quote:
Ts gelijk op z'n woord gelovenquote:Op woensdag 23 april 2014 19:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Of je leest het hele topic even door voordat je op een debiel lijkt.
Is fok he, loopt altijd goed af voor de tsquote:Op woensdag 23 april 2014 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tip van de dag: eerst het topic lezen, dan posten...
Oh... dat scheelt weer, en is bijna reden om over ieder potentieel probleem een topic te openenquote:Op zondag 27 april 2014 13:10 schreef klipper het volgende:
[..]
Is fok he, loopt altijd goed af voor de ts
Je snapt kennelijk niet dat het daar helemaal niet om gaat...quote:
Beter lezen, ik reageer 4 dagen laterquote:Op zondag 27 april 2014 13:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je snapt kennelijk niet dat het daar helemaal niet om gaat...
Je reageert een dag te laat, vent. "ik wens je morgen toch nog succes", terwijl het eigenlijk "vandaag" had moeten zijn. Maar ja, je probeert het zo te draaien dat jij geen fout hebt gemaakt. Geeft niks, ook dat hoort bij Fok. Wel triest overigens.
Nieuwbouw in Den Haag.quote:Op zondag 27 april 2014 13:12 schreef Leandra het volgende:
Wat is "het Mondriaan" trouwens? Want dat klinkt als een fout ROC dat van z'n baggerimago probeert af te komen door het de naam van een kunstschilder te geven, maar waarvan het gros van de leerlingen geen flauw idee heeft wie Mondriaan was.
Met nieuwbouw bedoel ik een gebouw dat pas enkele jaren oud is.quote:
TSOTP?quote:Op zondag 27 april 2014 16:08 schreef Treinhomo het volgende:
Het zou mijn niet verbazen als TS volgens de DSM-IV richtlijnen TSOTP gediagnostiseerd is.
Ja, TSOTP is het helemaal.quote:Op zondag 27 april 2014 17:03 schreef lucky_m3 het volgende:
Ah, de nieuwste rage om te hebben begrijp ik, is ADHD en ADD tegenwoordig uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |