Zaterdag heb ik bezichtigd. Dus had een best korte bedenktijd, uiteindelijke wilde ik het huis toch.quote:
Fok off man. Zaterdag tot dinsdag is niet kort.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:12 schreef MrRoll het volgende:
Zaterdag heb ik bezichtigd. Dus had een best korte bedenktijd, uiteindelijke wilde ik het huis toch.
Enige wat ik wel nog heb is een screenshot met "Wil je deze woning accepteren?". En dat ik had aangevinkt "Ja, ik accepteer de woning".quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Fok off man. Zaterdag tot dinsdag is niet kort.
+ eerder reageren + eerder controleren + eerder nabellenquote:
En? En? En? Wat is het geworden?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:44 schreef MrRoll het volgende:
Ik bel morgenochtend gelijk om 09:00 en kijken of ze wat kunnen regelen.
Zolang je geen screenshot hebt van een pop-up met 'je hebt de woning bij deze geaccepteerd, groetjes van de woningbouw', sta je niet echt sterk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:54 schreef MrRoll het volgende:
[..]
Enige wat ik wel nog heb is een screenshot met "Wil je deze woning accepteren?". En dat ik had aangevinkt "Ja, ik accepteer de woning".
TS ligt geheid nog te slapenquote:Op woensdag 23 april 2014 09:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En? En? En? Wat is het geworden?
Ohja, omdat hij die woning zo graag wilde hebben.quote:
In een eenpersoons bed. Met zijn vriendin. Waarmee hij graag wil gaan samenwonen.quote:
TS is nu de voeten aan het kussen van de huurbaas.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Zullen we nog van TS horen?
Wedje, iemand?
Je kunt inzetten op a) TS heeft om 9:00 gebeld/niet gebeld en b) hij heeft de woning gekregen/niet gekregen.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Zullen we nog van TS horen?
Wedje, iemand?
TS is een potje janken denk ikquote:Op woensdag 23 april 2014 10:23 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Je kunt inzetten op a) TS heeft om 9:00 gebeld/niet gebeld en b) hij heeft de woning gekregen/niet gekregen.
Zijn vriendinquote:Op woensdag 23 april 2014 13:25 schreef iScream. het volgende:
[..]
Zodat iemand anders niet stiekem op zijn account kan inloggen en de woning weer afzegt.
Tuurlijk joh, doe daar maar effe een printje van.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:48 schreef MrRoll het volgende:
Sorry dat ik zo laat reageer. Ik had vanochtend gebeld en na veel gedoe de woning alsnog gekregen!
Ik zie wel een rode draadquote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |