FLCL is baas, gestoord, maar baas.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:58 schreef Qunix het volgende:
Ik weet nu al dat FLCL ook in het lijstje komt.
Yes. Dit volkquote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Elf Fantasy Fair (Elfia) was dat weekend
Da's mijn circuit.Veel gamers, nerds, anime-kijkers, fantasy-fanaten, folk/kelt/ier-fans, metalfans en goths. Fantastische mensen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ehh, een klasgenoot van me kijkt anime, maar ik weet niet in welke mate. Heb het er eigenlijk niet over met hem. Hij raadde me ooit The Eccentric Family aan, moet hem nog kijken.
Mijn zusje, maar die woont niet meer in m'n omgeving en ik spreek haar niet vaak.
Verder alleen FOK!kers.Ah niet zo veel dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe een ICT-opleiding en daar stikt het van de animekijkers.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Elf Fantasy Fair (Elfia) was dat weekendIn Haarzuilens bij Kasteel de Haar.
Da's mijn circuit.Veel gamers, nerds, anime-kijkers, fantasy-fanaten, folk/kelt/ier-fans, metalfans en goths. Fantastische mensen.
Helemaal mee eens!
Tja, ik doe opleiding ontwerpen. Daar zijn nerds engquote:Op donderdag 24 april 2014 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah niet zo veel dus.
Ik doe een ICT-opleiding en daar stikt het van de animekijkers.
quote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, ik doe opleiding ontwerpen. Daar zijn nerds eng![]()
Nou ben ik ook eng, maar los daarvan dus sowieso.
NERDS ZIJN LIEF.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had echt het idee dat jij al 40 was ofzoquote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
25quote:Op donderdag 24 april 2014 22:07 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik had echt het idee dat jij al 40 was ofzo.
Wanneer is de begrafenisquote:
Je moest eens weten, de eerste grijze haren zijn al gevondenquote:
Wees blij dat je een dikke haarbos hebt, ik heb juist het idee dat mijn haar dit jaar dunner is gewordenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je moest eens weten, de eerste grijze haren zijn al gevonden
Het zijn er dan wel 4 of zo, goed verborgen in een flinke haarbos, maar toch. De aftakeling is begonnen.
Neon Genesis Evangelionquote:Op donderdag 24 april 2014 20:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
. Eigenlijk hoop ik op een anime die me aan het denken zet,
Tsja. Dan moet hij eerst niet kunnen ergeren aan de hoofdpersoon.quote:
Trailer net bekeken, ook op m'n lijstje gezetquote:
Idem dito.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja. Dan moet hij eerst niet kunnen ergeren aan de hoofdpersoon.
Serial Experiments Lain dan wellicht? Ben het wel met je eens.
Ik zal me er voor eeuwig aan blijven ergerenquote:Op donderdag 24 april 2014 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja. Dan moet hij eerst niet kunnen ergeren aan de hoofdpersoon.
Serial Experiments Lain dan wellicht? Ben het wel met je eens.
Sinds wanneer heb jij een vriendinquote:Op donderdag 24 april 2014 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn vriendin kijkt anime.
Heb je wel anderen in je leefomgeving die anime kijken?
Lol nerdsquote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Elf Fantasy Fair (Elfia) was dat weekendIn Haarzuilens bij Kasteel de Haar.
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat hebben die Japanners toch met shemales![]()
?
Misschien heb je mij nog gezien.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:57 schreef Leafeon672 het volgende:
Vorige week zaterdag zat ik in bomvolle trein vanuit Utrecht Centraal, en bij Vleuten stapje het hele circus ook weer uit. Volgens mij was er daar in de buurt een cosplayfestival ofzo
Al meer dan een jaar..quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een vriendin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |