Ontzettend zinloos is het. Maar ach, het is een lollige gimmick.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb er hier ook één van 5" en die wil ook niet
Als het goed is wel, maar dat automagisch teruggaan kan ik niet uitzettenquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:38 schreef Luigi het volgende:
Op een full manual tafel moet zo'n kleintje wel afspeelbaar zijn toch? Stelt misschien wel eisen aan je afstelling, zover naar het midden....
Same here. Bijzonder spijtig.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:07 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Als het goed is wel, maar dat automagisch teruggaan kan ik niet uitzetten
Slopen kan altijdquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:11 schreef Casiotone het volgende:
auto return is er wel af te slopen, ik weet niet of het bij alle modellen kan
78RPM, dat kan ik helemaal niet afspelen! Of nou ja, het kan wel. Maar...quote:
Damn dat is wel erg klein ik heb een 5'' plaatje van fantômas die ik wel grappig vind, ik heb daar ook de vierkante cd versie vanquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:18 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Het is natuurlijk inderdaad wel belangrijk dat een plaat "schattig" is.
Maar, ik moet toegeven. Zo'n 10" unit heeft een bepaalde charme.
Heb ik er ook een paar van staan.
Ik heb zelfs een 3,5" plaatje, maar die kan ik niet afspelen want als ik de naald erop wil zetten springt-ie automatisch af.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:59 schreef Lamabal het volgende:
Damn ik voel me net een klein kind. Ik moest even wat van zolder afhalen. Kom ik me toch is een stapel oude platen tegen van me pa.
Dit is een kleine greep uit de stapel
[ afbeelding ]
Leuke titelsquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:59 schreef Lamabal het volgende:
Damn ik voel me net een klein kind. Ik moest even wat van zolder afhalen. Kom ik me toch is een stapel oude platen tegen van me pa.
[ afbeelding ]
Nice. Ik heb het origineel en erg zitten twijfelen over deze. Erg mooi. En goede live registratie ook!quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Vet.
http://www.businessweek.c(...)o-the-future%23r=rss
Op zich wel jammer dat hij alle truukjes al verklapt in dat filmpje, het leukste was eigenlijk als je ze zelf ontdektequote:
Supertramp live in Paris en Fleetwood Macquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:59 schreef Lamabal het volgende:
[ afbeelding ]
En nog veeeeeeeel meer. Pink floyd, deep purple en al die klassiekersquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Supertramp live in Paris en Fleetwood MacStaan hier ook in m'n vaders kast.
Die The Doors even hierboven genoemd ook, maar dan de oude variantquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:58 schreef Lamabal het volgende:
[..]
En nog veeeeeeeel meer. Pink floyd, deep purple en al die klassiekers
The doors blijven ook baasjes hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die The Doors even hierboven genoemd ook, maar dan de oude variant
Je gaat offtopic.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:15 schreef Lamabal het volgende:
[..]
The doors blijven ook baasjes hoor.
Tevens vind ik Derksen on the road een geweldig programma. Kijk je wel is?
Het schiet alleen niet op. Hij zit nu op een boot volgens mij. Van Miami naar weetikveel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die The Doors even hierboven genoemd ook, maar dan de oude variant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |