abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139154405
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jawel.
Die Van der Stoep is het toonbeeld van incompetentie. In de fractie van Schubbekutteveen Lokaal zit nog capabeler volk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:17:14 #32
66825 Reya
Fier Wallon
pi_139154462
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die Van der Stoep is het toonbeeld van incompetentie. In de fractie van Schubbekutteveen Lokaal zit nog capabeler volk.
Hij zou wel passen in de Harderwijker gemeentepolitiek, met zijn drinkgewoonten.
pi_139154464
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:15 schreef Reya het volgende:

[..]

De banden met de Portugese Communistische Partij vallen ook binnen dit denkkader?
Ik heb niets met communisme dus waarschijnlijk niet.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_139154543
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens.

Natuurlijk heb ik liever een Farage (mag ik niet op stemmen, van die "Europese gedachte"-bevorderende _O- EU) of een Fortuyn. Maar ja, die zijn niet zo dik gezaaid.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139154572
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:17 schreef Reya het volgende:

[..]

Hij zou wel passen in de Harderwijker gemeentepolitiek, met zijn drinkgewoonten.
Met drank achter het stuur is dan weer een brug te ver. Zo rollen wij niet in Harderwijk.
pi_139154578
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hoezeer de EU-fielen hier ook moeite mee hebben, er bestaan andere opties. Nergens staat in steen gebeiteld dat de huidige samenstelling van de EU de beste is.
Hoe graag jij dat ook zou zien, niemand die dat beweert. Natuurlijk zijn er alternatieven, zoals er voor ons staatsbestel in Nederland ook best alternatieven zijn als het communisme, libertarisme of facisme. Dat wil echter niet zeggen dat partijen die dat voorstellen erg serieus zijn. Zo gaat dat ook op voor de anti-EU partijen die opgaan voor het EP.
quote:
Misschien is een driedeling volgens deze scheidslijn wel beter voor heel de EU?
[ afbeelding ]
Niet op basis van deze grafische representatie van wat kengetallen maar omdat het aardig overeenkomt met hoe ik het graag zou zien.
Alles kan maar erg logisch is het niet zoals je al vaker is uitgelegd.
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:20:52 #37
66825 Reya
Fier Wallon
pi_139154630
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik liever een Farage (mag ik niet op stemmen, van die "Europese gedachte"-bevorderende _O- EU) of een Fortuyn. Maar ja, die zijn niet zo dik gezaaid.
U had Nigel natuurlijk kunnen vragen of hij speciaal voor u zich in Nederland zou willen kandideren.
pi_139154638
quote:

[..]

Die jongen is een lichtgewicht. Een grap. Dat verkiezingsprogramma ziet eruit alsof het is gemaakt door een basisscholier die een middagje is wezen kloten met excel.

Ik snap niet hoe iemand op zo'n club kan stemmen.
pi_139154678
Je plaatje werkt overigens al een paar topics niet Bram en laat de boel vastlopen.
pi_139154710
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:19 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hoe graag jij dat ook zou zien, niemand die dat beweert. Natuurlijk zijn er alternatieven, zoals er voor ons staatsbestel in Nederland ook best alternatieven zijn als het communisme, libertarisme of facisme. Dat wil echter niet zeggen dat partijen die dat voorstellen erg serieus zijn.
Waarmee jij het beeld bevestigt dat er voor EU-fielen geen serieus alternatief is terwijl het feit dat een land op het Europese continent ligt geen rationeel criterium was of is voor een lidmaatschap maar dit toch als criterium is gebruikt.

quote:
Alles kan maar erg logisch is het niet zoals je al vaker is uitgelegd.
Niet zo hautain Duke. Sinds wanneer spreek jij over jezelf in de derde persoon ("is uitgelegd" verwijst naar jouw subjectieve uitleg). Jij mag het niet logisch vinden maar dat kan zeker niet objectief gesteld worden. Ik vind het logischer om 3 unies te hebben met 3 snelheden dan 1 unie met 3 snelheden. Het is duidelijk dat de ZE landen ons niet bij kunnen benen om over de OE landen nog maar te zwijgen.
#NoDAPL
pi_139154723
quote:

[..]

Ook maar een vijfde van de Britten mag op Farage stemmen. Hoe kwalificeer je dat dan?
pi_139154728
Bram, je bent wel rijkelijk laat met je opsplitsingsverhaal. Die discussie is twee jaar geleden uitgebreid gevoerd, maar inmiddels hoor je nauwelijks meer iets in die richting.
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:23:01 #43
66825 Reya
Fier Wallon
pi_139154734
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die jongen is een lichtgewicht. Een grap. Dat verkiezingsprogramma ziet eruit alsof het is gemaakt door een basisscholier die een middagje is wezen kloten met excel.

Ik snap niet hoe iemand op zo'n club kan stemmen.
Hij is wel voor de herinvoering van gunboat diplomacy, met zijn vliegdekschip. Wie heeft de EU nodig als je je internationale geschillen op militaire wijze kan beslechten?
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:23:54 #44
66825 Reya
Fier Wallon
pi_139154776
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:22 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ook maar een vijfde van de Britten mag op Farage stemmen. Hoe kwalificeer je dat dan?
Onder EU-regelgeving, overigens, anders hadden wellicht nog veel minder mensen op Farage kunnen stemmen.
pi_139154793
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:23 schreef Reya het volgende:

[..]

Hij is wel voor de herinvoering van gunboat diplomacy, met zijn vliegdekschip. Wie heeft de EU nodig als je je internationale geschillen op militaire wijze kan beslechten?
Dat zou dan wel weer een reden zijn om Artikel50 te stemmen.
pi_139154816
quote:

[..]

#NoDAPL
pi_139154840
quote:

[..]

Ik zie Hansje van Baalen al met zijn vuistje staan zwaaien tegenover een zwaarbewapende Poetin. Hij lacht hem vierkant uit, en terecht.

De EU heeft geen militaire taak, de NAVO verzorgt die voor het grootste deel van Europa (min Finland, plus Turkije). Dat werkt misschien ook niet ideaal, zeker niet voor linkse VS-haters, maar is altijd nog beter dan Guy Von Verhoffstadt die gaat bepalen waar "we" gaan bombarderen. :N
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_139154872
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Waarmee jij het beeld bevestigt dat er voor EU-fielen geen serieus alternatief is terwijl het feit dat een land op het Europese continent ligt geen rationeel criterium was of is voor een lidmaatschap maar dit toch als criterium is gebruikt.

[..]
Hoho, er zijn zat serieuze alternatieven voor de huidige situatie. Maar uit de EU of euro stappen is niet bepaald direct een serieus alternatief. Vandaar overigens ook dat geen serieuze partijdag steunt.
quote:
Niet zo hautain Duke. Sinds wanneer spreek jij over jezelf in de derde persoon ("is uitgelegd" verwijst naar jouw subjectieve uitleg). Jij mag het niet logisch vinden maar dat kan zeker niet objectief gesteld worden. Ik vind het logischer om 3 unies te hebben met 3 snelheden dan 1 unie met 3 snelheden. Het is duidelijk dat de ZE landen ons niet bij kunnen benen om over de OE landen nog maar te zwijgen.
Oh, dat je het niet wilt snappen is me wel duidelijk onderhand. Maar dat helpt je verhaal niet echt ;). En ik was natuurlijk niet de enige die je verhaal naar het Fabeltjesbos heeft verwezen.
pi_139154882
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:22 schreef KoosVogels het volgende:
Bram, je bent wel rijkelijk laat met je opsplitsingsverhaal. Die discussie is twee jaar geleden uitgebreid gevoerd, maar inmiddels hoor je nauwelijks meer iets in die richting.
Niet vanuit de gevestigde politiek, dat wil niet zeggen dat het geen goed idee is.
#NoDAPL
pi_139154896
quote:

[..]

Onder EU-regelgeving, overigens, anders hadden wellicht nog veel minder mensen op Farage kunnen stemmen.
Uiteraard. Maar dat zouden we toch als een bekend gegeven moeten kunnen beschouwen zo onderhand?
pi_139154913
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Een of andere driftige Brit met een grote bek en die een kale nicht die graag darkrooms bezocht met Marokkaanse toyboys.

Politieke legendes inderdaad.
pi_139154943
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Niet vanuit de gevestigde politiek, dat wil niet zeggen dat het geen goed idee is.
Net zoals bijvoorbeeld communisme voor best veel mensen nog altijd een goed idee is...
pi_139154955
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een of andere driftige Brit met een grote bek en die een kale nicht die graag darkrooms bezocht met Marokkaanse toyboys.

Inhoudelijke beschouwingen. :')

Hoe is die voorzitter van de Anti-EU(ro) partij? Daar heb je meer vertrouwen in?

pi_139155013
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe is die voorzitter van de Anti-EU(ro) partij? Daar heb je meer vertrouwen in?
Doe me een lol. Stem niet op die man. Dat is gewoon een maf, aandachtsgeil mannetje dat zelfs te licht is bevonden voor de lokale politiek.
pi_139155062
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Doe me een lol. Stem niet op die man. Dat is gewoon een maf, aandachtsgeil mannetje dat zelfs te licht is bevonden voor de lokale politiek.
Dat was ik sowieso niet van plan, sowieso al geen kans op 150.000 stemmen.

pi_139155113
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar hebben of hadden jouw helden over het algemeen inderdaad een broertje dood aan.
pi_139155172
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:26 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hoho, er zijn zat serieuze alternatieven voor de huidige situatie. Maar uit de EU of euro stappen is niet bepaald direct een serieus alternatief.
Tenzij je het met heel het noordelijke blok of het voornaamste deel van het noordelijke blok doet!
De andere blokken zouden zichzelf veel meer pijn doen dan ons door dan aan protectionisme te gaan doen. Ik krijg steeds sterker de indruk dat bij jou ook sterk vanuit emoties jouw politieke standpunt m.b.t. dit is ingegeven, het lijkt alsof jij graag wil dat we bij elkaar blijven en daar de ratio bij zoekt.

quote:
En ik was natuurlijk niet de enige die je verhaal naar het Fabeltjesbos heeft verwezen.
El_Matador, Kowloon en Robin zagen meer in mijn verhaal dan in jouw verhaal. Maar hey, noem jij hen rustig fantasten, dat maakt jou vast geloofwaardiger. :')
Lyrebird is ook niet bepaald enthousiast over de EU, hij is zeker ook een fantast?
#NoDAPL
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:34:10 #58
66825 Reya
Fier Wallon
pi_139155217
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zie Hansje van Baalen al met zijn vuistje staan zwaaien tegenover een zwaarbewapende Poetin. Hij lacht hem vierkant uit, en terecht.

De EU heeft geen militaire taak, de NAVO verzorgt die voor het grootste deel van Europa (min Finland, plus Turkije). Dat werkt misschien ook niet ideaal, zeker niet voor linkse VS-haters, maar is altijd nog beter dan Guy Von Verhoffstadt die gaat bepalen waar "we" gaan bombarderen. :N
Hier is het ook belangrijk om de structuurdiscussie en de politieke discussie los te koppelen. Ongeacht binnen welke structuur en met welke hiërarchie, lijkt het me daadwerkelijk een gemeenschappelijk Europees belang om defensie-inspanningen zodanig te coördineren dat maximale effectiviteit wordt bereikt. Aangaande missies overzees kan dat inderdaad heikel zijn, maar aangaande verdediging van het territorium lijkt dit me een logische stap. Ongeacht of dit binnen de NAVO, binnen de EU of binnen andere verbanden geschiedt.
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:36:32 #59
66825 Reya
Fier Wallon
pi_139155329
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Tenzij je het met heel het noordelijke blok of het voornaamste deel van het noordelijke blok doet!
De andere blokken zouden zichzelf veel meer pijn doen dan ons door dan aan protectionisme te gaan doen. Ik krijg steeds sterker de indruk dat bij jou ook sterk vanuit emoties jouw politieke standpunt m.b.t. dit is ingegeven, het lijkt alsof jij graag wil dat we bij elkaar blijven en daar de ratio bij zoekt.
Punt is dat het heel lastig is om hier scheidslijnen te plaatsen. Zou je Frankrijk erbuiten laten? En wat dan met de Frans-Duitse handel (nog even afgezien van België, dat politiek en economisch sterk met Frankrijk verweven is)? Hoe zouden die handelsblokken onderling handel gaan voeren? Veel vraagtekens hier.
pi_139155380
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Iemand die in zijn vrije tijd een wat minder conventionele sexuele voorkeur heeft is per definitie politiekinhoudelijk zwak. Waarvan akte.
Dude, jij weet toch beter? ;)
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')