Waarom?!?!?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
oh my fucking god
http://www.avrillavigne.com/us/news/hello-kitty-video
dit is, dit is héél héél erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ah yes, een lekkere warme hoodie. Net op tijd voor de zomer!quote:Op donderdag 24 april 2014 13:36 schreef wdn het volgende:
http://www.archonia.com/mangashop/nl/news/2014/4/48/
[ afbeelding ]
Planetesquote:Op donderdag 24 april 2014 19:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Baccano begon goed, maar uiteindelijk ging het verhaal helemaal nergens naartoe, net zoals met Paranoia Agent. Nu Planetes maar een kans gegeven, de eerste aflevering belooft al veel goeds
.
Als de serie uiteindelijk toch niet bevalt ben ik voorlopig even klaar met anime kijkenquote:
Tja, ik ben gewoon erg kieskeurig als het gaat om het kijken van seriesquote:Op donderdag 24 april 2014 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
Wat verwacht je er uit te halen / wat vind je leuk?
Planetes was leukquote:Op donderdag 24 april 2014 19:48 schreef Leafeon672 het volgende:
Baccano begon goed, maar uiteindelijk ging het verhaal helemaal nergens naartoe, net zoals met Paranoia Agent. Nu Planetes maar een kans gegeven, de eerste aflevering belooft al veel goeds
.
Een hoogtepunt van anime welke je aan het denken zet is toch wel Akira.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tja, ik ben gewoon erg kieskeurig als het gaat om het kijken van series. Eigenlijk hoop ik op een anime die me aan het denken zet, zoals ik ook een beetje had bij Ghost in the Shell, over hoe bijvoorbeeld robots in de toekomst naast ons zullen leven. Series die ik graag kijk/keek zijn Game of Thrones, The Americans en House of Cards.
Planetes is een leuke, qua techniek realistische sci-fi anime. Beetje slice-of-life, maar er gebeuren wel degelijk spannende dingen.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tja, ik ben gewoon erg kieskeurig als het gaat om het kijken van series. Eigenlijk hoop ik op een anime die me aan het denken zet, zoals ik ook een beetje had bij Ghost in the Shell, over hoe bijvoorbeeld robots in de toekomst naast ons zullen leven. Series die ik graag kijk/keek zijn Game of Thrones, The Americans en House of Cards.
Staat al op mijn lijstjequote:Op donderdag 24 april 2014 20:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Een hoogtepunt van anime welke je aan het denken zet is toch wel Akira.
Nog andere aanraders?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Planetes is een leuke, qua techniek realistische sci-fi anime. Beetje slice-of-life, maar er gebeuren wel degelijk spannende dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |