Zijn vriendinquote:Op woensdag 23 april 2014 13:25 schreef iScream. het volgende:
[..]
Zodat iemand anders niet stiekem op zijn account kan inloggen en de woning weer afzegt.
Tuurlijk joh, doe daar maar effe een printje van.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:48 schreef MrRoll het volgende:
Sorry dat ik zo laat reageer. Ik had vanochtend gebeld en na veel gedoe de woning alsnog gekregen!
Ik zie wel een rode draadquote:
quote:
Wat zijn Toden? of hebben de Doden gebeld, wat een wirwartaalquote:Op woensdag 23 april 2014 18:31 schreef MrRoll het volgende:
Ze boden mij eerst een andere huis aan, ook 2 kamers, maar je kan daar niet met zijn 2en inschrijven. Ze hadden er ook bij vermeldt dat iemand daar was overleden. Toden hebben ze die andere mensen gebeld en het huis aaangeboden waar je maar 1 iemand kan inschrijven en die hebben het wel genomen. Daarom heb ik het huis gekregen.
Dus je hebt geluk gehad i.p.v. je recht gehaald.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:31 schreef MrRoll het volgende:
Ze boden mij eerst een andere huis aan, ook 2 kamers, maar je kan daar niet met zijn 2en inschrijven. Ze hadden er ook bij vermeldt dat iemand daar was overleden. Toden hebben ze die andere mensen gebeld en het huis aaangeboden waar je maar 1 iemand kan inschrijven en die hebben het wel genomen. Daarom heb ik het huis gekregen.
Had nachtdienst vandaag en was net wakker. Daarom een beetje warrig taalgebruik en het was op mijn mobielquote:Op woensdag 23 april 2014 18:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Wat zijn Toden? of hebben de Doden gebeld, wat een wirwartaal![]()
Ik zou maar eens wat meer serieus en geordend werk maken van je leven want het lijkt nu echt helemaal nergens op
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus je hebt geluk gehad i.p.v. je recht gehaald.
quote:Op woensdag 23 april 2014 18:40 schreef MrRoll het volgende:
[..]
Inderdaad.
Trouwens is een IB60 formulier noodzakelijk?
Ja ja, het meest gebruikte smoesje, volgens mij ben je heel het paasweekend nog niet wakker geweest getuige je bewezen slapheid. Ik had die andere mensen jouw huis veel meer gegund, echtquote:Op woensdag 23 april 2014 18:40 schreef MrRoll het volgende:
[..]
Had nachtdienst vandaag en was net wakker. Daarom een beetje warrig taalgebruik en het was op mijn mobiel
Je hebt ze verdomme zelf aan de telefoon gehad... en dan heb je dat niet gevraagd? Allemachtig....quote:Op woensdag 23 april 2014 18:40 schreef MrRoll het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2014 18:40 schreef MrRoll het volgende:
[..]
Inderdaad.
Of je leest het hele topic even door voordat je op een debiel lijkt.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:13 schreef SPIRO het volgende:
Deze woning ga je niet meer krijgen,die hebben ze denk ik al aan de tweede op de lijst gegeven.
Je kan het morgenvroeg nog proberen maar ik geef je weinig kans,het maakt de woningbouw niet veel uit wie er in komt onder hun voorwaarden als er maar betaald wordt.
Maar ik wens je morgen toch nog success!!
Tip van de dag: eerst het topic lezen, dan posten...quote:Op woensdag 23 april 2014 19:13 schreef SPIRO het volgende:
Deze woning ga je niet meer krijgen,die hebben ze denk ik al aan de tweede op de lijst gegeven.
Je kan het morgenvroeg nog proberen maar ik geef je weinig kans,het maakt de woningbouw niet veel uit wie er in komt onder hun voorwaarden als er maar betaald wordt.
Maar ik wens je morgen toch nog success!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |