Dat valt dus nog maar te bezien. Heb je bewijs dat je tijdig geaccepteerd hebt?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef MrRoll het volgende:
Ik ga daar samen met mijn vriendin wonen.
smoesjesquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:01 schreef MrRoll het volgende:
Examens vorige week. Ik moest vandaag alles in de ochtend bespreken.
Ja, alles is mogelijk. Het is ook mogelijk dat PEC Zwolle volgend jaar de Europa League wint.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef MrRoll het volgende:
Als ik morgen langs zou gaan, zou het mogelijk zijn dat ze mij de woning alsnog geven?
even later? Waarom bel je niet gelijk als je dat ziet? Je wil stiekem helemaal niet samenwonen he?quote:Vervolgens heb ik uitgelogd en keek ik even later
Nou, als je niet iets van bewijs hebt op schrift dat je die woning hebt geaccepteerd, zou ik daar maar niet op rekenen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef MrRoll het volgende:
Ik ga daar samen met mijn vriendin wonen.
Nee, want ik zag pas later dat het fout is gegaan. Ik dacht niet eens aan een screenshot toen ik het had geaccepteerd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Uiteraard heb je een printscreen gemaakt?
Mogelijk een probleem met de website en de administratie waarin verschillen zitten door de korte tijd voor 12 uur, gewoon bellen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:31 schreef MrRoll het volgende:
En het grappige was dat er een popup tevoorschijn kwam met dat ik de woning had geaccepteerd. Later toen ik weer inlogde, kon ik op huizen reageren... Ik zag bij de woning die ik had geaccepteerd dat het aan iemand is aangeboden. Fucking vaag man.
Wanneer was de bezichtiging?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:45 schreef MrRoll het volgende:
Ik heb de woning al bezichtigd en ik mocht kiezen of ik het wilde hebben, omdat ik op plek 1 stond.
Dus je kijkt even later, ziet dat het fout gegaan is maar je hebt toen niet gelijk gebeld?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef MrRoll het volgende:
Vandaag 22-04-2014 heb ik een woning op de website van duwo geaccepteerd. Ik had vandaag tot 12:00 uur de tijd om het aanbod te accepteren. Om 11:55 heb ik het aanbod geaccepteerd. Vervolgens heb ik uitgelogd en keek ik even later of het wel goed gegaan was. Er stond dat ik de woning had geweigerd en dat het aan iemand anders aangeboden is. Dit valt mij heel erg tegen en zou de woning heel graag willen. Als ik morgen langs zou gaan, zou het mogelijk zijn dat ze mij de woning alsnog geven? Het gaat om een studentenwoning, 2 kamers. Ik ga daar samen met mijn vriendin wonen.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:00 schreef Brighteyes het volgende:
Je wil hem heel graag hebben, maar toch reageer je pas om 11.55.
En nu is jou uiteraard groot onrecht aangedaan!
Zaterdag heb ik bezichtigd. Dus had een best korte bedenktijd, uiteindelijke wilde ik het huis toch.quote:
Fok off man. Zaterdag tot dinsdag is niet kort.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:12 schreef MrRoll het volgende:
Zaterdag heb ik bezichtigd. Dus had een best korte bedenktijd, uiteindelijke wilde ik het huis toch.
Enige wat ik wel nog heb is een screenshot met "Wil je deze woning accepteren?". En dat ik had aangevinkt "Ja, ik accepteer de woning".quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Fok off man. Zaterdag tot dinsdag is niet kort.
+ eerder reageren + eerder controleren + eerder nabellenquote:
En? En? En? Wat is het geworden?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:44 schreef MrRoll het volgende:
Ik bel morgenochtend gelijk om 09:00 en kijken of ze wat kunnen regelen.
Zolang je geen screenshot hebt van een pop-up met 'je hebt de woning bij deze geaccepteerd, groetjes van de woningbouw', sta je niet echt sterk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:54 schreef MrRoll het volgende:
[..]
Enige wat ik wel nog heb is een screenshot met "Wil je deze woning accepteren?". En dat ik had aangevinkt "Ja, ik accepteer de woning".
TS ligt geheid nog te slapenquote:Op woensdag 23 april 2014 09:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En? En? En? Wat is het geworden?
Ohja, omdat hij die woning zo graag wilde hebben.quote:
In een eenpersoons bed. Met zijn vriendin. Waarmee hij graag wil gaan samenwonen.quote:
TS is nu de voeten aan het kussen van de huurbaas.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Zullen we nog van TS horen?
Wedje, iemand?
Je kunt inzetten op a) TS heeft om 9:00 gebeld/niet gebeld en b) hij heeft de woning gekregen/niet gekregen.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Zullen we nog van TS horen?
Wedje, iemand?
TS is een potje janken denk ikquote:Op woensdag 23 april 2014 10:23 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Je kunt inzetten op a) TS heeft om 9:00 gebeld/niet gebeld en b) hij heeft de woning gekregen/niet gekregen.
Zijn vriendinquote:Op woensdag 23 april 2014 13:25 schreef iScream. het volgende:
[..]
Zodat iemand anders niet stiekem op zijn account kan inloggen en de woning weer afzegt.
Tuurlijk joh, doe daar maar effe een printje van.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:48 schreef MrRoll het volgende:
Sorry dat ik zo laat reageer. Ik had vanochtend gebeld en na veel gedoe de woning alsnog gekregen!
Ik zie wel een rode draadquote:
quote:
Wat zijn Toden? of hebben de Doden gebeld, wat een wirwartaalquote:Op woensdag 23 april 2014 18:31 schreef MrRoll het volgende:
Ze boden mij eerst een andere huis aan, ook 2 kamers, maar je kan daar niet met zijn 2en inschrijven. Ze hadden er ook bij vermeldt dat iemand daar was overleden. Toden hebben ze die andere mensen gebeld en het huis aaangeboden waar je maar 1 iemand kan inschrijven en die hebben het wel genomen. Daarom heb ik het huis gekregen.
Dus je hebt geluk gehad i.p.v. je recht gehaald.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:31 schreef MrRoll het volgende:
Ze boden mij eerst een andere huis aan, ook 2 kamers, maar je kan daar niet met zijn 2en inschrijven. Ze hadden er ook bij vermeldt dat iemand daar was overleden. Toden hebben ze die andere mensen gebeld en het huis aaangeboden waar je maar 1 iemand kan inschrijven en die hebben het wel genomen. Daarom heb ik het huis gekregen.
Had nachtdienst vandaag en was net wakker. Daarom een beetje warrig taalgebruik en het was op mijn mobielquote:Op woensdag 23 april 2014 18:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Wat zijn Toden? of hebben de Doden gebeld, wat een wirwartaal![]()
Ik zou maar eens wat meer serieus en geordend werk maken van je leven want het lijkt nu echt helemaal nergens op
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus je hebt geluk gehad i.p.v. je recht gehaald.
quote:Op woensdag 23 april 2014 18:40 schreef MrRoll het volgende:
[..]
Inderdaad.
Trouwens is een IB60 formulier noodzakelijk?
Ja ja, het meest gebruikte smoesje, volgens mij ben je heel het paasweekend nog niet wakker geweest getuige je bewezen slapheid. Ik had die andere mensen jouw huis veel meer gegund, echtquote:Op woensdag 23 april 2014 18:40 schreef MrRoll het volgende:
[..]
Had nachtdienst vandaag en was net wakker. Daarom een beetje warrig taalgebruik en het was op mijn mobiel
Je hebt ze verdomme zelf aan de telefoon gehad... en dan heb je dat niet gevraagd? Allemachtig....quote:Op woensdag 23 april 2014 18:40 schreef MrRoll het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2014 18:40 schreef MrRoll het volgende:
[..]
Inderdaad.
Of je leest het hele topic even door voordat je op een debiel lijkt.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:13 schreef SPIRO het volgende:
Deze woning ga je niet meer krijgen,die hebben ze denk ik al aan de tweede op de lijst gegeven.
Je kan het morgenvroeg nog proberen maar ik geef je weinig kans,het maakt de woningbouw niet veel uit wie er in komt onder hun voorwaarden als er maar betaald wordt.
Maar ik wens je morgen toch nog success!!
Tip van de dag: eerst het topic lezen, dan posten...quote:Op woensdag 23 april 2014 19:13 schreef SPIRO het volgende:
Deze woning ga je niet meer krijgen,die hebben ze denk ik al aan de tweede op de lijst gegeven.
Je kan het morgenvroeg nog proberen maar ik geef je weinig kans,het maakt de woningbouw niet veel uit wie er in komt onder hun voorwaarden als er maar betaald wordt.
Maar ik wens je morgen toch nog success!!
quote:
Ts gelijk op z'n woord gelovenquote:Op woensdag 23 april 2014 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of je leest het hele topic even door voordat je op een debiel lijkt.
Is fok he, loopt altijd goed af voor de tsquote:Op woensdag 23 april 2014 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tip van de dag: eerst het topic lezen, dan posten...
Oh... dat scheelt weer, en is bijna reden om over ieder potentieel probleem een topic te openenquote:Op zondag 27 april 2014 13:10 schreef klipper het volgende:
[..]
Is fok he, loopt altijd goed af voor de ts
Je snapt kennelijk niet dat het daar helemaal niet om gaat...quote:
Beter lezen, ik reageer 4 dagen laterquote:Op zondag 27 april 2014 13:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je snapt kennelijk niet dat het daar helemaal niet om gaat...
Je reageert een dag te laat, vent. "ik wens je morgen toch nog succes", terwijl het eigenlijk "vandaag" had moeten zijn. Maar ja, je probeert het zo te draaien dat jij geen fout hebt gemaakt. Geeft niks, ook dat hoort bij Fok. Wel triest overigens.
Nieuwbouw in Den Haag.quote:Op zondag 27 april 2014 13:12 schreef Leandra het volgende:
Wat is "het Mondriaan" trouwens? Want dat klinkt als een fout ROC dat van z'n baggerimago probeert af te komen door het de naam van een kunstschilder te geven, maar waarvan het gros van de leerlingen geen flauw idee heeft wie Mondriaan was.
Met nieuwbouw bedoel ik een gebouw dat pas enkele jaren oud is.quote:
TSOTP?quote:Op zondag 27 april 2014 16:08 schreef Treinhomo het volgende:
Het zou mijn niet verbazen als TS volgens de DSM-IV richtlijnen TSOTP gediagnostiseerd is.
Ja, TSOTP is het helemaal.quote:Op zondag 27 april 2014 17:03 schreef lucky_m3 het volgende:
Ah, de nieuwste rage om te hebben begrijp ik, is ADHD en ADD tegenwoordig uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |