verdacht.
Een Catweazle referentiequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft Catweazle al verteld wat zijn gezondheidsproblemen zijn?
Alleen die Belg mag blijvenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef OProg het volgende:
De stelling van de dag:
De jury moet op de trein naar Siberië.
Vooorrrquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef OProg het volgende:
De stelling van de dag:
De jury moet op de trein naar Siberië.
NEUTRAAL NEUTRAALquote:
dan heb je overal burenquote:
Wat een kutkloterij!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef Buitendam het volgende:
Jetske zei achterlangs komen.
Nu heb ik een natte slip.
Uitgezet naar Sri Lankaquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er was er toch ook eentje met hoofddoek? Is die het land uit gezet?
quote:
Fair enough.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Maar ze komen niet door mijn balkon of huis
je hebt een heel lang balkon waar iedereen langslooptquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Maar ze komen niet door mijn balkon of huis
Ja klopt, maar geen overpadquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef quirina het volgende:
[..]
In een flat kan je ook zeer zeker last hebben vd buren.
Ja kut is dat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je hebt een heel lang balkon waar iedereen langsloopt
Kill them with firequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je hebt een heel lang balkon waar iedereen langsloopt
Als je b.v. kapotte knieën hebt als je ouder bent dan is 60 meter heel ver.quote:
Dan ga je nooit via de achterkant het huis in.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je b.v. kapotte knieën hebt als je ouder bent dan is 60 meter heel ver.
Dan heb je ook nog een voordeur.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je b.v. kapotte knieën hebt als je ouder bent dan is 60 meter heel ver.
Geen idee, heb het verder niet gevolgd, op zoek naar kentekenbewijs deel 2 hier.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:54 schreef Eerin het volgende:
[..]
Dan ga je nooit via de achterkant het huis in.
Kut is dat, succesquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Geen idee, heb het verder niet gevolgd, op zoek naar kentekenbewijs deel 2 hier.
Ligt niet op de plek waar ik hem even wilde pakkenquote:
Ook een keer een nieuwe aangevraagd na heel lang zoeken, paar weken later vond ik die oude natuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Ligt niet op de plek waar ik hem even wilde pakken, denk dat het een nieuwe gaat worden want geen idee waar het ding dan kan liggen.
Ik moet hem donderdag hebbenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ook een keer een nieuwe aangevraagd na heel lang zoeken, paar weken later vond ik die oude natuurlijk
Zo heb ik vorige week mijn veiligheidsslot op m'n fiets moeten laten doorflexen omdat de sleutel "er door iemand op straat uit was gehaald voor de grap toen ik hem vergeten was op slot te zetten".quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ook een keer een nieuwe aangevraagd na heel lang zoeken, paar weken later vond ik die oude natuurlijk
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:00 schreef Eerin het volgende:
[..]
Zo heb ik vorige week mijn veiligheidsslot op m'n fiets moeten laten doorflexen omdat de sleutel "er door iemand op straat uit was gehaald voor de grap toen ik hem vergeten was op slot te zetten".
¤35,- inclusief nieuw slot, toen ik thuis kwam vond ik de sleutel in mijn broekzak..
Jaja.
Gaat de verbouwing nog langer duren.quote:Op woensdag 23 april 2014 01:06 schreef golfer het volgende:
Lekkere slappe compromis van Visser. 1 partij laten winnen andere partij laten verliezen en verder geen knoop doorgehakt.
Ze moeten er in onderling overleg (lees: hoeveel geld wordt er geboden) uitkomen.
Mijn slip hing allang op m'n knieën als Jetske op tv is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef Buitendam het volgende:
Jetske zei achterlangs komen.
Nu heb ik een natte slip.
Sowieso kwam hij me al bekend voor, maar ik kijk Mijn Man is ene Klusser nooit, dus zal me niets verbazen als hij ook al in andere TV-programma's langs is gekomen...quote:Op woensdag 23 april 2014 09:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Godverdomme die grafkop van een Darius sierde een paar weken geleden ook al de tv bij Help Mijn Man is Klusser! Wat een mongool is die kerel zeg. Mooi dat die oudjes hun recht van overpad behouden!
http://www.rtlxl.nl/#!/16(...)74-ad88-a453f8a5e37a
Dat is van Weelde, van de 'uitbouw from hell zaak' met 'oorbel' Ed en zijn zieke vrouwquote:Op donderdag 24 april 2014 01:09 schreef marcodej het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_van_nederland.html
Kennen we deze man nog?
quote:Klagen over de kampeerwagen
Jack van Nunen koopt een twintig jaar oude camper bij Matthieu van Asselt. Hij is er dolgelukkig mee. Totdat er op wintersport allerlei problemen ontstaan. De radiator gaat stuk, de koelkast doet het niet meer en de beloofde 4x4 aandrijving blijkt er niet te zijn. Tot overmaat van ramp blijkt dat de deurdorpels compleet verrot zijn. De gaten zitten erin. Meester Visser onderzoekt wie voor de kosten moet opdraaien.
Tenzij de verkoper weet dat er verborgen gebreken zijn... Ligt er natuurlijk ook aan of het particuliere verkoop is.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:29 schreef Karina het volgende:
Twintig jaar oud, wat wil je dan? Zal wel iets met onderzoeksplicht vd koper of zo worden.
Ja en dat is weer lastig te bewijzen denk ik. Dat eerste. Nou ja iig weer eens iets anders dan padjes en bomen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tenzij de verkoper weet dat er verborgen gebreken zijn... Ligt er natuurlijk ook aan of het particuliere verkoop is.
RR is begonnenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja maar ik ga geen reclame kijken pik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |