Wat heeft die motorpsycho toch een lelijke hoes.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:11 schreef Luigi het volgende:
Aanwinsten uit London, meeste nieuw, maar de Nevermind is een originele. Blij mee!
[ afbeelding ]
Leuke vinylwinkeltjes gezien, oa Sister Ray (leuk, precies op mijn smaak ook!), Sounds of the Universe (beetje vaag, veel soul/jazz/etc, weinig wat ik zocht), Reckless Records en Out On The Floor in Camden. Erg leuk allemaal.
Klopt, geen schoonheidsprijs idd. Gelukkig is de plaat wel erg goed weer en is 1 van de schijven vinyl in wit uitgevoerd om het een beetje goed te makenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat heeft die motorpsycho toch een lelijke hoes.
Jazeker.quote:
Het is natuurlijk inderdaad wel belangrijk dat een plaat "schattig" isquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:14 schreef Gehenna het volgende:
10" is mijn favoriete maatEen stuk schattiger dan 12" en praktischer dan 7"
Herkenbaar, ik heb er hier ook één van 5" en die wil ook nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:18 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een 3,5" plaatje, maar die kan ik niet afspelen want als ik de naald erop wil zetten springt-ie automatisch af.
Ontzettend zinloos is het. Maar ach, het is een lollige gimmick.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb er hier ook één van 5" en die wil ook niet
Als het goed is wel, maar dat automagisch teruggaan kan ik niet uitzettenquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:38 schreef Luigi het volgende:
Op een full manual tafel moet zo'n kleintje wel afspeelbaar zijn toch? Stelt misschien wel eisen aan je afstelling, zover naar het midden....
Same here. Bijzonder spijtig.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:07 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Als het goed is wel, maar dat automagisch teruggaan kan ik niet uitzetten
Slopen kan altijdquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:11 schreef Casiotone het volgende:
auto return is er wel af te slopen, ik weet niet of het bij alle modellen kan
78RPM, dat kan ik helemaal niet afspelen! Of nou ja, het kan wel. Maar...quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:26 schreef Gehenna het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Lazaretto ULTRA LP
TOF!
Damn dat is wel erg klein ik heb een 5'' plaatje van fantômas die ik wel grappig vind, ik heb daar ook de vierkante cd versie vanquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:18 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Het is natuurlijk inderdaad wel belangrijk dat een plaat "schattig" is.
Maar, ik moet toegeven. Zo'n 10" unit heeft een bepaalde charme.
Heb ik er ook een paar van staan.
Ik heb zelfs een 3,5" plaatje, maar die kan ik niet afspelen want als ik de naald erop wil zetten springt-ie automatisch af.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:59 schreef Lamabal het volgende:
Damn ik voel me net een klein kind. Ik moest even wat van zolder afhalen. Kom ik me toch is een stapel oude platen tegen van me pa.
Dit is een kleine greep uit de stapel
[ afbeelding ]
Leuke titelsquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:59 schreef Lamabal het volgende:
Damn ik voel me net een klein kind. Ik moest even wat van zolder afhalen. Kom ik me toch is een stapel oude platen tegen van me pa.
[ afbeelding ]
Nice. Ik heb het origineel en erg zitten twijfelen over deze. Erg mooi. En goede live registratie ook!quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Vet.
http://www.businessweek.c(...)o-the-future%23r=rss
Op zich wel jammer dat hij alle truukjes al verklapt in dat filmpje, het leukste was eigenlijk als je ze zelf ontdektequote:Op woensdag 7 mei 2014 16:26 schreef Gehenna het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Lazaretto ULTRA LP
TOF!
Supertramp live in Paris en Fleetwood Macquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:59 schreef Lamabal het volgende:
[ afbeelding ]
En nog veeeeeeeel meer. Pink floyd, deep purple en al die klassiekersquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Supertramp live in Paris en Fleetwood MacStaan hier ook in m'n vaders kast.
Die The Doors even hierboven genoemd ook, maar dan de oude variantquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:58 schreef Lamabal het volgende:
[..]
En nog veeeeeeeel meer. Pink floyd, deep purple en al die klassiekers
The doors blijven ook baasjes hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die The Doors even hierboven genoemd ook, maar dan de oude variant
Je gaat offtopic.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:15 schreef Lamabal het volgende:
[..]
The doors blijven ook baasjes hoor.
Tevens vind ik Derksen on the road een geweldig programma. Kijk je wel is?
Het schiet alleen niet op. Hij zit nu op een boot volgens mij. Van Miami naar weetikveel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die The Doors even hierboven genoemd ook, maar dan de oude variant
Prijs valt mij allerzins meequote:Op donderdag 8 mei 2014 09:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Vet.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:25 schreef Casiotone het volgende:
van deze gastom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vinyl Pusher
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Vet.
Ik dacht toch echt dat ik die laatst ergens in Eindhoven heb zien staan voor een redelijk normale prijs, van € 30 geloof ik. Maar helemaal zeker weten doe ik het niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:23 schreef Luigi het volgende:
Beuh, waarom zet ik altijd m'n zinnen op onbetaalbaar vinyl... heb pas Deathproof zitten kijken en nu wil ik heel graag de soundtrack op vinyl.. Hoi 90 euro...
.
Ah wacht. Ik zat naar de bloodspatter editie te kijken (die wel erg tof is), er is ook een normale vinyl editie maar die wordt momenteel niet op discogs aangeboden dus daar zag ik geen prijzen van staan. Even kijken of die wat normaler geprijst is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:08 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik die laatst ergens in Eindhoven heb zien staan voor een redelijk normale prijs, van € 30 geloof ik. Maar helemaal zeker weten doe ik het niet.
Een hele bak met Quentin Tarantino (en aanverwanten) films soundtrack platen.
En jij?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Prijs valt mij allerzins mee
Gemiddelde platenzaak zal hem denk ik voor 25-30 euro aanbieden
Waar dan kan ik morgen wel even kijken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:08 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ik die laatst ergens in Eindhoven heb zien staan voor een redelijk normale prijs, van € 30 geloof ik. Maar helemaal zeker weten doe ik het niet.
Een hele bak met Quentin Tarantino (en aanverwanten) films soundtrack platen.
Bij Ray Elpee in de Urban Shopper.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:30 schreef Zspirit het volgende:
[..]
Waar dan kan ik morgen wel even kijken.
Dat is de 'Blood splattered' versie van Deathproof, is een gelimiteerde uitgave van de soundtrack, die ik ook in bezit heb.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:23 schreef Luigi het volgende:
Beuh, waarom zet ik altijd m'n zinnen op onbetaalbaar vinyl... heb pas Deathproof zitten kijken en nu wil ik heel graag de soundtrack op vinyl.. Hoi 90 euro...
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop